Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 2:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: úte pro 15, 2009 10:57 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Včera jsem cvičně zkoušel svařit nárazník abych věděl na čem jsem. No nebudu řikat co to vydrží atd. protože to teprve uvidim, ale zatim jsem to bral z jedný strany a moc hluboko nechci abych to zase nepřehnal. Nicméně to nevypadá špatně. Je to dělaný pájkou.

Obrázek

Obrázek

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2010 8:03 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak já abych taky něco nahodil, aby to nevypadalo, ze na to auto kašlu :lol_

Dokonalost to zatim neni, ale celej tejden jsem zkousel ruzny postupy, aby vysledek byl co nejlepsi...Tak jsem DOlestil alespon ten kousek co je vyfocenej.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2010 8:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
pěkný. to už máš teda to jedno hotový?

doufám, že dopadnou biturbí kola, který bych chtěl taky vyleštit :twisted:

jak dlouho jsi to dělal? - broušení

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 8:09 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
HEHE to jsou teprv nedodelany filcákem :lol_ takze poradne cely filcakem jeste aby bylo fakt dobre zbrouseny a pak to dolestit jeste cely balvnkou :D

Jak dlouho sem to delal ? ........... Neuveritelne dlouho :lol: ....ne ja nevim ono jde spis o to prijit na ty zpusoby jak to delat - zvlast u tech mejch kol jak jsou slozity - na jednoduchych kolech to bude sranda a asi i zabava :good:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 2:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ja taky musim poridit hadrak... tim filcem je to na prd, jako sice to tim vylestim pekne vid, ale pak si jeste vezmu pastu na jemnej papir a prejedu to jen rucne, takze tim hadrakem na vrtacku by to bylo asi zase lepsi.
ty tvoje kola jsou fakt slozity. mas uz aspon toho dremla?
a co, delas to nakonec magicem nebo tamtema?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 11:42 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Dremela mám :jop: Je to opravdu jiná liga, než vrtačka.
To že jsou ty kola složitý jsem si všim nóóó :lol_ taky kamaráde je to docela síla to leštit.
Držel jsem se postupu z TF od nevim koho, ale to on dělá lestimekola.cz... Takže hnědou pastu na filc a modrou pastu na flanel a je to jak zdrcadlo - jenom musis prijit na otacky, přítlak a tak celkově si vyzkoušet, jak se s tim dělá. Jediná věc, co se nesmí posrat, je opravdu to kvalitně vzít šmirglem jinak ten povrch není dokonale rovný a nemá to pak požadovaný efekt.
Jo a teda me se deje jeste jedna hodne zkurvena vec - občas mi ten dremel chytne hranu a tim rotujicim železem jebnu do ALU - takže pak 5 minut leštim to co jsem jednou chybou podelal.

Urcite nerikam ze ten postup, co jsem napsal je nejlepsi a nejrychlejsi, ale vede k vysledku, ktery ocekavam....

Filcem uz to mam skoro dojety takze dneska uz budu lestit flanelem snad :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: čtv led 28, 2010 2:28 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ok, no nevim, ale pro finalni lesteni by se mela pouzivat jeste bila pasta.
jinak urcite souhlasim, chce to mit povrch dokonale rovny. treba ten drzak motoru jsem bral pasovkou :lol_

a ty to leštíš dremlem celý??

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: čtv bře 11, 2010 1:26 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tady je první přednávrh na tacháč. Budu rád za každý nápad a připomínku :wink:

Obrázek

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pát bře 19, 2010 5:21 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
to se mi libi :good: akorat bych tam vratil ty maly cejchy zo znacej 5ky na tachaci, takhle mi to prijde takovy ridky, skoro jako na traktorovym tachaci do 220 :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: čtv kvě 06, 2010 10:49 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Auto mi dělá poslední dobou radost, tak jsem mu koupil kamaráda 8) Od firmy SOLIDO.

Obrázek



V týdnu mi kamarád přeměřil tlaky ve válcích. V každém přesně 8 barů :jop: Anička si koupila taky Safrana V6i :) ale těď nejezdí, tak jsem v týdnu DOvyměnil komplet vše, co se týká chodu motoru - kabely, víčko rozdělovače, volnoběžný ventil, těsnění výfuku. čidla už jsou vyměněný déle - váha vzduchu, teplota chlad. kapaliny, teplota vzduchu. No teď to jede moc pěkně. Akorát poslední doladit výfuk, jelikož je asi ucpaný střední tlumič, tak ještě uvidim, co bude následovat. řízení komplet nový - řízení z PhII, tyč taky, nový táhla, nový čepy, nový stabilizátory, ramena po repasy před půl rokem asi. Zbývají tlumiče a a zadní uložení.
Přibyl nový zesík. 2x165W@2ohm RMS jenom do wooferu - solidní :)
Kapota už víceméně hotová a polepená matnou černou. Zbývá ještě dodělat zadní nárazník. Na střeše nějaký kitování - anténa šla pryč. Zadní stěrač taky pryč a asi sundám i ten odrstřik zadního okna. No a potom polepení celýho auta do černý matný - folie už je nakoupená. A doleštit kola.

No abych řekl pravdu, tak uvidim jestli to do toho srazu stihnu. Ale každopádně už nejsem zaměstanenec, takže čas asi docela bude :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: čtv kvě 06, 2010 11:14 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Ještě nějaký fota co dělám :)

kapota v plniči jenom pro dorovnaní povrchu

Obrázek


Polepování

Obrázek

dalsi

Obrázek


takle teda zatim - aktualne uz to je lepsi ale to vyfotim az to bude cely

Obrázek


zase

Obrázek


S touhle garáží jsem se tedka rozloucil - konecne 8)

Obrázek

Obrázek


A ted jsme si sehnali tohle - a to uz je radost na tom aute delat...

Obrázek

Obrázek




Tak to je jen informativně co dělám, když na vás nemám vůbec čas. Tak hodně zdarů Safraňáci!

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: čtv kvě 06, 2010 11:33 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To je hezký,že sis na nás taky vzpomněl.... :jop: .Garage vypadá fantasticky.Spousta z nás ti jí jistě bude závidět(včetně mě).Jen sem hoď ještě nějaké foto Safíra Aničky-(jestli nás nelakuješ).Hele,to s tím polepem-místo laku-je zajímavý.Já osobně jsem zvědavej,jak to vypadá-in natural...Jinak samozřejmně-plzeňáci zdravěj naše předměstí-Prahu(perifireii Plzně) :smichypozemi: .

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pát kvě 07, 2010 7:49 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
brutal tunning by MatesK :twisted: Mam sice jinou predstavu o vzhledu svy kary, ale myslim, ze i tohle bude vypadat ve finale super! Matesku drzim palce a Anicce gratuluju. Ja mel petu taky radsi ukecat na Safrana. Uz sama rikala,ze si ho mela vzit... :(

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pát kvě 07, 2010 12:45 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Nojo,to je škoda,měl jsi ho tak pěkně vymazlenýho a ještě by bylo na srazu o auťák víc :(

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř čer 30, 2010 10:28 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak nejaky fotky

Aničce začinam pripravovat auto

Obrázek


Pujcil jsem si od naraznik s mlhovkama

Obrázek

ANIČKA SI KOUPILA KOLA :shock: :lol_

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz