Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 12:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 6:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Marťas píše:
fiiha, mno doufam, ze se povede ten sestiknedl po TOMGWELLOVI, jinak opravdu pujdu do ty ph2 co jsem tak pocital a prepocitaval, tak bych mohl mit 11. dubna tak nejak okolo 30tis tak uvidime


Byl jsem za nim a zatím neví zda bude v dubnu dělat řidičák a zda si jej nechá, ale jak ho znám tak se rozhodne až tak za půl roku.. :(

Být tebou tak bych počkal tak ještě měsíc, na jaře lidé hodně mění auta a určitě se naskytne nějaký lepší.
Pokud máš hlouběji do kapsy tak bych 3litr nekupoval, vůbec né pokud jezdíš sportovně a často po praze spotřeba sportovní jízdou po praze bude tak 16-17litrů s automatem by to bylo ještě víc.
:?: Mates jakou si měl průměrnou spotřebu sportovní jízdou po praze? :?:

Já bych koupil 2,5 zachovalej v manualu, méně žere, platil bys i menší pojistku a výkon téměř stejný jako 3litr
Z Phase I je taky dobrej lehkej motor 2,2Si 101 kW (auto s ním váží jen 1410kg)

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 7:37 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
TOMGWELLI covece ja kdyz uz jedu do prahy tak jezdim po okruhu... ja bydlim na uplnym konci prahy udelam par kroku z baraku a jsem mimo prahu, a hlavne jezdim spis dalky, jako mesic pockat... jako muzu pockat do kvetna no... a sehnat karu chvilku pred srazem, kazdopadne chci 2.5 20v nebo 3.0 v6 u obou se mi moc libi jak zvuk toho motoru tak i vykon. V kazdym pripade kdyby si to ten tvuj kamarad rozmyslel a prodal by ho tak mi dej ihned vedet koukal jsem na fotky a je moc peknej, akorat zadni levej blatnik je asi opravovanej ze ?

_________________
VW Golf MK3 1.6CL RIP http://www.youtube.com/watch?v=VDIjL6V8ejA
Peugeot 106 1.1XR Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=xSSVcv5_kig
Renault Safrane 3.0 V6 RT Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=PNvgBEshAkQ[/color]
BMW 320i e36 coupe Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=GmV1bWrp ... NQZwEHHJhw
Peugeot 205 1.8D(GTI look) V provozu
Nissan 300ZX 3.0V6 Twin-Turbo V provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 2:58 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
kdyz vidim, jak tu resite 3,0 vs 2,5. Tak mi to neda nerict svuj nazor :mrgreen: S trilitrama jsem najezdil statisice (dohromady jsem jich vice ci mene mel v ruce myslim snad 7, biturba a 24v nepocitam), s 2,5 desetitisice km (ty asi jen 3) a uplne vse hovori pro 3,0. Co se ekonomiky tyce... pri sportovni jizde to bude zrat uplne stejne, 16-25l/100km podle toho, jak moc sportovne clovek jede ..ale to by zrala i 1,6 v takhle tezkym aute, to nema smysl resit... celkove zere urcite o neco min 2.5. Dejme tomu, kde s trilitrem pojedu za 7, tam s 2,5 stejnym stylem pojedu za 6,5, kde s trilitrem pojedu za 11, tam s 2,5 pojedu za 10,2... Povinny ruceni mas treba o 1000-1500/rok drazsi na trilitra, tzn cca 100kc/mesic = napriklad o jednou mesicne minkrat si neco zapomenout na hale a muset se vracet a usetrim na to drazsi = smesny rozdil v pomeru s jinymi polozkami nezbytnymi pro provoz vozidla (ale smesne je celkove to jaky cesi kladou duraz na povinne ruceni pri vyberu auta :smichypozemi: ) navic rozdil mezi spotrebou a povinnym muzes lehce dorovnat nebo i prevysit cenou servisu toho motoru. Samozrejme zakladni predpoklad je, ze spravne a vcas menis olej a do motoru zasadne nic jineho nez jen a pouze jen olej nelijes, ale to plati pro jakykoliv motor. Na V6 za dobu jeho zivota (resp. zivota aut, ve kterych stravil svuj zivot) zpravidla menis maximalne termostat nebo vodni pumpu a pri dobry vuli svicky a nejaky ty cidla atd, pokud sbiras chciplí kone, ale pro provoz to nebejva nutny.... a pokud jsi prase, nebo to melo pred tebou prase, co to neumelo nechat ohrat, tak obcas tesneni pod hlavama. Na 2,5 jsou celkem na dennim poradku odejite vahy vzduchu a dalsi elektrika a vselijake mechanicke zavady motoru. Musim upozornit, ze se to vse muze velice zasadne lisit kus od kusu, podle stesti, zachazeni predchozich majitelu atd. atd. ale prumerne to tak nejak byva :) . ..... Co se dynamiky tyce.. tyto dva motory jsou krasnym prikladem toho, jak maji cisla casto pramalo spolecneho s realitou, presto, ze jsou temer stejna. Ten 2.5 je proti v6 vylozene lina svine, jedine, kde je lepsi, jsou otacky nad 6 tis. diky vice ventilum. Ale prekonat to cekani, nez se motor vytoci k tem otackam, kde trochu jede, je tak nekonecne dlouhe a otravne, ze tech par tisic otacek, kde to jakoby jede, snad za to ani nestoji a to prosim mluvim i o prvnim rychlostnim stupni :lol_ Oproti tomu trilitr ma kroutak uz od tisice otacek a celkem rychle se dostane mezi 3-4tis. kde nabira druhy dech a pak cloveka vylozene bavi :twisted: jeho jedina nevyhoda je, ze kolem 6tis. uz ten druhy dech zase ztraci, kdezto petivalec jede, cim bliz otacky omezovaci, tim lip... napriklad na petku tachometrovejch cca 237km/h - omezovac otacek... to s trilitrem nejde, ale ma delsi prevodovku, takze jede vetsinou dost pres 240 (opet tacho) :P ... a co se zvuku tyce, ten maji oba skvelej, trilitr diky uhlu 90% takovej krasne buracejici az lehce pripominajici jakoby boxer a nekultivovanej a dravej a petivalec takovej technickej, kultivovanej a ve vysokejch otackach velice piloidni (od slova pila) a taky dravej proste charakteristickej petivalec, to se musi slyset :) Ale opet... v6 jeproste V6 :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 9:10 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
S tím nejde než souhlasit...chtěl bych říct i to, že hodně 3litrů je docela chcíplejch, což jste se mohli přesvědčit na sraze....daleko víc než o X let mladší 5 válec...když se tý V6 otevře sání např kónickym filtrem, tak ten zvuk je k sežrání :jop: ....s tim krouťákem je to taky přesný, když je ta V6 v perfektnim stavu, tak ve cca. 3 tisících na jedničku má už takovej krouťák, že i 17" s 225 pneu se protáčej jak zimáky. Opravdu na tak težký auto s tim neuvěřitelně cvičí. Další věc je, že ta V6 je k neutahaní, člověk musí bejt opravdu velký prase, aby ji dojezdil. Buď šetříš nebo do toho jdeš na plno :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 10:23 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Michale zdáár. Díky že si k tomu něco napsal. Ty jsi člověk kterého uznávám jako Safránového experta č.1 z celé ČR.
Ale opravdu... jsem si jist že ty o Safranech víš absolutně nejvíc, kvůli tvému článku a tvých fotkách z garáže, hrabání se v motoru jsem si také tenkrát Safrana koupil a pak už to se mnou také šlo, jak ty říkáš z kopce. 8)

Ano máš pravdu je to tak, starý V6 v super stavu je nejlepší a při údržbě vytrvalý tahoun a navíc je to Renault a né Volvo.
Jenže jak si psal lidé jsou prasata a na tyto stará auta kašlou a jezdí takzvaně bez investic dokud jedou a pak prodávají.
Sehnat V6 z roku 93-96 v super stavu je v čr už sakra těžké, za poslední rok co sleduju inzerce se V6tek objevilo myslím jen 8, z nih všichni byli otloukánci s prasárnama a předělávkama jaké jsou ted vidět například na tom otloukánku z AAA za 16tis. Jak říká Mates hodně 3litrů je docela chcíplejch.
Přecejenom 2,5 je novější a dají se sehnat i v ČR opravdu moc zachovalé kousky se skutečnýma 160tis km proto jsem mu raději napsal at počká na zachovalou 2,5.
Jinak máte prostě pravdu starej V6 Renault je nejlepší, akorát v super stavu v ČR k nesehnání :(

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 12:12 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
TOMGWELL píše:
Michale zdáár. Díky že si k tomu něco napsal. Ty jsi člověk kterého uznávám jako Safránového experta č.1 z celé ČR.
Ale opravdu... jsem si jist že ty o Safranech víš absolutně nejvíc, kvůli tvému článku a tvých fotkách z garáže, hrabání se v motoru jsem si také tenkrát Safrana koupil a pak už to se mnou také šlo, jak ty říkáš z kopce. 8)

Ano máš pravdu je to tak, starý V6 v super stavu je nejlepší a při údržbě vytrvalý tahoun a navíc je to Renault a né Volvo.
Jenže jak si psal lidé jsou prasata a na tyto stará auta kašlou a jezdí takzvaně bez investic dokud jedou a pak prodávají.
Sehnat V6 z roku 93-96 v super stavu je v čr už sakra těžké, za poslední rok co sleduju inzerce se V6tek objevilo myslím jen 8, z nih všichni byli otloukánci s prasárnama a předělávkama jaké jsou ted vidět například na tom otloukánku z AAA za 16tis. Jak říká Mates hodně 3litrů je docela chcíplejch.
Přecejenom 2,5 je novější a dají se sehnat i v ČR opravdu moc zachovalé kousky se skutečnýma 160tis km proto jsem mu raději napsal at počká na zachovalou 2,5.
Jinak máte prostě pravdu starej V6 Renault je nejlepší, akorát v super stavu v ČR k nesehnání :(

Tak to já osobně beru jako největší plus.Navíc - nemáš pravdu.I ten šestivál má původ nejen ve Francii.A docela rád bych slyšel od Michala s kolika konkrétními závadami se u pětiválců setkal,rád se nechám poučit.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 12:44 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
diky moc za uznání, opravdu potesi, ale musim rict, ze ne uplne souhlasim. Ano mam asi se safrany pomerne velke zkusenosti, ale urcite bych to nevidel tak absolutne. A musim rict, ze osobne si myslim, ze minimalne o elektrice toho vi Boda mnohem vic, vzdyt je to nejspis jediny clovek na svete, ktery do PhII dokazal nacpat a zprovoznit pneu podvozek, coz je jedna z nejslozitejsich veci automobiloveho prumyslu 90. let. Diky zlaťákovi, ktereho stavel od kastle, ma mnohem lepsi prehled, kde a na co je v aute jaka ridici jednotka atd. takze si cim dalcasteji chodim pro informace ja k nemu, nez on ke me. Jedine, v cem si myslim, zemam zatim jeste navrch, jsou zkusenosti s mechanickymi vecmi a to jen diky veku, protoze ja se hrabal v autech, kdyz jeste Robin nosil plíny, takze jsem mel naskok. Ale v jeho veku jsem nevedel ani zlomek toho co vi on. Taky mam cerny svedomi, ze jsem ohledne safranu zatim nic vlastne nedokazal, vztyt jak dlouho uz mam rozebrane biturbo, stribrnaka mam uz skoro rok apul a jeho stav je zatim hodne vzdaleny tomu, jaksi ho predstavuju, presto, ze to nebude ani moc narocne. Kdezto Robin postavil s nejvetsi pravdepodobnosti nejzajimavejsiho safrana na svete, kdyz nepocitam biturba a nejspis v nejlepsim stavu na svete vcetne biturb, takze si myslim, ze minimalne dokud taky neco konecne nedotahnu do zdarneho konce, tak si zaslouzi mnohem vetsi uznani. Dalsi vec je, ze klidne muze byt spousta lidi, co tomu rozumi vic, jen o nich proste nemusime vedet, protoze se o svoje zkusenosti z garaze nedeli. Ale kazdopadne ještě jednou děkuju a vážím si toho.

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 12:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
NeviM píše:
diky moc za uznání, opravdu potesi, ale musim rict, ze ne uplne souhlasim. Ano mam asi se safrany pomerne velke zkusenosti, ale urcite bych to nevidel tak absolutne. A musim rict, ze osobne si myslim, ze minimalne o elektrice toho vi Boda mnohem vic, vzdyt je to nejspis jediny clovek na svete, ktery do PhII dokazal nacpat a zprovoznit pneu podvozek, coz je jedna z nejslozitejsich veci automobiloveho prumyslu 90. let. Diky zlaťákovi, ktereho stavel od kastle, ma mnohem lepsi prehled, kde a na co je v aute jaka ridici jednotka atd. takze si cim dalcasteji chodim pro informace ja k nemu, nez on ke me. Jedine, v cem si myslim, zemam zatim jeste navrch, jsou zkusenosti s mechanickymi vecmi a to jen diky veku, protoze ja se hrabal v autech, kdyz jeste Robin nosil plíny, takze jsem mel naskok. Ale v jeho veku jsem nevedel ani zlomek toho co vi on. Taky mam cerny svedomi, ze jsem ohledne safranu zatim nic vlastne nedokazal, vztyt jak dlouho uz mam rozebrane biturbo, stribrnaka mam uz skoro rok apul a jeho stav je zatim hodne vzdaleny tomu, jaksi ho predstavuju, presto, ze to nebude ani moc narocne. Kdezto Robin postavil s nejvetsi pravdepodobnosti nejzajimavejsiho safrana na svete, kdyz nepocitam biturba a nejspis v nejlepsim stavu na svete vcetne biturb, takze si myslim, ze minimalne dokud taky neco konecne nedotahnu do zdarneho konce, tak si zaslouzi mnohem vetsi uznani. Dalsi vec je, ze klidne muze byt spousta lidi, co tomu rozumi vic, jen o nich proste nemusime vedet, protoze se o svoje zkusenosti z garaze nedeli. Ale kazdopadne ještě jednou děkuju a vážím si toho.

Mohl bys mi prosím odpovědět na můj dotaz?

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 1:31 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
každej 5ti válec má chybu z výroby....chybí mu jeden válec :D ... Nevim to myslel obrazně....pořád sem píše někdo, že mu svítí kontrolka vstřikování u 5 válce, nevim že by se to kdy někomu stalo u V6 bez toho aby tam do něčeho nevrtal a následně se to rozsvítilo.....ta hlava v porovnání nevydrží takový kotle jako V6 a bla bla to je jedno nebudu do toho kecat

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 3:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Odpovím Já :) Prostě nemá cenu ani jeden motor pomluvat nebo shazovat, oba jsou skvělé.
Žádný motor od Renaultu ani od Volva není špatný. Já nikdy nechci žádný motor pomluvat. Jediné co si myslím že Renault moc neumí naftové motory. Z těch benzínových si myslím že jakýkoliv při pečlivé výměně oleje přežije převodovku a všechny ostatní věci, motory odejdou jako poslední a je jedno jestli je to R5 od Volva nebo V6 od Renaultu nebo třeba i ten nejstarší a nejslabší 2.0- 8v 77 kW.
Třeba motory co se dávaly do Lagun 2.0- 8v 83kW všechny na vrakáčích fungují, vždy odešla na autě převodovka nebo ostatní věci kromě motorů jako první.
Vstřikování zasere někdy blbej benzín, a u mně stačilo pouze vstřiky vyčistit a vše je zase OK, také jsem vyčistil rozdělovač který u 5ti a 6ti válců zanesený probíjí.
Takže nemá cenu na motorech hledat chyby, žádné chyby nemají, chyby jsou jen v jejich majitelích.

Taková velká škoda že Phase II postrádal motor 3.0 24v 140kW v manuálu, to by pak nebylo co řešit a byl by na sprint i krouták nejrychlejší po Biturbu. Tak jako je stará Laguna I v manuálu s motorem V6 24v 140kW prostě nejživější a hlavně při své nížší váze. Lagunu II s motorem v6 24v 152Kw zase dělali bohužel jen s automatem také škoda :(

Michale: Děkovat nemusíš- zasloužíš si to. Jinak Robin je expert ve svém věku. Dělá opravdu nevídané pokusy, proč sakra nekontaktujete někoho z vedení Renaultu a neukážete jim váš unikát i s fotodokumentací všech pokusů? Tohle nikde nikdo nedělal a Já si myslím že manažery Renaultu by to tak zaujalo že by Robin dostal celého noveho Initiale někde z uskladněných posledních kusů, nebo místo vývojáře v Renaultu, při nejmenším by o něm ve Frencii napsaly nějaký úctihodný článek..... Zkuste to!

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 3:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
TOMGWELL píše:
Jediné co si myslím že Renault moc neumí naftové motory.
S touto větou nesouhlasím. Nedávno jsem kupoval ropu 2,1 TD. Samozřejmě je to brutální skok i z té mojí slabé 2.2 v benzínu a dost těžko se na to zvyká. Bohužel si nemůžu teď moc dovolit spotřebu, jakou to mělo, tudíž musím poslouchat neustálé brblání a řadit jak oteklej. Nicméně kdybych to měl porovnat s jinejma dieselama, který jsou v autech z 93-96, tak je Renaultovej diesel úplně někde jinde. Sice není vůbec rychlej, ale na naftu je to sakra tichý a netřepe se ani na volnoběh.

Jen tak pro příklad, když do něj sedl známej, kterej má VW Vento z 96 1.9TDI (ultrachrochta s "instantním" motorem, kterej se dává do půlky dieselovejch aut, který se v Evropě dělaj), tak vůbec nevěřil, jak je v tom dobrý svezení...

Spotřeba na tak velký auto taky krásná (při svižnější jízdě 6,5 - kombinace město a okresky). Pokud se bavíte o spolehlivosti, tak o té samozřejmě nic moc nevím. Každopádně známej má taky Safroše 2,1 TD a má tam nalítáno přes 700 tisíc! Je to sice mechanik a expert na diesel, ale i tak je to hodně úctyhodný.

Jinak s benzínama máte pravdu pravdoucí... ;)

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 3:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Ano ty staré 2,1 TD tam se kromě turba nemá ani co pokazit, akorát mín táhne. Já v něm jen jel ale neřídil ho, každý diesel bude vždy úspornější než benzín. Akorát jsem četl stížnosti na 2,2dt a bylo jich už dost na prodej s poznámkou nefunkční motor- ale nevím. Každopádně špičku v Dieselech v letech 1990-96 vedl z Francouzů Peugeot.
O koncernu VW a jiných značkách moc nevím ale určitě je spousta špičkových dieselů z té doby :good:

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 6:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jendys píše:
Mohl bys mi prosím odpovědět na můj dotaz?
jasny ze mohl, nemel jsem predtim uz cas :wink: nerikam ze je ten motor spatny, to rozhodne ne, ale s 12ti ventilovym atmosferickym PRV se co do spolehlivosti absolutne neda srovnavat. Trpi klasickymi poruchami dnesnich motoru, jak jiz jsem nektere zminoval. Takze abych ti odpovedel, tak treba vaha vzduchu, volnobezny ventil, praskly rozvodovy remen, vadne hydrostely, odchazejici potenciometr skrtici klapky atd. Jeste jednou rikam, ten motor vubec nepovazuju za spatny celkove, jen ve srovnani s V6 je proste jasny porazeny, protoze ta V6 je opravdu vyjimecna. uz jen to jak dlouho se jako V6 PRV vyrabela a do kolika desitek typu aut a jakych vyrobcu se davala, o ledascem vypovida. K tomu par zajimavych osobnich skusenosti s tim co ten motor snese za extremy a nazor mam jasnej :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 7:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
NeviM píše:
jendys píše:
Mohl bys mi prosím odpovědět na můj dotaz?
jasny ze mohl, nemel jsem predtim uz cas :wink: nerikam ze je ten motor spatny, to rozhodne ne, ale s 12ti ventilovym atmosferickym PRV se co do spolehlivosti absolutne neda srovnavat. Trpi klasickymi poruchami dnesnich motoru, jak jiz jsem nektere zminoval. Takze abych ti odpovedel, tak treba vaha vzduchu, volnobezny ventil, praskly rozvodovy remen, vadne hydrostely, odchazejici potenciometr skrtici klapky atd. Jeste jednou rikam, ten motor vubec nepovazuju za spatny celkove, jen ve srovnani s V6 je proste jasny porazeny, protoze ta V6 je opravdu vyjimecna. uz jen to jak dlouho se jako V6 PRV vyrabela a do kolika desitek typu aut a jakych vyrobcu se davala, o ledascem vypovida. K tomu par zajimavych osobnich skusenosti s tim co ten motor snese za extremy a nazor mam jasnej :wink:

Co to je za slinty?Ukaž mi jeden jediný motor,u kterého nemusíš dodržet limit km na rozvodech - krom řetězů.Kolik jsi viděl poškozených hydraulických zdvihátek?Já ani jedno jediné.U Opla Astry jsem měnil 2.U motorů 2.2 dt je to naprosto běžná závada.Ale u Volva jsem o tom vždy jen četl od takových pisálků,jako seš ty.Podívej se na Volvo fórum,jestli někdo má s tímhle problém.Jediný,kdo s tím měl opravdu problém,je novinář Vaculík,taky pěkný vůl.A až najedu dalších 100 tisíc k dnešním 212 000 a začne hydroštel prostě cvakat,bez řečí dám nový.Hydroštel je otázka zanedbané výměny oleje,nikoli toho,že je motor špatný.Hallův snímač či nutnost vyčistit krokový motorek nebo vyměnit potenciometr klapky - to jsou závady?To je naprosto běžná věc a běžná údržba,která trápí i takový klenot,jakým je šestiválec v Nissanu Maxima.Psal jsi také o mechanických závadách.Ty jsou kde?A pokud jde o počet vyrobených motorů,zase víš kulový.Ten pětiválec navrhlo pro Volvo 850 samotné Porsche,vyrábí se nepřetržitě od roku 1991 jako stavebnicový modul tří obsahů 4,5 a šestiválec a vyrábí se dodnes.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chci znát názor
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 7:03 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
TOMGWELLI proste se ti musi povest premluvit toho tveho byvaleho spoluzaka aby mi prodal toho tveho byvaleho Safrana !!!!! :twisted: jestli mu opravdu jen odpociva v garazi tak je to uplne spatne ja bych tomu autu dal zivot ! klidne se zeptej Karlose, obe auta co jsem mel tak byly hezky a pezotek co ho mam ted byl opravdu osklivej kdyz jsem ho koupil, dnes ma novou spojku loziska misto polosyntetiky jsem zacal lit plnou syntetiku, neodolal jsem sportovnimu filtru, nechal jsem ho nove striknout, ozivil jsem interier proste k nepoznani od koupi, mam peugeota 2 roky skoro koupil jsem ho za 5 tis a idkyz jsem nemusel tak jsem do nej investoval dvojnasobek jeho ceny a vyplatilo se, je to pila co kdyz je zahrata lita 180 ( je to 1.1 44kw, 1prevod 50km/h, 2prevod 90km/h, 3prevod 125km/h skoro 130, 4prevod jde do 150 a pak na 5prevod cekam na 180 :-D :-D )

_________________
VW Golf MK3 1.6CL RIP http://www.youtube.com/watch?v=VDIjL6V8ejA
Peugeot 106 1.1XR Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=xSSVcv5_kig
Renault Safrane 3.0 V6 RT Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=PNvgBEshAkQ[/color]
BMW 320i e36 coupe Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=GmV1bWrp ... NQZwEHHJhw
Peugeot 205 1.8D(GTI look) V provozu
Nissan 300ZX 3.0V6 Twin-Turbo V provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz