Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob pro 07, 2019 10:55 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2011 6:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 344
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
jo jo safrani a namokly silnice to mi pripomina jak sem prohnal baccaru v hodinach pres stromy do pole ... to byl masakr nastesti u me to nebylo pres strechu takze sem menil oboje dvere a zadni blatnik tohleto je hodne spatny no kdybys chtel tak mam na zahrade docela peknou stribrnou PH I kastli bez sibru teda sibr by sme vymysleli z toho taxiku ... kdyby sem zajem tak dej vedet ... jinak uprimnou soustrast vim co to je vlastni blbost a pak to jak si to dokola clovek prehrava v hlave (nejvetsi stesti mel ten protijedouci favorit toho kdybych sundal tak by byl placatej od cumaku po kufr ... strasna predstava) :(

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2011 7:17 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
:( To já už bych měl myšlenky na sebevraždu...... Podstivě každý šroubek očistils, nejlepší Safran v ČR, jako jediný phase II na světě s pneu. podvozkem. Já už bych to asi po tomhle vzdal a koupil si něco jiného, ale ty jsi zapřísáhlej Safranista a už valíš Zlataka II. Chybama se člověk prostě učí, hlavně že se ti nic nestalo. Ale hlavně abys nebyl druhý Martin......
Řekl bych že jsi po tom tak tři dny nemohl spát, a neuvěřitelně si to vyčítáš určitě i slzy tekly. Je mi moc líto že jsem ho neviděl na srazu, tak neuvěřitelně jsem se těšil. Ale ještě víc mi je líto Tebe, ty jsis ho opravdu zasloužil za tu námahu :(
Ah jo :(

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale modrá (1998) - kompletní renovace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2011 9:48 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1453
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ty voe, tak to je fakt darda... Mrzí mě to,fakt. Je to velká škoda, bylo to nádherný auto. :(

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2011 9:56 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
njn, co se da delat... tak tejden po tom jsem nemyslel na nic jinyho. všichni mi jen řikali, že to jsou jen plechy, ale pro mě to jen plechy samozřejmě nejsou. ale je fakt, že ještě že se nám nic nestalo, to je taky hned...
prostě rok práce a veškerejch peněz ve vteřině fuč

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2011 10:23 pm 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2010 7:53 am
Příspěvky: 46
Bydliště: Austria
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Úpravy: Biturbo Front on ph2
8,5x19"ET40 with 235/35/19
new paint completely in champanger
H&R 30mm with Koni red
...
Auto snů: Renault 5 TURBO2
Mein beleid!
Aber solange dir nichts passiert ist!

_________________
Aktuell:
R4 GTL - 82
R5 GT turbo - 87
R19 RSi Cabrio - 94
Safrane 2,5 20V - 98

Ex:
R4 GTL - 90
R19 TSE - 89
R5 TL - 88
R19 Baccara - 94
Safrane 2.5 20V - 97 -> R.I.P. 3.12.09
R19 RSi Cabrio - 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2011 4:53 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Takze dopadl tak jak jsem nechtel,ale trosku tusil,presne jak ta Laguna I kamosova,vymazlil ji nadherne a pak ji rozsekal....
Uz ma davno druhou stribrnou tentokrate,muzes zkusit uvazovat nad zmenou barvy,pak uz by ti zbyl jen bronz :oops:
Ale nejak bylo a nejak bude,tak hodne stesti :wink:

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
PříspěvekNapsal: sob dub 16, 2011 12:21 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 406
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Ou, taková škoda :-( Taky jsem se na něj těšil... Ale co se dá dělat. Hlavně že na sraz dorazíš ty. :-)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003)
Přítomnost:
Karosa C734.1346 (1994), Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
PříspěvekNapsal: čtv kvě 26, 2011 12:03 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
Šok. Upřímnou soustrast.
Znovu a lépe, poučen )

_________________
Renault Safrane V6i 3.0 Lpg 400tkm - fialovej, rozebráno
Renault Safrane V6i 3.0 210 tkm - bílej, v provozu, automat, pneu podvozek
Renault Safrane V6i 3.0 - modrej pracant


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED
PříspěvekNapsal: pon kvě 14, 2012 8:42 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: úte lis 01, 2011 5:08 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Olsztyn, Poland
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: RXE
:(

_________________
www.renaultsafrane.pl

ObrázekLPG wystrojone na AFR
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz