|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 16, 2024 7:00 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: stř pro 09, 2009 11:22 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to víš, já umim supertajný odkazy Bóďa píše: nebo jsi nepochopil to, co je dremel? prostě značka (podznačka bosche), která dělá různé nářadí a mezi to patří i tato mikrobruska, které se říká "dremelka", "dreml" atd.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: stř pro 09, 2009 11:25 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Hihi, je to taková minivrtačka. Vypadá to jako opuchlá tužka. Dají se k tomu koupit rozmanité nástroje, takže to slouží jako bruska, pilka, vrtačka, frézka atd. Taková malá šikovná věcička na různé kutění. My modeláři víme... (i když já teda používám Proxxon)
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: stř pro 09, 2009 11:27 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Nóóó,tak hlavně , že jste se pobavili......
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: čtv pro 10, 2009 3:40 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Jak jsem slíbil tak činím: Výšky jsem včera dodělal a zapojil oboje a teda řeknu rovnou, že tohle jsem nečekal Do teď jsem nedaával radio na víc jak volume 40 - včera jsem zkusil 50 Středy tam trochu chybí - aby taky ne když hrajou do nohou - ale jinak jsem s tim naprosto spokojenej Pohled zepředu - !výšková repra! Interier - ztratou rozliseni neni videt jak hezky sviti stropni tlacitka Řezaná grafika - jak jsem řikal není problém říznout cokoliv a za kvalitu ručím jelikož to budu dělat já znak půjde na černo asi, takle se mi to nelíbí...nebo kdyz sezenu Baccara masku....
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: čtv pro 10, 2009 3:44 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
dost dobry fotky a co, sedacky uz mas?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: čtv pro 10, 2009 3:48 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Tý voe sedačky pořád nejsou, to je celej den v práci plus skejt(a ještě musim být taky s Aničkou někdy), takže garáž stíhám tak 2 hoďky denně a to víš, že na takovýdle věci je dost málo, když si s tim člověk chce vyhrát, aby mělo nějakou dobrou kvalitu. Ale na druhou stranu mě to baví, že si za tim musim fakt jít abych to měl dneska bych právě už asi zkusil nějakou oblíknout asi...
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: čtv pro 10, 2009 3:51 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Tak 2. fotka (interiér zezadu) je fakt nářez, jak kokpit letadla. Asi nejhezčí fotka Safraňáckýho interiéru!
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: čtv pro 10, 2009 4:01 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Budou lepší - neměli jsme stativ a je to jen tak sem. Až budou hotový lišty interieru, tak to zkusime někde venku vyfotit. jinak díky a to patří i Mikimu(zná asi jen Bóďa), kterej to fotil. Taky čas expozice byl asi půl minuty
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: čtv pro 10, 2009 4:07 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Budeš dělat lišty do nějaké barvy? Jestli chceš lišty na testy, tak mám doma ty starý matný a jsou mi k ničemu, můžu Ti je darovat. Nemá náhodou Miky Saaba nebo Volvo?
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: čtv pro 10, 2009 4:24 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
jo má Sába hele lišty mám náhradní v dřevě každopadne ty listy uz jsou z jedny strany na oranzovo a z druhy na černo...ale ted mam jinou oranzovou a ta tam pujde...zapomel jsem jeste jednu fotku! Stříknul jsem kryt na repro na černo, oranžová lišta je na zkoušku nakonec jde trochu tmavější oranžová - RAL 2009
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: čtv pro 10, 2009 4:28 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
zajímavý chudák, sotva otevře dveře hod pak nejaky detajlnejsi fotky tech repraku... uz se tesim, az budu moct takhle fotit zlataka
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: čtv pro 10, 2009 10:23 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak Vlado taky přestrojoval sedačky, tak jsem ho požádal o fotky. A konstatoval, že konektor (na hlavove operky) u řidiče je větší (jako na te prvni fotce co jsem daval) a u spolujezdce je mensi, jako ten co jsi daval ty. je to i logicke, ve vsem, co se tyce pameti u ridice, jsou potenciometry. takze i u te hlavove uperky. kdezto u spolujezdce staci + a -.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: sob pro 12, 2009 2:01 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
No ty voe, to mi snad dělate schválně ne? Mates s Bóďou mi v noci tajně lezou do snů? Toho lva (obrys) na boku blatníku až na kapotu sem chtěl přesně taky, akorát v grafitový a ještě jednou tak velkýho. Jinak moc pěkná práce Mates.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: pon pro 14, 2009 2:37 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
DIX - děkuju za pochvalu tvůj manuál na brzdy šmakózní - možná je cvičně podle toho taky trochu zrenovuju. Včera jsem vyměnil čidlo teploty vzduchu ve výměníku. Diagnostika už chybu nehlásí, ale neměl jsem možnost to vyskoušet protože ventilátor odmítal spolupracovat - ten je takovej náladovej - někdy běží x dní v kuse bez chyby a pak zase půl dne nenaběhně Kupodivu čidlo vytažené z RXE vraku je jiné než jsem tam měl. Když už byl kastlík dole a já měl připravený "nový" konektory, tak jsem přepojil "centrál/osvětlení krabičku" Na fotce je vidět, že to sakra potřebovalo A hotovo Trocha fantazie a odreagování Jako vždy to začlo z čárky a postupně z toho vylezlo todle
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993 Napsal: pon pro 14, 2009 4:52 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
čidlo vyřezaný flexou
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|