Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 2:06 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 2:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
ted jsem vymenil okno, prilepil ten uchyt spodni casti palubky a primontoval, ale ta orejpaná lišta je hrozná :(
Hele Bóďule, napadlo mě, že by s tou lištou mohl něco udělat otec. S lakem umí docela hodně kouzel...
myslíš? ono jako mě taky napadlo to obrousit dozracena a laknout, jenže ten lak je hodně zabarvenej a je ho strašně silná vrstva. To dřevěný obložení mám odlouplý ještě na jednom místě, jak jsou tlačítka vedle šaltpáky, protože když to ten od koho to mam řezal (odřezával to okýnko pro automat) tak to snad ušmihkl štípačkama nebo co a lak se tam odloupl, já jsem to pak začistil, ale trohu je to tam oslouplý stejně. Na to už jsem si zvykl a trochu to zaretušoval, ale ta lišta mě mrzí, je to na tý pohledový části :(.

Každopádně kdyby to šlo, tak bych byl vděčnej, ale nedávam tomu moc šancí, trefit stejnej odstín laku a muselo by se to udělat hodně vrstvama, ty lišty nejsou moc dřevěný, je to hlavně z hliníku a laku :D

o víkendu o tom pokecáme, ale dík :wink:
Podle mě je jedno kolik laku na tom je... Myslím, že když otec dokáže udělat z plechu a laku imitaci dřeva lepší, než mám imitaci dřeva já z výroby v Safránu, tak pro něj nebude oprava lišty problém. Dělal si kdysi nějaký lišty do R20, páč tam měl popraskaný čalounění. Vypadalo to fakt docela dobře...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 4:07 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
ted jsem vymenil okno, prilepil ten uchyt spodni casti palubky a primontoval, ale ta orejpaná lišta je hrozná :(
Hele Bóďule, napadlo mě, že by s tou lištou mohl něco udělat otec. S lakem umí docela hodně kouzel...
myslíš? ono jako mě taky napadlo to obrousit dozracena a laknout, jenže ten lak je hodně zabarvenej a je ho strašně silná vrstva. To dřevěný obložení mám odlouplý ještě na jednom místě, jak jsou tlačítka vedle šaltpáky, protože když to ten od koho to mam řezal (odřezával to okýnko pro automat) tak to snad ušmihkl štípačkama nebo co a lak se tam odloupl, já jsem to pak začistil, ale trohu je to tam oslouplý stejně. Na to už jsem si zvykl a trochu to zaretušoval, ale ta lišta mě mrzí, je to na tý pohledový části :(.

Každopádně kdyby to šlo, tak bych byl vděčnej, ale nedávam tomu moc šancí, trefit stejnej odstín laku a muselo by se to udělat hodně vrstvama, ty lišty nejsou moc dřevěný, je to hlavně z hliníku a laku :D

o víkendu o tom pokecáme, ale dík :wink:
Podle mě je jedno kolik laku na tom je... Myslím, že když otec dokáže udělat z plechu a laku imitaci dřeva lepší, než mám imitaci dřeva já z výroby v Safránu, tak pro něj nebude oprava lišty problém. Dělal si kdysi nějaký lišty do R20, páč tam měl popraskaný čalounění. Vypadalo to fakt docela dobře...
podle me ne, bo toho dřeva je tam fakt jen vrstvička a s tou vrstvou laku to vypadá víc dřevěný, navíc ten lak je strašně tvrdej takže je to docela odolný poškrábání. Vůbec nechci nějak zpochybňovat šikovnost tvýho táty, z toho cos mi řikal, tak je přes lak asi hodně dobrej :wink: . Já jenom, že trefit odstín laku a udělat tolik vrstev asi není nejjednodužší :wink:. protože ten lak je hodně dohněda, jak jsou to vrstvy dřevo - hliník - dřevo tak i ten hliník je hnědej

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 06, 2009 9:50 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
hejlák píše:
Bóďa píše:
ted jsem vymenil okno, prilepil ten uchyt spodni casti palubky a primontoval, ale ta orejpaná lišta je hrozná :(
Hele Bóďule, napadlo mě, že by s tou lištou mohl něco udělat otec. S lakem umí docela hodně kouzel...
myslíš? ono jako mě taky napadlo to obrousit dozracena a laknout, jenže ten lak je hodně zabarvenej a je ho strašně silná vrstva. To dřevěný obložení mám odlouplý ještě na jednom místě, jak jsou tlačítka vedle šaltpáky, protože když to ten od koho to mam řezal (odřezával to okýnko pro automat) tak to snad ušmihkl štípačkama nebo co a lak se tam odloupl, já jsem to pak začistil, ale trohu je to tam oslouplý stejně. Na to už jsem si zvykl a trochu to zaretušoval, ale ta lišta mě mrzí, je to na tý pohledový části :(.

Každopádně kdyby to šlo, tak bych byl vděčnej, ale nedávam tomu moc šancí, trefit stejnej odstín laku a muselo by se to udělat hodně vrstvama, ty lišty nejsou moc dřevěný, je to hlavně z hliníku a laku :D

o víkendu o tom pokecáme, ale dík :wink:
Podle mě je jedno kolik laku na tom je... Myslím, že když otec dokáže udělat z plechu a laku imitaci dřeva lepší, než mám imitaci dřeva já z výroby v Safránu, tak pro něj nebude oprava lišty problém. Dělal si kdysi nějaký lišty do R20, páč tam měl popraskaný čalounění. Vypadalo to fakt docela dobře...
podle me ne, bo toho dřeva je tam fakt jen vrstvička a s tou vrstvou laku to vypadá víc dřevěný, navíc ten lak je strašně tvrdej takže je to docela odolný poškrábání. Vůbec nechci nějak zpochybňovat šikovnost tvýho táty, z toho cos mi řikal, tak je přes lak asi hodně dobrej :wink: . Já jenom, že trefit odstín laku a udělat tolik vrstev asi není nejjednodužší :wink:. protože ten lak je hodně dohněda, jak jsou to vrstvy dřevo - hliník - dřevo tak i ten hliník je hnědej
Už jsem s ním o tom mluvil, budeš překvapenej... ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 06, 2009 6:34 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ok, ok.. :)


jinak ty věci co jsem mohl tak jsem opravil, o vííkendu vyměním ty věci v kufru až mi Mates přiveze ten kus kde je roletka...

včera a dneska jsem zase trochu dělal na světlech a čočky už jsem tam konečně obě napevno přidělal. ta druhá, dálková, byla v pohodě, to bylo raz dva, protože jsem tam nemusel řešit problémy s místem a kdesi cosi. ještě budu muset upravit zadní část světlometu, protože jsem tam musel řezat a ještě asi budu řezat aby bylo naklápění v celym rozsahu, takže tam budu muset natavit nějaký plasty a světlo jakoby prodloužit. Pak nějaký zakrytí kolem těch čoček, to ještě nevim, jak udělam, nejdřív jsem myslel, že bych to nechal vysoustružit z hliníku a potom vyleštil, ale to asi neude dobrý, takže buď kolem udělám z roztavenýho plastu (plexi nastříkaný do nějaký barvy) zakrytí nebo z karbonu, ale nevim no, to se tam asi nehodí, neni to sportovni auto a nevypadalo by to jako origoš :). Tak něco navrhněte, v jaky barvě atd... Taky hoďte nějakej návrh na parkovačky, každopádně to bude z LED (doživotní řešení, nemusej se měnit), ale nevim, jestli mam schovat nějaký diody pod tu přední lištu aby to svítilo jakoby do světla, nebo jestli mam nějakou diodu dát k čočkám, aby svítily čočky, nebo já nevim... Ještě jsem přemejšlel na jedno samostatný tlačítko v interiéru udělat jakoby rozsvícení všech čoček do nějaký barvy (modrá, oranžová nebo červená..?), protože ta barevně rozsvícená čočka vypadá zajímavě :lol_ ... taková machrovinka na sraz nebo na fotky :lol_


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 07, 2009 11:52 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hele poraďtě nějaký to zakrytí kolem čoček :D. asi to udělám z plexiskla, že se to zatepla natvaruje, takže to nebude rovný, ale hezky různě prohnutý (od čočky dovnitř světla a potom plynule zase ven), teď ale, jakou to udělat barvou a jak to sladit s blinkrem. Původně jsem černý nechtěl, ale teď jsem myslel, že bych to teda nastříkal načerno (leskle), blinkr taky, ale tu přední lištu ve světlech a spodní a vrchní stěnu blinkru bych udělal chromovou. a kolem čoček tenký chromový rámečky (kroužky). nebo místo černý radši do barvy auta? nebo stříbrnou metalízou? nebo černou matnou, že by to jako obyčejnej plast? nebo nějak uplně jinak? :D třeba ten karbon..?

uplně původně jsem myslel, že kolem čoček dám na zakrytí jenom chromový rámečky, ale to by nestačilo... když už se s tim s..., tak to chci mít precizní :D

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 08, 2009 12:05 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
asi by se tam podle me nejvic hodila ta stribrna-bud z hlinikoveho plechu a vyleštit nebo z laminatu a strikle chromem?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 08, 2009 12:19 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
asi by se tam podle me nejvic hodila ta stribrna-bud z hlinikoveho plechu a vyleštit nebo z laminatu a strikle chromem?
jenze z hlinikovyho plechu tam nikdy neudelam jinej tvar nez rovnou desku :(. a to by nebylo hezky... z laminatu bych to taky klidne udelal, ale ten chrom nepripada v uvahu. nic s chromem. chromovani je silene drahy (laminat by stejne asi nepochromovali) a striknout takovym tim chromovym sprejem, to by bylo hrozny, jeste jsem nenarazil na sprej, kterej by aspon trochu fakt pripominal chrom a neprskal srajdy. to, že se na to nesmi sahnout by tam nevadilo, ale ani ten efekt toho "chromu" ze spreje neni dobrej. takze s chromem nemuzu moc operovat... :(

to s tim zakrytim z plexi jsem okoukal tutok (ale nelibi se mi ze kolem cocky nedal zadnej ramecek): http://www.youtube.com/watch?v=mg_C_jto ... re=related

rámečky kolem čoček bych si nechal vysoustružit z hliníku a pak bych je vyleštil

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 12, 2009 10:46 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
poraďte. černou nebo matnou stříbrnou? mám dilema... zejtra to chci udělat, jestli se mi to povede natvarovat to plexi

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 13, 2009 7:03 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Bóďa píše:
poraďte. černou nebo matnou stříbrnou? mám dilema... zejtra to chci udělat, jestli se mi to povede natvarovat to plexi


Díval jsem se na to video a udělal bych to asi černé. V domácích podmínkách je to jednodušší. Jinak bych to nechal stříknout chromem, ale pořádným viz. třeba mileniumcolors. Jinak to z toho plexiku vypadalo docela pekne.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 13, 2009 8:36 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Bóďa píše:
poraďte. černou nebo matnou stříbrnou? mám dilema... zejtra to chci udělat, jestli se mi to povede natvarovat to plexi


Díval jsem se na to video a udělal bych to asi černé. V domácích podmínkách je to jednodušší. Jinak bych to nechal stříknout chromem, ale pořádným viz. třeba mileniumcolors. Jinak to z toho plexiku vypadalo docela pekne.
Hele, možná zkusim černou, i stříbrnou, jak to bude vypadat. Já si myslim, že chromem by to ani nebylo hezký, kdybych to dělal chromem, tak to zase udělám jinak a to tak, že bych udělal zakrytí opravdu jen kolem čoček (kulaté, jakoby návleky), že by byla vidět i původní parabola. Jinak díky moc za radu s tim chromem od tý firmy, zkusim jim napsat :jop: . I kdybych to nepoužil teď, tak to použiju jindy. Vypadá to, že ty barvy přímo prodávaj.

edit: aha, teď jsem procházel jejich stránky a koukám, že cena je docela mazec... ale tak uvidim, co mi napíšou


Mirra Chrom - balení mini - 3100.00 Kč
0,1 litru Mirra Chromu, 0,2 litru vrchní lak, 50 ml tvrdidla, 0,2 litru zákl. barvy, 0,2 litru ředidla, leštící látka.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 13, 2009 9:10 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Hele, možná zkusim černou, i stříbrnou, jak to bude vypadat. Já si myslim, že chromem by to ani nebylo hezký, kdybych to dělal chromem, tak to zase udělám jinak a to tak, že bych udělal zakrytí opravdu jen kolem čoček (kulaté, jakoby návleky), že by byla vidět i původní parabola. Jinak díky moc za radu s tim chromem od tý firmy, zkusim jim napsat :jop: . I kdybych to nepoužil teď, tak to použiju jindy. Vypadá to, že ty barvy přímo prodávaj.

edit: aha, teď jsem procházel jejich stránky a koukám, že cena je docela mazec... ale tak uvidim, co mi napíšou


Mirra Chrom - balení mini - 3100.00 Kč
0,1 litru Mirra Chromu, 0,2 litru vrchní lak, 50 ml tvrdidla, 0,2 litru zákl. barvy, 0,2 litru ředidla, leštící látka.[/quote]

No nemá cenu to podle mě kupovat a stříkat doma,chce to zjistit kdo a kde to stříká a nechat si to udělat. to by pak nemuselo vyjít tak draho.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 3:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak jsem tak nějak udělal to zakrytí, obrousil vroubkování na blinkru a zkušebně stříknul na černou matnou. rotož když jsem měl obroušený to plexi a trohu jsem přimhouřil oči tak to vypadalo jako stříbrná a nebylo by to hezký. ještě to neni z daleka hotový. musim to oříznout, dokytovat nerovnosti hlavně u tý větší čočky a u toho předělu mezi čočkama a vybrousit do hladka a blinkr taky. kroužky musím ještě pořádně vyleštit je to jenom takový "jak to bude asi vypadat". Co na to říkáte? A jak myslíte, že mám vyřešit parkovačky? Respektive kam tam umístit diody?

A co blinkr? To pořád nevím, jak mám "potunit". Jestli dát ty destičky pryč, nebo tam nechat tu oranžovou, nebo tam dát i tu vroubkovanou (kterou uz jsem udelal zkusebne nacerno), nebo tam dát jen zatmavenou tu oranzovou, nebo zatmavený jiný plexi, nebo jen tu vroubkovanou.. no je hodně variant a pořád se nemůžu rozhodnout.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 3:54 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Sákra, nevypadá to zle... Jsem zvědavej, jak to bude vypadat na autě...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 5:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no to já taky... hele, radši mi řekněte, že je to hnusný, abych to mohl upravit, protože pak už to předělávat nebudu :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 8:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Cau, co ta skrcenina tam? :twisted:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz