Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 7:42 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pát pro 18, 2009 11:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
díky :good:

tak teda musím uznat, že na těch fotkách, co jsi sem dal, se mi teda vůbec nelíbí... nevim no... sice si tak v duchu říkám, že je to blbě nafocený, ten safrán je celej takovej potuzenej a k tý zlatý by to šlo líp, ale stejně... :lol_

jojo, ty z laguny tam jdou, ale fakt spis na tu phase II... ale zase, ja bych si je tam treba nedal, protoze je ma fakt kazda laguna.

ty 18" me zas tak neoslovujou, ani nevim o zadnych na prodej a myslim, ze 18" uz jsou moc, i kdyz pokukoval jsem o tech z avantime novych za 10 :D. btw, ani jsem nevedel, ze se tyto davaly i na satise, myslel jsem, ze jen na espace IV. a zase, ma to kazdej druhej frantik na biturbu :lol_

tak asi ty biturbacky no... :roll:.. a casem do titanu s nima :twisted:

a jak jsme se bavili o tamtech, tak tyto se mi libej
Obrázek

ale ve ctyrdire - 4 + 4 paprsky, teda vubec ne :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 9:18 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Taky si myslím že 18" už jsou moc, je to pak už hodně tvrdé. Mě se ty z Laguny co měl Max líbí, ale jsou spíše takove elegantnejší. Je pravda že na lagunach je vidívám často, je jich moc. Ono taky zaleží hodně na barvě auta, na zlaťákovi budou zase všechny ,,zářit" jinak než na těch tmavých barvách. Kola z VelSatise se mi libí jedny 18" ale ty se hodí asi jen na Satise a na Safrana by asi nesedly, jinak na Satise bylo celkem 4druhy kol.

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 3:57 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak asi půjdu do těch biturbáckých. dnes mě o tom docela přesvědčil člověk, co mi jedny vezl z renovace. říkal, že takhle těžká a tvrdá kola ještě nikdy nedělal a i různé 18", co tam měl, nebyly tak těžké :lol_. a to už renovoval a vyráběl hodně kol. bavili jsme se i o neznačkových, tak říkal, že tam kdysi měl nějaká na renovaci a byla bouchlá, tak je nechával rovnat a nevěřil svým očím, když to rovnali gumovou paličkou a šlo to :lol_. takže ty biturbí jsou asi fakt kvalitka :jop:
mimochodem kdybyste někdo chtěl zrenovovat nějaká kola, tak dám kontakt, nepřekonatelná kvalita a cena, v ČR nic lepšího neseženete. rovnou jsem mu dal další sadu a pak mu dám asi ještě jednu.
pro ukázku dávám fotky


Přílohy:
P1140822.JPG
P1140822.JPG [ 79.46 KiB | Zobrazeno 9551 krát ]
P1140826.JPG
P1140826.JPG [ 77.25 KiB | Zobrazeno 9551 krát ]
P1140834.JPG
P1140834.JPG [ 91.97 KiB | Zobrazeno 9551 krát ]
P1140838.JPG
P1140838.JPG [ 85.72 KiB | Zobrazeno 9551 krát ]
P1140843.JPG
P1140843.JPG [ 82.55 KiB | Zobrazeno 9551 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 4:11 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Kraaasna prace kolik si za to vzal??

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 4:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
3000,- práce, plus 1000,- vyšla doprava tam a zpátky. je z Opavy.
dělá to ve fabrice na kola, stejným postupem jako kola nová (samozřejmě u těchto ještě odstraňuje starý lak)

mimochodem, kdybyste měl někdo zájem o ta kola z baccary, tak je možná pustím. kdo má zájem, nechť napíše SZ s cenou, kterou je ochoten dát :wink:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 4:55 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Tak to je spickova cena kdyz posles oloupane a dostanes tyto :D kdybych jeste tu Baccaru planoval dal,mozna bych ty 16 koupil ale takto uz ne :-?

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 10:01 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ty jo, mazec ta renovace! Taky je tam asi dam. Z Opavy jo? Ja z tama pochazim a o tomhle nevim, das mi prosim kontakt? Dik.

Jeste k tem kolum: Ty kola,co jsi nahodil fotku vypadaji super! Souhlasim,ze 18tky uz jsou moc. Ale nesouhlasim s tema lagunackyma. Zas tak kazda laguna je teda nema... A safrane uz vubec ne. Proste se mi na safrane libi,ale nikomu to uz nebudu tlacit...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 10:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
No on je původně z Ostravy, kde je snad i ta fabrika (mimochodem ten lemmerz vyrabel i ty 15" na safrane, bud byly speedline nebo lemmerz), ale nedavno se pry prestehoval do Opavy.
Číslo na něj je 602 547 273, Tomáš. Bude dělat asi nejvíc biturbo kol :D. Jak říkám, hned jsem mu dal druhou sadu a až vyzkouší titan (který dosud nedělal, ale říkal, že to chce vyzkoušet), tak mu dám třetí, konečně mou sadu. A pak možná ještě dvě další :lol_. má opravdu desítky spokojených zákazníků. Dyžtak jestli mu budeš volat, tak mu řekni, že ho máš ode mne :wink:

jj, ty laguní 17" phase II opravdu sluší jako žádná jiná kola, ale skoro každej pozná, že jsou z laguny a navíc to lidi na safrana ph. II dávaj docela často. nevim, prostě kdyby mi na tom tak nezáleželo, tak je tam klidně hodim, ale jako prostě žádnej zázrak, díru do sveta s tím neudělám :lol_. mimochodem mohl bych je mít za docela slušnou cenu, kdyby někdo chtěl.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: ned pro 20, 2009 9:37 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
dik. v ostrave fabrika je,prave mi to prislo divne, ze v opave.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: ned pro 20, 2009 10:28 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak rikal, ze je mozne predani jak v ostrave, tak v opave. kdybys chtel, tak ti muzu poslat na maila fotky jinych barev, dela i ruzne antracity atd.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: ned pro 20, 2009 3:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
no urcite posli.Ja ti na oplatku muzu priblizit jakekoliv kola z OP do JI nebo prilezitostne i k vam do KH, kdybych tam jel.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 6:41 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Tak se na něj taky dostalo.... vyměnil jsem pedály, což byla strašná fuška... kdybych to bejval věděl, tak rovnou shodim komplet topení a výztuhu s elektrikou... takhle jsem musel topení povolit, sundat jednu trubku, výztuhu povolit, a byl jsem rád, že jsem to otamtud nakonec dostal... no pak venku hezky přeházet a kombinovat to nejlepší... takže jsem vzal pedály z manuálu, posilovač původní, sloupek řízení elektrickej, ale volantovou tyč původní (protože se vymílá kloub), na tu původní volantovou tyč dát ozubené kolečko z tamté (na čidlo naklopení volantu) a tak... no, pak jsem shodil nápravu a to vše jen kvůli rozřízlé nápravnici... no ale co, proti těm pedálům to byla hračka... takže to samé, vzal jsem jinou nápravnici (kterou už jsem měl dopředu dávno připravenou, byla to totiž koule oleje, proto je zachoválá :)) a na to přeházel řízení a stabilizátor z tý původní... ještě jsem narovnal jednu tyčku stabilizítoru, která byla ohlá, plus dal jsem tam potenciometr na pneu podvozek... no, pak jsem vzal (opět předem dávno připravenou) kabeláž s hadičkami pneu podvozku a naházel to tam, potom hezky propletl vepředu nápravnicí a nápravnici přišrouboval. pak nějaký ty čidýlka podvozku, ventilátor topení atd atd.... no, to jsem zatím dělal od soboty... samozřejmě jako první věc, prošel důkladným odmechováním (pod všema těsněníma atd) kartáčkem na zuby :lol_.. no a pak spoustu času zabraly takové ty drobnosti, tohle by chtělo vyčistit atd... mám obroušená ramena, zítra je nechám přelisovat, pak přijdou nastříkat a konečně to budu mít aspoň trošku v cajku... už se těšim jak malej jarda, až tam budu mít ten starej zadek, tohle je fakt hnůj :lol_.


Přílohy:
P1140895.JPG
P1140895.JPG [ 105.12 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140896.JPG
P1140896.JPG [ 90.65 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140900.JPG
P1140900.JPG [ 83.89 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140902.JPG
P1140902.JPG [ 91.51 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140903.JPG
P1140903.JPG [ 106.39 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140904.JPG
P1140904.JPG [ 82.34 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140907.JPG
P1140907.JPG [ 101.35 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140913.JPG
P1140913.JPG [ 90.29 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140917.JPG
P1140917.JPG [ 86.13 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140920.JPG
P1140920.JPG [ 46.82 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140922.JPG
P1140922.JPG [ 45.81 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140924.JPG
P1140924.JPG [ 89.35 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140925.JPG
P1140925.JPG [ 105.53 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140926.JPG
P1140926.JPG [ 83.74 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140933.JPG
P1140933.JPG [ 114.12 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140936.JPG
P1140936.JPG [ 93.8 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]
P1140937.JPG
P1140937.JPG [ 110.43 KiB | Zobrazeno 9480 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 6:46 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
další fotky


Přílohy:
P1140938.JPG
P1140938.JPG [ 96.47 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
P1140939.JPG
P1140939.JPG [ 96.47 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
P1140940.JPG
P1140940.JPG [ 106.11 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
P1140941.JPG
P1140941.JPG [ 104.11 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
P1140944.JPG
P1140944.JPG [ 81.83 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
P1140948.JPG
P1140948.JPG [ 111.8 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
P1140949.JPG
P1140949.JPG [ 104.08 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
P1140951.JPG
P1140951.JPG [ 65 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]
P1140959.JPG
P1140959.JPG [ 50.9 KiB | Zobrazeno 9479 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 8:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
:good: úžasný. Musim uznat fakt super. Myslím že až to všechno zvládneš tak budeš mít toho nejzachovalejšího safrana v česku! :good:

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák"
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 9:10 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
klobúk dole, krásna práca...fakt úžasné :good: .
Pripomenul si mi moje časi pred 2 rokmi, keď som asi tak ako ty skladal zlatú Lagunu 3.0 V6 24V Initiale Paris.....súcitím s tebou, "odsral" si si toho už vela a vela si pri tom Safrane este "odsereš". Výsledok však bude stáť za to!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 189 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz