Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 11:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: pát led 15, 2010 11:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
zejtra ho poprvy trochu nafotim foťákem a pustím se do něj :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: úte led 19, 2010 7:42 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
tak fotky jsem nafotil jak jsem rekl, pustil jsem se do toho jak jsem rekl, akorat to sem davam az dneska (že jo robčo) :lol_ .... pro ty co jeste nevedi: je to 3.o V6 24v... Ma rozbitej automat a ja tam misto nej cpu manual... dneska jsem vyndal automat a zjistil ze PK1 ze safrana je naprosto neco jinyho nez PK1 z laguny, tudiz budu muset koupit jeste prevodovku radsi si k nivezmu rovnou i poloosy... jinak je to auto v naprosto super stavu, na krase to ma presne 3 vady ( skrabanec na narazniku, promacklina mezi dverma na pravy strane, rozbity ridicovo zrcatko, je to na fotkach :) jo jinak nemam to ted jak umejt, takze je to trochu spinavy a zapraseny z haly...


Přílohy:
IMG_9390.JPG
IMG_9390.JPG [ 68.94 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9386.JPG
IMG_9386.JPG [ 67.77 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9398.JPG
IMG_9398.JPG [ 64.82 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9423.JPG
IMG_9423.JPG [ 50.26 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9436.JPG
IMG_9436.JPG [ 58.17 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9383.JPG
IMG_9383.JPG [ 70.35 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9387.JPG
IMG_9387.JPG [ 62.47 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9388.JPG
IMG_9388.JPG [ 47.24 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9417.JPG
IMG_9417.JPG [ 69.51 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9424.JPG
IMG_9424.JPG [ 57.6 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]
IMG_9423.JPG
IMG_9423.JPG [ 50.26 KiB | Zobrazeno 18795 krát ]

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 9:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
tak manual uz je po dvou dnech nonstop stavenych bez spani v dilne konecne v aute :) komplikace prisly vsude, kde se aspon malilinko dalo cekat ze prijdou, mel jsem problemy s poloosama, drzakem silenbloku pod motorem, silentblokem nad prevodovkou atd atd. a nektere veci budu muset jeste casem doladit... jinak nejvetsi porod byla pedalova stena vymenit, a pak jsem mel celkem problemy tam ten manual sam nasadit, ale povedlo se :lol_ .. jedine co mi chybi aby to jezdilo je hydraulika spojky, mam akorat dve nefunkcni funkcni zadnou, ale to vyresim mozna jeste dnes vecer, jestli ne, tak zitra objedu vsechny vrakace a musim to sehnat... kdyby to to tu nekdo cetl jeste ted nebo treba dopoledne a vedel o nejakem hydraulickem ovladani spojky (hlavni a vedlejsi valecky, plastovy hadice, vyrovnavaci nadrzka - kompletni neopravovane nezavzdusnene, nerozebrane) nejlepe ze staryho trilitra, tak mi prosim dejte vedet, nejlip sms 607218469, moc by mi pomohla jakakoliv informace vedouci k dopadeni toho ovladani, pac ani blondaci nemaj a nevim kde to budu jako shanet jestli nedopadne ta asitak 20% sance dnes vecer (vkladam malou nadeji ze najdu hydrauliku z 2,5r5 a ze tam bude pasovat) :roll:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 11:20 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
Cau vim ze tatka mi dva hydrosety opravoval , naplnoval a odvzdusnoval a fungujou jedna uz tak pres dva roky uplne v pohode zkus mu zavolat na 608661689 budto doma nejakou mame nebo ti snad poradi nebo tu jeden set mam ale nevim v jakym stavu na aute bouchlym na predek jinak myslim ze hydraulika z 2.5 volvo na pk1 nedostanes

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 7:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
TAK UZ JEZDI 8)
musim jeste par veci doresit a koupit novou spojku pac tahle ma lozisko ktery je hodne hlucny a lamelu ktera skube kdyz je studena tak hodne a kdyz je ohrata tak trochu :roll: ja ted tradicne nemam cas jsem tu jen na skok, ale udelam si snad do vikendu chvilku abych se trochu rozepsal a nahazel fotky :wink:
HonzaUL: dik ale neni potreba, ja uz ji umim odvzdusnit sam, ja mel problem nakonec trochu jinej :jop:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2010 6:44 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Kolikátky jsou kola na tom "stříbrňáku" ?

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2010 6:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Plzeňák píše:
Kolikátky jsou kola na tom "stříbrňáku" ?


To budou asi 16tky :-) jsou hezký :jop:

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2010 7:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
To jsou original 15tky,ktere se na to davaly z vyroby.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2010 6:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jj, jsou to origo patnactky a docela jsem se zasmal, kdyz jsem na nich hledal, co to je za vyrobce, z origo kol na safrany zvykly na nazvy O.Z, Speedline, Ronal atd. jsem byl napisem "made in Korea" docela zaskocen :lol_ jinak spojka mi vcera v noci dospojkovala, takze zase nepojizdno, ale priste (pristi tejden) uz to bude na ostro s novou spojkou, zadna betaverze jako ted :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: ned úno 07, 2010 1:15 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
http://www.youtube.com/watch?v=GOol9K2ap28 sice jen telefonem kvalita hrozna, ale pro predstavu jak to jede snad staci.. v case 1.40 zacina sprintik 0-100km/h, a predtim je asi pul minuty tma pac davam prednost na krizovatce, doporucuju posunout :lol_ jinak jak jsem to tak zhruba meril, tak 0-100km/h trva neco mezi 7 a 8 vterinami :twisted:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: ned úno 07, 2010 3:57 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Pekny pocin s tim manualem,jeste z tama dostat servis a bude to ok :D

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: ned úno 07, 2010 8:16 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Fííííí pěkně....už si něco dělal s vejfukem, že to tak řve?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: pon úno 08, 2010 7:55 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
ToJa: jj, az na to zbydou skvarky, nejdriv si musim koupit novou spojku, zaplatit najem a milion dalsich veci :roll: takze na elektriku se dostane mozna az v unoru :wink: edit: aha, prave me bracha upozornil, ze unor uz davno je :oops: nejak nestiham sledovat kalendar :mrgreen:

Mates: nene, nedelal, on je hlucnej ten motor, ne vejfuk :lol_ ja bych totiz na ten motor rad ani nesahl do doby nez udelam tu elektriku :jop:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2011 6:13 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
http://www.youtube.com/watch?v=HTmCF_00_YA

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2011 6:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Na phase IIjku dobrý :good: ..... :lol_ :lol_ :lol_ :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz