Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 7:55 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 3,0 V6i Initiale (původně RXE)
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 8:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Takže, jde o model 3,0 V6i RXE. Byl zakoupen v roce 1999.
Něco o autě: je to rok výroby 1993, ale do provozu šel až v roce 1995. V roce 99 byl koupený normálně pojizdný, z té doby nemám fotky a tak první fotka je, jak byl rozebrán po střetu se srnkou, tak nějak se to čistilo, protože na to byl čas, než se sehnal všechny díly, jelikož v té době toho ještě moc nebylo. Ještě před tím se krátce po koupi "odešel" dekodér a tak ho bylo nutné vyměnit, což stálo asi 16 000,-. Potom zadní brzdič, nový stál v té době asi 30 000,- a tak se koupil na vrakovišti v té době ze zánovního safrána. Potom jsem párkrát ztratil znak, což je vidět na fotkách :lol_ . Pak jsem na to konečně sehnal origo spojler, přímo z baccary a měl jsem z toho ohromnou radost, protože když se teď po delší době koukám na fotky, když to ještě spojler nemělo, tak to bylo fakt děsný :D.
Potom jsem měl zase ohromnou radost z toho, když jsem si tam dal plastovou imitaci dřevěného obložení. Potom následovalo právé dřevo z baccary s pár koženýma doplňkama, jako jsou kapsy na dveřích, spodek palubky, střední tunel a přední madla dveří. Mezitím jsem si tam dal ještě zadní sedačky v elektrice, protože ty moje byly pevné.
Potom když jsem si tak listoval v nějakém katalogu, tak jsem narazil na kola ze sportovního paketu a hrozně se mi líbily, nikdy jsem je ještě neviděl a potom jsem na ně náhodou narazil, byl to inzerát asi v tomto znění "prodám alu kola ronal 17", rozteč 5x108 na espace", já jsem ani netušil, že ta kola jsou od Ronalu. Náhodou jsem na inzerát napsal o fotky a byly to ty kola, tak jsem se rozhodl, že si je koupím, ale v tu dobu jsem na ně neměl, ale měl jsem dvě sady originál 15" v super stavu a tak jsem se s prodejcem domluvil, že až tu jednu sadu prodám, tak si od něj ta kola koupím. To se mi povedlo až neskutečně, byl to super "kšeft" :D.
Protože jsem měl vepředu na tlumičích strašně vysoký axiální ložiska a při těch 17" kolem to bylo jako koza, tak jsem tam musel dát origo a je to dost vysoký i teď, takže s tim chci taky časem něco udělat, nejlépe koupit přední sportovní pružiny. Potom jsem si trošku pohrával s osvětlením interiéru, tak jsem podsvětlil tlačítka na stropě, dal jsem podsvícení do zadních madel a dal jsem oranžové žárovky k reprákům na osvětlení nástupního prostoru, aby to ladilo s palubkou atd.
Potom jsem bohužel ťuknul jedno kolo na silnici v díře, která byla malá, ale hluboká a kupodivu i když to bylo v malý rychlosti (koukal jsem po parkování), tak se kolo ohnulo. Potom jsem koukal a tu díru vzak každej druhej... Po srovnání jsem nazul pneumatiky s rozměrem 235/43/17, které ale vzádu dřely, s čímž jsem nepočítal, protože jsem měl ověřené, že nedřou, ale tyhle mají silnou boční ochranu proti odření disku a tak dřely, jenže já jel zrovna dáno do Prahy a bylo to neodkladný, tak jsem po cestě kladivem u cesty zatloukal lemy :roll: . Potom jsem to doma musel zarovnat. Ale široký jsou brutálne :lol_ .
Pak před srazem jsem dal koncovku a teď nevím, jestli jsem neudělal špatně. Já původně myslel, že je placatější a širší, ale tak jde to, no...

Teď jsem koupil komplet bixenony s čočkama pro prvovýrobu v koncernu (superb, prassat...), který budu zadělávat do světel. Koupil jsem k tomu ještě druhý halogen (trochu menší) čočky. Bixenon čočku dám do paraboly, kde teď svítí potkávací a tu druhou, dálkovou, dám do paraboly, kde je teď dálka, takže při potkávacích bude svítit xenon a při přepnutí na dálkový se přepne clonka v čočce, takže bude svítit dálkovej xenon a k tomu se rozsvítí ještě ta halogenová dálková čočka. Ta halogenová tam není nutná, jen aby bylo něco v té druhé parabole a aby při vypnutých světlech fungovala světelná houkačka, což dneska už není nutný, protože světla jsou zapnutý furt (při vypnutých světlech a světelné houkačce by se jinak jen hýbala clonka v bixenon čočce). Možná do ní dám časem diody, aby to bylo bílé, jako xenon a nekazilo to světlo na dálkovku. Až to zastavím so světel, tak na světla udělám čiré překryty. Ještě nevím, zda nechám stávající sklo vybrousit dočira nebo si překryty vyrobím sám z plexiskla. Každopádně, až to budu mít hotové, tak chci do auta nainstalovat ještě automatický naklápěcí systém pro xenony a ostřikovače světel. Potom to bude svítít plnohodnotně jako nová auta a nebude to oslňovat. Co jsem zkoušel teď zapnout jenom čočky, tak je to šajn jak sviňa :D, už se těšim, až to udělám.

Moje plány do budoucna jsou trochu opravit lak, protože udržovanej sice je, leskne se to hezky, ale je tam dost ťukanců, mám namíchanou barvu, tak jí chci nechat trochu natlačit do spreje a ťukance oprvit do rozstřiku a vyleštit. Celou chci nalakovat kapotu a masku, protože už od bouračky jsou v strašnym stavu, moje původní kapota i maska byly krásný, ale to co jsem koupil tak bylo od kamínků na kapotě je spoustu malejch "lavórů".
Další věc, že chci nechat obšít madlo ruční brzdy kůží a chci nechat přešít i řadičku a volant, protože kůže tam už není v moc top stavu... Řadičku sem chtěl trochu upravit (aby svítilo schéma řazení oranžově jako palubka, ale aby byla řadička jinak origoš, protože je super), ale na to se asi vykašlu.
Pak bych chtěl dokoupit interiér z baccary, hlavně výplně dveří, po sedačkách moc neprahnu.
Co se týče menších oprav a úprav, tak ci nechám do jara zrenovovat kola a než je nazuju tak musím každopádně obrousit a nalakovat třmeny, protože u těch sedmnáctek jsou dost vidět a jak jsou zrezlý, tak to není moc hezký. Nalakuju je na nějakou tmavou modrou, ať moc nezářej, nemaj se moc čim chlubit :D .

Na autě jsou jinak prováděny různé běžné opravy a výměny, které sem nepíšu (převodovka, výfuk, atd...)
u některých fotek jsou komenty (nad fotkou)

čištění, po střetu se srnkou
Obrázek
zadek bez spojleru
Obrázek
bez znaku
Obrázek
Ještě samej plast a strašidelný handsfree
Obrázek
Obrázek
Dveře s prapůvodníma lištama
Obrázek
Konečně se spojlerem
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Dřevěné obložení! :)
Obrázek
Obrázek
Převodovka jako nová :)
Obrázek
Nová kolečka
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
S bratrancem
Obrázek
Obrázek
Biturbo koncovka by mu slušela
Obrázek
Zadní dveře s koženou kapsou a dřevěnou lištou
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Nová axiální ložiska
Obrázek
porovnání výšky ložisek
Obrázek
Osvětlené zadní madlo
Obrázek
Ohnuté kolo (na fotce není moc vidět)
Obrázek
Kokpit
Obrázek
V lese na nových pneu
Obrázek
Obrázek
Koncovka
Obrázek
Obrázek
Ze srazu
Obrázek
S Hejlákem
Obrázek
Obrázek
Špinavej
Obrázek
Bixenony
Obrázek
Rozdělání světel (vevnitř úrodná půda)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Vlevo bixenon, vpravo halogen
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Naposledy upravil Bóďa dne pon bře 02, 2009 12:26 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 9:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
No to je prostě radost počíst a podívat. Neni co dodat. Doufám, že budeš přidávat další postupné vychytávky pro moji inspiraci.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 11:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
moc díky :good:

urcite sem dam fotky tech svetel. pristi tyden chci do toho jednoho svetla zastavet cocky (druhy svetlo jeste nemam :D ) a nechat vysoustruzit nejaky krytky kolem čoček abych to mel pripraveny na druhy svetlo

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 11:14 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
taky se připojuju, je to parádní inspirace. Jen mě překvapuje, kolik toho v RXE chybělo! Já když kupoval to svý,tak tam všechno bylo-myslím tím ty lišty s imitací dřeva, elektrické sedačky vzadu,ostřikovače světel atd.

Pěkné jsou ty věci z Baccary,to bych si taky jednou rád pořídil. A proč ty sedačky ne? Mi se docela líbí.Ale je fakt, že hlavní je ten tunel a bočnice,tam to udělá nejvíc.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 27, 2009 8:27 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Hezký! Nejhezčí je, porovnávat před a po. Co s tím autem udělaj kola, křídlo, koncovka (o vnitřku ani nebudu mluvit).:) Teď je to fakt auto jak hovado.
Hned jak na jaro dodělám ty nachystaný věci, com mám (křídlo, nástavec na přední nárazník, předělám blatníky, zalakuju prahy, přezuju na léto...), tak sem dám taky fota. Ale laťka je nastavená hodně vysoko...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 27, 2009 8:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
taky se připojuju, je to parádní inspirace. Jen mě překvapuje, kolik toho v RXE chybělo! Já když kupoval to svý,tak tam všechno bylo-myslím tím ty lišty s imitací dřeva, elektrické sedačky vzadu,ostřikovače světel atd.

Pěkné jsou ty věci z Baccary,to bych si taky jednou rád pořídil. A proč ty sedačky ne? Mi se docela líbí.Ale je fakt, že hlavní je ten tunel a bočnice,tam to udělá nejvíc.
jo, chybělo tam toho fakt docela dost, je to totiž verze určená pro ČR takže to bylo asi trochu "oškubaný". Co jsem koukal, že šetřili i na takový blbosti, jako je ta lampička v kapotě :). To jak jsme měnili kapotu po bouračce, tak jsem na to koukal jako puk, co to tam je, protože v ty druhý to bylo :D. Ještě taky šetřili na tom, že to nemá vepředu dofuky na sedačkách.
Sedačky z baccary klidně jo, mě se taky líbej, jsou takový "kvalitnější" na pohled, jak je ta kůže hezky hladká a jak tam jsou hezký švy, ta v RXE je taková drsná a někde je srolovaná a tak :), ale zase ty v RXE jsou pohodlnější. Myslel jsem to tak, že to není priorita, nejdřív bych chtěl vyměnit ty plastový věci za kožený :).

hejlák píše:
Hezký! Nejhezčí je, porovnávat před a po. Co s tím autem udělaj kola, křídlo, koncovka (o vnitřku ani nebudu mluvit).:) Teď je to fakt auto jak hovado.
Hned jak na jaro dodělám ty nachystaný věci, com mám (křídlo, nástavec na přední nárazník, předělám blatníky, zalakuju prahy, přezuju na léto...), tak sem dám taky fota. Ale laťka je nastavená hodně vysoko...
Jo, je tam jen pár drobností navíc, ale tomu autu to hodně přidá. Jde o zvyk, teď v zime s těma patnáctkama to zase vypadá jak stara plechovka pro páprdy (s těma 17" to vypadá jako trošku hezčí stará plechovka :-D), ale přes zimu už jsem si zvyknul a nepřijde mi to a naopak když koukám na fotky z léta tak si řikam, jak jsou ty 17" velký :D . Co se týče úprav zvenku, tak jsem zapomněl, že chci taky láknout prahy (s tou kapotou a maskou), ale nic jinýho, ty prahy jsou vyloženě divný, teď už mi to nepřijde, ale prostě všechny auta maj prahy lakovaný aby to navazovalo na lakovaný nárazníky.
Možná někdy udělám nějaký menší nástavce (lišty) na spodky nárazníků, ale to je tak daleko, jako třeba diodový zadní světla :D .


S tim nástavcem, čeče, ani ses mi nepochlubil, já jsem se to dozvěděl od Matese :). Necháš ho, tak jak je, nebo ho nějak upravíš? Víš, že jsem chtěl něco takovýho dělat, ale moc mi tam nesedí to vykrojení (nevím, viděl jsem to jenom na ty jedny fotce.. :D)

Každopádně díly za příjemný ohlasy :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 27, 2009 11:10 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jinak tady jsem nahrál videjko jak jsem zkoušel jednu čočku :wink: . předem říkám, že na videu to vypadá, jako když to bude oslňovat, ale to je proto, že jsem přes čočku nic neměl a bylo vidět i přímo na výbojku (těma dírama mezi čočkou a parabolkou)

http://cz.youtube.com/watch?v=bFAWjWZfqyg

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 28, 2009 8:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
S tim nástavcem, čeče, ani ses mi nepochlubil, já jsem se to dozvěděl od Matese :). Necháš ho, tak jak je, nebo ho nějak upravíš? Víš, že jsem chtěl něco takovýho dělat, ale moc mi tam nesedí to vykrojení (nevím, viděl jsem to jenom na ty jedny fotce.. :D)
Nepochlubil? Vždyť jsem Ti to říkal do telefonu. Ještě jsi mi posílal ty fotky.:D Každopádně jsem dlouho nebyl rozhodnutej, jestli ten nástavec chci, páč s tím už to bude zacházet do tuningu...:\ Ale pak jsem si říkal, že když to nebude vypadat dobře, tak to prostě prodám nebo jen shodím a rozšlapu.:) Do nějakejch velkejch úprav bych se nepouštěl. Jen ho celej nechám opravit, páč je na dvou místech popraskanej.
Láknout ty prahy je potřeba, myslím že to tomu autu v žádným případě neuškodí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 28, 2009 12:15 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Bóďa píše:
S tim nástavcem, čeče, ani ses mi nepochlubil, já jsem se to dozvěděl od Matese :). Necháš ho, tak jak je, nebo ho nějak upravíš? Víš, že jsem chtěl něco takovýho dělat, ale moc mi tam nesedí to vykrojení (nevím, viděl jsem to jenom na ty jedny fotce.. :D)
Nepochlubil? Vždyť jsem Ti to říkal do telefonu. Ještě jsi mi posílal ty fotky.:D Každopádně jsem dlouho nebyl rozhodnutej, jestli ten nástavec chci, páč s tím už to bude zacházet do tuningu...:\ Ale pak jsem si říkal, že když to nebude vypadat dobře, tak to prostě prodám nebo jen shodím a rozšlapu.:) Do nějakejch velkejch úprav bych se nepouštěl. Jen ho celej nechám opravit, páč je na dvou místech popraskanej.
Láknout ty prahy je potřeba, myslím že to tomu autu v žádným případě neuškodí.
to sice jo, ale neřikal jsi, že ho koupíš :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 29, 2009 12:47 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 10, 2009 12:49 pm
Příspěvky: 100
Bydliště: Modra, Slovensko
Tak tomu vravim krasny safrane 8) . Ten moj k takemu stavu ma este pomerne daleko (ajked nemozne to urcite neni), ale casom sa dufam prepracujem aj ja do takehoto stadia. Velmi sa mi pacia tie kolesa, posnazim sa take zohnat, ajked to asi nebude jednoduche a samozrejme baccara spojler by som tiez bral vsetkymi desiatimi :lol:

_________________
Renault Safrane 3,0 V6 RXE
Renault Fuego 2,0 Turbo (v stadiu stavby)

..:: AMA Exhaust Systems ::..
http://www.a-m-a.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 29, 2009 11:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
taxman píše:
Tak tomu vravim krasny safrane 8) . Ten moj k takemu stavu ma este pomerne daleko (ajked nemozne to urcite neni), ale casom sa dufam prepracujem aj ja do takehoto stadia. Velmi sa mi pacia tie kolesa, posnazim sa take zohnat, ajked to asi nebude jednoduche a samozrejme baccara spojler by som tiez bral vsetkymi desiatimi :lol:
velmi děkuji :wink: .

ale ja byt Tebou, tak tam nechám ty kola, co tam máš, jenom bych je zrenovoval :wink: . ty se mi líbej a myslim si, že k bacaře patřej, jsou vzhledem takový prostě "elegantní a luxusní", ty moje mi připadaj spíš trochu sportovní. každopádně bych taky sehnal ten spojler, máš tam skoro všechno z baccary, ale spojler ne, to je docela paradox :D
každopádně tvůj safránek se mi zase líbí výbavou, že tam máš mnohem víc věcí :D. trochu to poladíš a bude to kousek.. :wink:

mimochodem definitivně jsem se rozhodl, že ty překryty světel udělám z plexiskla. bavil jsem se teď s tim frantíkem, co si je dělal z plexi (akorát zbytek nechal bejt, takže s tim nemohl nic vidět, zkousel jsem, jak to svítí bez skla a uplně strašně, ty plastický prvky na skle tam opravdu nejsou na parádu :D) a já do teď nevěděl, jestli si to nechával někde odlejvat nebo co a on mi teď řekl, že si to udělal doma v troubě, tak jak jsem to chtěl udělat já, a tak to tak udělám. bál jsem se, že to nepřetáhnu přes hrany a rohy, ale když se to povedlo jemu, tak mě se to musí povíst taky :D. a hlavně to vyjde mnohem levnějc než vybrušování skel, teď jsem to sice sehnal zalevno, že by si vzali 1000,- / sklo, ale z plexi mě to vyjde do litra a ještě mi zbyde plexi na blinkry :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 30, 2009 8:18 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
On je nějakej rozdíl mezi křídlem z baccary a normálním křídlem z kterýhokoliv jinýho Safroše?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 30, 2009 10:58 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Taky je mi to divný,,,,, :shock:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 30, 2009 11:15 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Plzeňák píše:
Taky je mi to divný,,,,, :shock:
No, minimálně podle fotek ty křídla vypadaj stejně. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 03, 2009 8:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak jsem teď byl na horách...
od soboty od poledne do dneška jsem nechal safrána na placenym a tudíž "hlídanym" parkovišti. dneska jsem k němu přišel...

Obrázek

Hodní hlídači dali místo okna aspoň plachtu :-?
Obrázek

Zkurvenci neuměj otevřít odemčenej kastlík a tak zničej věci za tisíce (pochybuju že by se zespoda chtěli dostat k dekodéru, spíš chtěli vykrást kastlík)
Obrázek
Obrázek

Tady hovado vytrhlo loketku
Obrázek
Obrázek

Opět, neumí se rozhlídnout, najít pojistku a odklopit sedačku, aby se podíval, že v kufru je akorát krabice s žárovkama, ale radši si zase vezme jeho oblíbený nástroj "velkej šroubovák" a vyláme a zničí na padrť roletku, škrábne sedačku a zničí i podélný plasty na kufru (kolem plata, ulámaný úchyty), takže zničí další věci, jen proto, že neumí zmáčkout jeden čudlík a odklopit sedačku.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tady se zřejmě snažil zase jeho šroubovákem odemkout odemčený kastlík, takže celý víko kastliku v řiti (i zevnitř rozlámaný)
Obrázek

A zde opět to, co mě mrzí nejvíc, že ten zmrd prostě vezme šroubovák, narve ho mezi kastlík a dřevěnou lištu a urve spodní koženou část palubky, urve tak úchyty a ojebe dřevo, aby zjistil, že tam bude jak trotl koukat na ventilátor a jemu naprosto nic neříkající elektroniku. Takže já pokud bych to chtěl vyměnit, tak si to objednám v renaultu za min. 20 litrů (usuzuju tak z toho, že dřevěný prkýnko vedle šaltpáky je za 8 a kožená výplň dveří za 28, takže přesnou cenu neznám) nebo si to musím koupit na ebay.
Obrázek
Obrázek
Obrázek



Na tom parkovišti prý před měsícem ukradli bezpečnostní kamery a zapálili hlídací budku s vybavením. Takže teď tam nikdo nehlídal, protože v tý provizorní budce jim prej je zima.... Tu jednu noc na tom parkovišti vykradli (spíš zkurvili) šafránka a nějakýho land rovera, z něj teda ukradli navigaci i s kusem palubky. A u všech aut byly ometený okna, že se dívali, co je vevnitř zajímavýho... já tam nic neměl, možná byli zvědaví, co je pod deklem rádia :( (takže je snad lepší ho nezavírat). Myslel jsem, že jsem měl zapnutej alarm a že si mysleli že ho pod tim spodním deklem nějak vypnou nebo co, ale pak jsem zjitil, že byl vypnutej, jednou jsem ho vypnul kvůli psovi v autě ale zapomněl zapnout. Možná by je to při rozbití okna vyplašilo a nechali by to bejt. Možná by kvůli tomu zničili víc věcí, že by si mysleli, že ho nějak vypnou, tak ani nevím, jestli je to dobře, nebo ne... Jinak prej tam z toho celý dopoledne snímali otisky atd a pak tam dali tu plachtu a to bylo všechno...

možná mi ujelo nějaký sprostý slůvko, za což se omlouvám, ale dokáže to akorát tak nasr*t, když mi nějakej lempl zničí v autě tolik věcí. Rozkopat jim ksicht a pověsit do průvanu za...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz