Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 6:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: My pearl 3.0 V6 24V
PříspěvekNapsal: stř črc 25, 2012 2:26 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: úte lis 01, 2011 5:08 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Olsztyn, Poland
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: RXE
Hi all. Some know that I had a golden safrane, did not survive. Now I show my new car. It is from 2000, is a 3.0 V6 24V.
Auto is on the meter 21 thousand km. I bought it from Russians in Germany, the old grandfather - the only owner. Auto was six years unused.
With Boda colleague who helps me in some cases, the car is already in the manual transmission.
Pictures below:
https://picasaweb.google.com/sheraster/ ... K39vrLrmwE

_________________
www.renaultsafrane.pl

ObrázekLPG wystrojone na AFR
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: My pearl 3.0 V6 24V
PříspěvekNapsal: sob črc 28, 2012 7:12 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: úte lis 01, 2011 5:08 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Olsztyn, Poland
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: RXE
More videos :)

From 60 to 100 km / h in second gear and buckled three to 140.

Three of a kind - from 80 to 140km / h

0-100km / h from a standing start (slight slip at start)

0-100km / h from a standing start, the second attempt

_________________
www.renaultsafrane.pl

ObrázekLPG wystrojone na AFR
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: My pearl 3.0 V6 24V
PříspěvekNapsal: stř čer 26, 2013 7:52 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: úte lis 01, 2011 5:08 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Olsztyn, Poland
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: RXE
Gearbox PK6 012 (clio v6). 6-speed.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek

ObrázekObrázek

Obrázek

_________________
www.renaultsafrane.pl

ObrázekLPG wystrojone na AFR
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: My pearl 3.0 V6 24V
PříspěvekNapsal: stř čer 26, 2013 8:30 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
:good: swietnie! Jak sie jezdi?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: My pearl 3.0 V6 24V
PříspěvekNapsal: stř čer 26, 2013 5:53 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:good: nice 6speed, it is interesting :wink:
nice wheels :wink:
brakes from Espace? 320mm?

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: My pearl 3.0 V6 24V
PříspěvekNapsal: stř čer 26, 2013 8:12 pm 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: úte lis 01, 2011 5:08 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Olsztyn, Poland
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: RXE
Yes, its 324mm from espace.

Extremely short gearshift lever jumps, side to side clearance is 2 mm, the front and rear after 4mm - typically sport short box. Change itself is a click and run sitting, like not movin renault, shifting and are immediately turns, and again the next gear is rotating - driving torque rpm.

Totally different car goes, is much easier to place. There was a lot of fighting with the clutch (which it was not), and the lifting jack and cable length.

_________________
www.renaultsafrane.pl

ObrázekLPG wystrojone na AFR
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: My pearl 3.0 V6 24V
PříspěvekNapsal: pát zář 06, 2013 8:23 am 
Offline
Mírně pokročilý

Registrován: úte lis 01, 2011 5:08 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Olsztyn, Poland
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: RXE
Obrázek

_________________
www.renaultsafrane.pl

ObrázekLPG wystrojone na AFR
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz