|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob dub 27, 2024 7:04 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon bře 29, 2010 4:34 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
s tim bych ti mohl pomoct foliema jestli chces - nejvetsi vyhoda je ze vlastne neposkodis puvodni lak jinak jako nemuzu rict ze ti ho nezavidim dyt plzenak mi volal at uz na nej neprihazuju ze tam ma 500, pak vecer uz to vylezlo....
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon bře 29, 2010 5:32 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jako potahnout ho folii? to asi ne, to zase v takhle malym se tlouska folie asi projevi. stejne budu muset prekopat narazniky, predek a kola, takze ho pak striknu stejnym odstinem jako zlataka. i kdyz rozmejslim jestli si na to predelani radsi nekoupim ten mensi model biturba, protoze tadyten ma predek fakt dokonale propracovanej a byla by ho asi skoda. dve veci, co bych mu vytknul, jsou zrcatka, ktery si spletli z opla a nelicujou predni oteviraci dvere se strechou. ale proste na tohodle kluka velkyho jsem asi pred 2 lety slintal na netu nekde v zahranici a to ja jsem moc linej na to to objednavat. jestli ho budu nekdy predelavat tak mu zalozim prezentaci
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon bře 29, 2010 7:24 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Pekne pekne! Ten model bych taky bral.
Co ty měchy, to máš od toho němce nebo přímo z Boge?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon bře 29, 2010 10:53 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tyto jsou ještě od němce, ale už nemá. měl posledních 6ks. jinak dveře na modýlku stačily trochu poladit násilím . a už jsou perfektní. ne ze bych se jim nejak chtel chlubit, ale nemůžu se na něj vynadívat
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte bře 30, 2010 7:49 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Modýlek Ti závidím Jednou jsem to viděl v Audi S8 že měl na palubce připevněnej přesnej modýlek S8 a bylo to moc hezký. Modely Phase II INITIALE jsem ještě myslim někde viděl nějak za 900Kč a ve zlatýýýýý
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte dub 13, 2010 8:18 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
koukam ten model je zase na Aukru, jdete do nej nekdo, fakt stoji za to jinak ve zlatakovi je povesenej motor, az budu mit moznost, nahodim nejaky fotky. uz trochu zije, pustil jsem mu elektrickej sok a uz sviti palubka, otviraj se okynka a tak... z cehoz mam nejvetsi radost . ale bude to jeste prace... bude se muset vyrobit redukce uchyceni prevodovky atd... prevodovku musim jeste sundat, protoze jsem zapomnel dat lozisko do klikovky ze strany prevodovky, do kteryho zajede mrkev
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte dub 13, 2010 8:23 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: jdete do nej nekdo
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte dub 13, 2010 12:22 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Já zatím vyčkávám....
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte dub 13, 2010 3:35 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
takže jak jsem psal, na uložení převodovky se bude muset nechat vyfrézovat nějaká redukce, protože u phase II je držák na kastli trochu jinak a do kastle šahat nechci. je vejš, do boku a dozadu... takže to bude sranda měřit . potom mě čeká zase skopnout převodovku kvůli tomu ložisku o kterym jsem nevěděl.. potom ještě obrousit a stříknout altík, svody, ventildekl, sehnat někde hydrauliku spojky, sahary, startér, nějak pokombinovat poloosy, skompletovat vejfuk, vyměnit oleje a můžu nastartovat . takže ještě sranda
Přílohy: |
P1150457.JPG [ 74.17 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
P1150458.JPG [ 78.64 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
P1150459.JPG [ 111.57 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
P1150460.JPG [ 106.66 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
P1150461.JPG [ 97.51 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
P1150463.JPG [ 79.68 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
P1150464.JPG [ 69.62 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
P1150473.JPG [ 89.99 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
P1150477.JPG [ 113.35 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
P1150482.JPG [ 70 KiB | Zobrazeno 8242 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát dub 16, 2010 1:17 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
No to mě fakt poser.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát dub 16, 2010 5:06 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
2DIX píše: No to mě fakt poser. JJ, líp bych to nevystihl Kua, ja si koupim biturbo, abych byl na sraze za nejvetsiho bosse a Bodislav si postavi tohle, Ivan by mohl z karteru obedvat a ja mam v garazi zablacenou sunku. Do pytle, kde je nejaka spravedlnost? Ne ale vazne, je to bomba-strasne se mi libi ty zlate parohy.Takovy detailik ale jak to ten motor pozvedne... No o tech dalsi vecech radsi nemluvim... Jsem na to fakt hoodne zvedavy... BTW. Bodo, nezapomen na me s tim potakem dopredu, o vikendu bych chtel namontovat predni tlumice, toz abych mohl zprovoznit i regulaci.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát dub 16, 2010 7:16 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Max900R píše: 2DIX píše: No to mě fakt poser. JJ, líp bych to nevystihl Kua, ja si koupim biturbo, abych byl na sraze za nejvetsiho bosse a Bodislav si postavi tohle, Ivan by mohl z karteru obedvat a ja mam v garazi zablacenou sunku. Do pytle, kde je nejaka spravedlnost? Pánové to je jen aby nás to pořádně motivovalo, aby český sraz byl super, a hlavně aby naše auta tak rychle nestárla Kdybych měl prachy tak bych asi koupil hangár kde bych zaměstnal Bóďu jako hlavního velitele s týmem mechaniků a z hangáru by vyjel každý měsíc zcela nový Safran
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát dub 16, 2010 9:59 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
TOMGWELL píše: Max900R píše: 2DIX píše: No to mě fakt poser. JJ, líp bych to nevystihl Kua, ja si koupim biturbo, abych byl na sraze za nejvetsiho bosse a Bodislav si postavi tohle, Ivan by mohl z karteru obedvat a ja mam v garazi zablacenou sunku. Do pytle, kde je nejaka spravedlnost? Pánové to je jen aby nás to pořádně motivovalo, aby český sraz byl super, a hlavně aby naše auta tak rychle nestárla Kdybych měl prachy tak bych asi koupil hangár kde bych zaměstnal Bóďu jako hlavního velitele s týmem mechaniků a z hangáru by vyjel každý měsíc zcela nový Safran Jednoho bych si hned objednal.Přesně takhle krásného,jako staví Boďa.Kdysi - asi před čtyřmi roky - jsem jednoho takového očumoval v brněnských áčkách.Byl to pětiválec,měl krom kůže a šíbru úplně vše.Trošku poničený interier,ale jinak fakt nádherný.Zlatá metalíza,bez jediného škrábnutí.Ještě nebyl ani v nabídce,když jsem se s ním svezl.Měl 160 tis.km a 2 majitele,naposledy ženu.Uvnitř byla špína a pach z cigaret,ale obojí fakt hodně.Ojeté pneu a maličko chycený zadní lem na levé straně,ale jen povrchově.Stál tehdy 99 tisíc,při hotovostní platbě mi nabízeli 10% slevu.Kvůli interiéru jsem ho tehdy nevzal,ale lituji dodnes.Pokud vím,nový majitel dával oba zadní tlumiče a vlnovec výfuku,jinak nic.Rozvody byly dělané a nové brzdy komplet od předchozí majitelky.Takže vyčistit,sehnat poškozené věci do interiéru a jezdit.Manažerka áček mi volala ještě za tři dny po mé návštěvě a nabízela mi ho znovu,pokud složím 500 Kč na jakoukoliv pobočku,budou mi ho rezervovat.Já blbec v té chvíli projížděl Prahou po Jižní spojce s velkým Renaultem Midlum plným kosteleckých buřtíků a jiných dobrot a s díky její nabídku odmítl.Že mě husa nekopla.Když vidím tu krásu,která se rodí Boďovi v dílně,vzpomínám na toho Šafíka stále.Dobře mi tak.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát dub 16, 2010 7:07 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
díky moc zase to nepřehánějte, ať pak nejste zklamaný každopádně teď se to už snad trochu pohne, tak za 14 dni bych chtel nastartovat a zprovoznit to. pak narazniky, lak, interier, vylestit kola.. jinak maxi, prosimte nevim jak budu zejtra stihat, kdyz nejakej najdu tak ti ho poslu, jinak az v pondeli. jinak klasika, od ty doby co jsme se o tom bavili, jsem na to uplne zapomnel
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: stř dub 28, 2010 7:28 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nejakej matros
Přílohy: |
P1150540.JPG [ 90.08 KiB | Zobrazeno 8160 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|