Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 5:10 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 142 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: pon pro 14, 2009 6:31 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
Skúsim sem dať pár fotiek z oživovania sestrinho Safrane. Prišiel k nám za 450€, v nič moc stave - motor bolo treba komplet nastaviť, kompletne pretesniť, skontrolovať, prevodovku treba zgeneralkovať - šmýkala, nový interiér trebalo, kasnu trošku dať dokopy....no je toho viac ako som si predstavoval...


Přílohy:
PB250071_1024.jpg
PB250071_1024.jpg [ 99.71 KiB | Zobrazeno 21998 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: pon pro 14, 2009 6:53 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
ďalšia várka...


Přílohy:
Poznámka: povodny interier
PB250073_1024.jpg
PB250073_1024.jpg [ 101.58 KiB | Zobrazeno 21995 krát ]
Poznámka: motor
PB250087_800.jpg
PB250087_800.jpg [ 101.97 KiB | Zobrazeno 21995 krát ]
Poznámka: taketo sviečky tam boli. Snáď ešte originál z výroby.
PB290092_800.jpg
PB290092_800.jpg [ 59.05 KiB | Zobrazeno 21995 krát ]
Poznámka: Všetko sa muselo umyť a dobre vysušiť...
DSC00586_800.jpg
DSC00586_800.jpg [ 51.89 KiB | Zobrazeno 21995 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: pon pro 14, 2009 7:17 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
toto je už posledná sada, keďže vo štvrtok mi padla na prst prevodovka AD8 a pomliaždila mi ho :kladivo: . Už to mám dáko ošetrené skalpelom, tak sa liečim :fuck: ...


Přílohy:
Poznámka: elektrokreslá sú už nachystané, čakajú na nový kožený oblek. Ten bude atypický, bude len v tomto jedinom Safrane ;) .
DSC00631_1024.jpg
DSC00631_1024.jpg [ 100.45 KiB | Zobrazeno 21994 krát ]
Poznámka: zadok je už namontovaný, samozrejme musí byť v elektrike...
DSC00629_1024.jpg
DSC00629_1024.jpg [ 41.75 KiB | Zobrazeno 21994 krát ]
Poznámka: a takto som už dnes vyzeral ja na prevezoch..
DSC00687_800.jpg
DSC00687_800.jpg [ 53.94 KiB | Zobrazeno 21994 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: pon pro 14, 2009 8:07 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Bon appetit :mrgreen:

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: pon pro 14, 2009 9:42 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
hezky dobře :good: Ty svíčky vypadaj moc pěkně :lol_

Ten prst :blíč: JAU vim přesně jaký to je :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: pon pro 14, 2009 10:14 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ty jo!To jsem zvedav,jak to dopadne!Pustil jsi se do toho poradne :-)
Ja rikam, kdyz tece krev, tak se prace podari ;-) Tak drzím pesti.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: úte pro 15, 2009 11:19 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
Dnes sa rozobral motor. Je to ako zo zlého sna!! Novú sviečku to opäť poškodilo - ohlo elektrodu, odlomilo z porcelánu. ALE nikde nič nemá ako buchnúť do tej sviečky!!! Ako sa môže poškodiť sviečka v motore - čo do nej môže nabúrať?? Ventil, piest tam nedočiahnu!
Piest aj vrch tej hlavy je vymlátený akoby od kamienkov, ako po pieskovaní+je tam jedna velká bodka - foto prikladám.
Neviem čo sa tam mohlo stať. Má niekto nejaký nápad? Bojím sa že keď sa motor poskladá, zase niečo poškodí sviečku...alebo to bola iba zhoda náhod? Pôvodná sviečka poškodená, aj nová sviečka poškodená???
Tesnenie pod hlavou bolo prdnuté, hlavu som dal dnes prebrúsiť, odtlakovať, zajtra pôjdem pre výsledok....
Na rozvodoch sa ukázalo, že bola zadretá kladka, točila sa iba ked ju chytite do hasáku :good: .... ale točil som motor až do 6000rpm pri testovacích jazdách :jop: . Je to asi zakliaty Safrane :roll: , bude ťažké ho odkliať :lol_ .
Našiel som jednu polsku stránku na ND do automatických prevodoviek, budem od nich asi brat diely do tej našej - ak by niekomu pomohlo: http://www.midparts.com.pl


Přílohy:
Poznámka: blok motora - je to druhý piest z prava
blok_1024.jpg
blok_1024.jpg [ 119.98 KiB | Zobrazeno 21966 krát ]
Poznámka: je to druhý z ľava - bez karbónu, vypieskovaný :)
hlava_1024.jpg
hlava_1024.jpg [ 122.91 KiB | Zobrazeno 21966 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: stř pro 16, 2009 7:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Vypada to,jakoby ve spalovacim prostoru byl nejaky ulomek a mlatilo to tam nahoru a dolu. Nerekl bych,ze se to bude opakovat, ale podival bych se na povrch valcu a pistni krouzky, jestli je vse v poradku. At to nedelas znova...

Mimochodem, pekny sajrajt misto chladici kapaliny...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: stř pro 16, 2009 8:16 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
kruzky sa skontroluju dnes, som povedal nech ten motor uz rozoberu komplet a riadne skontroluju... V tom pieste je
asi 2mm hlboká tá velká diera, no myslím že by to malo vydržať a fungovať bez výmeny piestu. Iba to dam trošku zahladiť... Ked sa motor posklada, bude mat hned o 10 koni viac :lol: . Ta akože chladiaca kvapalina je vysledok oleja vo vode - lezie to dole iba riedidlom C6000, napr. Fixinela s tym ani nepohne... Takže všetko musím dooost dobre vyčistiť :-? .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: stř pro 16, 2009 11:01 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Ta voda bude asi tim podpáleným těsněním :(

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 1:25 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Je možný že už se původnímu majitelovi stalo to co tobě s tou svíčkou. A to co se ulomilo tam nechal. Po pár tisících ten píst vypadá takhle. Určitě tam byl nějakej úlomek, takže neměj strach, že po poskládání se ti to stane znova. Píst nech zabrousit a vyčistit dutiny. Ještě bys měl pootočit s motorem a kouknout na stěny tohoto válce, aby tam nebyly milimetrový rýhy. Doporučuju před vrácením hlavy, vyndat a zabrousit i ventily a dát nový simeringy. Byla by škoda to udělat napůl.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 6:19 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
2DIX píše:
Je možný že už se původnímu majitelovi stalo to co tobě s tou svíčkou. A to co se ulomilo tam nechal. Po pár tisících ten píst vypadá takhle. Určitě tam byl nějakej úlomek, takže neměj strach, že po poskládání se ti to stane znova. Píst nech zabrousit a vyčistit dutiny. Ještě bys měl pootočit s motorem a kouknout na stěny tohoto válce, aby tam nebyly milimetrový rýhy. Doporučuju před vrácením hlavy, vyndat a zabrousit i ventily a dát nový simeringy. Byla by škoda to udělat napůl.

piesty idu von, aby sa skontrolovali krúžky, piesty, válce a vobec celý systém... Ventile sa zatial nevyberali a ani som nemal v plane ich vyberať - je to asi jediná nepoškodená vec v tom motore :lol: ... Segre sa už míňajú peniaze z Twinga, tak jej už budem musieť pomáhať to platiť...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: pon pro 21, 2009 1:01 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
2DIX píše:
Ještě bys měl pootočit s motorem a kouknout na stěny tohoto válce, aby tam nebyly milimetrový rýhy. Doporučuju před vrácením hlavy, vyndat a zabrousit i ventily a dát nový simeringy. Byla by škoda to udělat napůl.

Tak ano, vyhral si - piestne kruzky boli prehriate a ten najhorší mal iba cca 1mm medzeru....objednali sme aj nove krúžky, tesnenia ku ventilom (guferka), tak aj ventily sa už zabrúsia....to bude že totálna generálka motora! Už teraz sa desím toho účtu za servis :good: . Ale zas možno bude riadne ťahať, ako za mladi a nebude olej papkať a ani vyhadzovať na všetky smery :lol_ .
Prevodovku zajtra veziem do Kaps-u, lebo kamoš je chorý a už týždeň sa mu nedalo na to kuknúť...tak budeme mať aj prevodovku zrepasovanú. Dúfam že to bude teraz jazdiť ako pila a hlavne že to segra dakde "neopre" o strom, zvodidlo, iné vozidlo a podobne :/ . Mám z toho dobrý pocit že to bude mašina po motorickej stránke ako z fabriky vypustená :fuck: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: čtv pro 24, 2009 5:42 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
takmer dokonalé :wink: .


Přílohy:
PC240114_1024.jpg
PC240114_1024.jpg [ 89.68 KiB | Zobrazeno 21883 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí
PříspěvekNapsal: ned led 24, 2010 2:39 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
Automat už došiel z Kojetína, z firmy KAPS: 26300Kc bez DPH .
Vymenene všetko - guferá, tesnenie, všetky lamely, hydraulika, filter...skrátka komplet repas. Krásna, že? :)


Přílohy:
DSC00769_1024.jpg
DSC00769_1024.jpg [ 116.77 KiB | Zobrazeno 21837 krát ]
DSC00770_1024.jpg
DSC00770_1024.jpg [ 126.3 KiB | Zobrazeno 21837 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 142 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz