Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 12:41 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 4:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
který?


Přílohy:
0210.jpg
0210.jpg [ 21 KiB | Zobrazeno 10891 krát ]
845824293_1.jpg
845824293_1.jpg [ 14.74 KiB | Zobrazeno 10891 krát ]
P1140717.JPG
P1140717.JPG [ 19.85 KiB | Zobrazeno 10891 krát ]
zacatek%20(5).jpg
zacatek%20(5).jpg [ 24.9 KiB | Zobrazeno 10891 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 4:49 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Na Zlato ty druhý asi...
Do garáže sem se nedostal a dneska to taky nepujde....takze zitra :wink: ....

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 4:56 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
žejo :). taky se mi líběj nejvíc. např. s těma z baccary se po renovaci a koupi pneu dostanu na stejnou cenu... jenže zase za tyhle bych musel vyplaznout najednou a to nemam :-?
ještě docela přemejšlím o biturbích, ale jsou dost plné a navíc je má už každej :lol_. ale zase kvalitka no.. tak nevim

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 6:00 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
no tak kvalitka budou vsechny si myslim...ne ze bych je nejak testoval ale treba ty origo 15tky mi prijdou ze drzej jak sviňa, mysleno tim ze nalitnes do diry a prohnou se jak ty moje 17tky....Ty Bacca se mi na PhII asi moc nehodej...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 7:17 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Ty druhe seshora mam ted na II a sou krasne je taky Zlata jako ten Safrane a slusi ji to

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2009 7:36 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
no tak kvalitka budou vsechny si myslim...ne ze bych je nejak testoval ale treba ty origo 15tky mi prijdou ze drzej jak sviňa, mysleno tim ze nalitnes do diry a prohnou se jak ty moje 17tky....Ty Bacca se mi na PhII asi moc nehodej...

tak jako urcite, ale samozrejme OZ je z nich nejlepsi. z baccary jsou speedline (ty origo 15) taky, coz je taky kvalita, tamto Ronaly, coz je nic extra a ty z laguny nevim, doufam ze taky speedline (ale spis silverstone a to taky nic moc). obecne origo kola jsou kvalitni, ale proste OZ je trida a jsou fakt extra tvrdy. sorry ze to takhle rikam, ale treba ty tvoje budou podle me pekny masla :lol_. nejvic se mi zamlouvaj ty druhy no a navic jsou na pneu 6 mm. tak jako ono to zas tak phase II nebude zejo zadek bude ciste starej (resp. biturbi)... ale k tem biturbim naraznikum by to asi nesedlo no. navic jsem to jeste ani nezkousel na ty brzdy.
z nejznamejsich znacek povazuju osobne za nejkvalitnejsi OZ, BBS a speedline, ktery teda delaj spis zavodni kola.

toja: nahoď foto pls

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 1:58 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Muj osobní názor :

První Ronaly :
+ málo materiálu na paprskách = větší průzor na brzdy ; zajimavý design
- měkký ; mají límec (což se mi k Safránu moc nehodí)

Druhý asi Silverstone
+ znak Renaultu :lol_
- mě osobně tyhle kola vůbec nesedí a hlavně ta poklička (na Cliu možná pěkný) :)

Třetí OZ
Ty vole když je všichni maji, proč je nemá 2DIX??? :( Moc by je chtěl.
+ o tvrdosti žádná ; design (přiznejme si - sou na Safranu fakt nádherný)
- menší průzor na brzdy, ale stejný jako u těch Silverstounů

Čtvrtý z Baccary
+ luxus design, 16´ = pohodlí
- na Zlaťáka styl Biturbo asi nevhodný

Jak říkám, je to jen a pouze muj názor.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 11:53 am 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Mam jen tuhle jednu fotku je z ni ale celkem prd videt,kdyby si chtel dalsi tak udelam


Přílohy:
f1976cc866866d6f263c0ee77cbf5540.jpg
f1976cc866866d6f263c0ee77cbf5540.jpg [ 46.61 KiB | Zobrazeno 10873 krát ]

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 11:54 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Souhlasim v mnoha smerech s Dixem.
Ty Ronaly mi prijdou asi nejvhodnejsi z toho vyberu.
Ty hranaty renautacky kola se mi osobne moc nelibi, to se mi mnohem vic libi ty meganacke takove ty ctyri tlustci paprsky a k tomu ctyri tenci. Tyhle kola mi prijdou jak z lega.
Biturbi kola jsou bozi, at si rika kdo chce co chce, vypadaji suprovne. Ale jsou to kola z biturba, sakra! ;-) A to,ze je mam i ja,neznamena,ze je ma kazdy... :kladivo:
Baccaracke kola jsou pekne,ale hodi se spis k jednicce a neupravene-evokuji mi spis luxus nez sport.

Ty Lagunacke silverstony, co jsem mel na Vaskovi, jsou taky moc pekne kola. A jsou teda dost tvrde, neporovnatelne s neorigo obycejnymi koly. A i kdyz jsem je ze zacatku nechtel, rekl bych, ze se na Safrana fakt hodi.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 2:00 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no asi tak, za ty biturbí dam s renovací nějakých 12, za ty baccarácký 7 a to je bez gum no a za ty z laguny, který se mi líběj teda nejvíc, jsou s pneu 6 mm (continental) a za 10 a kola v topu :). ještě uvidim no, jestli biturbí nebo laguní. ty ronaly jsou táty, takže to by byla zase ukecávka, aby si vzal ty z baccary a to se mi nechce, i když by jeho phase I slušely. pořadí pro mě je 1) laguní 2) biturbí 3) ronaly 4) baccara
prostě ty z laguny jsou takovej novější styl, což já se zlaťáka tak nějak snažím omladit, navíc jsou hezky děravé. ty z biturba nejsou děravý a bratranec je přehazuje vidlema :lol_
btw, ty biturbí kola jsou težký jako prase, nedávno jsem jedny posílal na renovaci. jestli si dobře pamatuju, tak snad 13 kg / kolo.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 2:15 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Kola na Safrana Phase II? no z těch čtyřech bych koupil asi ty druhy Lagunacky když k tomu mas i ty dobre pneu.
Jinak na Phase II mi uplne nejvic ted sedí kola Borbet CA. nove bez pneu se daji sehnat cca za 10500
Videl sem je a opravdu moc na phase II sednou. Kdyžtak se mrkni na konfigurator: http://alu-kola.elektrony.cz/konfigurat ... Safrane%20[5/108]&velikost=17&typ=typ%20B54&radit=cena&upravy=&zimni=&akce=&sirka=&design=&barva=&znacka=

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 2:16 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
prostě ty z laguny jsou takovej novější styl, což já se zlaťáka tak nějak snažím omladit


Proto jsem pro ně :good: s xichtem z IIjky myslim že to bude stylovka.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 2:23 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ok ještě popřemýšlím...
o nových vůbec neuvažuji, za 1) než nové srajdy, tak starší kvalitní a za 2) z nových kol se mi líbí většinou až od 20 000 za kolo a výše a to jsou ještě vyjímky. přijdou mi všechny stejné :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 8:31 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tojo, nahod aspon prosimte jeste jiny fotky

edit: jeste teda maxi, ty kola jak jsi rikal, ty ctyri tlusty a ctyri tenky paprsky, tak z toho se mi zveda kufr teda, ale naopak v pětidíře, kde to má 5 a 5 paprsků, jsou trochu vyboulený a je to v titanu, tak to je krása :). z laguny 2,0 GT

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 11:02 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No jo,uznavam,ze ty meganacke by se na to nehodily...
Mam nejake obrazky z tema "tvyma" kolama:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Nikdo mi nevymluvi,ze ty kola Safranu neslusi:
Obrázek

A co 18tky ze Satise?
Obrázek

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz