Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 7:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: pon říj 14, 2013 3:25 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát bře 01, 2013 9:00 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Auto snů: Renault Avantime, Megane RS265 Cup, Clio V6 a BMW E30 M3
Tak tohle je můj Safrane v rodině už je přes 8 let, kupovali jsme ho jako předváděcí vůz z auto avantu, když měl najeto asi 8tis km. Já s ním jezdím přes 2 roky už, vlastně od doby co mám řidičák, protože poslední roky už s nim moc nikdo nejezdil v roce 2010 táta pořídil mámě novýho Megane a všichni kvůli spotřebě jezdili s tim. A před měsícem zhruba si poříidil táta Fluence, o kterým se dlouho rozhodoval jestli jít do 2 roky starého Latitude nebo uplně nového Fluence. Nakonec chtěl mít prostě nový auto a záruku (samozřejmě já už se viděl jak si budu půjčovat Latituda :lol_ ). No a Safrana nechtěl prodat, řekl že mi ho radši dá, než abych si kupoval prý nějakou plečku, do který akorát budu rvát peníze za servis. Což já sem rád, protože Safrana sem od tý doby co jsme dřív ještě měli Ph1 fakt miloval, ale pravda že po tom městě jezdim tak za 9 - 11l, takže drtivá většina peněz de do benzinu. Jinak teď má najeto necelejch 170tis km.

No mám v plánu opravit pár věcí a přizpůsobit si ho podle sebe (žádnej tuning). Jako první asi pořídim 17"kola z Laguny na příští léto, s tím že ty 15" co tam mám bych nechal na zimu, jinak v zimě jezdim s plecháčema a poklicema. Dál mě štvou ty zašlý plasty co maj do černý už daleko. Přemýšlel sem jak je dát do barvy laku a asi nejlepší bude to nechat přelepit folií. Jinak drobnejch chyb na laku je víc, když člověk přijde k autu blíž např. v rohu předního nárazníku - se někdo otřel na parkovišti a odjel a to samý v menšim je i v zádu. Dál potřebuju nějak vyřešit zasekávající se otáčkoměr, který mě fakt nehorázně štve i když se na něj nedívám. Kdokoliv sedne dopředu, tak si toho hned všimne. No a zjistil sem, že mi asi teče voda z odstřikováčů světel na zem a odstřikovače světel vůbec nefungujou. Největší problém je, že s tim nemám žádný zkušenosti a bojim se v tom vrtat.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: úte říj 15, 2013 10:22 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ahoj. Vypadá super! Tak ať ti slouží ještě dlouho a přijedeš se taky někdy ukázat na sraz. ;-) A tohle auto jezdí docela dobře na plyn, tak pokud tě štve spotřeba, tak si ho nech překopat a táta začne litovat, že ho vyměnil ;-P Bóďa, Robík a Bany s ním na plyn něco nalítali a co vím, tak byli moc spokojení. Hlavně náklady na palivo jsou rázem na úrovni Twinga. Ty ostřikovače si sežeň jiné, opravit se to nedá. Je to jednoduchý vyměnit. A vysouvají se pouze když svítí světla, nevím, jestli to víš. Pokud neslyšíš čerpadlo, bude chyba buď v relátku nebo dost často v konektoru za levým světlem. Stačí vyčistit a trošku přihnout, aby tam byl dobrý kontakt. Popř. zkus připojit čerpadlo natvrdo na baterku,abys zkusil, jestli funguje. Dá se v konektorku na pravém boku pod nárazníkem. Prahy je nejlepší stříknout do barvy a ostatní je věc názoru. Mi se to třeba nelíbí v barvě, tak bych asi zkusil ten polep fólií. Ale ono stačí, když to pravidelně stříkneš tím plast spreyem.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: úte říj 15, 2013 9:08 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 27, 2011 1:32 pm
Příspěvky: 51
Bydliště: Slaný
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2,5 20V
Plány: Udržet stále funkční
Z mý strany velká závist :good:

_________________
R21 1,7 1990 4dvéřák (rozebráno)
R21 1,7 1992 5dvéřák (rozebráno)
Thalia 1,2 2007 (v provozu)
Safrane 2,5 1999 (v provozu)
Laguna II 2,0T 2006 LPG (v provozu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: úte říj 15, 2013 9:57 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
čau, hezkej kus :wink: každopádně s tou folií to moc nevidim, protože jsou tak dva odstíny zlatý a že by to sedělo zrovna s tou tvojí neni moc pravděpodobný. Jak řikal Max, objel bych to nějakym černidlem na plasty. Mě docela vyhovujou tekutý, protože se daj nanýst ve velký vrstvě, přebytek setřeš, ale pěkně se to nasákne a docela to nějakou dobu vydrží. Uplnej ideál je to na ty už "šedý" plasty. Jestli chceš do konce týdne se budu pohybovat po Střížkově/Proseku a mám to v autě, tak to můžeš zkusit.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: úte říj 15, 2013 11:22 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ahoj, pěkný :good:

zašlý plasty doporučuju vyčistit pomocí čističe na kola, ale nenechávat působit moc dlouho. a po umytí a uschnutí takovej gel na pneumatiky od Meguiars. nebo pastu od wurtha. obojí ti to plasty oživí, ale samozřejmě vydrží to jen pár týdnu, i když do takovýho stavu jako na fotkách by se to vrátit už nemělo.
pokud to chceš dlouhodobě černý a nechceš se o to moc starat, tak místo oživovače to natřít oživovačem nárazníků s černým pigmentem, ale mám vyzkoušeno že jedině od sonaxu (i když ho nepokládám za nějakou supr značku) ty načerněný plasty vydržej černý několik let a nemusíš se bát, že se o to otřeš a budeš černej, jak je tomu u černidel jinejch značek.
do fólie je to podle mě blbost, protože za prvý nikdo nebude mít tenhle odstín, za druhý by se to stejně muselo připravit jako pod lak - vyhladit strukturu plastu, z čehož plyne za třetí, že by to vyšlo cenově stejně a jinou vyhodu ve folii nevidim. nechal bych nastříkat prahy do barvy auta a zbytek jen oživit :good:

zasekávající otáčkoměr bude odlupující se podkladovou fólií. tu černou podkladovou folii s kontrolkama v phase II asi nějakej soudruh nařídil lepit klovatinou nebo "bílou pastou", takže se to odlupuje (a za tepla se to kroutí), takže se o to potom zasekávaj ručičky.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: stř říj 16, 2013 9:06 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát bře 01, 2013 9:00 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Auto snů: Renault Avantime, Megane RS265 Cup, Clio V6 a BMW E30 M3
Diky za rady, a jak mas na fotce v barve kliky dveri, to si taky strikal? Ony by asi potrebovaly prestrikat cely oba narazniky, jak se driv o to nekdo otrel. Nema s tim nekdo zkusenost na kolik to asi tak vyjde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: ned říj 20, 2013 1:15 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát bře 01, 2013 9:00 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Auto snů: Renault Avantime, Megane RS265 Cup, Clio V6 a BMW E30 M3
Tak už se povedlo, ale místo opravy sem si privodil dalsi problem, vedel sem ze se do toho nemam vrtat... Jinak funguje uz plynule, ale neopatrnosti se mi posunula rucicka tachometru, tam kde ji vidite a otacky ukazujou asi o 1tis min. Rychlost je o dost min tak o 50km/h asi

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: ned říj 20, 2013 5:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jak jsem ti psal ve zprávě, prostě to zase posuň zpět :D
takže buď ručičky vysadit a nasadit jak maj bejt nebo otočit doprava kolem dokola a až se zastaví, tak točit dál a tím ji na osičce otočíš...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: ned říj 20, 2013 5:46 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát bře 01, 2013 9:00 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Auto snů: Renault Avantime, Megane RS265 Cup, Clio V6 a BMW E30 M3
Je děkuju, já už se s tim bál hejbat, řikám fakt sem nikdy nic nedělal a nejdnou vidim tu ručičku dole, řikám co s tim... koukám na internet a teď čtu něco o přetrženym magnetu a podobně... no děkuju za radu, jestli ještě něco budu opravovat tak se neudit asi nebudete :lol_

Mimochodem, mám páčku na stěrače ze Safrana Ph2 (nejen to spoustu dílů mám ve sklepě ze Safrana bráchy), a když dám stěrače jen o jedno cvaknutí dolu na takovej ten časovač, tak se zasekávaj a skoro nestíraj, většinou se v půlce zaseknou. Sylšel sem že stačí vyměnit tu páčku, jenže teď se na ní dívám a vypadá, že mi s tim asi nepůjde ovládat palubní PC. Protože když to zmáčknu z boku, tak necvakne to kolečko, ale posune se celá ta část, kterou se pootáčí, když se ovládá zadní stěrač, jestli mi rozumítr, to asi nepůjde co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane Ph2 - 2,5 20V 1998
PříspěvekNapsal: úte lis 05, 2013 6:46 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: pát bře 01, 2013 9:00 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Auto snů: Renault Avantime, Megane RS265 Cup, Clio V6 a BMW E30 M3
Tak dnes jsem konečně zajel s tim prasklým výfukem, zítra přijde komplet nový. Přišel mi jen tento obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz