Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 7:09 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 9:40 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jendys píše:
NeviM píše:
jendys píše:
Mohl bys mi prosím odpovědět na můj dotaz?
jasny ze mohl, nemel jsem predtim uz cas :wink: nerikam ze je ten motor spatny, to rozhodne ne, ale s 12ti ventilovym atmosferickym PRV se co do spolehlivosti absolutne neda srovnavat. Trpi klasickymi poruchami dnesnich motoru, jak jiz jsem nektere zminoval. Takze abych ti odpovedel, tak treba vaha vzduchu, volnobezny ventil, praskly rozvodovy remen, vadne hydrostely, odchazejici potenciometr skrtici klapky atd. Jeste jednou rikam, ten motor vubec nepovazuju za spatny celkove, jen ve srovnani s V6 je proste jasny porazeny, protoze ta V6 je opravdu vyjimecna. uz jen to jak dlouho se jako V6 PRV vyrabela a do kolika desitek typu aut a jakych vyrobcu se davala, o ledascem vypovida. K tomu par zajimavych osobnich skusenosti s tim co ten motor snese za extremy a nazor mam jasnej :wink:

Co to je za slinty?Ukaž mi jeden jediný motor,u kterého nemusíš dodržet limit km na rozvodech - krom řetězů.Kolik jsi viděl poškozených hydraulických zdvihátek?Já ani jedno jediné.U Opla Astry jsem měnil 2.U motorů 2.2 dt je to naprosto běžná závada.Ale u Volva jsem o tom vždy jen četl od takových pisálků,jako seš ty.Podívej se na Volvo fórum,jestli někdo má s tímhle problém.Jediný,kdo s tím měl opravdu problém,je novinář Vaculík,taky pěkný vůl.A až najedu dalších 100 tisíc k dnešním 212 000 a začne hydroštel prostě cvakat,bez řečí dám nový.Hydroštel je otázka zanedbané výměny oleje,nikoli toho,že je motor špatný.Hallův snímač či nutnost vyčistit krokový motorek nebo vyměnit potenciometr klapky - to jsou závady?To je naprosto běžná věc a běžná údržba,která trápí i takový klenot,jakým je šestiválec v Nissanu Maxima.Psal jsi také o mechanických závadách.Ty jsou kde?A pokud jde o počet vyrobených motorů,zase víš kulový.Ten pětiválec navrhlo pro Volvo 850 samotné Porsche,vyrábí se nepřetržitě od roku 1991 jako stavebnicový modul tří obsahů 4,5 a šestiválec a vyrábí se dodnes.

:smichypozemi: co na to rict? snad jen.. jeste jednou si precti, co jsem napsal... a jestli to opet nepochopis, tak popros nekoho, kdo ti to vysvetli. Zkusim to takhle jednoduse, samo o sobe, bez toho okolo, aby te to nesvadelo zase se chytat nejakejch hovinek a predvadet svoji zaujatost. MOTOR 2,5 JE PRUMERNE AZ MOZNA LEHCE NADPRUMERNE SPOLEHLIVY. MOTOR 3,0 JE EXTREMNE EXTREMNE EXTREMNE SPOLEHLIVY. TAKZE SE S NIM TEN PRUMERNE AZ LEHCE NADPRUMERNE SPOLEHLIVY MOTOR NEDA ABSOLUTNE SROVNAVAT. NETRPI ANI TEMI BEZNYM ZAVADAMI, KTERYMI 2.5 TRPI. .... co se ty historie tyce, precti si neco o PRV.... az si to prectes, sam uznas, ze nejaky pribehy o historii od roku 91 jsou v porovnani s historii PRV velice srandovni :wink: k tomu ostatnimu se vyjadrovat ani nebudu, protoze v tom jednak nevidim zadny smysl a jednak na to bohuzel nemam cas :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 6:27 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Mel jsem tu V6 ve svoji byvale Lagune a pod slova NevíMa se klidne podepisu,to auto melo najeto pres 300000km a motor slapal naprosto bez problemu,lil jsem jen olej,zadny rozvodak zadna starost proste nic.....

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: čtv bře 24, 2011 8:31 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Já jen dodám, že první motor jsem měl s 170tkm najeto. 4 roky prasečí jízdy, do omezovače naprosto bežně. Jen jsem se držel pravidla, vždy to aspoň trochu ohřát něž dám víc jak 1/3 klapky. Při 240tkm najetých byl v super kondici, všechny válce naprosto stejné tlaky! Pak mi třeba unikal olej z převodovky, jednou jsem se takle dostal až na sucho, že nešlo ani zařadit, tak jsem pak dolil olej a to je celý. Dalších 20tkm se to nijak neprojevilo. Ne že by šlo o motor.
Teď druhou V6 měsíc zpátky jsem převařil jak vodu na kafe - byl zamrzlej přední chladič a když je na nule, tak to moc nerozmzne :D X minut na konci stupnice teploty, potom jsem otevřel zátku vody a 3 minuty to proudem stříkalo. Dolil jsem vodu a to je celý.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 9:11 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jendys píše:
Co to je za slinty?Ukaž mi jeden jediný motor,u kterého nemusíš dodržet limit km na rozvodech - krom řetězů.Kolik jsi viděl poškozených hydraulických zdvihátek?Já ani jedno jediné.U Opla Astry jsem měnil 2.U motorů 2.2 dt je to naprosto běžná závada.Ale u Volva jsem o tom vždy jen četl od takových pisálků,jako seš ty.Podívej se na Volvo fórum,jestli někdo má s tímhle problém.Jediný,kdo s tím měl opravdu problém,je novinář Vaculík,taky pěkný vůl.A až najedu dalších 100 tisíc k dnešním 212 000 a začne hydroštel prostě cvakat,bez řečí dám nový.Hydroštel je otázka zanedbané výměny oleje,nikoli toho,že je motor špatný.Hallův snímač či nutnost vyčistit krokový motorek nebo vyměnit potenciometr klapky - to jsou závady?To je naprosto běžná věc a běžná údržba,která trápí i takový klenot,jakým je šestiválec v Nissanu Maxima.Psal jsi také o mechanických závadách.Ty jsou kde?A pokud jde o počet vyrobených motorů,zase víš kulový.Ten pětiválec navrhlo pro Volvo 850 samotné Porsche,vyrábí se nepřetržitě od roku 1991 jako stavebnicový modul tří obsahů 4,5 a šestiválec a vyrábí se dodnes.


mam ted trochu casu a nalady, takze Ti odpovim na kazdou z tvych otazek a poznamek zvlast:

1) Co to je za slinty?

to nejsou slinty, ale fakta, narozdil od toho, cim se tu Ty predvadis, jako velice podprumerne uvazujici jedinec.

2) Ukaž mi jeden jediný motor,u kterého nemusíš dodržet limit km na rozvodech

paradoxne napriklad tenhle V6i (PRV, konkretne Z7X) :lol_

3) Kolik jsi viděl poškozených hydraulických zdvihátek?

statistiky si nevedu, ale co si pamatuju, tak 3 určitě.

4)Ale u Volva jsem o tom vždy jen četl od takových pisálků,jako seš ty.

Co se toho pisálka týše, tak Ty jsi vetsi, vzhledem k tomu, ze jsi na foru registrvan kratsi dobu nez ja, ale pocet prispevku mas vetsi nez ja :lol_ Jinak jestli myslis ten clanek, kde se pise zhruba "petivalec jes spatny, protoze mu renault nasadil vlastni hlavu" tak o tom samozrejme vim a mam na nej "shodou okolnosti" asi podobny nazor jako ty. Napriklad uz je to, ze hlava je od renaulta je nesmysl, pochybuju, ze renault nechava na svych hlavach odlevat napis VOLVO. Kazdopadne nevidim jedinou spojitost mezi tim clankem a tim co jsem napsal, jestli Ty ano, tak mi ji prosim vysvetli.

5)Podívej se na Volvo fórum,jestli někdo má s tímhle problém.

dekuju nepotrebuju, ten motor znam dostatecne na to abch vedel, ze ho nikdy nechci (cimz ho neurazim, jen proste u motoru preferuju jiny kvality, nez ma tenhle) a tudiz povazuji za ztratu casu, zjistovat o nem dalsi nepotrebne informace.

6) ..je novinář Vaculík,taky pěkný vůl.

Díky za vyjídření názoru k mé osobě, at zaporny, nebo kladny, za kazdy nazor jsem rad :good: btw: jsem na rozdil od Tebe, u lidí jako jsi Ty, taktne neupřímný, takze svůj momentální názor na Tebe Ti radsi ani sdelovat nebudu...

7) A až najedu dalších 100 tisíc k dnešním 212 000 a začne hydroštel prostě cvakat,bez řečí dám nový.

Asi jsem se v Tobe spletl, jsi docela chytrej kluk, to by jeden nevymyslel, ze kdyz mu odejde hydrostel, tak ho musi vymenit. Nicmene tematu se to tyka asi tak, ze jmenujes jeden z mnoha rozdilu mezi V6 a R5. U ty V6 se Ti totiz tohle nestane ani pri 1 312 000 km, hydrostely na nem proste nikdy neodchazi, tipnul bych si, ze vetsina majitelu tohohle motoru nejspis ani nevi, ze na nem nejaky hydrostely jsou, protoze je nikdy resit nemuseli. :wink:

8)Hydroštel je otázka zanedbané výměny oleje,nikoli toho,že je motor špatný.

jasny, je to dusledek zanedbany udrzby u motoru s prumerne, nebo lehce nadprumerne spolehlivymi hydrostely, ovsem "napriklad" u V6, se resit nikdy nemusi, hydrostely jsou u nej proste stoprocentne spolehlivy a evidentne jim nevadi ani velice zanedbany olejovy servis, podle toho, co jsem dosud zazil. viz bod 7.

9)Hallův snímač či nutnost vyčistit krokový motorek nebo vyměnit potenciometr klapky - to jsou závady?To je naprosto běžná věc a běžná údržba,která trápí i takový klenot,jakým je šestiválec v Nissanu Maxima.

opet podobna odpoved, je sice hezky, ze R5 se to nestava moc casto, ale opet zde narazime na jeden ze zasadnich rozdilu mezi R5 a V6i, coz je, ze ani jedna z techto zavad, se V6 netyka vubec (tzn., ze presto, ze o tomto motoru a o zkusenostech MNOHA jeho majitelu toho vim pomerne dost, tak jsem se s ani jednou z jmenovanych zavad nikdy nesetkal) narozdil od "klenotu" od nissana :lol_

10)Psal jsi také o mechanických závadách.Ty jsou kde?

jen v tomto prispevku jsi jich Ty sam jmenoval nekolik. K tomu již zmíněnému přidám ještě přehřívání. Nevím, jestli je to nějaký zásadní problém, tohoto motoru, každopádně oba z motorů, na kterých jsem měl možnost toto nejak systematicky sledovat, se za určitých okolností nestačili chladit do stavu, který považuji za bezproblémový. Ale ani jeden z tech motoru jsem nemel v ruce takovou dobu, abych dokazal posoudit, jestli je to jen vlastnost, ktera je neskodna, nebo jestli se to nejak projevuje na spolehlivosti a zivotnosti motoru a jestli to byla shoda nahod, ze se ty dva motory chovali stejne, nebo je to u toho motoru bezne.

11)A pokud jde o počet vyrobených motorů,zase víš kulový

Uznávám, opravdu nevím, kolik se techto motoru vyrobilo. Ale taky jsem to nikde nepsal, takze Tvoje osočení je tak "trochu" mimo.

12)Ten pětiválec navrhlo pro Volvo 850 samotné Porsche,vyrábí se nepřetržitě od roku 1991 jako stavebnicový modul tří obsahů 4,5 a šestiválec a vyrábí se dodnes.

nevím jak čtyřválec a šestiválec (opet, tyto motory me nikdy nezaujaly natolik, abych se o ne blizeji zajimal), ale abych Ti doplnil Tvé pravdepodobne dost omezene informace, tak i ten "Tvuj" petivalec se vyrabi dodnes. Napriklad ve své přeplňované a za ta léta již dost vylepšené verzi, ve fordu focus RS :wink:

Závěrem bych Ti chtel jen rict, ze presto, ze ses projevil, tak jak ses projevil, tak Te neodsuzuju na zaklade dvou prispevku na foru a chapu, ze ten Tvuj projev muze byt dusledkem ruznych kombinaci Tve spatne nalady, emotivniho vylevu v dusledku neschopnosti prijmout relevantni kritiky na motor, ktery si vozis s sebou pod kapotou, nebo mnoha dalsich moznych vlivu na Tvou psychiku a staci mi aspon naznak toho, ze si az zas tak uplne nestojis za tim, cos zrovna momentalne napsal v prispevku, z ktereho je jasne citit Tva zaujatost proti mě a v pripade tvych projevu kladnych na moje vnimani Tve osoby nemam do budoucna problem Te respektovat, chapat a brat vazne. Zatim se mej a budu rad za jakoukoliv odpoved :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz