Safrane Club http://forum.safrane.org/ |
|
Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=813 |
Stránka 1 z 13 |
Autor: | Bóďa [ sob říj 31, 2009 10:47 pm ] | ||||||||||||||||
Předmět příspěvku: | Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" 16.11.2010 CRASHED | ||||||||||||||||
Tak, přemýšlel jsem, jestli založit prezentaci už teď nebo až na autě něco málo udělám, ale jelikož mám teďka chvilku čas, tak teda teď... Takže, dovolte mi, abych představil konečně opravdu svoje první auto. Zatím to teda nemá moc vlastnosti auta, nejezdí to, není tam motor, sedačky a tak, ale všechno bude... Z auta chci udělat zpět nové, ale s nějakými menšími úpravami. Můj sen odmalička byl mít nové biturbo, tak teď se tomu chci alespoň trochu přiblížit, i když biturbo z toho nikdy nebude. Auto má podle mě docela zajímavou historii a mělo skoro celý svůj „život“ smůlu, tak mu to teď chci na starý kolena trochu vynahradit. Udělal jsem velkou chybu, že jsem auto nekoupil, když bylo ještě tak nějak celé, protože takhle už na něm spoustu věcí chybí a navíc jsem za něj zaplatil mnohem víc. No nic, co bych k němu řekl, je poměrně málo jeté. Původně je to Initiale 3,0 V6 automat, rv. 96, barva zlatá metalíza Champagne 186*, 63. vyrobený B54M (třílitr phase II). Abych to trošku zestručnil, tak auto po tom, co se vyrobilo, chvíli jezdilo, pak se rozebralo, převezlo do čech, složilo se, pak se zase rozebralo a já ho teď chci zase složit a už ho tak nechat být. Můj cíl je složit auto do května až června roku 2010 a přijet s ním na IV. sraz Safrane Clubu. A teď stručně nějaké plány, které s autem mám. Chci ho složit z toho nejlepšího a nejhezčího, co se podle mě do safrane dávalo, takže přijde tam zpět interiér initiale (ten, který tam byl), zadek příjde změnit na phase I se spojlerem, sklem phase II (brzdové světlo a krásný nový nerozpadlý bauset ) a nárazník a koncovka bude z biturba. Předek bude phase II, nárazník biturbo. Kola bych rád klasiku z Biturba, jen v odstínu „titan“ neboli kovový lesk nebo možná jiná kola, která by mě uchvátila designem, kvalitou a cenou a hlavně s přijatelným ET a šířkou, rozhodně totiž nehodlám upravovat lemy nebo jakkoli jinak zasahovat do karoserie. Motor chci dát zpátky původní 3,0 V6i, ale s manuální převodovkou. S motorem jsem měl velké dilema, chtěl jsem namontovat motor 2,3 T5 Volvo na stejném základu jako je pětíválec, který se montoval do safrane phase II sériově. Avšak samozřejmě z důvodu financí a skutečnosti, v jakém stavu původní V6i je, tam nakonec dávám tento. Časem bych si ale stejně chtěl koupit a zgenerálkovat motor T5 a dát ho tam, protože mě to hodně láká. Abych nezapomněl, do auta chci nainstalovat originál systém elektro – pneumatického odpružení z phase I. Kabeláž, hadičky a čidla už mám připravené, ještě je potřeba zrepasovat tlumiče a osadit je novými měchy. No, ale než se dostanu ke všem těmto věcem, musím dát auto nejdřív trochu dokupy, protože tam spousta věcí chybí a spousta věcí je tam poničených od předchozího zacházení. Mezi to patří například části zadní nápravy, přední náprava, prasklá palubka, chybějící věci v interiéru, ustřihané kabely u rádia, část výfuku fuč, ale i nějaké kosmetické vady. Mezi tyto vady patří například trošku pobouchaná kapota nebo zadní blatník, naštěstí je to dohromady asi jen 7 důlků, takže si s tím hravě poradí nějaký odborník, co vyrovnává plechy bez poškození laku. Rád bych také auto osadil lepšími (většími) předními brzdami. Samozřejmě nejvíce by se mi líbily čtyřpístky Brembo s kotouči kolem 320 mm, navíc se dají sehnat za velice přijatelné ceny, ale nejspíš se spokojím s originály nebo možná s většími jednopístky 308 mm z laguny II, popřípadě brzdy předělám až časem. Zatím jsem pouze ve stádiu shromažďování dílů, které budu na auto potřebovat. Jako první chci na autě doplnit chybějící díly, potom dát dokupy nápravy (opískovat a na komaxit, nové silentbloky, čepy atd), pak motor, aby bylo auto pojizdné, potom pneumatické tlumiče a nakonec interiér a lak. Budu sem průběžně dávat nové fotky.
|
Autor: | Bóďa [ sob říj 31, 2009 10:55 pm ] | ||||||||||||||||
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 | ||||||||||||||||
fotky
|
Autor: | Bóďa [ sob říj 31, 2009 11:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 |
pomozte mi prosím vybrat barvičky na podvozek zatím jsem 100% rozhodnutý, že brzdové třmeny půjdou na zlato. Jinak nevím... Přední nápravnice, ramena, tyčky stabilizátoru, tyčky řízení, těhlice, zadní ramena... Chci něco normálního, ale zase je mi líto delat to jen černou |
Autor: | ToJa [ ned lis 01, 2009 10:54 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 |
Pekne pekne,jen aby si nedopadl jak kamos s Lagunou koupil Initiale v plne 3.0 24v manual taky ve stadiu srotu cele to rozebral domrte,dal komplet novy lak a vsecky mozne blbosti.Nasypal do toho tak kolem 130000sk a po roce to ztotalkoval.Tak az to budes mit v kupe dej na to pozor hlavne |
Autor: | MatesK [ pon lis 02, 2009 8:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
No jo tak to je riziko podnikání Se to nějak ty prezentace rozjeli Nechcete někdo další přidat auta |
Autor: | Bóďa [ pon lis 02, 2009 4:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 |
ToJa píše: Pekne pekne,jen aby si nedopadl jak kamos s Lagunou koupil Initiale v plne 3.0 24v manual taky ve stadiu srotu cele to rozebral domrte,dal komplet novy lak a vsecky mozne blbosti.Nasypal do toho tak kolem 130000sk a po roce to ztotalkoval.Tak az to budes mit v kupe dej na to pozor hlavne no tak ja doufam, ze kdyz se s tim budu tak sr.. tak ze si budu davat bacha |
Autor: | ToJa [ pon lis 02, 2009 5:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
To on rikal taky a dopadl zle |
Autor: | hejlák [ pon lis 02, 2009 6:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
MatesK píše: Se to nějak ty prezentace rozjeli Nechcete někdo další přidat auta No, snad taky ukážu toho svýho Šemíka. Tak do týdne něco sepíšu...
|
Autor: | MatesK [ pon lis 02, 2009 9:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
Aspon neco a postupne to doplnis vid, jak já |
Autor: | 2DIX [ čtv lis 05, 2009 7:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
No di do řiti. Ty my potají v noci kradeš nápady vid? Hele to auto je nádherný, někde stálo dlouho v garáži nebo co? Protože jak koukám, tak je to stav novýho. |
Autor: | Bóďa [ čtv lis 05, 2009 10:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
nekradu, mě se v noci zdaj sny, že mi ho zabavili z renaultu, pak nabourali na predek, nebo ze mi nekdo spacnul strechu a takovy silenosti . uz sem z toho zmagorenej jak se na nej tesim . jj, nejakej patek stalo a je pravda, ze jizdy si zatim moc neuzilo poraďte ty barvičky na podvozek |
Autor: | 2DIX [ sob lis 07, 2009 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
Mě se zase zdaj že mě zas někdo zboří až vyjedu se svým, nebo že sem přejel děcko a sebrali mi papíry - strašný noční můry. Jelikož to je zlaťák a vypadá fakt jak klenot, tak by byla škoda dávat tam nějaký tunigový barvy. Zlatý třmeny - krásný, a tak nějak decentně bych pokračoval, použil bych dál jen stříbrnou a černou málo. Stříbrný ramena, stříbrný těhlice, kulový čepy řízení a stabilky bych dal na černo, protože takovýhle věci si myslim že nemusí bejt na autě zrovna vidět. atd. Teď sem si všiml, žes zavařil zadní stěrač - čoveče, uvidíš jak budeš občas litovat, ale za krásu se platí. |
Autor: | Bóďa [ sob lis 07, 2009 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
právě, nechci tam dělat žádnou pouť.. a proto se asi nemůžu rozhodnout. každopádně chci tu zlatou na třmeny. stříbrnou chci použít co nejmíň (teda tu klasickou "stříbřenku") a dělat vše černou mi přijde líto. Takže jsem v háji . Přemýšlím o nějaké šedé nebo tmavě stříbrné. Co budu dělat, tak je: přední nápravnice, přední ramena, přední tyčky stabilizátoru, možná táhla řízení, i když ty asi jen opláchnu a nechám černé, všechny těhlice, všechny tlumiče, zadní podélný a příčný ramena. Chce to aspoň dvě barvy btw, ty, když jsi dělal těhlice, tak vylisovával jsi přední ložiska? a čidla abs? nejradši bych to dal taky na komaxit jako ramena atd, ale nesměj tam bejt samozřejme ložiska a ty čidla . jj, stěrač jsem dal dopryč, je to tak hezčí. je fakt, že když je spojler, tak to tak nevadí, ale pořád je tam jakoby navíc, a u ty zlatý by ještě víc vyniknul. v létě budu mít tekutý stěrače a v zimě budu škrábat no |
Autor: | Bóďa [ pon lis 16, 2009 11:15 pm ] | ||||||
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" | ||||||
dnes jsem mimo jiné dělal hokus pokus a dopadlo to vyborne, takze žádný piskovani ramen, tehlic atd.. ale hezky nalejt vodu do kýble, nasypat sodu za 25 Kč, hodit tam zrezlý předmět, připojit nabíječku a jít se válet na gauč . po pětihodinovém gaučingu vytýhnout nový předmět z kýble
|
Autor: | chapadlo [ úte lis 17, 2009 2:36 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" |
Stránka 1 z 13 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |