Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 11:36 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon črc 19, 2010 1:29 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Plzeň:
5 pytlů cementu ála stavitelnej podvozek? :D

ne, ta spodni fotka mela bejt rozdil uplne nahore a uplne vypusteny (manualne). ale to mi jeste nejak malo zvedal predek, ted to zveda uplne.. je to strasna koza, kdyz je to zvedly.. ale dela si to tak nejak co chce, s kazdou jednotkou neco jinyho... zatim to tak asi necham a musim co nejrychlejc nahodit ty novy mechy na tlumice a dat to tam a pak na kalibraci a necham si kazdou jednotku nastavit na jinou vychozi vejsku a tuhost.

jj, kliky dveří půjdou určitě, zatim jsem jen dal dopředu zadní, aby byly bez zámku, ale přijdou ještě láknout. nestihnul jsem je připravit do laku. stejně musim stříknout ještě krytky ostřikovačů světel a možná teda ty boční lišty. jinak jo, pravda, ten zlatej initiale na tech par fotkach sice kliky lakly ma, ale original v serii se to nikdy nedelalo (teda co ja vim)

Mates:
T5 - ted nikam nepokracuju, az bude hotovej zlatak, cas, nalada, penize, tak proste koupim nejakou 850 nebo neco takovyho, zgeneralkuju motor, turbo, koupim programovatelnou ecu a napacham to do nejakyho safrana. kdyz uz, tak uz, coz znamena jedine programovatelna ecu. kazdopadne je to jeden z mejch snu, kterej si urcite splnim. i kdyz po zlatakovi me takovy to zapaleni trochu opustilo a uz me to tak nebavi jako driv, ale bylo toho ted moc, takze to zase prijde :good:

Max:
no me to jako zborka neprijde, ale je fakt, ze jeden cas se mi to vsechno v laku hrozne libilo, pak vubec a ted mi zase prijde, ze ty phase II listy jsou nejaky moc velky a zaslouzily by lak. je to moc plastu proste... mozna to jeste cely prehodnotim a hodim tam phase I listy se zavarenym prolisem a bude...

jinak prvních cca 16km má za sebou... hučí zadní ložisko, což jsem předpokládal, protože jedno nebylo nový, za tu dobu mi odešlo (ještě ne uplně) spojkový ložisko (známka toho, že tam musí přijít to ložisko do klikovky), opačně ukazuje tlak oleje, což už vim dýl (přídáte plyn a tlak klesne) a otáčkoměr je nějakej zmatenej, ukazuje nějak moc. ta přístrojovka tam asi moc nepasuje :lol_. no a nejdou sahary...
no jízda byla trochu vrakoidní, ale s nadšením, že jsem mu po tolika letech vrátil život :D. od zejtřka technická, nevim na jak dlouho no a pak spousty dodělávání...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon črc 19, 2010 8:14 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
JJ programovatelna ECU tak na tom skončili jakýkoliv úpravy mojí V6, co se motoru týče. Ale pořád pošilhávám po tom "šidítku" váhy vzduchu. To bych se aspoň mohl něco naučit na atmosféře, abych se to neučil na dualturbíně.
Koukal jsi na mejla?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon črc 19, 2010 1:42 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
asi tak no... taky premejslim o nejakym tom "šidítku", ale ono prostě upravovat atmosféru nemá moc perspektivu, protože stejně jednou skončíš tak, že tam budeš dávat turbo :). delat neco s motorem zlataka (nebo ho davat pryc) mi prijde jako barbarstvi, navic jsem ho delal hodne i pro poteseni (meho) oka, takze davat tam zase jinej motor... :roll:.. na to prdim, to to dam radsi do jinyho safrana zamerenyho jenom ciste technicky (proste aby jel jako prase, coz s tou T5 pojede), u kteryho se budu moct vyprdnout na nejaky brouseni, lesteni, strikani a takovy sracky :lol_

az bude zlatak hotovej a bude zase trochu nalada na hrabani se v tom a nebudu na tom muset nic delat, tak si budu pomaloucku upravovat takovy kravinky kolem.. jako velky sani, odlehceny remenice, komplet sportovni vyfuk atd.. hlavou se mi honi hodne veci a jenom se tesim, az prijde ten cas, kdy bude hotovej a ja ho budu "jen tak z nudy" doladovat.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: ned srp 01, 2010 12:02 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jen tak btw, nedoporucuju jizdu s nezkalibrovanym podvozkem.. ještě k tomu na autě, kde v životě nebyl.. :-?


Přílohy:
P1150877.JPG
P1150877.JPG [ 117.39 KiB | Zobrazeno 11591 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon srp 16, 2010 2:04 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ajaj, to zabolí :-( Stalo se mi to samé.... Achjo... I když prdnul měch, který měl na mále už když jsem ho tam dával, takže mě to ani moc nepřekvapilo. Každopádně je to na prd jezdit bez regulace a nezkalibrovaný. ;-) Jak jsi dával ty kroužky na zadní měchy, musel jsi sundat i to víčko že?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon srp 16, 2010 3:30 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
njn.. co se dá dělat. už je tam jinej.

no ty nový měchy ještě nemám udělaný, ale jasně, že se musí sundat to víčko, vdyť jdou to asi tak 3 ťuknutí kladívkem ne? :D

tlumiče už mam nastříkaný, vše připravený, ale člověk, co mi to měl lisovat, tak je tedka v zahranici... :(

nicméně teď řeším jiný problémy... auto nedrží volnoběh, nějakym způsobem to souvisí s dodávkou paliva... možná, že to bude i regulátor altíku. po nastartování proud, co jde do pumpy, stále pomalu stoupá a když se přibližuje ke 14v, auto začně chcípat. měřil jsem to u táty a tomu se proud do pumpy ustálí na cca 11,7 - 11,8v.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 7:58 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
koukám, jsem ani nedal fotky...
poslední fotka je redukce samodomo mezi kabeláž phase I (resp. konektor pro dekodér) a dekodér s rádiovym klíčkem z phase II. Teď je radost odmykat :D.
Původní infra mi to ani s novejma baterkama nedával přes zadní clonku... Když nebyla natáhnutá clonka tak bylo místo cca 10x30cm na zadním okně pod brzdovym světlem, kudy se to dalo odemknout :roll: ... děs běs..


Přílohy:
Poznámka: výměna spojky
P1150889.JPG
P1150889.JPG [ 100.57 KiB | Zobrazeno 11507 krát ]
Poznámka: výměna spojky
P1150896.JPG
P1150896.JPG [ 86.99 KiB | Zobrazeno 11507 krát ]
Poznámka: individuale kutná hora
P1150899.JPG
P1150899.JPG [ 61.16 KiB | Zobrazeno 11507 krát ]
Poznámka: off-road
P1150911.JPG
P1150911.JPG [ 93.29 KiB | Zobrazeno 11507 krát ]
P1150918.JPG
P1150918.JPG [ 91.78 KiB | Zobrazeno 11507 krát ]
Poznámka: redukce dekodér phase I -> phase II
Obraz0115.jpg
Obraz0115.jpg [ 83.13 KiB | Zobrazeno 11507 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 8:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
fotky


Přílohy:
1.jpg
1.jpg [ 128.13 KiB | Zobrazeno 11437 krát ]
2.jpg
2.jpg [ 114.84 KiB | Zobrazeno 11437 krát ]
vyrez.jpg
vyrez.jpg [ 89.17 KiB | Zobrazeno 11437 krát ]
zepredu.jpg
zepredu.jpg [ 172.23 KiB | Zobrazeno 11437 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: stř zář 29, 2010 8:45 am 
Offline
Pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2010 7:53 am
Příspěvky: 46
Bydliště: Austria
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Úpravy: Biturbo Front on ph2
8,5x19"ET40 with 235/35/19
new paint completely in champanger
H&R 30mm with Koni red
...
Auto snů: Renault 5 TURBO2
Nice car! :good:

_________________
Aktuell:
R4 GTL - 82
R5 GT turbo - 87
R19 RSi Cabrio - 94
Safrane 2,5 20V - 98

Ex:
R4 GTL - 90
R19 TSE - 89
R5 TL - 88
R19 Baccara - 94
Safrane 2.5 20V - 97 -> R.I.P. 3.12.09
R19 RSi Cabrio - 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: stř zář 29, 2010 9:42 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Móóc pěknýýý.... :good:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: stř zář 29, 2010 9:43 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Neni to auto z Francie? :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: stř zář 29, 2010 2:10 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
dík :good:
musim se už dokopat k výrobě krytek ostřikovačů světel, protože na moje auto je nedělaj :lol:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon říj 18, 2010 5:15 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
postupně do auta dávám origo interiér, zprovozňuju podvozek atd...


Přílohy:
Poznámka: cerstve vycisteno a naimpregnovano
P1160091.JPG
P1160091.JPG [ 89.06 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: vycisteno vs. spinavo
P1160097.JPG
P1160097.JPG [ 84.37 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: vycisteno vs. spinavo
P1160099.JPG
P1160099.JPG [ 77.62 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
P1160128.JPG
P1160128.JPG [ 102.51 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: castecne v aute
P1160130.JPG
P1160130.JPG [ 76.86 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: nalisovany spodni krouzky mechu
P1160154.JPG
P1160154.JPG [ 99.36 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: horni spony mechu a silikonová pasta
P1160361.JPG
P1160361.JPG [ 134.14 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: přidělání elektriky
P1160157.JPG
P1160157.JPG [ 134.89 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: hotovo
P1160377.JPG
P1160377.JPG [ 126.3 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
P1160383.JPG
P1160383.JPG [ 130.92 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
P1160389.JPG
P1160389.JPG [ 113.16 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: na aute
P1160387.JPG
P1160387.JPG [ 138.24 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
P1160393.JPG
P1160393.JPG [ 126.21 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: xenony
P1160179.JPG
P1160179.JPG [ 152.14 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]
Poznámka: xenony
P1160164.JPG
P1160164.JPG [ 107.78 KiB | Zobrazeno 11362 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 6:16 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
včera jsme byli s Matesem na diagnostice a kalibraci podvozku... u mě byly pořád problémy, nechtělo to ovládat předek, i když potenciometr je ok. každou chvilku to házelo chybu některých ventilů a snad pořád to hlásilo vadný vypouštěcí ventil, i když vadný nebyl. otevřely ventily, sepnul kompresor a zvedl zadek. jakmile to mělo zvedat předek, kompresor vypnul a hodilo to chybu. když se přes diagnostiku otevřely všechny ventily a zapnul se kompresor, tak se auto normálně zvedlo. pořád jsme tam čachrovali s těmi ventily, ale nakonec jsem odjel zase s nefunkčním podvozkem. dnes jsem strávil celý den v kufru a nakonec jsem to rozchodil. byla to dehydratační nádoba za kompresorem. takže teď to mám ve správné poloze, ale podvozek nefunguje jak má, nedá se například zvednout tlačítkem. takže je zase potřeba vymazat chyby... :(
zkalibrováno je to o cca 3cm níž (přesné hodnoty nemám u sebe) než normálně.

s matesem jsme usoudili, že xr25 by byla potřeba do každé rodiny :lol_


Přílohy:
P1160420.JPG
P1160420.JPG [ 133.87 KiB | Zobrazeno 11297 krát ]
P1160429.JPG
P1160429.JPG [ 126.4 KiB | Zobrazeno 11297 krát ]
P1160430.JPG
P1160430.JPG [ 142.4 KiB | Zobrazeno 11297 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: ned říj 31, 2010 7:57 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Za to já zase jezdim jak kokot :) díky prekalibrovany jednotce...ted mam predek jak degen nahoru a zadek neni poradne nafouknutej - te normalne zabiju :lol_ no a hlavne ten mechanik uz tam ma zase naky auto ze jo....ale jinak to vypada ze cajk i zvedat chce a tlumice taky prepinaj.........musim tam zajet co nejdriv...nejhorsi ze uz zitra nemam technickou takze taky dobryyy

Ale zlaťák sedí krásně při zemi :good: hlavne ze ti to uz nako chodí, těch novejch měchů by byla škoda :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz