Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 9:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 11:19 am 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
Mám origo kabel dvanácti pinovej.... je to klasická OBD zásuvka.... sehnal jsem ho přes kamaráda co dělá u Dopravního Podniku v Praze. Není problém se domluvit aby jsi to viděl. Kabel ani tak drahej není, horší je to se softwarem, poslední aktualizaci mám z roku 2008.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 11:28 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No tak v ramci aktualizace bych asi necel zmeny na aute z roku 93 :) To je super, protoze sme tady zili v dojmu ze jinak nez pres kufrik XR25 safrane nejde diagnostikovat - a to musim rict ze Bóďa, co se týče Safranů, je fakt chodící encyklopedie :lol_ Kdyby si měl náladu, tak se klíďo ozvi, že jseš v Praze - ja sem tu furt :lol_ akorát teda chodim klasicky do práce a auto většinou mám zaparkovaný 5 km od baráku v garáži.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 11:32 am 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
Ne ne, jde to diagnostikovat klasicky přes PC. Cituji z návodu:Kabel OBD-II umožní propojení vozu Renault a jiných s pc,nebo notebookem a diagnostikovat je podobným způsobem, jako v autorizovaném servisu s přístroji V.A.G. 1551 či V.A.G 1552 . Adaptér odpovídá ISO9141-2, ISO14230, SAE J1962 (ISO-K, ISO-L) - podporuje oba používané komunikační protokoly VW koncernu KWP-1281 a KWP-2000. Pro použití s programy VAG-COM verze 3xx,ovladače vytváří virtuální seriový port.


Přístup do veškerých řidicích jednotek,kterými je vůz vybaven jako např. MOTOR,ABS,AIRBAG,IMOBILIZER,PŘÍSTROJOVÁ DESKA,KLIMATIZACE,ELEKTRICKÁ OKNA,CENTRÁL,RADIO,NAVIGACE



Renault CAN CLIP je originální diagnostika na vozy Renault a Dacia. Interface podporuje ISO a CAN diagnostiku. Umožnuje veškeré funkce, které umí jen originální servisy.

* autodetekce vozidla, nebo zadání VIN vozu
* zobrazení veškerých dostupných informací o vozidle
* výběr řídících jednotek (motor,ABS,….)
* automatický test všech řídících jednotek
* přeprogramování
* airbag test
* cantool (OBD tests)
* base nápověda (přístup do technických poznámek)

Profesionální autodiagnostika s jednoduchou obsluhou, stačí jen vybrat typ vozidla a zadat VIN.

Jinak mám tady číslo na ICQ aby jsme to všechno nepatlali všem 412405109


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 4:09 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
já neřekl, že to nejde diagnostikovat, ale že se vším jiným než XR25 máš tu diagnostiku velice omezenou :wink:. ale pokud jsem to dobře pochopil, tak ty máš ten obd kabel a tu zásuvku maj až phase II. takže se nabízí otázka koupit tu redukci, abych si jí konečně zkopčil :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 4:11 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
Je pravda, že nebude ten přístup ke všemu 100%, ale na běžnou údržbu, zjišťování a mazání chyb to stačí.... Můžu se pokusit sehnat kabel na PH II, alespoň půjčit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 4:22 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no já právě myslel, že máš ten kabel na phase II, protože phase I nemaj obd

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 4:37 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
Moment, já mám PH I a je tam klasickej OBD II, tak teda nevim jak to je u jinejch, před tím jsem měl Safrana 2.0 z roku 1995 a ten jí měl taky....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 4:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hele, teda nevim, co jsi měl nebo máš, ale u phase I je jakejsi konektor (nevím, jak se jmenuje) v motorovym prostoru před baterkou a OBD II to není :). u phase II je konektor v interiéru v loketní opěrce a je to OBD II. ale nevim, možný je všechno, třeba jsi to měl předělaný. já to chci taky předělat a právě k otmu potřebuju okoukat tu redukci, abych věděl, co s čim propojit.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 4:58 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
U obou jsem měl OBD, neříkám že to není předělaný fakt nevím, konektor je opravdu před baterkou. Zítra ti ho schválně vyfotím a vložím fotky... Tak brouzdám tady po netu a na PH I je origo tenhle kabel, ale u mého je OBD... Jako má třeba VW, Škoda atd......


Přílohy:
Renault Safrane PH I.jpg
Renault Safrane PH I.jpg [ 13.38 KiB | Zobrazeno 12301 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: čtv pro 31, 2009 5:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak to je divný, schávně nahoď fotky :good:
jj, přesně tohleto je protikus pro ten phase I

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: pát led 01, 2010 2:28 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Ahoj. Jsem moc rád že si se k nám přidal. Máš ho z Bazaru Prachárna, byl jsem se na něho v Hradci podívat :-)
Super cena, ale nakonec jsem ho nevzal (čekám na nejakou Baccaru) jak jsem z Hradce odjížděl tak jsem se modlil aby ho koupil někdo kdo se k nám přidá. A povedlo se! Je važně pěknej, projel sem se v něm a myslím že jede skvěle. Doufám že dorazíš na sraz :-)

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: pát led 01, 2010 4:45 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Parádní kára, tak ať ti dlouho a dobře slouží! Doufám, že se uvidíme na sraze.

Jinak by mě taky docela zajímala ta diagnostika, co všechno s tím jde. Je fakt, že ten kabel vyjde na pár kaček a stálo by za to mít aspoň to na ty běžné věci. Je fakt, že do podvozku, variabilního serva, sedaček a dalších specialit se asi dostat nedá, co?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: pát led 01, 2010 6:51 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
No v nabídce programu to není, to by musel být origo sofrware a ten není v našich finančních možnostech :lol: , ale na ty běžný věci to fakt stačí. Na sraze se uvidíme, rád dorazím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: pát led 01, 2010 6:54 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 29, 2009 10:05 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Štětí - Roudnice nad Labem
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: RT
Úpravy: Teď aktuálně upraveno od vandala :-(
Plány: Znovu zprovoznit a dát nějak do kupy
TOMGWELL píše:
Ahoj. Jsem moc rád že si se k nám přidal. Máš ho z Bazaru Prachárna, byl jsem se na něho v Hradci podívat :-)
Super cena, ale nakonec jsem ho nevzal (čekám na nejakou Baccaru) jak jsem z Hradce odjížděl tak jsem se modlil aby ho koupil někdo kdo se k nám přidá. A povedlo se! Je važně pěknej, projel sem se v něm a myslím že jede skvěle. Doufám že dorazíš na sraz :-)

Teď jede ještě líp, bylo prasklý víčko rozdělovače, tak to v nízkejch otáčkách cukalo. Udělal jsem komplet údržbu, svíčky, kabely, víčko... a je to super... Jo a vyměnil jsem přední ložiska, ty byly K.O. Ten interiér bych chtěl taky vyměnit, tak doufám, že se nějakej naskytne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 V6 RT
PříspěvekNapsal: pát led 01, 2010 7:19 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Ahoj a vítej mezi samými nadšenci.Díky za dalšího zachráněného Safíka.Ať se Ti tady líbí tak,jako mně.Vše dobré přeji. :)

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz