Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 4:45 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jaký zařízení dělá zesvětlení palubky při světlech?
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 8:55 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Od doby co je zavedený denní svícení, tak řešim, jak by se dalo obejít takový to že když se rozsvítěj světla, tak že logicky se zesvětlí osvětlení všeho, protože je logicky počítáno s tím, že by to řidiče v noci oslňovalo. Ano, dá se to více "rozsvítit" tim kolečkem u tacháče, ale když je to na "nejsvítivější" poloze, tak to pořád za sluníčka není vidět a tomu když jsou světla zhasnutý se to absolutně nevyrovná, takže bych nějak potřeboval vykopnout nějakou řídící jednotku tadytohodle, ale vůbec nevim, kde se to nachází a jak to vypadá. Koukal jsem na všechny možný jednotky z vraku, jako nejpravděpodobnější co jsem našel se mi jevila černá krabička pod sedackou s nápisem hella, která byla ale u phase 2 jiná než u ph.1. Pak jsem si řikal, že by to mohlo bejt nějak za tim kolečkem (potenciometrem), za packou svetel, nějak ze zadní strany tacháče a prostě nevim no... Buhvi jestli to vubec ma nejakou ridici jednotku nebo co.

To manuální kolečko bych nahradil fotorezistorem, jenže prostě v první řadě potřebuju zrušit ten jev že když se rozsvítěj světla, není vidět nic na klimě, hodinách, rádiu, palubním počítači a potom bych resil fotorezistor aby se to štelovalo samo podle světla....

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 5:42 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Já naopak bych uvítal nějaké zapojení předních a zadních světel samostatně , aniž by se zbytečně přes den opotřebovávaly žárovky podsvícení přístrojovky a diody radia atd. Žárovky jsou dost drahý a to nemluvím o rozebrání celé přístrojovky.Co vy na to........? :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 5:49 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
já na to, že jsem to jaksi nepochopil :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 6:20 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
No nic,tak jinak.Líbilo by se mi , aby mi díky nějakému extra zapojení , svítily jen přední a zadní světla během dne a ne současně vše v interieru.I za cenu extra vypínače. Přes den jsou totiž přístroje docela dobře čitelné.Jde mi jen o to aby me nebuzerovali cajti. :roll:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 02, 2008 7:14 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jo ták. no jak rikam me stve hlavne ze pri zapnutejch svetlech ve dne nejsou citelny hodiny, klima a radio no....

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 6:46 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
robert.skandera píše:
No nic,tak jinak.Líbilo by se mi , aby mi díky nějakému extra zapojení , svítily jen přední a zadní světla během dne a ne současně vše v interieru.I za cenu extra vypínače. Přes den jsou totiž přístroje docela dobře čitelné.Jde mi jen o to aby me nebuzerovali cajti. :roll:


Připoj si to přes relátko na výstup od alternátoru. Jakmile začne altík dobíjet (po nastartování), sepne relé a rozsvítí se světla. Když pak zapneš světla normálně páčkou, rozsvítí se ti přístroje a půjdou ti dálkovky. Akorát nejdou vypnout světla za jízdy,to bys tam musel mít ten vypínač.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaký zařízení dělá zesvětlení palubky při světlech?
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 6:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
Od doby co je zavedený denní svícení, tak řešim, jak by se dalo obejít takový to že když se rozsvítěj světla, tak že logicky se zesvětlí osvětlení všeho, protože je logicky počítáno s tím, že by to řidiče v noci oslňovalo. Ano, dá se to více "rozsvítit" tim kolečkem u tacháče, ale když je to na "nejsvítivější" poloze, tak to pořád za sluníčka není vidět a tomu když jsou světla zhasnutý se to absolutně nevyrovná, takže bych nějak potřeboval vykopnout nějakou řídící jednotku tadytohodle, ale vůbec nevim, kde se to nachází a jak to vypadá. Koukal jsem na všechny možný jednotky z vraku, jako nejpravděpodobnější co jsem našel se mi jevila černá krabička pod sedackou s nápisem hella, která byla ale u phase 2 jiná než u ph.1. Pak jsem si řikal, že by to mohlo bejt nějak za tim kolečkem (potenciometrem), za packou svetel, nějak ze zadní strany tacháče a prostě nevim no... Buhvi jestli to vubec ma nejakou ridici jednotku nebo co.

To manuální kolečko bych nahradil fotorezistorem, jenže prostě v první řadě potřebuju zrušit ten jev že když se rozsvítěj světla, není vidět nic na klimě, hodinách, rádiu, palubním počítači a potom bych resil fotorezistor aby se to štelovalo samo podle světla....


Narazil jsem na to v manuálu a mělo by to řídit jedno z relátek, ale nevím, kde přesně je, nehledal jsem ho.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 7:55 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To vypadá schůdný.Dík Maxi. :idea:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 11:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
robert.skandera píše:
To vypadá schůdný.Dík Maxi. :idea:


Není zač, já jsem to jen okoukal. Mám to takhle zapojený na Oltcitu a funguje to super. Mám tam ještě vypínač, kterým se celý systém dá odpojit když ho nechci používat. Je umístěný pod kapotou v motorovém prostoru. Akorát myslím ideální by to bylo napojit na nějaké ty nízkospotřebové světla na denní svícení. Uvažoval jsem sehnat nějaké, které by vešly do těch kapes vedle mlhovek v nárazníku. Nebo aspoň tam dát xenony, páč mě nebaví každý půlrok měnit žárovky za 500,-.... :-(

Já pořád doufám, že na to konečně přijdou a to denní svícení nějak omezí nebo zruší, nikde v cizině to není kromě severských zemí, kde to chápu. Poškozuje mě to jako motorkáře a hlavně cyklistu, protože zanikám. Pokud jedu s vozíkem, vezu něco neskladného, nebo jedu rychle, tak taky nemám možnost to dát ostatním vědět. A za takových slunných dnů to fakt nechápu.
No a ty žárovky a to, že nevidím na displeje mě nasírá o to víc. A z ekologického hlediska to taky není zrovna trefa do černého-vyšší spotřeba benzínu i žárovek. :-/ No tak jsem se vykecal, ale fakt mě to prudí.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 11:51 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Souhlasim s tebou .Myslim si , že například němci jsou s bezpečností v silničním provozu mnohem dál než my a na takovou blbost ještě nepřišli....Že by byli tak hloupí..... :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 03, 2008 11:56 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nojo, je to blbost...
hele prosimte maxi az budes v klidu tak v kterymze manualu jsi to nasel? v uzivatelskym nebo servisnim? uzivatelskej sem prolistoval sem a tam a nic jsem nenasel...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 11:01 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Je to v Dialogysu.

Nemám tu anglickou verzi a německy moc neumím,ale myslím si, že by to měla být ta čtyřka.



Obrázek

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: denní svícení
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 4:57 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: ned led 21, 2007 10:12 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: mladá vožice
chlapi a co takhle krabičku za 500, která rosvítí tlumený světla hned po nastartování, ovládá ji alternátor. a nemusíte dělat zásah do instalace safrána, fakt to nemaj rádi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denní svícení
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 6:58 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
martinsmrcka píše:
chlapi a co takhle krabičku za 500, která rosvítí tlumený světla hned po nastartování, ovládá ji alternátor. a nemusíte dělat zásah do instalace safrána, fakt to nemaj rádi.
vdyt nam ale vubec nejde o rozsviceni svetel ale o citelnost palubnich pristroju :idea:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 6:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Je to v Dialogysu.

Nemám tu anglickou verzi a německy moc neumím,ale myslím si, že by to měla být ta čtyřka.



Obrázek
super, dík. no tak den/noc, zní to logicky, jdu to zkusit vyndat.... :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz