|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob pro 21, 2024 1:58 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
2DIX
|
Předmět příspěvku: 2DIX´s next SAFRANE Napsal: úte lis 25, 2008 2:13 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Jak už všichni jistě víte, tak sem nedávno přisel o svojeho miláčka, naštěstí ne moji vinou, ale bohužel jsem z toho vyšel nejhůř ze všech. Jelikož model Safrane miluju, tak sem neváhal pořídil sem si v pátek novýho mazlíka. Ale můžu říct že horší vrak sem v ruce dlouho neměl. Takže něco o autě: - r.v. 1994 - 2,5dT - maximální popelnice Postupně budu přidávat fotky, abyste si semnou užili trochu garážové hrůzy a noční můry všech Safránistů. :? Tohle byly fotky z autobazaru, co nejdřív se pokusim přidat skutečnej stav.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
Naposledy upravil 2DIX dne úte zář 28, 2010 1:29 pm, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE Napsal: úte lis 25, 2008 2:45 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Jo, toho jsem viděl docela dlouhou dobu na sbazar.cz...
Ty kola z R25 jsou na Safrošovi pěkný, než jsem si kupoval ty 17" Ronálky, tak jsem se po nich sháněl (akorát se ve čtyřdíře docela těžko shání).
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte lis 25, 2008 4:08 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Každopádně jsem rád Dixi ,že jsi věrný typu a značce a držím ti palce ať to dáš co nejdříve do kupy.Snad ti k tomu pomůže i to,co zbylo z tvého původního vozu.Jinak je všeobecně známo,že ten kdo nezaviní nehodu a má starší vůz,je na tom nejhůře. Kde jsi koupil zrovna tohle auto? Jinde a v lepším stavu nic nebylo?
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte lis 25, 2008 8:38 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Ty jo, Dixi, to je chudáček už podle fotek! Ale moje zkušenost je ta, že čím míň se o to předchozí majitel staral, tím líp to jezdí... tak hodně štěstí! Nebo radši zlom vaz...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř lis 26, 2008 8:52 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Plzeňák píše: Každopádně jsem rád Dixi ,že jsi věrný typu a značce a držím ti palce ať to dáš co nejdříve do kupy.Snad ti k tomu pomůže i to,co zbylo z tvého původního vozu.Jinak je všeobecně známo,že ten kdo nezaviní nehodu a má starší vůz,je na tom nejhůře. Kde jsi koupil zrovna tohle auto? Jinde a v lepším stavu nic nebylo? Čoveče, musel sem pro nej až do Ostravy a v tom nejkrásnejším počasí v pátek. Jinde nic neni, musel bych třeba do Rakous, ale to by bylo to samý. Citace: Ty jo, Dixi, to je chudáček už podle fotek! Ale moje zkušenost je ta, že čím míň se o to předchozí majitel staral, tím líp to jezdí... tak hodně štěstí! Nebo radši zlom vaz...
V tomhle autě budou jezdit ještě moje vnoučata za 50 let, po tom co už sem pro něj za pár dní vytrpěl a hlavně ta cesta byla nepředstavitelná. Odjezd v pátek 10:00 dopoledne - příjezd sobota 7:00, čtyři hodiny spánku na pátek to ještě umocnili. Přesunomé vozidlo Ford Maverick (maximalní šunka) + kára. Do Ostravy max 110. Z Ostravy do Pelhřimova přesunová rychlost max. 70 a z Pelhřimova do Třeboně max. 40. 15 Km před cílem v Třeboni menší smyk, kdy už sme si hledali místo mezi stromkama, naštěstí to otec ukormidloval a zůstali sme uprostřed silnice napříč i s károu. Dojeli sme na benzínu kde sme pár hodin čekali na silničáře než prohrnou. Potom dojezd do Budějc.
Dlouho sem si nic tak neužil.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř lis 26, 2008 9:04 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Nějakej zlomek supr věcí ze supr auta...Jéé, hele dírka ve střeše...Cool čuning...Hlavně že to drží...Tenhle jedinej pohled mě drží při životě, i když to nejsou žádný panorámata (už je trošku vykucháno ) ...
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
Naposledy upravil 2DIX dne úte zář 28, 2010 1:30 pm, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE Napsal: stř lis 26, 2008 11:51 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Hele soukromá otázka. Jak ten 2,5 tD jede a jak je na tom se spotřebou? Jel jsem v hodně Safráncích, ale nikdy jsem neměl možnost sednout zrovna do dvaapůlky TD? Co mi třeba říkal Bóďa, tak 2,1 tD je hroznej lenoch...
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř lis 26, 2008 12:26 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE Napsal: stř lis 26, 2008 12:40 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
hejlák píše: Hele soukromá otázka. Jak ten 2,5 tD jede a jak je na tom se spotřebou? Jel jsem v hodně Safráncích, ale nikdy jsem neměl možnost sednout zrovna do dvaapůlky TD? Co mi třeba říkal Bóďa, tak 2,1 tD je hroznej lenoch...
No hele 2,1 dT sem měl předtim a můžu říct, že do města a na sníh neznám lepší auto, ale na dálky to moc neni, těch 88 poníků je fakt na dvě tuny málo i když papkal 5-7 litru nafty, což je paráda. U tý dva jedničky spíš byla blbě zpěvodovaná převodovka. Já taky v 2,5 dT ještě pořádně nejel, s timle sem jen najížděl na káru na volnoběh a do garáže. Ta dvapůlka by měla žrát tak kolem osmi litrů, ale už to nebude tak líný, přece jenom už je to 113 HP. Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220. Určitě pak napíšu dojmy až to bude hotový.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE Napsal: stř lis 26, 2008 12:55 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
2DIX píše: Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220.
Tolik nemá ani 3.0 jako Vmax v papírech. Já sem zatim neskousel totalni max ale pres 200 uz to teda moc nejede.
Ale styl oprav je moc hezkej no
V sobotu sem byl v Dačicích pro ALU, 200km sněhěm na letních - taky zajmavá cesta. 4 auta na střeše jsme potkali.
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE Napsal: stř lis 26, 2008 12:59 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
MatesK píše: 2DIX píše: Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220. Tolik nemá ani 3.0 jako Vmax v papírech. Já sem zatim neskousel totalni max ale pres 200 uz to teda moc nejede. Ale styl oprav je moc hezkej no V sobotu sem byl v Dačicích pro ALU, 200km sněhěm na letních - taky zajmavá cesta. 4 auta na střeše jsme potkali.
No my sme taky míjeli pár rozstřelených aut cestou. Tohle má v papírech 196 maximálku, tak sem zvědavej.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE Napsal: stř lis 26, 2008 5:02 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: 2DIX píše: Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220. Tolik nemá ani 3.0 jako Vmax v papírech. Já sem zatim neskousel totalni max ale pres 200 uz to teda moc nejede. Ale styl oprav je moc hezkej no V sobotu sem byl v Dačicích pro ALU, 200km sněhěm na letních - taky zajmavá cesta. 4 auta na střeše jsme potkali. no víš že má 220 v papirech (automat ma 212) a 240 realne (tachometrovejch, takze tak tech 220 ). ale je fakt, ze pak uz je to dlouhy a jenom se ceka...
jinak přeju hodně štěstí s novym "vozidlem"
ten kit na střeše neni moc dobrý znamení... :?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř lis 26, 2008 11:08 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Automat jde lehce pres 200. Jinak 2,2 manual chodila 220. Taky jezdim furt na letnich 17tkach,ale dneska mi prisly zbrusu nove zimaky,v sobotu to jdu prezout... Jinak Vysocina a letni gumy jsou docela sranda no. Minulou sobotu jsem si vybiral, jestli to natankuju do pomnicku nebo do potoka. Nakonec jsem se se stestim vesel na mostek a netuk to.Uff....
Stejně tě Dixi nechápu. Moje 2,2Si jezdila přes léto za 7,9 průměr , má 140 koní a jede moc pěkně, protože je lehčí i než 3.0 a určitě než diesel. Navíc při tom rozdílu 2 Kč mezi benzinem (btw. v Jihlavě teď za 23,50!!!) a naftou už vůbec nechápu. Je jich víc a dají se sehnat v pěkném stavu, slušně vybavené.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv lis 27, 2008 8:21 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
No, jak která 2,2. Já mám 2,2 s cca 101 koňulema a na 220 se nejpíš níkdy nedostanu. Je pravda, že mi bylo líto to zkoušet, ale když vidím jaký má problémy se dostat na 200, tak mu moc nevěřím.
Jinak zimáky nejsou špatná investice, včera jsem přezouval taky ze 17" na zimní. A shodou okolností mě k tomu taky přiměly Vysočinský vrchy. Když jsme minulej tejden jeli s přítelkyní k jejím rodičům (konkrétně do Vojnova Městce), tak za cca 80 km sněhem jsem viděl 5 bouraček, z toho u jedné asistovali hasiči. No a já chvílema taky nejel, ale klouzal... Cesta mi nakonec netrvala hodinu jako obvykle, ale něco přes 2...
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: 2DIX´s next SAFRANE Napsal: čtv lis 27, 2008 9:44 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: MatesK píše: 2DIX píše: Známej ji měl a jezdil bezproblémů 220. Tolik nemá ani 3.0 jako Vmax v papírech. Já sem zatim neskousel totalni max ale pres 200 uz to teda moc nejede. Ale styl oprav je moc hezkej no V sobotu sem byl v Dačicích pro ALU, 200km sněhěm na letních - taky zajmavá cesta. 4 auta na střeše jsme potkali. no víš že má 220 v papirech (automat ma 212) a 240 realne (tachometrovejch, takze tak tech 220 ). ale je fakt, ze pak uz je to dlouhy a jenom se ceka...
No 240 ale z kopce a nebo me ten tachometr jde dobre, 240 to vyjde tak nak do omezovace otacek ne?! Musim uz dat do kupy to rizeni abych nekdy tu maximalku zkusil...kolik je 0-100 u 3.0 nakejch 9,6s?
jo jinak tenhle vikend musim presunout, nedam dohromady dost cash a bez nej za vama ani nechci jezdit ale pristi vikend uz urcite
Jo a hlavne mi posli tu fotkuuuu
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|