Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 6:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2015 9:19 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak se stalo, že se auto zakoupilo. Někdy před koncem 2014. Auto v takovym polostavu. Něco uplně nový, např brzdy, přítlačák a lamela, nárazník atd. něco naopak uplně na šrot, např motor, turba, pár uložení.

Mezitím proběhla výměna bloku motoru za atmosferický s vysokou kompresí, což se zdálo jako docela dobrej nápad. Občas při velké zátěži detonace, jindy ne. Nakonec jsem při tejdení odstávce nemohl pak nastartovat a pak to jelo na pět válců, tak jsem samozřejmě rozebral půl příslušenství motoru, abych nakonec zjistil, že jedna svíčka pod tlakem nepálí. Opticky byla uplně oukej. Takže sem zakoupil svíčky nový, NGK za 1500,- a hle detonace zmizely UPLNĚ. Jenže bohužel jak se ukázalo asi o měsíc později, tak bylo načnutý tešnění pod hlavou (nejspíš - zatim se to nerozbíralo) a při zkušební jiždě na 0,8 bar se proprclo uplně. Voda všude.

Takže teď je opět odstávka a po dlouuuuhym dumání sem přišel na to, že přesto že finance stojej za piču, tak to prostě musim udělat pořádně. Díky upraveným čipům do ECU na 1,0bar si tedy vystačím se seriovym BI motorem. Tudíž nějaká taková GO, podle toho jak na tom budou válce atd. Nová turba už jsou v řešení, konečně sem sehnal.

Následně tedy zbytek auta, kde jsou samý libovky typu uložení kardanu, uložení rozvodovky, záchrana zadní nápravy, uchycení přední nápravnice do kastle, kde se to utrhlo na tom nejhoršim místě kde může. Budíky samozřejmost - teploty, tlaky. Nejspíš tam dám Quadra převodovku a mezitím nechám zrepásnout tu BI převod.

No a nakonec nějaký vyfikundace jako maskáčovej celopolep, nově lakovaný 18", Renovace interieru. A samozřejmě lehčí tuningy jako předělání sání(což už započlo:) ), pořádněj vejfuk, vykopnout klimu komplet a vůbec všechno co nepotřebuju. HC tuning až budou koruny jinak to nemá cenu.


Tady pro zajmavost - polská oprava válečku skončila žvejknutym těsněnim, takže sem to musel dávát asi na 6krát dohromady než sem přišel na to, kde je problém. každopádně tady je srovnání atmosférickýho válečku s BI.
Obrázek
Obrázek


Tady prosim původní motor, mimo teda asi kroužků v hajzlu, to skončilo přidřenou klikou a hlavně jedna vložka po polský opravě měla skříplý tesnění, takže taky moc dobrý
Obrázek
Obrázek

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: sob kvě 30, 2015 10:44 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tyjo ten předchozí majitel musel bejt strašnej frajer, že tam vyměnil takovejch věcí! :lol:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2016 1:05 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Když já dojedu motor tak pořádně :lol_ Těsnění pod palicí na třech místech v hajzlu :lol_
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Myslíte, že bych to musel rozdělat celý? Když sem na to koukal tak to vyrezlý neni. Naštěstí to bylo smíchaný s olejem, takže to udělalo takový máslo jenom :D Plán je teda jenom zajistit válce proti pohnutí a prolejt to olejem a párkrát protočit. Je to dobrej plán?

Obrázek
Obrázek

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2016 2:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tyjo spíš jak je humusácky zrezlý těsnění kolem vodních kanálků. to je viktor nebo ajšusa? vodu jsi tam měl klasicky z louže vedle auta nebo nějakej fridex?
nevim, ale jako jestli to fakt nechceš vyndávat, tak aspoň vytřít ty válce co nejlíp v poloze jak je to teď a potom bych motor otočil vzhůru nohama a ještě do toho zespoda nalil olej, aby protekl do válců mezi kroužkama a vyplavil ten humáč. a pak teda protočit a všechny válce hezky vytřít.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: čtv úno 04, 2016 7:49 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
viktor...pak uz to chcalo dost takze tam byla norm voda...ok zkusim s tim neco udelat...asi to taky profouknu vzduchem z kompresoru

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: sob úno 27, 2016 1:42 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Už nebudu vracet na auto přisávání par z nádrže. Chtěl jsem se zeptat co bude lepší - zaslepit to na nádrži / nebo tam dát malý vzduchový filtřík? Jelikož benzín je těkavý, tak mi ten filtr nepřijde moc dobrej nápad, ale zase nevim jestli je možný tu nádrž takle uzavřít?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2016 12:05 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
a proč to tam nebudeš vracet?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2016 2:06 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
třeba protože to tam nechci!? 8)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2016 10:01 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
Upřímně si nemyslím že tohle je zrovna dobrý misto kde šetřit váhu

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2016 5:46 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
třeba protože to tam nechci!? 8)

vyhoď to s celou nádrží :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: pon úno 29, 2016 7:54 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
dík za radu :good: ... :roll:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Matýskovo BITURBO
PříspěvekNapsal: úte bře 01, 2016 9:33 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
"Aby palivová nádrž dobře fungovala, je potřeba do ní přivádět čerstvý vzduch a odvádět případné benzinové výpary. U karburátorů toto bylo řešeno jednoduchým odvětráním do atmosféry přes gravitační ventil, který v případě převržení nebo velkého naklonění vozu uzavřel odvětrání a palivo nevytékalo ven. Nevýhodou tohoto řešení byl např. u aut s motorem vzadu malý benzinový odér při vyšších letních teplotách. U Favoritu a Felicie LEKR byl tento stav odstraněn svedením odvzdušňovací hadice od gravitačního ventilu po hrdle palivové nádrže až na držák u zadní nápravy, kde byl dle Etky nasunut jakýsi trychtýřek s jemným sítkem, který jsem nikdy neviděl v reále, takže je možné, že jej tam vůbec nedávali. Díky poloze výdechu odvzdušnění nebyl nikdy cítit benzín. Ekocipi však nikdy nespí, proto je u všech stříkaček zavedeno odvětrání palivové nádrže přes aktivní uhlí. Přínos? Veškerý žádný."

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz