Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob zář 21, 2019 6:09 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Renault Club ČR
PříspěvekNapsal: ned zář 01, 2019 4:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1688
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Znalec se jistě velmi pobaví :good: :smichypozemi:

https://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=93312

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Club ČR
PříspěvekNapsal: pon zář 02, 2019 6:34 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1144
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To jsou znalci ……. :smichypozemi:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Club ČR
PříspěvekNapsal: pon zář 02, 2019 8:54 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
je to docela vtipný, protože je mi jasný, že spoustu lidí mnohem víc ocení zdechlej tuctovej obouchanej model s dojetym podvozkem, řízením, brzdama, motorem, interiérem atd., hlavně, když bude origo a bude to mít "patinku", jak je dneska hrozně v módě. ale asi je mi u prdele, co si o tom kdejakej fórovej pták myslí :mrgreen: udělal jsem si auto podle sebe, aby trochu jelo a fungovalo a interiér, protože mám tu možnost. A nedělal jsem to, aby se líbilo každýmu fórovýmu originalofilovi, což u renaultu mimochodem stejně nikdo nedocení jako u jinejch značek (bmw, porsche, atd.) Když se chci podívat na origo, tak pořád mam další min. 2 bt a sockoverzi dvoulitra nejetou od r. 97 :lol:

Další věc je, že to o zpuchřelejch měchách u pravděpodobně nejetýho biturba v depozitáři ve Flins je trochu z cesty. To auto je vyrobený někdy v 93. roce, kdy se guma ještě dělala tak, že vydržela do zpuchření desítky let a ne 3 roky jako dnes (viz pneumatiky, které dnes začnou praskat klidně po půl roce, různé manžety, kdy u některých aut dříve vyrobené vydrží desítky let a dnes vyrobené klidně jen 2 roky apod.). A vzhledem k tomu, že na safranech dodnes jezdí tlumiče s měchy ještě z výroby a jsou v provozu stovky tisíc km, kdy se odíraj o zrezlý tlumiče a puchřej v mrazu, vedru atd a pořád ještě držej, tak si nemyslim, že ty na nejetym autě by byly v nějak mizernym stavu :lol:.. Každopádně to nový biturbo samozřejmě chci a ten už z fotek špatně nastavenej podvozek nebo rozbitej přední potenciometr si klidne opravim. I si tam dam ten chybející kryt baterky a pár dalších drobností :lol_ . Přesto, že to v sérii vubec nejede. Ale budu se na to dívat, jak je to všechno hezky nový :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Club ČR
PříspěvekNapsal: stř zář 04, 2019 8:22 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1688
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jsem naprosto přesvědčen, že se na sraz Renault klubu budem muset zajet podívat. :good: :jop: ... lehce to pofakovat :smichypozemi: ... chci vidět jak bude u těch biturb ohrnovat nos :smichypozemi:

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Renault Club ČR
PříspěvekNapsal: čtv zář 05, 2019 10:21 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak to je jasný, protože to neni renolt žejo :lol:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz