| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 9:57 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: V6i RT+ 1993  Napsal:  stř říj 28, 2009 8:26 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Před dvěma lety jsem se přes internet nakazil. Od chvíle kdy jsem věděl, že existuje už mě jiný auta nezajímaly. Proběhla půjčka a hurá do Chomutova pro černej třílitr. z autobazaru, kde stála nákaza už asi půl roku. Po projevení zájmu prodejce nastartoval. Po asi minutě začal jít z kapoty dým    Asi bych měl hlavně říct, že peníze jsem měl v kapse a auto sem byl rozhodnutej vzít. Auto se dalo na zvedák a olej byl navýfuku, takže proto ten kouř. Pak nešel otevřít kufr    a všichni víte jak dobře se otevírá, když Safrane neznáte. No pánové se s tím 15 minut trápily nakonec se zadařilo. Nakonec po prohlídce jsem zakoupil vozidlo. Klíčky poprvé v ruce    Otočením zapalování se nestalo vůbec nic    Nebudu to rozepisovat - startér uplně KO. Takle se auto rozhně nenakupuje    Stav tachometru 187tkm, cena v roce 2007 se slevou - 35 000,- No kdo by ho nekoupil?     Foto není z té doby - nicméně vypadal cca. stejně(až na černý boční blinkry - původně oranžový).  :  V prvním týdnu ještě ze zbytku peněz z koupě jsem nechal nalepit černé fólie na skla - 70% i na přední skla. Málo kdo ví, že když máte Atest na folie, neznamená to, že jsou homologované. Takže na předních sklech buď nic nebo nelegal. Takže jsem rovnou dal stejné na celém autě. Doba kdy jsem ještě nevěděl, že Safrane.org existuje. Vyřešil jsem startér, ale přšla zima a já zjistil, že na straně řidiče mi netopí. Při hledání řešení jsem se na Reanult clubu CŘ moc neohřál a už sem byl tady. No a od té doby už o mě tak nějak víte.    Oblíbená "syčící" koncovka - jednou při zkoušce maximální rychlosti se semnou rozloučila     S autem jsem se za cca pul rok dost vyblbnul, tak přišli první "tuning"ový choutky. K tomu ještě jsem začal objevovat, co obsahuje a jak vypadá, výbava Baccara. Takže interiér mikroplyš šel pryč a jeho místo zaujal interier kožený s manualnim posunovaním. Postupně jsem povyměňoval žárovky interieru za oranžový. Koupil origo koberce. Při snaze o náporové sání, jsem udělal toto, náporové sání je pro auta víceméně nefunkční, ale chladný vzduch je znát. Nějaký efekt to mělo.   Na aukru jsem potkal hezký kola za hezkou cenu. Posléze jsem zjistil, že hází. Nechal jsem je tedy opravit. 3500,- všechny kola naražený. Potom když už byly dole, tak jsem chtěl jejich vzhled trochu pozvednout, protože minulý majitel je používal jako zimáky na horách. Stříknul jsem je na černo, ale došlo mi že bych si musel nechat namíchat přesně stejnou barvu, jako je auto a ještě by to tam vydrželo chvíli. Rozhodl jsem se tedy pro chromovou barvu - tudíž hliník rozleštit do chromového vzhledu. Pak jsem ale přišel o garáž, tak to zatím usnulo. V součastnosti se na ně vrhnu - garáž už je.   Zde například zbytky po bouračce, která byla před koupí. Je to z předního skla za tlumící hmotou hned pod předním sklem.  Vozítko použivané při nepojízdném Safranu - kdysi. Teď mám služební nonstop k dispozici...      Někdy holt není na výběr a musí se tomu podívat na "kořínek"     V Itálii jsme byli už dvakrát, po prvé cca 2500km z toho 500km popojížděním a po druhé cca 2000km. Tam bylo asi nejvíc znát proč to auto si nemůžu vynachválit - týden jsme v něm žili. Například na téhle fotce je vidět, že z místem v autě problém není. Pod tím zeleným kufrem je vidět madrace, která měla asi 130cm na 200cm. Vzali jsme jí z postele a dali do auta, takže jsme měli pojízdné manželské lóže    . Jenom zmíním, že jsme sebou neměli stan a celých 6 dní jsme spali v autě!  BUDU TO TADY POSTUPNĚ DOPLŇOVAT, JEŠTĚ NEJSOU UPRAVENÝ FOTKY Z ANIČČINÝHO FOŤÁKU_________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  stř říj 28, 2009 10:49 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| pěkný. nojo, teď jsem si vzpomněl, že jsme se víceméně poznali přes prodej motorku na klapku topení a origo koberečků     btw, to uz je fakt tak dlouho, cos tam měl ty manuální kožený sedačky?   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv říj 29, 2009 7:28 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Hehe, vzdycky jsem si myslel, ze co se tyce oprav safrana, tak jsem nejvetsi blazen ja, ale urcite nebudu sam...    Pekne Matesku!_________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv říj 29, 2009 2:33 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Bóďa: Ty sedačky čoveče tak rok budou:) Max: Počkej to nejhorší ještě přijde...  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv říj 29, 2009 2:52 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Vcerejší den:Osvětlená stropní tlučítka a zkrácení řadící páky   No nedavno jsem si všimnul, že v Ph II jsou standardně osvětleny tlačítka. Nic zas tak nového to pro mě není, protože už déle vím, že i u Ph I by v těch tlačítkách diody, ale z nějakého důvodu se tam nezavedl drát    Tudíž u původních bych musel šaškovat s pájkou a já takové zbytečné bastlení moc nemusim. Takže jsem ukořistil stopní konzoli z Ph II (thanx Bohuněk family) a dal jsem se do toho. byly různé cesty jak to udělat a já se nakonec rozhodl pro uplný rozebrání obou konzolí a sestavení "nejlepší varianty".  Použil jsem tělo konzole z Ph I bez alarmu - hezčí...  otočnou svítilnu také z Ph I jelikož z Ph II je lehce deformovaná (nevim jestli je to standarní) a v určité poloze se chvěje, což by mohlo při jíždě dělat akustický bordel - což nesnašim...  Čidlo dálky jsem použil taky Ph I - je uplně shodné jenom na bezalarm verzi neobsahuje alarm součástky a bohužel má diodu, přes kterou není možné ho bez poškození namontovat do bezalarm konzole...  Kabel jsem použil Ph II, protože do budoucna bych chtěl automatické ztmavování světel interieru z Ph II a světýlka jsou tam zapojený trošičku jinak. Takže kabel se neobešel bez úprav - i když sem pak zjistil, že se to dalo udělat i jinak.  Kabel Ph I vs Ph II + rozdělání konektoru. Jenom podotknu, že všem konektorům na autě se dají poměrně jendoduše a nedestruktivně upravit kabely....     Ve finále nezbytné čištění + můj oblíbený přípravek, který se opravdu vyplatí - je na plasty i na látku a čistí opravdu neuvěřitelně. Rozdíl před a po nemusím zdůrazňovat...  Jinak proběhlo zkrácení řadící páky o cca 2,5cm. Otestuji a podle toho buď nechám nebo ještě zkrátím._________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv říj 29, 2009 6:35 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| pěkný pěkný, ale mates, nerikej mi, ze jsi zjistil opravdu az ted, ze vsechny konektory v autě maj pacičky, který se ohnou a dráty z nich vyndaj     btw, se ti fakt libi vic ten bez alarmu?     a jaky automaticky ztmavovani mas na mysli?_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv říj 29, 2009 10:30 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| No zatim sem nikde kabely neprepojoval ze bych potreboval konektory rozdelavat - nemam šedesát Safranů jak ty že jo    Bez alarmu se mi každopádně líbí víc - ta dioda sorry ale nic hezkýho a o těch ufoních očkách ani nemluvim    jo abych nezapomel jeste je tam záslepka    Zatmavování myslim, když zavřeš dveře a pomalu ti to zhasíná. Jinak dneska sem chtel doresit tu stropni konzoli a ten konektor na zavirani je nejak jinak zapojenej a nefunguje a ja nemůžu přijít na to co je tam jinak.  Dodělal jsem kabel klimy, očistil palubku._________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv říj 29, 2009 10:42 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| njn.. tak sem si rikal, ze jak jsi tam cachroval s tou klimou tak ze jsi to prave taky takhle prepojoval     no vidis, me se to zase líbí víc s alarmem... prostě pro mě čim víc čudlíků a kosmickejch supersensorů, tím líp     jj, to pomalý ztmavování je vychytávka.. pak dej vědět, jak jsi to pořešil. origo je to řešený v dekodéru, jestli se nemýlim. měly to už ty mezitipy 95 - 96._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  čtv říj 29, 2009 10:49 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| budu to muset kuchnout abych věděl na čem sem _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| ToJa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pát říj 30, 2009 10:32 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
 Příspěvky: 273
 Bydliště: Hluk
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: Quadra
 | 
				
					| To ztmavovani sem nemel na 94 na 95 ted uz to mam a je to pekny _________________
 Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
 Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
 Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
 Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pát říj 30, 2009 12:32 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| heej, nestvete me, mi to ani nesviti. Ted me na to Boda upozornil pri posledni navsteve a zaclo mi to pekne hlodat v hlave... achjoo... _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  pát říj 30, 2009 1:31 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| kouknem na to o víkendu  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  ned pro 06, 2009 11:12 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Nějaká ochutnávka: Vejšky vzadu ještě nemám napojený, protože nemam kabely. Kryp repráků jsem zkoušel všechny možný varianty - oranžová + černá na oba způsoby - nakonec vyhrála klasika černá + černá. Odstranil jsem molitan před repro pro lepší zvuk a průhledný se mi to víc zamlouvá. Konečně jsem vyměnil tyčku stabilizatoru, takže jsem se byl trochu provětrat    Jen pro zajavost - na čepy na tyčce stabilizatoru jsou matky M10, doporučuju s umělou hmotou proti povolení a klasicky očistit šrouby na čepech aby se to dalo zase povolit. Sedačku jsem stáhnul z kůže a musim říct, že taková prdel to zase nebyla    Teď musim stahnout ještě tu s Ergo a se pokusim nafotit nějakej navod, ale nic neslibuju.    Přehazuju kóžu na sedačkách:  S tim musí být vyměněny i vnitřky s dofuky:  Vejšky zapracovaný za hlavu zadních spolujezdců:  Z šedý na černou:  Zkušební polep: _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  ned pro 06, 2009 11:24 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| no teda... takhle ty sedačky zničit     pak hoď nějakej ten návod, mě se to bude určitě hodit... btw, chtel bych tam zapracovat ty vysuvny operky hlav   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: V6i RT+ 1993  Napsal:  ned pro 06, 2009 11:30 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| ty operky bych taky samozrejme chtel ale kam se vubec davali? Initiale? Právě sem si tam všimnul toho konektoru. Hele chces to vyhřejvání - protože jinak ho použiju já   Jo a nasel jsem pohodlnej zpusob na sundani tech cudliku kam davas operky hlavy._________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |