Safrane Club http://forum.safrane.org/ |
|
3,0 V6i Initiale (původně RXE) http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=450 |
Stránka 8 z 8 |
Autor: | Bóďa [ stř srp 19, 2009 1:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ok.. a cecituj furt posledni prispevek ... to hrozne svadi abych ho citoval pak i ja |
Autor: | hejlák [ stř srp 19, 2009 1:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud si večer vzpomenu, tak sem ty fotky nahodim |
Autor: | Bóďa [ čtv pro 29, 2011 7:32 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE) | |||
tak safran už docela zvrakovatěl a za chvíli bude mít 300 000 km, tak jsme udělali trošku facelift novej motor, jiná spojka a převodovka, nová lambda, variabilní servo (zatím není čidlo, takže moc variabilní není ), nový trubky serva, nový trubky klimy - vše ze zlaťáka.. pak brzdovej válec a posilovač brz z phase II, přední kotouče s deskama, jiný (jak nový) brejle, biturbí nárazník a nový světla.. a nedávno tlumiče z druhýho zlaťáka.. ještě potřeba říznout mřížku, dát ostřikovače světel a stříknout jinou kapotu původní motor byl uplně mrtvej, asi od 4500 rmp to vůbec nejelo.. z elektronickejch věcí byla KO lambda, potenciometr škrtící klapky a jedno čidlo klepání. zrychlení z 0-100 bylo 10,4 s, s novym motorem jsem ještě neměřil, páč je mokrá silnice. každopádně jede to "trochu" jinak . a spotřeba taky jiná
|
Autor: | hejlák [ pát pro 30, 2011 10:38 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE) |
Paráda! S tím zlaťákovic motorem to teď bude velkej luxus... A hlavně - pěkný světla. Jinak koukám, že je asi nějaká móda mít modrýho Safroše s biturbíma nárazníkama a obyč Speedline 15" kolama. |
Autor: | Dada Helíková [ pát pro 30, 2011 5:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE) |
Modrá je dobrá hejlák píše: Paráda! S tím zlaťákovic motorem to teď bude velkej luxus... A hlavně - pěkný světla.
Jinak koukám, že je asi nějaká móda mít modrýho Safroše s biturbíma nárazníkama a obyč Speedline 15" kolama. |
Autor: | MatesK [ ned led 01, 2012 7:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE) |
heue a jak to brzdí ten PhII válec? |
Autor: | Turista [ ned led 01, 2012 8:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE) |
stejně ale je novejší |
Autor: | Bóďa [ ned led 01, 2012 10:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE) |
brzdí to mnohem líp, ale měnil jsem válec i posilovač a nevim teda jestli je to válcem nebo posilovačem. ani netušim, jak posilovač pracuje.. jinak 15" jsou samozřejmě zimáky, ale vypadá to srandovně no |
Autor: | memel [ čtv kvě 17, 2012 9:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3,0 V6i Initiale (původně RXE) |
very very good work ! beautiful Safrane ... i like it so much |
Stránka 8 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |