Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 7:36 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 10:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
k tomu vyhrivani: ja v servisnim manualu nasel, ze sepne pouze, pokud je teplota pro cestujici, ve vysce tepelneho kontaktu 12°C +-4°C, topí až do 27°C +-3°C, kdy vypne a sepne zase pokud teplota klesne pod 12°C +-4°C.

o tech hlavovych operkach je tam toho spoustu napsano ohledne elektriky, vcetne diagnostiky problemu jejich funkcnosti atd, ale nic mechanickeho, zadne nakresy. proste jen ta elektrika. jinak je tam i ten konektor presne tak jako na fotce. a pokud si dobre pamatuji, tak i v ovladani jsou privedene kontakty. proste elektrika pripravena... jestli si to na posledni dhcili rozmysleli, to nevim.

světla - díky, díky.. chci, aby celý auto vypadalo líp než nový :D. těšim se na každou novou věc... až tam bude motor, až budou věci v laku...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 10:26 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
tak k tomu vyhřejvání : :smichypozemi: no aspon mam od Maxe podrobný návod a popis :good:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 10:05 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Včera jsem se konečně dokopak k tomu abych tak nějak dokončil vyškový reproduktor v zadnim sloupku.

V první řadě omlouvte kvalitu - od teď už budu asi tahat s sebou zrdcadlovku, protože z toho mobilu je to fakt děs.

Tady lehčí uprava aby se to tam vešlo a zalepení všech kontaktů silikonem. Přeci jenom odpálit si rádio už se mi povedlo a rozhodně to znova nechci - přesně tohle vysněný jsem sháněl 2 roky :)

Obrázek

Pozadí sloupku s uchycením

Obrázek

A tady pro Bóďu ten konektor na hlavovou opěrku:

Obrázek
Obrázek


Jinak musim říct, že poprvé cejtím, že se mi na autě něco vyloženě povedlo. :jop: :jop: :jop: Ta výška hraje nejvíc luxusně - je nasměrována přímo na hlavu člověka sedícího vzadu a ve vzdálenosti cca 30cm a přesto je slyšitelná v celém autě. Celkově zapracování do interieru je taky podle mě dobrý. Ještě uvidim jestli "uložení" reproduktoru bude dostačující. Dneska když to klapne tak koupim kabel k druhýmu repru a dokončim i druhou výšku a nafotim to Canónem.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 10:33 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
V tom zadním sloupku je origo příprava na ten vejškáč :shock: ??? Ten přívodní kabel vypadá jako origo zabalenej v molitanu....

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Naposledy upravil Plzeňák dne stř pro 09, 2009 10:39 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 10:34 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
No Mates, dobrý! Kvalitní hudba v autě je důležitá. Musíme dát někdy scuka u Bódi, potřebuju slyšet, jak moc tomu vejšky vzadu pomůžou.

Dobrá inspirace pro mě i pro všechny ostatní!

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 10:35 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Hustokrutý ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 11:04 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Děkujiii....samozrejme tam priprava na to zadna neni...delal jsem to na koleni vrtackou s asi 8čkou vrtakem do zdi :lol_ ...Asi nejvtipnější bylo zkoušení kam vlastně to dát, protože za tím plastovým sloupek je vlastně hned kastle, taky proto je na výšce konektor mimo repro protože už je to skoro opřený o kastly...no ale nakonec to vyšlo tak přesně že ta výška je díky magnetu přidržována ke kastly a nemá potřebu spadnout kvuli gravitaci dolu z toho mého "úchytu" :) ...nakonec jsem to dolaďoval tak 15minut protoze ty "obaly" na výškový repro nemaj žadnou hranu, tak jsem musel si tam vymyslet takovej uchytnej systém. Kabel jsem použil z vraku a následně nastavil audio kabelem. Jinak jeste jsem štříknul černě látku pod plechovou krytkou té výšky a udělá to pěkně černý a zmizí ta hnědá "příchuť". O bordelu pod tou látkou ani nemluvim :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 11:08 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Hele to jsi fakt koumák,ale taky fajnšmekr - tolik práce k vůli vejškáčku.Ale výsledek fakt super.jako origo.. :good:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 11:15 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jinak se scukem u Bódi bude teď problém protože jsem finančně ........... jak to říct .........v úplný prdeli :lol_ ......Ale po vánocích sem ready na všechno :)

Jo Bóďo prosim tě kde koupim ten Dremmel? Děda a babička mi ho koupí k vánocům :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 3:28 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
gumy určitě najdeš nějaký na tuningforu nebo zkus nejakej pneu servis jestli nemaj naky na vyhozeni...

dremla jsem kupoval tady, vyšel tam nejlíp. maj tam i příslušenství, doporučuju určitě hned dokoupit. máš k tomu sice nějaký zdarma, ale chce to dráťěný kartáčky, rovnou asi i univerzální sklíčidlo (dělaj se 4 síly stopek, bud muzes menit sklicidla podle sily nebo mit jedno ktery je na vsechny sily) a pak co chces no. dělá se ještě levnější sada, bez té ohebné hřídele, ale doporučuji s ní, vyjde to levnějc než jí dokupovat a samozřejmě na detajlní práce je super.

edit: koukám, že tohle už doprodali, tak si musíš koupit místo s dremel kleštěma, s legem :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 3:29 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
znovu jsem koukal do těch manuálů a skutečně se tam těm opěrkám věnují, jak v popisu konektoru řídící jednotky, tak v diagnostikách problémy, kdy to většinou končí "vyměntě opěrku hlavy" atd. ale nikde nejsou nákresy, nějakého mechanismu nebo motorku, který ty opěrky ovládá. přitom je tam spoustu jiných nákresů.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 6:18 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
operky - nic no asi to bylo původně v plánu a nakonec se to nerealizovalo...nic jinyho si myslim ze to nemuze byt

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 11:05 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
MatesK píše:
Jinak se scukem u Bódi bude teď problém protože jsem finančně ........... jak to říct .........v úplný prdeli :lol_ ......Ale po vánocích sem ready na všechno :)

Jo Bóďo prosim tě kde koupim ten Dremmel? Děda a babička mi ho koupí k vánocům :jop:

Hoši co to je dremmel.. :oops: Dík.. Jinak u Bódi scuk beru.Jsem ready - s Edou,s Pavli - nevim jak bude mít směnu...Ale my s Edou jistě :good:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Naposledy upravil Plzeňák dne stř pro 09, 2009 11:08 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 11:07 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
dremmel nic, ale dremel to, na co jsem tu daval odkaz :).
odnoz bosche, ale "lidove" se tak rika teto mikrobrusce.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993
PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2009 11:09 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Furt nic.... :oops: :kladivo:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz