Safrane Club http://forum.safrane.org/ |
|
Ivanovo Biturbo http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=1997 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Plzeňák [ ned led 31, 2016 2:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
Tak to je mazec..... |
Autor: | MatesK [ pon úno 01, 2016 8:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
robine to je fakt nechutný takle se delat se starym renoltem .... ta prvni fotka je best ale zas takovy bomby si nejel |
Autor: | Bóďa [ pon úno 01, 2016 10:45 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
jmenovec: dík mates: já vim, je to fakt hnusárna, ještě to takhle bastlit neorigo interiérem a zvyšováním výkonu. to auto na to neni stavěný, to neni žádnej závoďák! nj, bomby jsem moc nejel, taky s tim systém start/stop se to moc nedalo |
Autor: | MatesK [ pon úno 01, 2016 3:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
tak podle me predevsim tema novejma turbama to uplne zkurvis tak ja asi taky neco napisu teda az budu doma... tedka si pro zmenu uzivam kazdodenni kapačky v 7 rano v nemocnici, protoze sem si nasel boreliozu posledni rok se fakt jakože DAŘÍ |
Autor: | Plzeňák [ pon úno 01, 2016 4:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
Ty, Matěji ,tak hlavně brzké uzdravení |
Autor: | bzhasso [ stř úno 03, 2016 7:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
velmi dobrém stavu, a krásný interiér - prostě nemůžete vzít vaše oči !!!))) zejména pomlčka krásně ukázalo! Super)) |
Autor: | Max900R [ pát úno 26, 2016 1:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
To je furt samý turba a interiéry, ale brzdy a uložení tu nikdo neřeší... |
Autor: | Plzeňák [ pát úno 26, 2016 5:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
Mmj jak je na tom tvoje "Růženka " |
Autor: | Bóďa [ pát úno 26, 2016 8:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
Max900R píše: To je furt samý turba a interiéry, ale brzdy a uložení tu nikdo neřeší... brzdy jsem měl koupený čtypísty, ale stály za hovno, tak jsem je radši prodal a výrobu novejch uložení tlumičů jsem zadal asi před třemi lety shodou okolností tomu, komu jsem prodal ty brzdy. tak uvidíme, kdy se dočkaj sériový výroby. snad budou ještě k čemu přišroubovat v tom roce 2090 ještě něco? |
Autor: | Max900R [ sob úno 27, 2016 3:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
Voe, 2016 tam budou! A ty pak můžeš závidět do 2090... Plzeňák: Shodou okolností jí chybí brzdy a horní uložení A taky chladič, ale už se snad pohnou ledy. |
Autor: | Bóďa [ ned dub 03, 2016 8:43 pm ] | ||||||||
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo | ||||||||
novej lak, mlhovky, světla..
|
Autor: | Plzeňák [ pon dub 04, 2016 1:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
Je to klenot |
Autor: | Bóďa [ pon srp 08, 2016 6:21 pm ] | ||||||||||||||||||||||||
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo | ||||||||||||||||||||||||
tak, už se to snad blíží.... abych dělal nejhorší práci, co si člověk může na safranu vymyslet: vyměněný výměník klimy za nový - práce asi tak na sto let, i když už máte vyndanou palubku a motor a párkrát jste se v safranovi už hrabali aby to jelo: motor - kompletní kontrola u motoráře, nová radiusová sedla (ventily z BT chlazené sodíkem), zvětšená vodítka ventilů, srovnané hlavy, vytvořené mazací drážky na klice, přesahy vložek (nerezové podložky), origo renault těsnění pod hlavy + ošetřeno permatexem, vybroušené kanály, výfukové trochu zvětšené, natahaná nová elektrika motoru + cívky + snímače + trigger disk na řemenici + volnoběžný ventil s větším průřezem + nové větší vstřiky BOSCH, nové obložení lamely spojky směsí HDS a k tomu opracované plochy setrváku a přítlačáku s nastaveným předpětím přítlačáku, nové výkonější palivové čerpadlo + vymytá nádrž, nová kabeláž k čerpadlu aby to vydrželo: turba, setrvák a přítlačák ošetřeny cryo technologií (http://kryogenika.cz/), vystříkané dutiny karoserie, nazinkované nějaké šrouby, držáky, ramena atd., nová všechna ložiska kol, přední těhlice a ramena opískovány a nalakovány aby to přesně řídilo: v ramenech silentbloky na zakázku - tuhost 80 ShA, nápravnice uložená v silonu + větší pevnostní šrouby na uchycení k nosníkům, uplně nové řízení + uložení k nápravě v hliníku místo silentbloku, nové tyčky, čepy atd., nový kříž řízení, horní uložení tlumičů na unibalu z Maxovy dílny, nová dvoudílná kola bbs a pneu michelin pilost sport 4 225/40 r18 aby to vypadalo: koberce přebarvený načerno, pásy předělaný načerno, na sloupkách, stropnici atd. Alcantara®, trochu víc kůže atd.. aby to brzdilo: nová brzdovka, HBV a posilovač z phase II rv 2000, "nové" přední kotouče. zatím. na další rok snad budou uplně jiné brzdy
|
Autor: | Plzeňák [ úte srp 09, 2016 2:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ivanovo Biturbo |
No tě bůh . Mně omejou To je na Oskara |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |