Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 2:13 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: čtv úno 10, 2011 7:14 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nevíte někdo, jaký plast by byl nejvhodnější pro výrobu mřížky do nárazníku? musí splňovat tyto podmínky: možnost obrobení na CNC fréze, být tvarovatelný za tepla, být stálý (nesmí tedy za dva roky zkřehnout a rozsypat se), trochu pružný, ale i pevný
nolimit, mates?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: pát úno 11, 2011 7:41 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
zdarec. podla toho kam do narazniku.najskor iroplast.hod foto kam by to malo ista podla toho ti poviem. zalezi aj na rozmeroch.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: pát úno 11, 2011 8:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
mřížka dolu do biturbo nárazníku

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: stř úno 16, 2011 9:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
bol som mimo. takze iroplast sice je pevny,ale neviem ci by vydrzal viac rokov prechodu zima -leto(ci by nespraskovel).ak na dlhsiu dobu,tak skus hlinik,len si musis zohnat niekoho kto to vie zvarat. na vodnom luci,alebo lasere vedia vyrezat takmer cokolvek. najvacsi problem pri plastoch je ten :kazdy vyrobca pouziva iny pomer plastu,a gumy.
. :vseobecne sa to vola abs plast.
. :odolnost,a zivotnost orig dielu bude vzdy vyssia vid krok 1.
. :samotny plast je pevny,ale krehky.(v mrazoch moze praskat,a v teple sa deformovat.) preto primes -guma,poliuretan.

sakra trosku vycerpavajuce. :lol: :smichypozemi:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: stř úno 16, 2011 11:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
díky za info, ale s tim, ze origo dil bude vzdy lepsi bych si dovolil nesouhlasit, jelikoz origo dil stoji momentalne asi 25 tis., za coz se da ta mrizka vyrobit pomalu ze zlata, ale hlavne, je to proste jen obycejny plast, s pochybně tenkými úchyty a pochybně složený do sebe, že ty šprucle sem - tam vypadávají :)

svářet netřeba, je to do sebe jen naskládané plus vždy kapka lepidla... nejradši bych to nechal udělat z hliníku, ale zatím za boha nemůžu sehnat nikoho, kdo by mi to byl schopen vyřezat z plastu (respektive neznají vhodný plast, takže sháním sám), natožpak z hliníku

zatim nejlepsi odmluva byla s panem, co by mi to dokázal vyfrézovat z plastu, takže sháním plast. vhodou firmu s vodním paprskem či laserem jsem bohužel nesehnal, takže výroba z hliníku se trochu vzdálila

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: čtv úno 17, 2011 9:18 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
vhodou firmu s vodním paprskem či laserem jsem bohužel nesehnal, takže výroba z hliníku se trochu vzdálila


Tady jsem ti řikal, že maj všechny způsoby řezání, stačí dodat výkres a materiál. Ceny jsou v pohodě, ale radši předem domluvit.
http://www.awac.cz/?lang=cz&m1=2&m2=1

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: sob úno 19, 2011 1:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
A tak ja myslim,ze ty ctyri sprucle bys v pohode vyriznul i primocarkou ne? Nez to tak slozite resit... Kdybys jich delal vic,tak nereknu,ale takhle?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: sob úno 19, 2011 7:04 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
budu jich delat x a nikdy to nevyriznes presne, nehlede na to, ze by se to potom muselo strasne dlouho zabrusovat, ty vyrezy museji byt presne, protoze jakmile nebudou, tak po poskladani mrizky bude cela sisata atd atd... za tech par stovek to fakt nestoji, vetsinu veci delam sam, ale kdyz to stoji takovy prace a jeste je vysledek na prd tak to nema cenu

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Mřížka z hliníku
PříspěvekNapsal: stř kvě 16, 2012 6:48 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Klikni ZDE

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: stř kvě 16, 2012 7:00 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no teda když vidim ten jejich oblouk, tak musim říct, že my jsme to Maxi vychytali líp :good: po tom, co jsi ten výkres upravil do konečný podoby, tak to fakt přesně sedí i k tomu origo oblouku, kterej na jednu mřížku použiju :good: kámoš, co si to nechával vyřezat z duralu podle toho jejich výkresu to potom musel nechávat dovařovat, protože to k sobě prostě nesedělo...

každopádně bez jejich výkresu bych tu mřížku taky neměl :D

nechal jsem to vyřezat z PVC-CAW a myslím, že na tu mřížku velmi ideální plast. oblouky se dají krásně natvarovat za tepla, držáky se dají přivařit či přilepit, dobře se opracovává (zabrousit oblouky atd), je lakovatelný a je to tak akorát pružný. z duralu by to bylo teda lepší, ale to je cenově zase někde jinde :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: čtv kvě 17, 2012 6:28 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Dal jsem to tu spíš jen jako zajímavost, já osobně moc nechápu, proč to dělat z duralu (nebo spíš nějaké měkčí a tvarovatelnější Al slitiny teda) a pak to lakovat do komaxitu. Ten totiž na hliníku moc nedrží a navíc je pórovitý, takže to pod ním začne časem oxidovat a pak se to loupe. Jako kdybych to dělal z hliníku, tak jen proto, že bych to chtěl leštěné, což se ale k Safranovi moc nehodí podle mě.

Jinak ten plast je mnohem lepší, to s tebou souhlasím. Jsem na tu tvoji mřížku zvědavý, taky si ji pak nechám říznout a dám ji tam. Ta stará už má dost...

Ten jejich výkres byl pomoc, ale zas na druhou stranu, kdybych to udělal hnedka podle té své origo, vyšlo by to časově ve finále líp a měl bych ji ve 3D, což je líp editovatelné a dá se s tím dál hrát.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 4:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no tak to já zas chápu, třeba že ta duralová mřížka vydrží asi tak všechno a k ještě k tomu nárazník zpevňuje, což se celkem u toho tenkýho lízátka, který má tendenci se dost svěšovat, hodí.
ohledně komaxitu jsme si tu už někde psali, tak už radši no cement :D. vím, že ho nemáš v oblibě, já proti němu naopak vůbec nic nemám a dokonce si myslím, že třeba na podvozkový díly je to nejlepší ochrana. používá se tam sériově a mimo jiné se dost hodně používá i na alu kola

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Plast na výrobu mřížky
PříspěvekNapsal: pát kvě 18, 2012 7:17 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
To není pravda, já mám komaxit v oblibě! Je super na ocelové díly, které jsou pod tím zinkované. To pak vydrží všechno a super to vypadá. Ale čistě na kov v korozním prostředí to moc nevydrží a na hliník se díky pórovitosti moc nehodí, protože to pod tím pak oxiduje a loupe se. Ale pokud vezmeš podvozkové díly, necháš je nazinkovat a pak hodíš do komaxitu, tak není nic lepšího.

Ta mřížka z hliníku určo vydrží víc, než ta plastová, ale nevím, asi bych to radši udělal z plastu nebo ideálně z carbonu, to by pak vydrželo skutečně všechno, bylo to lehké a super pevné. Pěkně si vylaminovat desku mezi dvě skla a z toho to vyříznout. Stříknout pak bezbarvým clarlakem do vysokého lesku a jako ochranu proti kamínkům a to by byla paráda!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz