Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pon led 30, 2023 10:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: ned led 31, 2016 12:25 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Táák, je tu poslední dobou nějak mrtvo, tak to trochu oživíme :). Jak víte, tak jsem koupil od Ivánka BT. Bohužel jsem s ním nedorazil loni na sraz, protože mi po cestě odešlo těsnení pod hlavou. Asi hodně dlouho bylo šetřený, protože BT plnilo jen asi 0,4 bar, takže po tom co jsem tam něco opravil, aby to dávalo alespoň sériovejch 0,55 bar to nějak neuneslo :mrgreen:.
No, jenže jak víte, tak je to jedno s druhym, tak sem se rozhodl pro takovou menší generálčičku celýho auta. Plán je takovej, že do auta přijde motor z prvního zlaťáka, kterej má najeto teď cca 20 000 km. Zůstanou tam sériové písty, takže to bude mít CR 9.6:1. Celá sériová elektrika a elektronika motoru půjde do poličky a místo toho bude použita řídící jednotka Master Ignition od IMF soft. Dále bude lepší palivová pumpa (místo té origo, co mele a chrčí z posledního), větší vstřiky, kapacitní zapalování s třemi cívkami a samozřejmě nějaká ta nezbytně nutná čidla. K tomu se ještě použije větší škrtící klapka a volnoběžný ventil s větším průřezem z 24v. Turba jsou nová origo, intercooler taky nový, hadice na sání silikonové. Výfuk se bude dělat nový nerezový od svodů až po koncovku, kde od Y bude v průměru 76 mm.

Bohužel mám hodně málo času, tak jsem se k rozebírání auta dostal až teď po Novém roce. Plán byl vycuknout motor a auto odstrojit, aby šlo do lakovny. Bohužel karoserie byla v horším stavu, než jsem čekal, tak to skončilo odrezováním všeho zrezlého, broušením, vyvařováním atd., takže se to protáhlo asi na 14 dní místo 2 dnů práce. Nicméně přední podběhy a částečně i motorový prostor jsem nastříkal a auto je teď už v lakovně, kde pracují na "zbytku". Naštěstí podlaha a zadní náprava už jsou udělané od Ivana.

Než auto přijde z lakovny, tak bych si chtěl připravit komplet motor s celým managementem a zgenerálkovanou převodovkou, v které je teď totál KO visco spojka, takže auto jezdilo stejně na předek a zadek.

Mezitím se ještě dělá uplně jinej interiér. Vše bude jen černá a bílá. Bílá nappa kůže v barvě pearlweiss (to jakože perleť :P) a černá nappa kůže a origo Alcantara. Ještě mi toho dost chybí, ale to je pro mě na celý přestavbě to nejmenší. Jen je to trochu složitější o to, že si chci nechat celý origo hnědý interiér "v polici", protože je prostě origo z biturba. Takže musím používat díly z jiných aut, tzn. že např. kvůli koberci, který budu přebarvovat na černo musím rozebrat celý interiér quadry, kterou mám na díly. Nebo že přední tapce se musely nově pošít plastové, protože jsem prostě neměl žádné baccaří v dobrém stavu na přebarvení. Ale to mě alespoň přivedlo na myšlenku bílých švů na černých materiálech, protože toho bych samozřejmě přebarvením nedosáhl.

Na auto samozřejmě naházim všechny nový díly, co jsem nasyslil :mrgreen: . Chtěl bych to mít nějak do května hotový, protože chci jet na sraz do Francie a samozřejmě i na náš sraz, ale netušim, jestli to stihnu, protože času je fakt málo a pro mě je největší bubák poskládat ten motor, aby potom přijel týpek a jen "škrtnul" a naladil. Rozhodně to nebudu nijak lámat přes koleno, protože tohle BT už mi zůstane na věky a chci ho udělat pořádně, no a kvalita si potrpí na čas 8).

Obrázek
Obrázek

motor ze zlaťáka
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

motor z biturba
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

broušení zadních lemů zevnitř - supr práce :fuck:
Obrázek

předek po několika hodinách práce s lícováním
Obrázek

jede do laku
Obrázek


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: ned led 31, 2016 2:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1153
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Tak to je mazec..... :good:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2016 8:48 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
robine to je fakt nechutný :lol_ takle se delat se starym renoltem :jop: .... ta prvni fotka je best :lol: ale zas takovy bomby si nejel :smichypozemi:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2016 10:45 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jmenovec: dík ;)

mates: já vim, je to fakt hnusárna, ještě to takhle bastlit neorigo interiérem a zvyšováním výkonu. to auto na to neni stavěný, to neni žádnej závoďák! :mrgreen: nj, bomby jsem moc nejel, taky s tim systém start/stop se to moc nedalo :lol:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2016 3:28 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
tak podle me predevsim tema novejma turbama to uplne zkurvis :kladivo: :smichypozemi: tak ja asi taky neco napisu teda az budu doma... tedka si pro zmenu uzivam kazdodenni kapačky v 7 rano v nemocnici, protoze sem si nasel boreliozu :good: posledni rok se fakt jakože DAŘÍ :mrgreen:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: pon úno 01, 2016 4:09 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1153
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Ty, Matěji ,tak hlavně brzké uzdravení :good:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: stř úno 03, 2016 7:41 pm 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 03, 2016 2:17 pm
Příspěvky: 4
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Rxe
Úpravy: https://www.drive2.ru/r/renault/545423/ Kiev, Ukraine
Plány: Mám v plánu udělat úplnou opravu motoru a překreslit auto. Pneumatické odpružení vyžaduje pozornost a spoustu maličkostí - v Oschem nebudete nudit)))
Auto snů: Safrane Biturbo ;)
velmi dobrém stavu, a krásný interiér - prostě nemůžete vzít vaše oči !!!))) zejména pomlčka krásně ukázalo! Super)) :good: :good: :good:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2016 1:25 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
To je furt samý turba a interiéry, ale brzdy a uložení tu nikdo neřeší... :twisted:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2016 5:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1153
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Mmj jak je na tom tvoje "Růženka " :?:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: pát úno 26, 2016 8:16 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
To je furt samý turba a interiéry, ale brzdy a uložení tu nikdo neřeší... :twisted:
brzdy jsem měl koupený čtypísty, ale stály za hovno, tak jsem je radši prodal :lol_ a výrobu novejch uložení tlumičů jsem zadal asi před třemi lety shodou okolností tomu, komu jsem prodal ty brzdy. tak uvidíme, kdy se dočkaj sériový výroby. snad budou ještě k čemu přišroubovat v tom roce 2090 :smichypozemi:

ještě něco? :lol:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: sob úno 27, 2016 3:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Voe, 2016 tam budou! A ty pak můžeš závidět do 2090...

Plzeňák: Shodou okolností jí chybí brzdy a horní uložení :twisted: A taky chladič, ale už se snad pohnou ledy.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: ned dub 03, 2016 8:43 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
novej lak, mlhovky, světla.. :jop:


Přílohy:
P1210092.JPG
P1210092.JPG [ 106.83 KiB | Zobrazeno 11126 krát ]
P1210190.JPG
P1210190.JPG [ 106.14 KiB | Zobrazeno 11126 krát ]
P1210196.JPG
P1210196.JPG [ 124.27 KiB | Zobrazeno 11126 krát ]
P1210208.JPG
P1210208.JPG [ 124.83 KiB | Zobrazeno 11126 krát ]
P1210214.JPG
P1210214.JPG [ 149.88 KiB | Zobrazeno 11126 krát ]
P1210254.JPG
P1210254.JPG [ 154.79 KiB | Zobrazeno 11126 krát ]
P1210256.JPG
P1210256.JPG [ 156.36 KiB | Zobrazeno 11126 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: pon dub 04, 2016 1:52 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1153
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Je to klenot :good:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 6:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak, už se to snad blíží....

abych dělal nejhorší práci, co si člověk může na safranu vymyslet:
vyměněný výměník klimy za nový - práce asi tak na sto let, i když už máte vyndanou palubku a motor a párkrát jste se v safranovi už hrabali

aby to jelo:
motor - kompletní kontrola u motoráře, nová radiusová sedla (ventily z BT chlazené sodíkem), zvětšená vodítka ventilů, srovnané hlavy, vytvořené mazací drážky na klice, přesahy vložek (nerezové podložky), origo renault těsnění pod hlavy + ošetřeno permatexem, vybroušené kanály, výfukové trochu zvětšené, natahaná nová elektrika motoru + cívky + snímače + trigger disk na řemenici + volnoběžný ventil s větším průřezem + nové větší vstřiky BOSCH, nové obložení lamely spojky směsí HDS a k tomu opracované plochy setrváku a přítlačáku s nastaveným předpětím přítlačáku, nové výkonější palivové čerpadlo + vymytá nádrž, nová kabeláž k čerpadlu

aby to vydrželo:
turba, setrvák a přítlačák ošetřeny cryo technologií (http://kryogenika.cz/), vystříkané dutiny karoserie, nazinkované nějaké šrouby, držáky, ramena atd., nová všechna ložiska kol, přední těhlice a ramena opískovány a nalakovány

aby to přesně řídilo:
v ramenech silentbloky na zakázku - tuhost 80 ShA, nápravnice uložená v silonu + větší pevnostní šrouby na uchycení k nosníkům, uplně nové řízení + uložení k nápravě v hliníku místo silentbloku, nové tyčky, čepy atd., nový kříž řízení, horní uložení tlumičů na unibalu z Maxovy dílny, nová dvoudílná kola bbs a pneu michelin pilost sport 4 225/40 r18

aby to vypadalo:
koberce přebarvený načerno, pásy předělaný načerno, na sloupkách, stropnici atd. Alcantara®, trochu víc kůže atd..

aby to brzdilo:
nová brzdovka, HBV a posilovač z phase II rv 2000, "nové" přední kotouče. zatím. na další rok snad budou uplně jiné brzdy


Přílohy:
P1230368.JPG
P1230368.JPG [ 147.83 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230370.JPG
P1230370.JPG [ 154.95 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230372.JPG
P1230372.JPG [ 155.96 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230373.JPG
P1230373.JPG [ 174.42 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230396.JPG
P1230396.JPG [ 126.86 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230402.JPG
P1230402.JPG [ 150.75 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230414.JPG
P1230414.JPG [ 129.18 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230416.JPG
P1230416.JPG [ 122.28 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230420.JPG
P1230420.JPG [ 144.89 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230575.JPG
P1230575.JPG [ 77.09 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230578.JPG
P1230578.JPG [ 94.46 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230587.JPG
P1230587.JPG [ 187.19 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230589.JPG
P1230589.JPG [ 160.63 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230592.JPG
P1230592.JPG [ 123.12 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230594.JPG
P1230594.JPG [ 134.02 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230596.JPG
P1230596.JPG [ 141.27 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230606.JPG
P1230606.JPG [ 127.41 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230606.JPG
P1230606.JPG [ 127.41 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230798.JPG
P1230798.JPG [ 100.14 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230865.JPG
P1230865.JPG [ 141.63 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230866.JPG
P1230866.JPG [ 141.26 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230868.JPG
P1230868.JPG [ 133.17 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]
P1230880.JPG
P1230880.JPG [ 153.61 KiB | Zobrazeno 10760 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ivanovo Biturbo
PříspěvekNapsal: úte srp 09, 2016 2:10 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1153
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
No tě bůh :shock: . Mně omejou :shock:
To je na Oskara :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz