|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob dub 20, 2024 4:08 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Elektické sedačky - uživatelský manuál Napsal: úte bře 24, 2009 12:35 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Prosím máte někdo uživatelský manuál na elektrické sedačky - spokojim se i s návodem od vás
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 24, 2009 1:02 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
pokud zmacknes tlacitko na pojezd dopredu, sedacka jede dopredu, pokud to same tlacitko posunes dozadu, jede sedacka dozadu...
asi ti jde o pameti, ze?
ano, tak ty nejdou...
jinak fungují tak, že si vše nastavíš, jak potřebuješ a uložíš to tak, že zmáčkneš tlačítko memo a ihned na to tlačítko 1, 2 nebo 3, podle toho, do které paměti to chceš uložit.
ale asi Ti to nepůjde... Max řikal, že mu v renaultu zjistili, že je to potenciometrama v sedačce, tak se na to chci kouknout a dyžtak dám nějaký info, jak to zprovoznit.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 24, 2009 1:22 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
jo tak mi rovnou prozrad jestli mi ma fungovat nataceni zpetnych zrcatek pri zpatecce
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 24, 2009 2:10 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: jo tak mi rovnou prozrad jestli mi ma fungovat nataceni zpetnych zrcatek pri zpatecce hele to nevim... to se delalo jenom nekam a nevim cim je to zpusobeny.
jinak sry, ja bych ti to o ty sedacce rekl, ale v tu dobu jsem si jeste myslel, ze je to ridici jednotkou . me to na tech novejch taky nefachci
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 24, 2009 4:13 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Moje auto si taky prd pamatuje
Zkusím vyndat to ovládání,rozdělat ho a vyčistit.Že by to dělaly snímače mi přijde méně pravděpodobné.Jak jsem si všimnul,tak umístění ovladače je jak na výdrholci.
Když máš zasněžený auto,tak na 100%,když dveře otevřeš(i když očistíš panty),ti sníh přesně tam spadne.To samé s deštěm.Voda tam musí prosáknout a nadělat paseku,kór když má autíčko skoro 16 let.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 24, 2009 4:25 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Taky mi to nejede,sem myslel,ze je to ridici jednotkou,vymenil sem ji za 100% dobrou a nic,jen se zmenilo to ze kdyz ted drzim 2 nebo 3 tak sedadlo jede dolu predtim nedelalo vubec nic,taky bych to tipl na ty potenciometry
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte bře 24, 2009 4:38 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no ja jednotku taky vymenil za 100% dobrou, ale dela mi to porad to samy. respektive ono pri zmacknuti 1 to jede dozadu, zastavi se to, pri 2 jeste vic dozadu a pri 3 uplne dozadu. a kdyz pamet 1 prepisu nejakou svoji zvolenou polohou, tak uz 1 nedela nic. asi to budou ty potenciometry. Max rikal ze mu to dela to samy a na diagnostice mu rekli ze to jsou potenciometry. zrcatka si to pamatuje v pohode, volant taky.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř bře 25, 2009 9:00 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Bóďa píše: no ja jednotku taky vymenil za 100% dobrou, ale dela mi to porad to samy. respektive ono pri zmacknuti 1 to jede dozadu, zastavi se to, pri 2 jeste vic dozadu a pri 3 uplne dozadu. a kdyz pamet 1 prepisu nejakou svoji zvolenou polohou, tak uz 1 nedela nic. asi to budou ty potenciometry. Max rikal ze mu to dela to samy a na diagnostice mu rekli ze to jsou potenciometry. zrcatka si to pamatuje v pohode, volant taky.
Přesně...zrcátka+volant je ok akorát sedačky no a no.Vyčistil,zkontroloval akorát budu muset vyměnit žárovky.Když jsem to vyndaval,tak to svítilo,když dával zpátky,tak už ne.Rozdělal jsem to a obě žárovky "ping".
Jinak Bóďo,musím a budu v dohledné době kupovat levý blinkr.Bude k dispozici ten rozbitý.Je ok,jenom půlka plexi je pryč.Jestli to budeš chtít na ty svoje hokusy pokusy,tak Ti to za Tvojí cenu nechám
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř bře 25, 2009 10:31 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
viktoska píše: Bóďa píše: no ja jednotku taky vymenil za 100% dobrou, ale dela mi to porad to samy. respektive ono pri zmacknuti 1 to jede dozadu, zastavi se to, pri 2 jeste vic dozadu a pri 3 uplne dozadu. a kdyz pamet 1 prepisu nejakou svoji zvolenou polohou, tak uz 1 nedela nic. asi to budou ty potenciometry. Max rikal ze mu to dela to samy a na diagnostice mu rekli ze to jsou potenciometry. zrcatka si to pamatuje v pohode, volant taky. Přesně...zrcátka+volant je ok akorát sedačky no a no.Vyčistil,zkontroloval akorát budu muset vyměnit žárovky.Když jsem to vyndaval,tak to svítilo,když dával zpátky,tak už ne.Rozdělal jsem to a obě žárovky "ping". Jinak Bóďo,musím a budu v dohledné době kupovat levý blinkr.Bude k dispozici ten rozbitý.Je ok,jenom půlka plexi je pryč.Jestli to budeš chtít na ty svoje hokusy pokusy,tak Ti to za Tvojí cenu nechám zarovky musis naletovat a spatne se shanej, jedna je tam uplne pidi a druha taky takova divna... jinak blinkr... no kolik si za nej predstavujes? nepotrebujes spis nejakou drobnost na safrana?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv bře 26, 2009 4:37 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Me to nesviti vubec koukal sem do elektro schematu a tam kde ma byt natazene napajeni pro zarovky,tak tam vubec ten drat neni a neni ani nikde upadly.Asi se na to vykaslali,zarovky pri privedeni proudu normalne sviti,ale drat tam neni tak bohuzel
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv bře 26, 2009 5:20 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak to ta prived ne? vdyt ne to jednoduchy...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv bře 26, 2009 5:42 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Bóďa píše: viktoska píše: Bóďa píše: no ja jednotku taky vymenil za 100% dobrou, ale dela mi to porad to samy. respektive ono pri zmacknuti 1 to jede dozadu, zastavi se to, pri 2 jeste vic dozadu a pri 3 uplne dozadu. a kdyz pamet 1 prepisu nejakou svoji zvolenou polohou, tak uz 1 nedela nic. asi to budou ty potenciometry. Max rikal ze mu to dela to samy a na diagnostice mu rekli ze to jsou potenciometry. zrcatka si to pamatuje v pohode, volant taky. Přesně...zrcátka+volant je ok akorát sedačky no a no.Vyčistil,zkontroloval akorát budu muset vyměnit žárovky.Když jsem to vyndaval,tak to svítilo,když dával zpátky,tak už ne.Rozdělal jsem to a obě žárovky "ping". Jinak Bóďo,musím a budu v dohledné době kupovat levý blinkr.Bude k dispozici ten rozbitý.Je ok,jenom půlka plexi je pryč.Jestli to budeš chtít na ty svoje hokusy pokusy,tak Ti to za Tvojí cenu nechám zarovky musis naletovat a spatne se shanej, jedna je tam uplne pidi a druha taky takova divna... jinak blinkr... no kolik si za nej predstavujes? nepotrebujes spis nejakou drobnost na safrana?
Žárovky jsou u nás v Boru k sehnání bez problému.Tuhle jsem byl kupovat obyč zasouvací a paní na mě vytáhla takovou dřevěnou krabici s přihrádkami a má tam fakt i žárovky,které nemají ani v lípě v Renaultu.Ty do paměti ovladače měla obě z fleku,akorát stály obě dohromady 57,-peněz.
A pokud jde o ten blinkr,tak mě napadlo dálk.ovládání k rádiu.Kdyžtak doplatím.Anebo pokud narazíš někde na zadní křídlo za miloučkou cenu,tak mi dej sofort vědět.Pokud by se obchod uskutečnil,tak by to byl honorář za tip.Možnáí mě ještě něco napadne,než to budu měnit Docela bych i interiér v kůži ale není čas a pracovní prostor na překop.Venku je hnus počasí.Sedáky mám klasiku textilní ale zase plně funkční dofuky.Možná se časem zmůžu na nějaký pěkný přečalounění.Jsou tady dost šikovný lidičky.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv bře 26, 2009 6:38 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Bóďa píše: tak to ta prived ne? vdyt ne to jednoduchy... Kde bude nejlepsi vzit proud??Je tam spousta kabelu
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv bře 26, 2009 8:48 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ToJa píše: Bóďa píše: tak to ta prived ne? vdyt ne to jednoduchy... Kde bude nejlepsi vzit proud??Je tam spousta kabelu nevim jak je to u laguny, proste nejlepe nejbliz sedacce kde se ti neco rozsviti se svetly (nebo otocenim klicku, podle toho kdy chces aby to svitilo samozrejme). napr. středový sloupek, jestli je tam teda neco osvetlenyho
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|