 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv zář 04, 2025 10:51 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: stř pro 02, 2009 5:53 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
MatesK píše: MilanCB píše: Hmm mas i nemas pravdu s nazorem kdo si kupuje Volvo a kdo Safrana... obe auta jsou v podobne cenove realaci (tedy nova), takze tohle, ze si socka koupi Safrana a nema na olej a Volvo magnat a da mu ten nejlepsi, tak to zas tak jednoznacne nevidim.
Napsal jsi to asi jakoby napsal nekdo z ČSSD  To co jsi napsal je uplne neco jinyho nez co sem psal ja....Jelikoz situaci kolem safranu pozoruju denne pres dva roky tak kamarade vim kdo si kupuje Safrany, a to vetsina si koupi opravdu hlavne kvuli nizke porizovaci cene, jako jasny ze chtej safrane treba, ale rozhoupou se kvuli cene. A abych rekl pravdu tak ani neznam nikoho kdo si koupil volvo, a kdyz o nekom vim z okoli tak je to rozhodne zajistenej clovek. ALE TO STEZEJNI JE ZE SAFRANE V ČR JE PROSTE AUTO KTERY SE NEDAVA DO AUTORIZOVANYHO SERVISU A TO JE PODLE ME ZDROJ VSECH PROBLEMU S TIM AUTEM - samozrejme v pripade uzivatele ktery nevi poradne co. Jsou dojety safrany se 150tkm ale taky jsou lidi ktery je maj 500tkm a jezdej porad dal. mysli si co chces..... OK myslim si co chci a celkem zbytecna polemika... neco o autech vim, byt ne o Safranech, zatim. A k CSSD me fakt netahej  A ze neznas lidi co si koupej odpiskle Volvo je vec okolnosti. Ja znam jak ty co kupuji nova Volva, tak ty druhy a ver, ze kdyz nekdo koupi Volvo za 40 000Kc, ze do nej neleje to nejlepsi a neservisuje jak to tu vyzniva. Ale dost... resme technicke veci. Je zajimave, jak se vichni chytate spis meho okrajoveho sdeleni, ze Safran ma neco v neporadku s hlavou, nez me zakladni otazky, jak udelat reset jednotky, nebo rici, ze to proste nejde. I to mi staci.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: stř pro 02, 2009 6:54 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
pokud vim, tak mates o tom resetu psal.
a panove prosim necitujte poslední příspěvek.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: stř pro 02, 2009 8:44 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Bóďa píše: pokud vim, tak mates o tom resetu psal.
a panove prosim necitujte poslední příspěvek. No psal, ze to zkusi... ja nemam nahradni ridici jednotku, abych zkousel  Tak jsem myslel neco overeneho... ale OK, uvidime jak dopadne. Mam dalsi asi blbej dotaz... v motor. prostoru nevidim zadne svetylko,ale nejake tri spinace ano. Poradite oc jde?
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: stř pro 02, 2009 11:12 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Citace: Mam dalsi asi blbej dotaz... v motor. prostoru nevidim zadne svetylko,ale nejake tri spinace ano. Poradite oc jde? Byva na spodu kapoty, konektor je vedle nadrzky na brzdovku-takovy sedy kulaty... Jinak sorry, ze se jeste vyjadruju k predchozi diskusi, ale necitim se jako socka, kdyz jezdim v Safrane a v autorizovanem servise jsem peceny vareny. Mame v praci firemni Volvo a ceny servisnich ukonu jsou uplne nastejno s Renckem. Byl jsem v Norsku a videl jsem Volva a jejich majitele a rekl bych, ze je to vehlasem tak na urovni nasi skodovky ve svete. Sorta lidi, kteri si kupujou Volva a Renaulty je stejna. A polemiky televiznich, internetovych a tistenych magazinu typu, ze kazdy renault je auto uplne nahovno, ze ma blbe razeni, mekke perovani, jizdni vlastnosti ze stredoveku a je strasne nespolehlivy, auto s p**ou apod. fakt uz nemam silu resit... Nemame v rodine prvniho Renaulta a zkusenosti hovori jasne. To, ze jednou nekde nekdo neco napise a ostatni to do zblbnuti opisuji, je uplne bezna praxe a nejen pro Renaulty. O moji motorce se taky vsude i v zahranici doctete, ze maji problemy se zadiranim soupatek v karburatorech a odchazeji vacky. Pritom realne vetsina motoru skonci zadrenych na klice na tretim valci, coz je skutecna slabina techto motoru a o tom nikde ani slovo. Takze neverte temhle radoby recenzim, vetsinou se sice zakladaji na realnem zaklade, ale notne opeprenem subjektivnim postojem autora k dane znacce nebo typu. No nic, sorry jeste jednou za offtopic, ale nemohl jsem si pomoct. Doufam,ze to uz dal nerozdmycham.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 1:02 am |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Max900R píše: Citace: Mam dalsi asi blbej dotaz... v motor. prostoru nevidim zadne svetylko,ale nejake tri spinace ano. Poradite oc jde? Byva na spodu kapoty, konektor je vedle nadrzky na brzdovku-takovy sedy kulaty... Jinak sorry, ze se jeste vyjadruju k predchozi diskusi, ale necitim se jako socka, kdyz jezdim v Safrane a v autorizovanem servise jsem peceny vareny. Mame v praci firemni Volvo a ceny servisnich ukonu jsou uplne nastejno s Renckem. Byl jsem v Norsku a videl jsem Volva a jejich majitele a rekl bych, ze je to vehlasem tak na urovni nasi skodovky ve svete. Sorta lidi, kteri si kupujou Volva a Renaulty je stejna. A polemiky televiznich, internetovych a tistenych magazinu typu, ze kazdy renault je auto uplne nahovno, ze ma blbe razeni, mekke perovani, jizdni vlastnosti ze stredoveku a je strasne nespolehlivy, auto s p**ou apod. fakt uz nemam silu resit... Nemame v rodine prvniho Renaulta a zkusenosti hovori jasne. To, ze jednou nekde nekdo neco napise a ostatni to do zblbnuti opisuji, je uplne bezna praxe a nejen pro Renaulty. O moji motorce se taky vsude i v zahranici doctete, ze maji problemy se zadiranim soupatek v karburatorech a odchazeji vacky. Pritom realne vetsina motoru skonci zadrenych na klice na tretim valci, coz je skutecna slabina techto motoru a o tom nikde ani slovo. Takze neverte temhle radoby recenzim, vetsinou se sice zakladaji na realnem zaklade, ale notne opeprenem subjektivnim postojem autora k dane znacce nebo typu. No nic, sorry jeste jednou za offtopic, ale nemohl jsem si pomoct. Doufam,ze to uz dal nerozdmycham. Dik za radu ohledne svetla,ktere tam evidetne nemam... Jinak kratce k socce... ja vubec nerekl, ze Renaulta kupuji socky a Volvo magnati. Naopak jsem vlastne rikal, ze obe auta jsou v podobne kategorii,ale tady kolegove rikaj, ze Safrana si kupuji casto lidi "socky", kteri pak setri na servisu atd. Ale ja rikam, ze at si koupi levne Volvo, nebo Safrana, tak postoj majitele setrilka bude stejny,ale.... ze volvo nema potize s hlavou,byt mozna ma zas jine, nevim. Tak to pro upresneni. Jinak ja si koupil Safrana tez proto, ze ho beru jako luxusni auto a petivalec me stejne bere jako u motorek trivalec 
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 7:15 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Ja jsem reagoval na vsechny nazory, co tu zaznely, nejen na vase, Milane. Jinak co se tyce valcu, tak ja jsem konzervativnejsi, v autech nejdu pod 6 a na moto pod 4. Mam rad vyvazene motory s plynulym chodem a s rostoucim vykonem spolu s otackami. Diesly, dvouvalce v moto mi nejdou pod nos. No, ale co se tyce triumphu bych mozna primhouril ocko... 
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 8:38 am |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Max900R píše: Ja jsem reagoval na vsechny nazory, co tu zaznely, nejen na vase, Milane. Jinak co se tyce valcu, tak ja jsem konzervativnejsi, v autech nejdu pod 6 a na moto pod 4. Mam rad vyvazene motory s plynulym chodem a s rostoucim vykonem spolu s otackami. Diesly, dvouvalce v moto mi nejdou pod nos. No, ale co se tyce triumphu bych mozna primhouril ocko...  OK, obecne jsi reagoval... Ohledne trivalce ses dobre trefil do Triumfa, tedy snadno, kdyz znas motorky:-) No ja mam rad kompromis... vykon, ale i zaber v dolnich otackach, ptoto radeji lichy pocet valcu. Karu mas krasnou !!!
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 9:26 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
MilanCB píše: Karu mas krasnou !!! Krasna teprve bude, ale dik 
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 10:52 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
MilanCB Bóďa už to jednou psal - necituj posledni prispevek - je to zbytecny a plytva to mistem. Kdyz tak si vem do citace konkretne danou cast na kterou chces reagovat. Posledni OT - To ze ty Maxi davas auto do servisu atd. je prave to jak to ma vypadat - ty jsi ukazkovy priklad dobreho uzivani auta...ale s tim musim zminit taky to ze jses jeden z mala kterej je schopnej dat za opravy desetitisice, nebo mi tady nekdo chce tvrdit ze je tady spousta dalsich kdo davaj safrana do Renaultu  Nevim proč by tady byla tak pouzivana Technicka sekce  Obsahle tema by mohlo byt kdo si koupi Ph I a kdo Ph II ....Chapu ze jsem se do toho zbytecne oprel ale uz jsem alergickej na "nazory" lidi na Safrane, kdyz o tom aute v podstate nevi nic - jen - sem nekde slysel.... ad Volvo - to se vzdavam vsech postoju - neznam to ............ ale stojim si za tim ze motory ze Safranu jdou do hajzlu jen a jen kvuli uzivateli. Nebo mi zkuste nekdo vysvetlit jak se muze neco ucpat olejem???? mam za to ze jinej zpusob nez mit prejetej olej podle me byt nemuze. Jeste kdyz samotny olej obsahuje slozky ktere maji z povrchů odstanit necistoty.....nic jen muj nazor petivalec nemam tak je mi to i celkem jedno 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 11:46 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
MatesK píše: ale stojim si za tim ze motory ze Safranu jdou do hajzlu jen a jen kvuli uzivateli. Jednoznacne, jeste bych to doplnil o neodborne zasahy "garáž majstrů", to je vubec to nejhorší. Ušetřené peníze jsem aspoň v mém případě musel mnohonásobně vydat, abych napravil ty škody, co na mojem byvalem faru sprasili. Podle me konstrukcne nema ani jeden z motoru zasadni slabiny, ponevadz se jedna o vesmes starsi konstrukce lety proverene.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 11:49 am |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
MatesK Omlouvam se za citace, byt maj svuj vyznam... Ja se do Safrana ale neobouvam... ale nejsem trouba, ze kdyz ted vlastnim toto auto, ze nebudu vnimat, ze ma i nedostatky. Nakonec potize s elektronikou vidim ted na vlastni oci, coz jiste tekzko popres. Vidis, 5 valec nemas, takze jsi motor rozebrany jiste nevidel, stejne jako jak, takze zas tak nemuzes hajit neco co neznas. Kazdej motor ma sva slabsi konstrukcni mista. Nekteremu se prehriva posledni, ci prvni valec, jinej zas trpi na vacky atd. atd. No a o Safranu jsem vsude cetl (jak jsem uz i psal a rika to i letitej servisman na Renaulty), ze safran ma proste s hlavou potize. A info... ze ma nejake auto castejsi zavady, tak to neznamena, ze se to projevuje u kazdeho druheho motoru,ale je to o pohledu ve vetsim rozsahu nez je trebas jen 10 Safranu. A jak by bylo mozne, ze se zadiraji zdvihatka? Trebas tak, ze proste maj nevhodne udelane mazaci kanalky a trebas se tam olej moc zapeka a pak to prestane postupne byt pruchozi. Ale jen spekuluji z obecnych zkusenosti, nikoliv ze zkusenosti se Safranem. Jsem tu i proto, aby vy zkusenejsi jste rekli, jake mate realne zkusenosti, ne jen domenky a dohadovat se nechci. Jo a dnes jsem nasel toto > http://www.tipcar.cz/poradna--renault-safrane-1244.html...taky ten technik pise kraviny? Jen se ptam... az nekdy rozeberu hlavu meho safrana, tak Vam trebas povim, zda se neco muze nebo nemuze zadirat, kdyz uz ma najeto 200 000Km. Takze asi tak k hlave Safrane...
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 11:57 am |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Max9000R Ono je to o cloveku... muze to byt servisman v aut. servisu a sprasi ti to, akorat, ze muzes mit pocit, ze jsi u odborniku. Podobne garazmajstr, kdyz je lempl. Ja osobne s aut. servisama mam spise horsi nez lepsi zkusenosti. Jsou to prevazne menici dilu a ne fachmani. Takze meni dily a Ty je casto i zbytecne platis. Jedine co je dobre, ze pokud chces platit, tak mas porad nove mene ruzne dily. To je ale mozna lepsi menit cele auto kazde 2 roky za nove  ))
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 12:16 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Ja jsem taky netvrdil,ze autorizovany servis je buhvi co. Jde o to,ze tam ti ale spis zavadu neodstrani nebo, jak rikas, vymeni zbytecne nejake dily a hlavne to krvave zaplatis. Ale aspon to vetsinou nesprasi. Spis se jim to nechce hledat,tak radeji meni. Teda aspon to je moje zkusenost. Zato typicky garazovy mechanik udela co? Snazi se to ojebat, protoze na nej zakaznik tlaci jak s cenou, tak s casem - typicka ceska vlastnost. Takze ho k tomu de facto nuti. A tudiz ti, co maji snahu to delat dobre a poctive, tak vetsinou zkrachujou, protoze jsou drazi. Samozrejme, vyjimky se najdou a jak ja rikam, dobry mechanik je desetkrat cennejsi nez sebelepsi nova kara.
Priklad sam za sebe: Kluci to tu uz znaji, ale mel jsem docela potize s plynem ve svym byvalym aute a trapil jsem se s tim pres tri roky. V podstate vetsina zavad se vyvinula od toho. Az ted (díky Robiku) jsem poznal cloveka, ktery tomu skutecne do hloubky rozumi a za jedno dopoledne vyresil to, co nevyresili jini za celou dobu, co jsem to auto mel. A to je pak radost tomu cloveku za dobre odvedenou praci zaplatit. A je to chlap, ktery to dela doma na dvorku a v garazi.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 12:26 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Max900R Ano zcela souhlasim s tim jak to vidis, ja stejne. Ale jsou vyjimky jak aut. servisu, tak garazmajstru. Jen doplnim, driv jsem aut. servismanum delal GO motoru, tedy jejich soukrome, asi proc? Protoze menic nevi v podstate co je motor  Jen by me zajimalo, kdo tady z vas uz delal generani opravu motoru, tedy sam?
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 12:41 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Doplnuji... myslim GO motoru Safrane 2.5 20V.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|