Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 11:15 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vyzná se tu někdo trochu v elektrice?
PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 5:54 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Řešim teď trochu problemy se zapojením světel. Vim, že často odchází páčka ovládání světel a já potřebuju na kabel k dálkovejm světlům připojit dálkový a ještě elektromagnet, kterej má údajně minimální odběr a u všech aut se sériově připojuje s dálkama na jeden kabel. Můžu to tak bez obav taky vyřešit, nebo se mi stane, že mi dříve nebo později vyhoří ta páčka nebo nejedbože kabeláž? Jde to eventruelně nějak vyřešit pomocí relátek?

Další věc je, jestli je možný nějak zapojit čočky světel, který se naklápěj do zatáčky :D . U motorku je konektor - kostra, nahoru, dolu, doprava, doleva. Měl bych pouze čidlo snímající polohu volantu a ty naklápěcí čočky :lol_ . K tomu by asi byla potřeba nějaká řídící jednotka, že?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 5:50 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nikdo neví? to naklápění do zatáčky už není aktuální, ale v podstate ten samej problem, automatický naklápění podle zatížení, takže taky, aby se hejbal motorek podle potenciometru na nápravě

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 8:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
vsak svetla by mely byt spinane pres relatko ne? nebo ty to chces pripojit k tomu ovladacimu okruhu toho relatka nebo primo k silovemu na svetla?Tam by to podle me vubec nemelo vadit.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 03, 2009 11:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
vsak svetla by mely byt spinane pres relatko ne? nebo ty to chces pripojit k tomu ovladacimu okruhu toho relatka nebo primo k silovemu na svetla?Tam by to podle me vubec nemelo vadit.
nevim co chci udelat, ale proste jako kdybych u svetel urizl drát dálkovejch a připojil na něj dálkový a elektromagnet :D . nebo jako kdybych tedka na patici dálkový žárovky připojil ještě ten elektromagnet. bojim se hlavně o tu páčku...


může mi někdo odpovědět na TYTO otázky?

1) v čem se můžou lišit dva naprosto totožně vypadající motorky, jenom že jeden je určenej pro xenon a stojí 1800 a druhej je určenej pro normální halogen a stojí 1200? může tam bejt něco jinýho?

2) na kterou nápravu se dávají pohybová čidla a zda je na pravé straně pro pravé světlo a na levé pro levé světlo, nebo se signál zkombinuje nebo stačí na nápravě jen jedno čidlo pro obě světla?

3) vydrží motorek, když se bude neustále hýbat podle hrbolů na silnici?

4) bude reakce motorku okamžítá, jelikož funguje dosti pomalu (není tedy v těch motorcích rozdíl ten, že ten na xenon reaguje velmi rychle?)?

ps: zjistil jsem, ze zapojeni potenciometru bude pradepodovne naprosto jednoducha zalezitost... az zjistim, kde maj bejt umisteny atd

kdyby měl někdo náhodou nějaký schéma, kde se nacházej ty čidla u phase II s xenony, tak bych byl moc rád

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 04, 2009 4:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak uz to vsechno vim. jsou tam po jednom cidle na obou napravach a je tam rdici jednotka. motorky jsou jiny v tom, ze ty na xenony maj 21 poloh, kdezto ty na halogeny jen 5.

ale stale by mne zajimalo, jestli bych mohl pripojit ten elektromagnet na dalkovy

mimochodem, nevi nekdo, co by to mohlo bejt APC? u schematu konektoru te jednotky je jeden pin oznacen jako "+APC"

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 04, 2009 5:28 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
takze si zase odpovim :lol_ - je to relátko

ale jeste nevim, jak to má bejt zapojeny nebo co, jelikoz k tomu vede jenom jeden kabel . pokud to relatko bude hnedka u ty jednotky tak az to budu tahat z nejakyho vraku tak to vezmu i s tim, ale pokud bude nekde v mimo, u relatek treba, tak nebudu vedet, s cim to ma byt spojene, nebo co... takze jde to z toho schematu nejak poznat?

Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 04, 2009 7:10 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
takže už vim i tohle... tak už nic :lol_ .

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 05, 2009 2:28 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:lol: :lol: :lol: Ty bys mohl mit jenom svoje fórum a psát si tam sám

Ještě mě napadlo, jestli teda i můj RT má polohovaní podle čidel?!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 05, 2009 2:45 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
:lol: :lol: :lol: Ty bys mohl mit jenom svoje fórum a psát si tam sám

Ještě mě napadlo, jestli teda i můj RT má polohovaní podle čidel?!
vdyt ja mam a pisu si tu sam :lol_ .....

to vis ze nema, to nema zadna phase 1, maj to jenom modely s xenonama, protoze tam je to povinny ze zakona spolu s ostrikovacema. ty si to polohujes tim kolečkem na palubce vlevo od volantu

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 05, 2009 3:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
[quote=to vis ze nema, to nema zadna phase 1, maj to jenom modely s xenonama, protoze tam je to povinny ze zakona spolu s ostrikovacema. ty si to polohujes tim kolečkem na palubce vlevo od volantu[/quote]

No mi to u toho aktivního podvozku přijde stejně celkem na prd, nikdy mi světla nesvítily blbě... :lol_

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 05, 2009 3:38 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nojo, ale tak nekteri aktivni podvozek nemaj, zejo :lol_ .

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz