Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Baccara biturbo '94 "Růženka"
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=914
Stránka 3 z 4

Autor:  Bóďa [ pát dub 29, 2011 10:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

njn, intercooler celkem klasika... pak to má jet, když turba foukaj pánu bohu do oken... :)

já to řikam pořád, první věc co udělat na biturbu, vyměnit všechny hadice a zkotrolovat celý sání :good:

bohužel nic z toho co potřebuješ, navíc nemám... ba dokonce držáky potřebuju taky :)
leda brejle z phase II, ale ty by ti nepasovaly

Autor:  MatesK [ sob dub 30, 2011 8:04 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

Já bych to neviděl, tak černě :wink: ten cooler neni vubec dobrej, ale zase i takle by se to dalo zavarit, sice je to provizorni, ale ucel by to plnilo, nez sezenes novej. lepsi nez děravej. podivam se ti na ty plasty a chladice atd , neco tam mam, ale taky sem měl pul auta delanej vrutama a sedmičkama matkama a tak, takze toho moc nezbylo.

Autor:  Bóďa [ sob dub 30, 2011 9:06 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

hele novej cooler bych vubec neřešil, tenhle zavařit. zatím těch pár, co jsem viděl, měly to samý anebo už zavařený, takže pokud by sis nekoupil rovnou ten novej od francouze, tak jetym stejně nic nevyřešíš. to vaření sníží účinnost asi tak o 0,0prd, vzhledem k tomu, že v těch "trubičkách" jsou ještě podélně voštiny a těch "chodeb" rozdělených voštinami je tam tak v každé trubičce x a ty vlastně zavaříš jednu, tam kde je to víc do hloubky dvě chodby v šesti trubičkách.

prostě výsledek toho, že je v biturbu fakt všechno namačkaný, takže stačí pár mm a cooler už je v saharách :) ... už ho mám po krk, všechno, co jde na normální V6 normálně sundat, tak u biturba se musí sundat asi tak tuna věcí, aby k tomu byl přístup.... :kladivo:

Autor:  MatesK [ sob dub 30, 2011 10:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

a pak se podivej kolik místa má Fávo kolem motoru :lol_ asi tak na další dva motory :lol_

Autor:  Plzeňák [ sob dub 30, 2011 12:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

Maxíku,upřímně tě lituju :( :( .Ale zároveň ti držím palce,abys to dal co nejdříve dohromady :good:

Autor:  Max900R [ sob dub 30, 2011 10:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

No je toho sice dost, ale tak každé zlé je k něčemu dobré. Jsem zvědavý, co to udělá, až spravím ten intercooler... :-) Dneska jsem byl na Test&Tune na letišti v Bechyni a když jsem viděl ty časy, tak chudák biturbo... Poprvé jsem viděl na vlastní oči hodit káru na zadní a je to fakt maso!
Ale když zajel se Škodou 120 čas okolo 12s, docela jsem čuměl

Autor:  Turista [ ned kvě 01, 2011 3:26 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

no to tak nemužeš brat ta 120ca už ze serie neměla nic společneho jinak jestli upraviš ty motor dostaneš se uplně někde jinde ale pokud chceš jezdit sprinty tak to musi 90% interieru ven z auta :) jinak myslim že bitturbo na tem nebude špatně "doufám,že je to taky 4x4 jak moje quadra" tak by akcelerace by neměla byt tak špatna,že kola nebudou zbytešne moc hrabat ;)

Autor:  Max900R [ ned kvě 01, 2011 12:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

Je fakt, že by se to dalo odlehčit o min.100 kg poměrně snadno. Když vezmu v potaz např. jen kolik váží to zadní plato s koženým obalem na oblek ;-) Ale ani tak bych se na tu stodvacu asi nedostal. Biturbo má, pokud je v cajku, nějakých 14,9 s na 400 m. Kdybys šel na 300 koní, což je asi pro biturbo rozumný strop, tak ti to ubere maximálně pár desetinek. Po odlehčení to vidím tak na 13 s.

Jinak ta škodovka byla samozřejmě upravená, ale motor byl 1,8T, což není zase nic brutálního. Nevím, na kolik se dá až vyladit, tipuju tak 200 koní. Škodovka s ním může mít tak 1000-1100 kg. Je fakt, že 200 koní na tunu je solidní poměr.

Jinak biturbo je samozřejmě 4x4. Jinak se ani nedělalo.

Autor:  Max900R [ ned pro 18, 2011 11:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Repase brzd a zprovoznění podvozku

Tak jsem se zase po delší době pustil do dalšího kola oprav na autě.
Výměna komplet kotoučů a lakování třmenů.
Přední kotouče z VelSatise bylo třeba lehce upravit převrtáním otvorů pro upevňovací šroubky a vyrobit distanční podložky a středící kužely. Podloženy jsou kotouče 2mm a třmeny 1mm.
Přední desky z BMW 5. Zadní kotouče bez úprav ze Scénica RX4 a desky z R19. Všechny desky jsou Ferodo Premier a kotouče přední Ferodo, zadní Pilenga.
Lakováno černou kladívkovou barvou Alkyton.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Plzeňák [ ned pro 25, 2011 8:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

Pěkná práce :good:

Autor:  Max900R [ čtv pro 29, 2011 5:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

Hele ho, Robíka! Díky a pozdravy! Akorát nemám stk, tak jsme si udělali výlet do Opavy Felíínou... :-) Ale Petík jel jak drak!
Zítra už snad jdu na tu technickou, tak snad bude vše OK....

Autor:  memel [ čtv kvě 17, 2012 9:36 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

:good:

Velmi krásná Safrane Max , ty si opravdu jedno ! To je dobře udržována . Pro intercooled , viděl jsem ceny ve Francii cena za devět vyráběných hartge je více 3000 € ale našel jsem počátky nové weby v oznámení o přibližně 300 / 400 € . Použil jsem tlumočník online , jestli mi rozumíte dobře , jsem pokračoval , když to jinak jsem pokračoval v angličtině .

see : http://www.leboncoin.fr/equipement_auto ... htm?ca=7_s

Autor:  Max900R [ čtv kvě 17, 2012 12:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

I can understand what you mean but it is more difficult then in english. I would propose to continue in English. Or write in French. It is better to put original into translator because you have more possibilities to translate original worlds and find other meanings. If you put just Czech translation sometimes it is hard to find the meaning.
For example at the first sentence you wanted to say (I think):
"Velmi krásný Safrane, Maxi, jsi jednička!". In English: "Very nice Safrane, Max, you are the best!"
But the meaning of the world "jedno" is "one" or that "you are not interested in" and it depends on context of other worlds. So it could be understood also as: "Very nice Safrane, Max, but you are really hopeless!" :-P It can be tricky...

Thanx for the link for intercooler. It is really interesting price! I would really like to buy it. But I repaired my one quite well and I have to concentrate to other more actual issues, like cardan, gearbox, turbos and turbo leads, wheels, front and rear bumper, paint and the electronics inside. This is what I need more actually to solve. The second step after I will have all these done will be to buy extra spares for future, but I don't have enough money right now to do so. :-(
But if you know about PK9 gearbox for good price (even damaged but complete with no damage on case), please, let me know. I have installed PK7 from Safrane Quadra in my car. It has shorter 4th and 5th gear and it makes some problems like higher fuel consumption and overreving the engine in higher speeds.

Autor:  memel [ čtv kvě 17, 2012 3:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

If you understands it is the main thing!

I saw that the tradiction in Czech was not well translated.

I thus continue in English, or in French if you understand him.
I understood well propallid tone of box of speed, it is a weakness.

I can watch on the site www.leboncoin.fr there is lot of rooms parts and cars to be sold, house, knickknacks, lot of things what, we find of everything there.

There are many professionals as private individuals who sell of everything and anything! It is relatively easy to find a box of speed.

I look for a box of initial or baccarat or same a pack leather for parts. I shall like putting a leather, but to find it a which is manual it is rather hard.
I understand that you have things more important to make on the safrane before the intercooler. In any case you made some good work on your beautiful.

Thus you look for a box of typical speed PK9 with thus the last two longer with regard to PK7, because the engine is too much in trs/min and that increases the consumption!

Autor:  Max900R [ čtv kvě 17, 2012 7:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Baccara biturbo '94 "Růženka"

Yes I understand you very well. :-)
If you find any PK9 for reasonable price please let me know... Thanks!

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/