Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Biturbo
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=1905
Stránka 1 z 1

Autor:  Bóďa [ pát čer 27, 2014 9:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Biturbo

Tak jste si asi všimli, že jsem si pořídil biturbo... Auto je z polska, což znamená, že nic neni nemožný, takže např. vejfuk zdrátovanej drátem i s ilozací no problem. Veškerý zásahy do kabeláže provedeny způsobem "krutův spoj" taky nepřekvapěj, intercooler zavařenej pryskyřicí na laminování je podle ISO 9001. Open loop blow off ventil zapojenej na sání turba a sériovej blow off zapojenej opačně (výdechem před klapku) je završením několikaletýho vývoje, protože použít dva blow off ventily tak, aby výsledkem bylo, že motor nemá žádnej blow off ventil je kumšt.
Auto žralo olej a to tak, že po cca 3 minutách (na volnoběh) od nastartování vymřela všechna fauna i flora v okolí 3 km následkem udušení.
Asi nemá cenu vypisovat, co všechno je na autě v pr..., spíš bude jednodušší napsat, proč tohle auto. Bylo za dobrý prachy a je celkem dobrá kastle (nebouraná, takže ne moc shnilá), byly k tomu zadní pneu 4x4 tlumiče, je tam pk9 převodovka, prostě základ tak nějak dobrej. Auto mám od ledna a plán byl dát to do jara tak nějak dohromady, aby to aspoň jezdilo, abych si s tim letos zajezdil a na podzim to trochu kuchnout a začít to dělat pořádně (asi ne najednou). Takže jsem dělal jen to, co bylo nejhorší nebo co se hodí dělat u každýho takovýho auta. Všechno to tak nějak vidíte na obrázcích.. Brzdy, spojka se setrvákem, všechny oleje, filtry, táhla řazení, intercooler, přední nárazník s mlhovkama a znakem, vše nové. Místo výfuku zatím 65mm trubka, ale to jste si asi všimli na sraze.
Ještě k motoru, kterej měl na nejhorším válci kompresi 3,75 a na nejlepším 6. Ukazovalo to spíš na ventily, tak se motor rozkuch, po zjištění, že motor byl evidentně velmi nedávno dělanej (ale asi stejně jako třeba vejfuk nebo intercooler) a že jednak jsou špatný sedla ventilů (a bylo předpokládáno, že i gufera) a jednak na nich byla nateklá nějaká těsnící srajda, mi brácha půjčil svoje hlavy. Takže se tam daly jiný hlavy a motor se zase složil. Ale protože to olej žere furt, i když o dost míň, tak jsou špatný i kroužky. Chtěl jsem tam na podzim/přes zimu stejně dávat jinej motor (ze zlaťáka no.1, kterej má teď cca 20tkm), ale teda olej to žrát nemuselo.
Nevím, jeslti má vůbec cenu psát nějaké plány, protože ty se zrealizují asi tak za sto let, až to dám trochu dokupy. Nicméně kromě jiného chci předělat zapalování na cívky a motor naladit na plně programovatelné ECU Master Ignition, takže by to pak mělo mít nějaký výkon i...

Přílohy:
01.jpg
01.jpg [ 316.29 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
02.JPG
02.JPG [ 268.69 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
03.JPG
03.JPG [ 493.97 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
04.JPG
04.JPG [ 384.41 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
05.JPG
05.JPG [ 346.11 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
06.JPG
06.JPG [ 318.1 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
07.JPG
07.JPG [ 252.74 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
08.JPG
08.JPG [ 281.72 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
09.JPG
09.JPG [ 388.31 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
10.JPG
10.JPG [ 414.33 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
11.JPG
11.JPG [ 443.98 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
12.JPG
12.JPG [ 444.91 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
13.JPG
13.JPG [ 495.61 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
14.JPG
14.JPG [ 473.66 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
15.JPG
15.JPG [ 432.57 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
16.JPG
16.JPG [ 497.29 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
17.JPG
17.JPG [ 425.45 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
18.JPG
18.JPG [ 455.56 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
19.JPG
19.JPG [ 432.97 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
20.JPG
20.JPG [ 363.11 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
21.JPG
21.JPG [ 429.96 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
22.JPG
22.JPG [ 440.88 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
23.JPG
23.JPG [ 390.16 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
24.jpg
24.jpg [ 377.38 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
25.JPG
25.JPG [ 360.58 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
26.JPG
26.JPG [ 422.16 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
27.JPG
27.JPG [ 375.26 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
28.JPG
28.JPG [ 414.14 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
29.JPG
29.JPG [ 401.52 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]
30.JPG
30.JPG [ 350.96 KiB | Zobrazeno 8800 krát ]

Autor:  MatesK [ sob čer 28, 2014 8:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Biturbo

Coveče ty 19 vůbec nevypadaj větší, teda takle na fotce.

Jinak dost podobnej styl oprav jako na Qatře :lol_ Akorát že u tebe začli pozdějš :D :good:

Autor:  Bóďa [ sob čer 28, 2014 5:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Biturbo

no jsou na tom větší pneu, tak možná proto. ale neboj, v reálu už vypadaj docela dostatečně velký :mrgreen:

Autor:  Max900R [ ned čer 29, 2014 10:46 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Biturbo

Mazec!Nevěřil jsem,že to do srazu pojede a nakonec i přes dlouhej kouř jelo pohoda jazz. :good:
Poláci jsou mistři neodborných zásahů, viz.moje BT a vruty do dřeva natvrdo do kastle a všechno dojeté na doraz.Je ale fakt,že díky ceně je to pořád dobrý kauf a aspoň nemusí mrzet člověka do toho hrábnout a udělat to pořádně.
Myslím, že i když se Ti třeba teď nechce, tak jednou tu káru dotáhneš k dokonalosti a bude lepší než byla nová. Zaslouží si to.

Autor:  MatesK [ pon lis 10, 2014 1:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Biturbo

Dobrý fotky :lol_ Robine mohl bys mi je poslat pls, dík :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/