|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř kvě 08, 2024 4:55 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 3:11 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
MatesK píše: ToJa píše: 16 baccara kola vubec nejsou spatne Pro mě to jsou jasně nejhezčí, nejelegantnější a nejvíc Safranu sedí BTW kolik by jsi za ty Baccy kola chtěl? Potažmo brácha Ty baccara kola jsou na prodej???
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 4:20 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ne, chci, aby zůstaly v rodině. vidim to teda tak, že tátovi dam ty z baccary (ktere jsem koupil od brachy) a vezmu mu ty 17" . podle me jsou ty z baccary takove elegantni, luxusni, ale rozhodne ne sportovni.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 4:33 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Taky bych chtěl 17" ze sport-paketu,nebo ty 16" Initiale
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 4:37 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
me by se ty initialacky taky libily, ale porad jsem nemohl prijit na to, co mi na nich vadi, az me bracha upozornil, ze jsou na nich divny takovy ty rantly. ze maj vlastne jakoby umele zmensene ty diry. a vypadaj tak menší.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 4:50 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Mě teda na nich nevadí vůbec nic.Jen to,že je nevlastním
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 5:41 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Jo ty Initiale kola sou opticky mensi to je pravda pletu si je na aute nekdy z 15
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: stř pro 02, 2009 9:10 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Dovoluji si nesouhlasit. Ty rantly sice vypadaji na prvni pohled divne, ale jako celek to vypada super! Opticky mensi teda nevypadaji, kdyz jsem je postavil vedle origo 15tek, tak mi spis prisly jako 17tky. Ja bych jim nevytknul teda nic.Rekl bych na normal jezdeni ideal-kdyz beru kombinaci spotreba, cena gum, komfort jizdy, jizdni vlastnosti, vzhled, tak lepsi volba na Safrana II neni.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: stř pro 02, 2009 12:30 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Bóďa píše: dnes jsem mimo jiné dělal hokus pokus a dopadlo to vyborne, takze žádný piskovani ramen, tehlic atd.. ale hezky nalejt vodu do kýble, nasypat sodu za 25 Kč, hodit tam zrezlý předmět, připojit nabíječku a jít se válet na gauč . po pětihodinovém gaučingu vytýhnout nový předmět z kýble Fajn napad, byt to trosku znam... ja zas hlinikove veci po ocisteni potru kyselinou, ted solnou a na lesklem hliniku se udela takova sediva patina, takze to vypada lip nez jen obrouseny,ale zalezi jake kdo ma predstavy.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pát pro 04, 2009 9:54 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jsme byli s matesem na vánočních nákupech takže si teďka mám s čím hrát. zadní světýlka s šedym spodkem (doufám, že bude hejlák závidět ).. byly v hroznym stavu - poškrábané, matné - obroušeno (i s homologacemi) a vyleštěno. ještě přijdou nastříkat rámečky do černý lesklý. začínám do ní bejt ujetej... už jsou tak stěrače a lišty kolem čelního skla. a budou v ní všechny drobnosti. jinak v mezičase brousim klima kompresor, altík, prvky nápravy, připravuju kufr na lak a tak... až bude nějakej volnej víkend tak auto přitáhnu do dílny a navěsim na něj ty věci co mam připravený asi v miliardě krabic
Přílohy: |
P1140719.JPG [ 81.32 KiB | Zobrazeno 8976 krát ]
|
P1140736.JPG [ 79.92 KiB | Zobrazeno 8976 krát ]
|
P1140738.JPG [ 101.94 KiB | Zobrazeno 8976 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 05, 2009 5:26 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 05, 2009 5:47 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Jisteže budu závidět!!! Proč když je něco hrozná vzácnost, tak to milostiví pan Bohuněk musí mít apoň dvakrát?
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: sob pro 05, 2009 11:59 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Přijeď na sraz,a všechno se dozvíš....Přijímá se omluva pouze úmrtí člana rodiny vlastnoručně podepsaná...
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: ned pro 06, 2009 9:12 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No moc pěkný Čim si to leštil? Daval jsi to kolem SPZky nejak do plice nebo tak?
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: ned pro 06, 2009 10:14 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
klasika, koncový lampy jsem původně jen vzal filcákem na vrtačku s leštěnkou a tak třikrát přeleštil různými směry a u toho panelu jsem to začal dělat taky, ale byl nějakej dobitej, že to vypadalo děsně. bylo to jak kdyby byl na předku a byl otlučenej od kamínků, takže si umíš představit, jak to vypadalo vyleštěný takže tam jsem začal brousit nějakou 1000 pod vodou (nevim co to bylo, mám už takovou krabici, kam házim použitý, ale použítelný šmirgly ) a když jsem měl ty ďubky pryč, tak jsem to ještě přeblejsknul 2000. no a pak zase filc, vrtačka, leštěnka... no a pak jsem přebrousil i ty vyleštěný koncový pro lepší výsledek a odstranění nápisů (homologací). jinak teda ten rámeček jsem jen rozbrousil, jen u toho panelu byl jakoby dole pod SPZ odřenej asi od rámečku, tak to jsem jen kitoval a přestříkl plničem. jinak jen rozbrousil a lakoval. ale teda na ten rámeček doporučuji základ na plasty. já už ho nedávam a tentokrát jsem prohloupil, nechtělo to na to pořádně chytnout.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: stř pro 09, 2009 8:26 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
radši bych místo těch baccařích tyto přesně takový by mu padly jak prdel na hrnec
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|