|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 16, 2024 7:08 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte dub 12, 2011 6:46 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
V sobotu jsem si dovezl z německa toto auto. Měl jsem neuvěřitelné štěstí, na co jsem narazil. Na mobile.de jsem našel jednoho stříbrného V6 24v najeto 150 tkm s vadou převodovky a už jsem pro něj chtěl jet, ale ještě jsem se podíval na autoscout a tam jsem našel přesně to, co jsem potřeboval. Zlatý V6 24v se šíbrem málo jetý - 83.800 km a jako bonus navigace, kůže, xenony, rádio s changerem, nové zimáky a dosud plně servisovaný (mám i faktury) s nedávno vyměněnými spousty věcmi. Auto je v provozu až od r. 2000. Takže po trochu složitějším navázání kontaktu (turek) jsem domluvil odvoz na víkend a hned jsme pro to s tátou frčeli. Co mám s autem v plánu? Jako první dát pryč vadnou převodovku a dát místo ní 6-ti stupňovou manuální převodovku PK6, při tom samozřejmě vyndání motoru a vyčištění komplet motorovýho prostoru a protože je motor docela hezky nahatý a je tam dost hliníku, tak se bude leštit. Potom si nechám namíchat barvu na celé auto podle originál kódu a zatím nastříkam biturbo nárazníky a starý zadek a v létě přestříkám celý zbytek auta, protože lak není úplně top a nechci mít každý díl jinak barevný (což už jsou některé díly teď). Auto nebylo nikde bouráno, ale jsou tam nějaké věci stříkané po parkovišťáckých ťukancích. Do srazu bych ho chtěl přihlásit, vyměnit tu převodovku, interiér a dát na něj biturbo nárazníky. Dále tam samozřejmě naimplantuji celý pneumatický podvozek, i když to bude malinko složitější oproti instalaci do prvního zlaťáka, protože tam byla stará kabeláž, takže tam byla interiérová příprava. Tady chci nechat tu kabeláž, která tam je, protože je tam spoustu vychytávek navíc a udělat extra kabeláž podvozku do interiéru (v interiéru jsou některá čidla, tlačítka, kontrolky, bere si to tam nějaké informace atd). Dále jsem si na původního zlaťáka koupil biturbo kola, která stále ještě leštím, takže ta samozřejmě přijdou také sem. To samé všechny věci, co jsem kupoval nové na původního zlaťáka a budou sem pasovat (takže ne věci k motoru). Když už to budu dělat, tak rovnou udělám prevné uchycení přední nápravnice a možná i polyuretanové silentbloky v ramenech, ale to spíš až časem, protože stejně budu muset časem řešit výrobu nového horního uložení tlumičů, tak to asi udělám až při jednom. No, a hlavně, nerozsekat ho....
Přílohy: |
P1170085.JPG [ 117.08 KiB | Zobrazeno 23281 krát ]
|
P1170087.JPG [ 152.93 KiB | Zobrazeno 23281 krát ]
|
P1170088.JPG [ 88.89 KiB | Zobrazeno 23281 krát ]
|
P1170095.JPG [ 69.97 KiB | Zobrazeno 23281 krát ]
|
P1170101.JPG [ 71.35 KiB | Zobrazeno 23281 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Marťas
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte dub 12, 2011 7:12 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm Příspěvky: 248 Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte dub 12, 2011 7:44 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
díky
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte dub 12, 2011 8:38 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Jáá to tušil,já to říkal-kdo to říkal,jáá to říkal !!!!... Tak makej a držíme ti v Plzni palce
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte dub 12, 2011 8:44 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
dík moc
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte dub 12, 2011 9:21 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Dobře Bóďa!
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte dub 12, 2011 9:52 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Hmm,no tak to bude raketa!S šestikvaltem a tím 24V. Parádní kousek, držím ti pěsti!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte dub 12, 2011 9:58 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no sám už se na to dost těšim. jezdim teď s bráchovym 24v s pětikvaltem z laguny a to tam má ještě původní automatovou elektriku motoru a řídící jednotku a taky to jede hodně slušně. myslim si, že s tim 6-ti kvaltem to bude dost zajímavý a úsporný
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: stř dub 13, 2011 9:13 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Nooo, každopádně to bude parádní. Určitě by do toho šel i můj táta, kdyby mu klekl automat a nebo já, kdyby mi tu káru dal
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv dub 14, 2011 12:12 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Já smekám, jsi prostě safránovej génius. Po takové ráně začínat zase znova to jenom potvrzuje že Safranem žiješ, super super super Ta PK6 převodovka se hodně poptává co jsem viděl na inzercích, jsou dvě verze na naftaky a na benzinaky že?
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv dub 14, 2011 1:34 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Myslim, že Bóďa to má stejně, jediný AUTO je Safrane takže si težko můžeš koupit jiný
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv dub 14, 2011 3:14 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
MatesK píše: Myslim, že Bóďa to má stejně, jediný AUTO je Safrane takže si težko můžeš koupit jiný Tak Tak. Safrane je AUTO, to ostatní jsou jen pokusy o auto
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv dub 14, 2011 8:56 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
noo, abych pravdu rekl, tak se mi hodně líbí ještě jedno úplně odlišné auto a chtěl bych si ho tak do 3 let pořídit. A to Alpine A610... ale samozřejmě jen jako "druhé" auto... jinak PK6 je mnoho.... různě zpřevodované a s různými přírubami. Na V6 24v se dávaly jen na Clio V6 a na Avantime. Potom na různé naftové i benzínové espace IV a laguny II a možná ještě někam, ale často to má jinou přírubu (třeba startér zezadu atd). Já použiji z motoru 2,2 dci a už jí mám sehnanou z espace IV. Počítal jsem maximální rychlosti na jednotlivé převody a vypadá to docela zajímavě (bude dlouhá tak akorát) a teoretickou maximální rychlost (bráno bez tření apod) to bude mít 303 km/h. Jen pro srovnání V6i 12v phase I má takto vypočítanou maximální rychlost 242 km/h a vím, že s ním brácha jel 240 km/h tachometrových, takže zas o tolik méně ta reálná nebude. Samozřejmě maximálka je vedlejší, já jsem spíš zvědavej na zrychlení a spotřebu, která by měla bejt poměrně dost nízká k tomu, že začínám znova.. no co mám dělat, přece ty všechny náhradní díly, co mám, nevyhodim... navíc jsem línej se učit jiný auto
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 15, 2011 5:18 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Vel Satis 2.0 turbo a 2.2dci má taky PK6 .
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 15, 2011 11:21 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|