Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Safrane V6 24V po obnove
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=2043
Stránka 3 z 3

Autor:  helioslaci [ ned led 08, 2017 2:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Safrane V6 24V po obnove

helioslaci píše:
Bóďa píše:
hodně pěkný, jen mě překvapila výměna převodovky i s motorem, ale hlavně, že to jde vyndat horem :D člověk se pořád učí.. :mrgreen:


Ahoj! Ano, z celej toto bylo co jsema nai ja nemyslel, že pújde, ale kamarad mi riadil celú výmenu a bylo to za dve dny tak že sjme viac rozprávali ako by sme neco delali a viac bylo fajcenie ciariet jej strany aky práce, časovo za den dalo by to stihnut od ráma do nesore odpoledne, ale by sme si viac dali zálezat o pokecaní a ani nás nikdo nenahánal nikam. Dvaja v pohode sme to dali ven aj tak že tam v dílne ma nízky strop a museli sme celý motor ručne nazvednout inak ked je to vyššie ten strop tak to jede velice v pohode.


A tu je motor este pred vyberaním

Přílohy:
Safrane - Pred vyzvedutim motora.jpg
Safrane - Pred vyzvedutim motora.jpg [ 333.42 KiB | Zobrazeno 21885 krát ]

Autor:  helioslaci [ ned led 08, 2017 2:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Safrane V6 24V po obnove

No ten motor keby mal nejakú svorkovnicu s kabelovou spojnicou tak celý vyber motora asy by bylo jen hodinka - tie kabely z celého motora demontovat toto bylo plus hodinka a dbe hodinky kecání :D

Autor:  Bóďa [ ned led 08, 2017 3:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Safrane V6 24V po obnove

no jenom jestli si to tam nějak moc nekomplikujete :D
Převodovka jde celkem v klidu vyndat bez motoru spodem. Motor s převodovkou je lepší vyndat předkem. A kabelovej svazek motoru se dá odpojit v pojistkovovce na levym nosníku :mrgreen:. Ale velkej obdiv, protože tohle by se mi dělat fakt nechtělo :mrgreen:
tady na foto (nejblíže) je vidět, čím končí ten kabelovej svazek motoru. odpojíš velkej bílej konektor v pojistkovce, vysadíš dvě relátka z držáku, vysadíš napájení od pojistky a odpojíš černej konektor na nosníku.
Obrázek

Autor:  helioslaci [ ned led 08, 2017 6:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Safrane V6 24V po obnove

Bóďa píše:
no jenom jestli si to tam nějak moc nekomplikujete :D
Převodovka jde celkem v klidu vyndat bez motoru spodem. Motor s převodovkou je lepší vyndat předkem. A kabelovej svazek motoru se dá odpojit v pojistkovovce na levym nosníku :mrgreen:. Ale velkej obdiv, protože tohle by se mi dělat fakt nechtělo :mrgreen:
tady na foto (nejblíže) je vidět, čím končí ten kabelovej svazek motoru. odpojíš velkej bílej konektor v pojistkovce, vysadíš dvě relátka z držáku, vysadíš napájení od pojistky a odpojíš černej konektor na nosníku.
Obrázek

Jé, to sme si ani neriesili, ale sme drzo nadávali na francouzov, že by tam mochli by dát aspoň nejakej konektor, abych sme tímhle oddelávaním tolika kabelama nemuseli trápit. no, a aj tak to šlo to udelať.

Autor:  helioslaci [ ned led 08, 2017 6:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Safrane V6 24V po obnove

no aani moc nám nechcelo to celé čelo oddelávať z auta to by bylo další deň práce to rodelata potom to montovat do kopy dalších tisíc kabelov.

Autor:  helioslaci [ ned led 08, 2017 6:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Safrane V6 24V po obnove

A na to jsem si zapomnel, že v tej dílne až tolik místa by ani nebilo na to, abych sme si to do predu vyndávali ten motor. Ale je tam dosť místo na to abi to šlo nahor. Keď byli preč tie báble a aj pohon kolies a vyfuk, držák motora se silentbloky hore a dole samotny vber s tohle navjákem to trvalo asi jen max. 5 minut. a aj naspľť to šlo takisto velmi rylchlo.

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/