Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned dub 28, 2024 12:40 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 8:39 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
do initiale si myslim ze ne, phase II uz byly oholene. spis do phase I, ale vubec nevim do kterejch nebo co. ani v baccarach a biturbech jsem to nevidel. ale v manualu je to popsane i pro RXE. jestli to tam vubec davali.. fakt jsem to v zivote nazivo nevidel, alni na fotkach.

to vis ze by se mi to vyhrejvani libilo... ale jestli po nem touzis tak se na me vyprdni, ty zadni sedacky se rozdelavaj celkem jednoduse tak tam pak dyztak prdnu nejaky jiny.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 9:14 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
no hele tak ja bych ti je dal, ale potreboval bych pak, jestli mi nejak sdokumentujes tu elektriku, protoze to nebude asi uplne ízi :lol_ Přeci jenom to jde pres klima panel atd...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 12:53 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
aha, to je tam tak slozite jo? ja cekal ze tam bude nejaky to priblbly tepelny cidlo, ktery bych vykopnul a normalne + - :lol_
tak to ja pak radsi poridim nejaky novy, uni

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 1:06 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
aha, to je tam tak slozite jo? ja cekal ze tam bude nejaky to priblbly tepelny cidlo, ktery bych vykopnul a normalne + - :lol_
tak to ja pak radsi poridim nejaky novy, uni


Jestli jde jen o vyhrivani, tak to je uplne jednoduche: je tam jen plus minus, zbytek je kontrolka a plus minus osvetleni cudliku. to tepelne cidlo je prepinac,ktery po dosazeni teploty rozepne. je z nej vyvedeny konektor dolu pod sedacku-kdyz ho propojis,tak bys to cidlo mel vyradit, ale to jsem cetl u Polaku na foru-nemam vyzkousene. co mam vyzkousene, tak kdyz ten kontakt rozepne, objevi se na tech dvou dratech v konektoru 12V. Kdyz je seply, je tam 0. Pokud bys ho takhle vyradil, rekl bych,ze se muze casem vypalit ta ochranna hadra kolem a palit molitan popr. kuzi sedaku.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 1:14 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
ajaj takže to nikdo za mě neudělá :?: :lol_ Schémata sem zatim neprojížděl, ale vim že to jede přes ten vypínač na sedačce pak ale ještě je v manualu psano, ze kdyz je v kabine 16-+4C tak to vypne, to soudim ze je teplomer v panelu klimy. No uvidime teda jeste. no a samozrejme s tim spojeny i elektricky naroky. Jako co si budem vypravet peknejch par Ampérků tam pude.

Maxi jde mi ale hlavne o to kam to vede od sedaček? protoze se bavime o tom dat to do zadnich sedacek - to znamena ze pak soucastne to bude brat hodne proudu takze puvodni zapojeni kdyz nevim kudy vede nemusi takovej napor vydrzet... pojistky samozrejme nemyslim :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 1:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No jak rikam,staci k tomu +- a vypinac, takže můžeš přivést štávu klidně zvlášť jen pro to vyhřívání. To čidlo je v sedačce takový to kolečko, je to nezávislé na klimě. jediné, co jde dopředu, je drát od kontrolky zapnutí-ten jde do přístrojovky.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 2:02 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No tak supr, staci rict vid :lol_ rikam jenom ze v manulu je psano ze se vypne na zaklade teploty interieru proto sem cekal ze to bude nejak napojeny...a urcite to musim dat pres pojistku jeste...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 2:14 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Zkousel jsem to na vyhozene sedacce z auta, protoze jsem mel jeden z tech privodnich dratku vytrzeny. Tak jsem to opravil a pak testoval. Mel jsem to napojene na autobaterku a fungovalo to zcela nezavisle. V tom cidle (nebo spis termospinaci) po nejake dobe, co to topi, lupne a vytapeni se zastavi. Az to zchladne (zkouseno v garazi v 10 stupnich), tak to znova sepne na nejakou dobu atd. V praxi, kdyz to bude v aute, tak ti to vytopi sedacku jen jednorazove, kdyz sednes do studeneho auta. Pak to vypne a tim, ze zadkem udrzujes teplotu nad 12 stupnu, tak uz to nesepne dokud nevysednes a znovu to nezchladne. Takze je to spis na to,abys nesedel ve studene kuzi po ranu jeste kdyz je v aute kosa. Na nejake vyhrivani plotynek za jizdy to neni.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 2:50 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Vyhřívání plotýnek není zdravé :wink: a chce se ti pak na záchod :) Ale dík dost mi to pomůže :wink:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 4:43 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Mates, vdyt ja i max jsme psali, ze je tam nejake tepelne cidlo, ktere kontroluje tu teplotu, tak co do toho porad motas ten panel klimy :lol_.
To tepelne cidlo bych prave vyhodil... Jinak muze se udelat novy privod od baterky a pripojit to pres spinac (samozrejme stejny jako u prednich sedacek :)).
Chces to tam teda hodne? :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 5:00 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jezis tak ja to napisu znova :lol_ Jelikož se v manualu psalo že to vypíná při teplotě interiéru 16blablabla...chápeš proč jsem to řešil? :D

A je to nezdravé hlavně kvůli spermiím, proto jsou varlata venku z těla aby se nepřehřívali - to jen technické info :lol: Takže já tam ten vypínák nechám :wink: pro budoucí generace :mrgreen:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 5:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ok no... v zájmu další generace safránistů jo, ale jinak ne :lol_
budu muset navštívit Renault kvuli nejakejm drobnostem, tak se zkusím zeptat jestli kouknou na ty hlavový opěrky, i když nečekám nějakou iniciativu... určitě po mě budou chtít VIN a ten já prostě nemám, nenarazil jsem na to ani nikde na zahraničníh klubech.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 7:51 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
MatesK píše:
Jezis tak ja to napisu znova :lol_ Jelikož se v manualu psalo že to vypíná při teplotě interiéru 16blablabla...chápeš proč jsem to řešil? :D

A je to nezdravé hlavně kvůli spermiím, proto jsou varlata venku z těla aby se nepřehřívali - to jen technické info :lol: Takže já tam ten vypínák nechám :wink: pro budoucí generace :mrgreen:


Ty vado MatesK,tak věř spíš tomu,že mnohem vyšší bude pravděpodobnost,že dostaneš hymeroidy ze zimy než spermokatabolizaci.
:smichypozemi:

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 9:15 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Mates, nerad se ti sem s tim vtiram, ale fakt ze je tam takovejhle konektor? Operadlo jsem nikdy nemel rozdelany.


Přílohy:
p11-10-09-2101-UcT.jpg
p11-10-09-2101-UcT.jpg [ 90.41 KiB | Zobrazeno 8368 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 9:54 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
budu muset navštívit Renault kvuli nejakejm drobnostem, tak se zkusím zeptat jestli kouknou na ty hlavový opěrky, i když nečekám nějakou iniciativu... určitě po mě budou chtít VIN a ten já prostě nemám, nenarazil jsem na to ani nikde na zahraničníh klubech.


No určitě už jak tě z Renaultu uviděj tak za tebou s tim poběžej :D
a v manuálu je to zobrazený? Já to tam nemám...jo a taky mi přeijde, že tam mam jinej konektor...kouknu až budu v garáži....jak to mam pár kiláků od baráku, tak tam nemuzu bejt denně :roll: týýýý voéééé to by bylo best mít to jak ty hned u bytu :jop:
koukal jsem ještě na ty tvoje zadní vrátka se světlama - fakt luxus - to vypadá líp než nový...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz