|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob zář 21, 2024 2:01 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Paměti maj sklerózu... Napsal: ned srp 31, 2008 7:14 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
mam takovej problém a to, že můj dědeček (safran ) už trochu zapomíná... jde o paměti sedaček, zrcátek a volantu. dřív to chodilo v pohodě, ale teď už si prd pamatuje a dělá si to co chce. takze kdyz zmáčku první pamět tak to nějak popojede, když druhou tak taky, ale když pak zase zmáčknu první tak to popojede uplně jinak než poprvý prostě si to dělá co chce... neřešili ste to někdo? pomůže vyměnit řídící jednotku pod sedačkou nebo je to stará kabeláž nebo co?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: pon zář 01, 2008 8:43 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa píše: mam takovej problém a to, že můj dědeček (safran ) už trochu zapomíná... jde o paměti sedaček, zrcátek a volantu. dřív to chodilo v pohodě, ale teď už si prd pamatuje a dělá si to co chce. takze kdyz zmáčku první pamět tak to nějak popojede, když druhou tak taky, ale když pak zase zmáčknu první tak to popojede uplně jinak než poprvý prostě si to dělá co chce... neřešili ste to někdo? pomůže vyměnit řídící jednotku pod sedačkou nebo je to stará kabeláž nebo co?
No přesně tohle mi to dělá taky, ale zatím jsem to neřešil. Docela by mě ale zajímalo, jak se to dá opravit,tak jestli na něco přijdeš, tak si to určitě nenech pro sebe.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: pon zář 01, 2008 10:39 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Bóďa píše: mam takovej problém a to, že můj dědeček (safran ) už trochu zapomíná... jde o paměti sedaček, zrcátek a volantu. dřív to chodilo v pohodě, ale teď už si prd pamatuje a dělá si to co chce. takze kdyz zmáčku první pamět tak to nějak popojede, když druhou tak taky, ale když pak zase zmáčknu první tak to popojede uplně jinak než poprvý prostě si to dělá co chce... neřešili ste to někdo? pomůže vyměnit řídící jednotku pod sedačkou nebo je to stará kabeláž nebo co? No přesně tohle mi to dělá taky, ale zatím jsem to neřešil. Docela by mě ale zajímalo, jak se to dá opravit,tak jestli na něco přijdeš, tak si to určitě nenech pro sebe. no to si samozrejme nenecham... a vubec, je to docela poruchova zalezitost, hlavně to vypínací tlačítko, nechápu, proč ho tam vubec cpali... to potom nejde hnou se sedackou, volantem ani zrcatkama, nevim proc je to hejbani zavisly na pametech. obcas se mi stava ze sedacka proste nejde a musim to treba vypnou a zapnout a ted jsem taky zjistil ze to bude neco kolem pojistky protoze jsem taky vymenil pojistku na ty pameti i kdyz byla v pohode, na tu druhou to taky neslo tak sem tam dal zpatky tu prvni a uz to slo... proste je to nejaky vypatlany. ty pameti mi nejdriv chodily v pohode, potom zacly zapominat a ted si delaj co chtej. zajimalo by me, jestli by to vyresila vymena tý jednotky za jinou
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon zář 01, 2008 4:26 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
zjistil jsem tak ctvrtku zavady, obcas mi taky nefungovaly ty tlacitka 1-3 vubec ale posouvani slo a to protoze se spatne vracelo tlacitko MEMO do polohy vypnuti (jakoby vyskoceni) takze bylo porad zaply tak jsem tam dal pruzinku... ale stejne ty pameti jsou uplne vymatlany, treba zmacku trojku, popojede to dozadu, necham to dojet, zmacku ji este jednou a popojede to este... taky jsem si vsiml ze ta pamet nikdy neudrzi vic pohybu najednou, maximalne jednu polohu a zrcatka... myslim si, ze to bude v ty ridici jednotce
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon zář 01, 2008 11:23 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
Bóďa píše: zjistil jsem tak ctvrtku zavady, obcas mi taky nefungovaly ty tlacitka 1-3 vubec ale posouvani slo a to protoze se spatne vracelo tlacitko MEMO do polohy vypnuti (jakoby vyskoceni) takze bylo porad zaply tak jsem tam dal pruzinku... ale stejne ty pameti jsou uplne vymatlany, treba zmacku trojku, popojede to dozadu, necham to dojet, zmacku ji este jednou a popojede to este... taky jsem si vsiml ze ta pamet nikdy neudrzi vic pohybu najednou, maximalne jednu polohu a zrcatka... myslim si, ze to bude v ty ridici jednotce
ja si myslim ze to delaj ty cidla co hlidaj polohu... snad vis co myslim kdyz si mel tu moji sedacku rozebranou.. nikdy jsem to neskoumal ale to je celkem jasny, protoze kdyby jo, tak vim cim to je
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: pát črc 09, 2010 12:15 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
takže, kdo měl sedačku rozebranou (potěš prdel teda ), tak určitě pozdravoval žabožrouty z Francie a zjistil, že potenciometry vymejšlel asi nalitej konstruktér, protože mechanická část potenciometru (zevnitř ozubené kolečko nasunuté vždy na ose) je s vlastním potenciometrem (tím "el. zařízením", nevím, jak to říct) spojena kloubem a kloub jen drátkem "zmenšen", respektive drátkem je vymezena vůle, aby se kloub jako neprotáčel, ale samozřejmě se protáčí, takže když hýbete se sedačkou, respektive osou, tak se sice to ozubené kolečko potenciometru otáčí, ale neotáčí s vlasntím potenciometrem, takže chudák sedačka neví, kde vlastně je. takže kapka vteřinovky do toho minikloubu to jistí. jenže potenciometry by se pak správně měly na odstrojené sedačce s diagnostikou nastavit. to musím ještě vychytat bez diagnostiky, tak, že dám potenciometry i zrovna tu polohu sedačky do krajní polohy a potenciometr přidělám. phase II sedačky touhle nemocí netrpí, protože to maj vymyšlený jinak, nemaj vůbec ty potenciometry mimochodem nevíte proč a na jak dlouho paměti spadnou do toho "ochrannýho" módu? v servisním manuálu jsem o tom nic nenašel, ale jedna sedačka, co jsem předělával, tak vždy po chvíli nefunguje (špatně nastavený potenciometry). opěradlo můžu normálně ovládat a v pohodě, ale jak posunu sedák, tak ho posunu jen o pár milimetrů a nic, už nejde nic udělat, ani ovládat volant a zrcátka (využívá tu samou řídící jendotku) a když to zkusím za pár hodin, tak to zase jde a zas jak posunu sedák tak to přestane fungovat. už se mi to stalo x-krát u všech možnejch safránů (třeba když jsem zajel do krajní polohy).. vždy jsem kontroloval pojistky, vytahoval, vypínal a zapínal ovládání paměti, odpojoval baterku atd, ale vždy pomohlo to jen nechat bejt a přijít až za nějakou dobu... mimochodem, nevíte někdo něco o těch elektrickejch hlavovejch opěrkách? je tam na to prostě připravenej konektor (a řídící jednotka sedaček taky). už mám vymyšlený, jak to tam nabastlim, ale kdyby to šlo objednat origo u renaulta...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: pát črc 09, 2010 7:47 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Ty jo, konečně se do toho někdo pustil... Super Taky mě to čeká. Ale je fajn, že se ty potenciometry teda nemusí měnit. Ten ochranný mód jde vyrušit hned tím, že vytáhneš a zandáš pojistku hodin. Sice se ti vymaže čas, ale sedačky hned naskočí. BTW. nešla by teda přeházet sedačka i s paměťovou jednotkou s phII a jen přehodit sedák a čaloun? Ale asi nesedí konektory co? Ty opěrky se do Safranů skutečně nikdy nedávaly, řešilo se to na francouzském foru. Bylo to asi jen na nějakém prototypu, ale pak to z nějakého důvodu nedali. Na nějaké fotce doma bych to ale našel předělané z nějakého baworáka tuším.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: pát črc 09, 2010 8:17 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no ja jsem tam totiz daval zatim brachovy sedacky z phase II, takze jsem musel ridicovu prestrojit. jinak dík za tip s tou pojistkou hele právě že phase I a II maj jiný konektory sedačky, takže musíš vždycky zachovat tu elektriku... pak dám vědět, jak to dopadlo, až nastavim ty potenciometry... kdybys nasel tu fotku el. hlavovy operky tak to sem hod, ale ono by to slo docela jednoduse vyrobit... par svaru, zavitova tycka, trosku prekopnout ovladani, no, za par hodin by to bylo.. az budu mit zlataka trochu v cajku, tak se do toho pustim.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: pát zář 14, 2012 10:40 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: stř zář 19, 2012 8:02 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Zrovna včera jsem si říkal, že se pustím do toho vyhřívání a pamětí! Tak to je super jednoduchý, dík!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: stř zář 19, 2012 8:52 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
hele a těma poťákama jde točit kolem dokola, nebo jen kousek od do? přemejšlim nad smyslem toho "kloubu"
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: stř zář 19, 2012 9:21 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no jasný, že maj konce. je to vidět i na fotce
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: stř zář 19, 2012 9:28 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
no tak to tam jsou ty kloubky ne jako kloubky, ale aby se to proste v tom protocilo pri kalibraci, kdyz uz dojedes na konec potenciometru, ale sedacka jeste neni na konci cesty, ne?
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: stř zář 19, 2012 9:33 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to je sice hezký, ale protáčí se to furt.. při výrobě možná dobrý zjednodušení, ale jak je vidět, tak v praxi to potom nefunguje. a asi je každej schopnej dojet sedačkou "na konec" a potenciometr taky nastavit "na konec". že tam ty kloubky nejsou kvůli tomu, aby to ozubený kolečko mohlo zamávat se dá taky odvodit z fotky možná by jim to i fungovalo, i když způsobem ke kterýmu je podle mě potřeba hodně štěstí, ale klasicky tam udělali slabou část, kde plast popraská a upadne ten kroužek, který to stahuje.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Paměti maj sklerózu... Napsal: čtv zář 20, 2012 6:01 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Tak jako vymyšlené to mají dobře a životnost těch materiálů se dopředu asi dost blbě odhaduje vzhledem k tomu, že to vznikalo v době, kdy se tyhle elektrické vyfikundace používaly jen na pár autech té nejvyšší třídy a u Renaultu tak maximálně v těch nejvyšších 25kách, které v době konstruování Safrana byly max. pár let staré a tudíž tyhle problémy určitě neměly.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|