Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 5:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2DIX´s next SAFRANE
PříspěvekNapsal: úte lis 25, 2008 2:13 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Jak už všichni jistě víte, tak sem nedávno přisel o svojeho miláčka, naštěstí ne moji vinou, ale bohužel jsem z toho vyšel nejhůř ze všech. Jelikož model Safrane miluju, tak sem neváhal pořídil sem si v pátek novýho mazlíka. Ale můžu říct že horší vrak sem v ruce dlouho neměl.

Takže něco o autě:
- r.v. 1994
- 2,5dT
- maximální popelnice

Postupně budu přidávat fotky, abyste si semnou užili trochu garážové hrůzy a noční můry všech Safránistů. :?

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Tohle byly fotky z autobazaru, co nejdřív se pokusim přidat skutečnej stav.

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Naposledy upravil 2DIX dne úte zář 28, 2010 1:29 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE
PříspěvekNapsal: úte lis 25, 2008 2:45 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Jo, toho jsem viděl docela dlouhou dobu na sbazar.cz...
Ty kola z R25 jsou na Safrošovi pěkný, než jsem si kupoval ty 17" Ronálky, tak jsem se po nich sháněl (akorát se ve čtyřdíře docela těžko shání).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 25, 2008 4:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Každopádně jsem rád Dixi ,že jsi věrný typu a značce a držím ti palce ať to dáš co nejdříve do kupy.Snad ti k tomu pomůže i to,co zbylo z tvého původního vozu.Jinak je všeobecně známo,že ten kdo nezaviní nehodu a má starší vůz,je na tom nejhůře. :evil: Kde jsi koupil zrovna tohle auto? Jinde a v lepším stavu nic nebylo? :cry:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 25, 2008 8:38 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ty jo, Dixi, to je chudáček už podle fotek! Ale moje zkušenost je ta, že čím míň se o to předchozí majitel staral, tím líp to jezdí... ;-) tak hodně štěstí! Nebo radši zlom vaz...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 8:52 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Plzeňák píše:
Každopádně jsem rád Dixi ,že jsi věrný typu a značce a držím ti palce ať to dáš co nejdříve do kupy.Snad ti k tomu pomůže i to,co zbylo z tvého původního vozu.Jinak je všeobecně známo,že ten kdo nezaviní nehodu a má starší vůz,je na tom nejhůře. :evil: Kde jsi koupil zrovna tohle auto? Jinde a v lepším stavu nic nebylo? :cry:


Čoveče, musel sem pro nej až do Ostravy a v tom nejkrásnejším počasí v pátek. Jinde nic neni, musel bych třeba do Rakous, ale to by bylo to samý.

Citace:
Ty jo, Dixi, to je chudáček už podle fotek! Ale moje zkušenost je ta, že čím míň se o to předchozí majitel staral, tím líp to jezdí... tak hodně štěstí! Nebo radši zlom vaz...


V tomhle autě budou jezdit ještě moje vnoučata za 50 let, po tom co už sem pro něj za pár dní vytrpěl a hlavně ta cesta byla nepředstavitelná. Odjezd v pátek 10:00 dopoledne - příjezd sobota 7:00, čtyři hodiny spánku na pátek to ještě umocnili. Přesunomé vozidlo Ford Maverick (maximalní šunka) + kára. Do Ostravy max 110. Z Ostravy do Pelhřimova přesunová rychlost max. 70 a z Pelhřimova do Třeboně max. 40. 15 Km před cílem v Třeboni menší smyk, kdy už sme si hledali místo mezi stromkama, naštěstí to otec ukormidloval a zůstali sme uprostřed silnice napříč i s károu. Dojeli sme na benzínu kde sme pár hodin čekali na silničáře než prohrnou. Potom dojezd do Budějc.
Dlouho sem si nic tak neužil. :!: :!: :!:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 9:04 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Nějakej zlomek supr věcí ze supr auta...
Obrázek
Jéé, hele dírka ve střeše...
Obrázek
Cool čuning...
Obrázek
Hlavně že to drží...
Obrázek
Tenhle jedinej pohled mě drží při životě, i když to nejsou žádný panorámata (už je trošku vykucháno :wink: ) ...
Obrázek

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Naposledy upravil 2DIX dne úte zář 28, 2010 1:30 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 11:51 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Hele soukromá otázka.;) Jak ten 2,5 tD jede a jak je na tom se spotřebou? Jel jsem v hodně Safráncích, ale nikdy jsem neměl možnost sednout zrovna do dvaapůlky TD? Co mi třeba říkal Bóďa, tak 2,1 tD je hroznej lenoch...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 12:26 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
To měl nějakej Škodovkářskej kutil :shock: Takový prasárny :!: :!: :!: To bych nevěřil jak někdo dokáže degradovat takovej reprezentativní auťák :evil:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 12:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
hejlák píše:
Hele soukromá otázka.;) Jak ten 2,5 tD jede a jak je na tom se spotřebou? Jel jsem v hodně Safráncích, ale nikdy jsem neměl možnost sednout zrovna do dvaapůlky TD? Co mi třeba říkal Bóďa, tak 2,1 tD je hroznej lenoch...


No hele 2,1 dT sem měl předtim a můžu říct, že do města a na sníh neznám lepší auto, ale na dálky to moc neni, těch 88 poníků je fakt na dvě tuny málo i když papkal 5-7 litru nafty, což je paráda. U tý dva jedničky spíš byla blbě zpěvodovaná převodovka. Já taky v 2,5 dT ještě pořádně nejel, s timle sem jen najížděl na káru na volnoběh a do garáže. Ta dvapůlka by měla žrát tak kolem osmi litrů, ale už to nebude tak líný, přece jenom už je to 113 HP. Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220. Určitě pak napíšu dojmy až to bude hotový. :wink:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 12:55 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
2DIX píše:
Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220.


:shock: Tolik nemá ani 3.0 jako Vmax v papírech. Já sem zatim neskousel totalni max ale pres 200 uz to teda moc nejede.

Ale styl oprav je moc hezkej no :lol:
V sobotu sem byl v Dačicích pro ALU, 200km sněhěm na letních - taky zajmavá cesta. 4 auta na střeše jsme potkali.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 12:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
MatesK píše:
2DIX píše:
Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220.


:shock: Tolik nemá ani 3.0 jako Vmax v papírech. Já sem zatim neskousel totalni max ale pres 200 uz to teda moc nejede.

Ale styl oprav je moc hezkej no :lol:
V sobotu sem byl v Dačicích pro ALU, 200km sněhěm na letních - taky zajmavá cesta. 4 auta na střeše jsme potkali.


No my sme taky míjeli pár rozstřelených aut cestou. Tohle má v papírech 196 maximálku, tak sem zvědavej. :twisted:

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 5:02 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
2DIX píše:
Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220.


:shock: Tolik nemá ani 3.0 jako Vmax v papírech. Já sem zatim neskousel totalni max ale pres 200 uz to teda moc nejede.

Ale styl oprav je moc hezkej no :lol:
V sobotu sem byl v Dačicích pro ALU, 200km sněhěm na letních - taky zajmavá cesta. 4 auta na střeše jsme potkali.
no víš že má :wink: 220 v papirech (automat ma 212) a 240 realne (tachometrovejch, takze tak tech 220 :D). ale je fakt, ze pak uz je to dlouhy a jenom se ceka...



jinak přeju hodně štěstí s novym "vozidlem" :lol2:
ten kit na střeše neni moc dobrý znamení... :?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 26, 2008 11:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Automat jde lehce pres 200. Jinak 2,2 manual chodila 220. Taky jezdim furt na letnich 17tkach,ale dneska mi prisly zbrusu nove zimaky,v sobotu to jdu prezout... Jinak Vysocina a letni gumy jsou docela sranda no. :-) Minulou sobotu jsem si vybiral, jestli to natankuju do pomnicku nebo do potoka. Nakonec jsem se se stestim vesel na mostek a netuk to.Uff....

Stejně tě Dixi nechápu. Moje 2,2Si jezdila přes léto za 7,9 průměr , má 140 koní a jede moc pěkně, protože je lehčí i než 3.0 a určitě než diesel. Navíc při tom rozdílu 2 Kč mezi benzinem (btw. v Jihlavě teď za 23,50!!!) a naftou už vůbec nechápu. Je jich víc a dají se sehnat v pěkném stavu, slušně vybavené.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 27, 2008 8:21 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
No, jak která 2,2. Já mám 2,2 s cca 101 koňulema a na 220 se nejpíš níkdy nedostanu. Je pravda, že mi bylo líto to zkoušet, ale když vidím jaký má problémy se dostat na 200, tak mu moc nevěřím.
Jinak zimáky nejsou špatná investice, včera jsem přezouval taky ze 17" na zimní. A shodou okolností mě k tomu taky přiměly Vysočinský vrchy. Když jsme minulej tejden jeli s přítelkyní k jejím rodičům (konkrétně do Vojnova Městce), tak za cca 80 km sněhem jsem viděl 5 bouraček, z toho u jedné asistovali hasiči. No a já chvílema taky nejel, ale klouzal... Cesta mi nakonec netrvala hodinu jako obvykle, ale něco přes 2...:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE
PříspěvekNapsal: čtv lis 27, 2008 9:44 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
MatesK píše:
2DIX píše:
Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220.


:shock: Tolik nemá ani 3.0 jako Vmax v papírech. Já sem zatim neskousel totalni max ale pres 200 uz to teda moc nejede.

Ale styl oprav je moc hezkej no :lol:
V sobotu sem byl v Dačicích pro ALU, 200km sněhěm na letních - taky zajmavá cesta. 4 auta na střeše jsme potkali.
no víš že má :wink: 220 v papirech (automat ma 212) a 240 realne (tachometrovejch, takze tak tech 220 :D). ale je fakt, ze pak uz je to dlouhy a jenom se ceka...


No 240 ale z kopce a nebo me ten tachometr jde dobre, 240 to vyjde tak nak do omezovace otacek ne?! Musim uz dat do kupy to rizeni abych nekdy tu maximalku zkusil...kolik je 0-100 u 3.0 nakejch 9,6s?

jo jinak tenhle vikend musim presunout, nedam dohromady dost cash a bez nej za vama ani nechci jezdit :oops: ale pristi vikend uz urcite :wink:
Jo a hlavne mi posli tu fotkuuuu :idea: :idea: :idea:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz