|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob dub 27, 2024 7:18 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát pro 18, 2009 11:32 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
díky tak teda musím uznat, že na těch fotkách, co jsi sem dal, se mi teda vůbec nelíbí... nevim no... sice si tak v duchu říkám, že je to blbě nafocený, ten safrán je celej takovej potuzenej a k tý zlatý by to šlo líp, ale stejně... jojo, ty z laguny tam jdou, ale fakt spis na tu phase II... ale zase, ja bych si je tam treba nedal, protoze je ma fakt kazda laguna. ty 18" me zas tak neoslovujou, ani nevim o zadnych na prodej a myslim, ze 18" uz jsou moc, i kdyz pokukoval jsem o tech z avantime novych za 10 . btw, ani jsem nevedel, ze se tyto davaly i na satise, myslel jsem, ze jen na espace IV. a zase, ma to kazdej druhej frantik na biturbu tak asi ty biturbacky no... .. a casem do titanu s nima a jak jsme se bavili o tamtech, tak tyto se mi libej ale ve ctyrdire - 4 + 4 paprsky, teda vubec ne
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 19, 2009 9:18 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Taky si myslím že 18" už jsou moc, je to pak už hodně tvrdé. Mě se ty z Laguny co měl Max líbí, ale jsou spíše takove elegantnejší. Je pravda že na lagunach je vidívám často, je jich moc. Ono taky zaleží hodně na barvě auta, na zlaťákovi budou zase všechny ,,zářit" jinak než na těch tmavých barvách. Kola z VelSatise se mi libí jedny 18" ale ty se hodí asi jen na Satise a na Safrana by asi nesedly, jinak na Satise bylo celkem 4druhy kol.
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 19, 2009 3:57 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak asi půjdu do těch biturbáckých. dnes mě o tom docela přesvědčil člověk, co mi jedny vezl z renovace. říkal, že takhle těžká a tvrdá kola ještě nikdy nedělal a i různé 18", co tam měl, nebyly tak těžké . a to už renovoval a vyráběl hodně kol. bavili jsme se i o neznačkových, tak říkal, že tam kdysi měl nějaká na renovaci a byla bouchlá, tak je nechával rovnat a nevěřil svým očím, když to rovnali gumovou paličkou a šlo to . takže ty biturbí jsou asi fakt kvalitka mimochodem kdybyste někdo chtěl zrenovovat nějaká kola, tak dám kontakt, nepřekonatelná kvalita a cena, v ČR nic lepšího neseženete. rovnou jsem mu dal další sadu a pak mu dám asi ještě jednu. pro ukázku dávám fotky
Přílohy: |
P1140822.JPG [ 79.46 KiB | Zobrazeno 9550 krát ]
|
P1140826.JPG [ 77.25 KiB | Zobrazeno 9550 krát ]
|
P1140834.JPG [ 91.97 KiB | Zobrazeno 9550 krát ]
|
P1140838.JPG [ 85.72 KiB | Zobrazeno 9550 krát ]
|
P1140843.JPG [ 82.55 KiB | Zobrazeno 9550 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 19, 2009 4:11 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Kraaasna prace kolik si za to vzal??
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 19, 2009 4:21 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
3000,- práce, plus 1000,- vyšla doprava tam a zpátky. je z Opavy. dělá to ve fabrice na kola, stejným postupem jako kola nová (samozřejmě u těchto ještě odstraňuje starý lak) mimochodem, kdybyste měl někdo zájem o ta kola z baccary, tak je možná pustím. kdo má zájem, nechť napíše SZ s cenou, kterou je ochoten dát
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 19, 2009 4:55 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Tak to je spickova cena kdyz posles oloupane a dostanes tyto kdybych jeste tu Baccaru planoval dal,mozna bych ty 16 koupil ale takto uz ne
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 19, 2009 10:01 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Ty jo, mazec ta renovace! Taky je tam asi dam. Z Opavy jo? Ja z tama pochazim a o tomhle nevim, das mi prosim kontakt? Dik.
Jeste k tem kolum: Ty kola,co jsi nahodil fotku vypadaji super! Souhlasim,ze 18tky uz jsou moc. Ale nesouhlasim s tema lagunackyma. Zas tak kazda laguna je teda nema... A safrane uz vubec ne. Proste se mi na safrane libi,ale nikomu to uz nebudu tlacit...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 19, 2009 10:59 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
No on je původně z Ostravy, kde je snad i ta fabrika (mimochodem ten lemmerz vyrabel i ty 15" na safrane, bud byly speedline nebo lemmerz), ale nedavno se pry prestehoval do Opavy. Číslo na něj je 602 547 273, Tomáš. Bude dělat asi nejvíc biturbo kol . Jak říkám, hned jsem mu dal druhou sadu a až vyzkouší titan (který dosud nedělal, ale říkal, že to chce vyzkoušet), tak mu dám třetí, konečně mou sadu. A pak možná ještě dvě další . má opravdu desítky spokojených zákazníků. Dyžtak jestli mu budeš volat, tak mu řekni, že ho máš ode mne jj, ty laguní 17" phase II opravdu sluší jako žádná jiná kola, ale skoro každej pozná, že jsou z laguny a navíc to lidi na safrana ph. II dávaj docela často. nevim, prostě kdyby mi na tom tak nezáleželo, tak je tam klidně hodim, ale jako prostě žádnej zázrak, díru do sveta s tím neudělám . mimochodem mohl bych je mít za docela slušnou cenu, kdyby někdo chtěl.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: ned pro 20, 2009 9:37 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
dik. v ostrave fabrika je,prave mi to prislo divne, ze v opave.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: ned pro 20, 2009 10:28 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak rikal, ze je mozne predani jak v ostrave, tak v opave. kdybys chtel, tak ti muzu poslat na maila fotky jinych barev, dela i ruzne antracity atd.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: ned pro 20, 2009 3:18 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
no urcite posli.Ja ti na oplatku muzu priblizit jakekoliv kola z OP do JI nebo prilezitostne i k vam do KH, kdybych tam jel.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon pro 28, 2009 6:41 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Tak se na něj taky dostalo.... vyměnil jsem pedály, což byla strašná fuška... kdybych to bejval věděl, tak rovnou shodim komplet topení a výztuhu s elektrikou... takhle jsem musel topení povolit, sundat jednu trubku, výztuhu povolit, a byl jsem rád, že jsem to otamtud nakonec dostal... no pak venku hezky přeházet a kombinovat to nejlepší... takže jsem vzal pedály z manuálu, posilovač původní, sloupek řízení elektrickej, ale volantovou tyč původní (protože se vymílá kloub), na tu původní volantovou tyč dát ozubené kolečko z tamté (na čidlo naklopení volantu) a tak... no, pak jsem shodil nápravu a to vše jen kvůli rozřízlé nápravnici... no ale co, proti těm pedálům to byla hračka... takže to samé, vzal jsem jinou nápravnici (kterou už jsem měl dopředu dávno připravenou, byla to totiž koule oleje, proto je zachoválá ) a na to přeházel řízení a stabilizátor z tý původní... ještě jsem narovnal jednu tyčku stabilizítoru, která byla ohlá, plus dal jsem tam potenciometr na pneu podvozek... no, pak jsem vzal (opět předem dávno připravenou) kabeláž s hadičkami pneu podvozku a naházel to tam, potom hezky propletl vepředu nápravnicí a nápravnici přišrouboval. pak nějaký ty čidýlka podvozku, ventilátor topení atd atd.... no, to jsem zatím dělal od soboty... samozřejmě jako první věc, prošel důkladným odmechováním (pod všema těsněníma atd) kartáčkem na zuby .. no a pak spoustu času zabraly takové ty drobnosti, tohle by chtělo vyčistit atd... mám obroušená ramena, zítra je nechám přelisovat, pak přijdou nastříkat a konečně to budu mít aspoň trošku v cajku... už se těšim jak malej jarda, až tam budu mít ten starej zadek, tohle je fakt hnůj .
Přílohy: |
P1140895.JPG [ 105.12 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140896.JPG [ 90.65 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140900.JPG [ 83.89 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140902.JPG [ 91.51 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140903.JPG [ 106.39 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140904.JPG [ 82.34 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140907.JPG [ 101.35 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140913.JPG [ 90.29 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140917.JPG [ 86.13 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140920.JPG [ 46.82 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140922.JPG [ 45.81 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140924.JPG [ 89.35 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140925.JPG [ 105.53 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140926.JPG [ 83.74 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140933.JPG [ 114.12 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140936.JPG [ 93.8 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
P1140937.JPG [ 110.43 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon pro 28, 2009 6:46 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon pro 28, 2009 8:58 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
úžasný. Musim uznat fakt super. Myslím že až to všechno zvládneš tak budeš mít toho nejzachovalejšího safrana v česku!
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
VladoOC_cz
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon pro 28, 2009 9:10 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
|
klobúk dole, krásna práca...fakt úžasné . Pripomenul si mi moje časi pred 2 rokmi, keď som asi tak ako ty skladal zlatú Lagunu 3.0 V6 24V Initiale Paris.....súcitím s tebou, "odsral" si si toho už vela a vela si pri tom Safrane este "odsereš". Výsledok však bude stáť za to!
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|