Safrane Club
http://forum.safrane.org/

V6 24v "Zlaťák II"
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=1300
Stránka 1 z 12

Autor:  Bóďa [ úte dub 12, 2011 6:46 pm ]
Předmět příspěvku:  V6 24v "Zlaťák II"

V sobotu jsem si dovezl z německa toto auto. Měl jsem neuvěřitelné štěstí, na co jsem narazil. Na mobile.de jsem našel jednoho stříbrného V6 24v najeto 150 tkm s vadou převodovky a už jsem pro něj chtěl jet, ale ještě jsem se podíval na autoscout a tam jsem našel přesně to, co jsem potřeboval. Zlatý V6 24v se šíbrem málo jetý - 83.800 km a jako bonus navigace, kůže, xenony, rádio s changerem, nové zimáky a dosud plně servisovaný (mám i faktury) s nedávno vyměněnými spousty věcmi. Auto je v provozu až od r. 2000. Takže po trochu složitějším navázání kontaktu (turek) jsem domluvil odvoz na víkend a hned jsme pro to s tátou frčeli.

Co mám s autem v plánu? Jako první dát pryč vadnou převodovku a dát místo ní 6-ti stupňovou manuální převodovku PK6, při tom samozřejmě vyndání motoru a vyčištění komplet motorovýho prostoru a protože je motor docela hezky nahatý a je tam dost hliníku, tak se bude leštit. Potom si nechám namíchat barvu na celé auto podle originál kódu a zatím nastříkam biturbo nárazníky a starý zadek a v létě přestříkám celý zbytek auta, protože lak není úplně top a nechci mít každý díl jinak barevný (což už jsou některé díly teď). Auto nebylo nikde bouráno, ale jsou tam nějaké věci stříkané po parkovišťáckých ťukancích.
Do srazu bych ho chtěl přihlásit, vyměnit tu převodovku, interiér a dát na něj biturbo nárazníky.
Dále tam samozřejmě naimplantuji celý pneumatický podvozek, i když to bude malinko složitější oproti instalaci do prvního zlaťáka, protože tam byla stará kabeláž, takže tam byla interiérová příprava. Tady chci nechat tu kabeláž, která tam je, protože je tam spoustu vychytávek navíc a udělat extra kabeláž podvozku do interiéru (v interiéru jsou některá čidla, tlačítka, kontrolky, bere si to tam nějaké informace atd).

Dále jsem si na původního zlaťáka koupil biturbo kola, která stále ještě leštím, takže ta samozřejmě přijdou také sem. To samé všechny věci, co jsem kupoval nové na původního zlaťáka a budou sem pasovat (takže ne věci k motoru). Když už to budu dělat, tak rovnou udělám prevné uchycení přední nápravnice a možná i polyuretanové silentbloky v ramenech, ale to spíš až časem, protože stejně budu muset časem řešit výrobu nového horního uložení tlumičů, tak to asi udělám až při jednom.

No, a hlavně, nerozsekat ho.... :roll:

Přílohy:
P1170085.JPG
P1170085.JPG [ 117.08 KiB | Zobrazeno 22966 krát ]
P1170087.JPG
P1170087.JPG [ 152.93 KiB | Zobrazeno 22966 krát ]
P1170088.JPG
P1170088.JPG [ 88.89 KiB | Zobrazeno 22966 krát ]
P1170095.JPG
P1170095.JPG [ 69.97 KiB | Zobrazeno 22966 krát ]
P1170101.JPG
P1170101.JPG [ 71.35 KiB | Zobrazeno 22966 krát ]

Autor:  Marťas [ úte dub 12, 2011 7:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

tak teda hodne stesti se zlatakem druhym :good:

Autor:  Bóďa [ úte dub 12, 2011 7:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

díky :wink:

Autor:  Plzeňák [ úte dub 12, 2011 8:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

Jáá to tušil,já to říkal-kdo to říkal,jáá to říkal !!!!... :jop: Tak makej a držíme ti v Plzni palce :good:

Autor:  Bóďa [ úte dub 12, 2011 8:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

:good: dík moc

Autor:  hejlák [ úte dub 12, 2011 9:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

Dobře Bóďa! :good:

Autor:  Max900R [ úte dub 12, 2011 9:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

Hmm,no tak to bude raketa!S šestikvaltem a tím 24V. Parádní kousek, držím ti pěsti!

Autor:  Bóďa [ úte dub 12, 2011 9:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

no sám už se na to dost těšim. jezdim teď s bráchovym 24v s pětikvaltem z laguny a to tam má ještě původní automatovou elektriku motoru a řídící jednotku a taky to jede hodně slušně. myslim si, že s tim 6-ti kvaltem to bude dost zajímavý a úsporný

Autor:  Max900R [ stř dub 13, 2011 9:13 am ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

Nooo, každopádně to bude parádní. Určitě by do toho šel i můj táta, kdyby mu klekl automat a nebo já, kdyby mi tu káru dal ;-)

Autor:  TOMGWELL [ čtv dub 14, 2011 12:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

Já smekám, jsi prostě safránovej génius. Po takové ráně začínat zase znova to jenom potvrzuje že Safranem žiješ, super super super
Ta PK6 převodovka se hodně poptává co jsem viděl na inzercích, jsou dvě verze na naftaky a na benzinaky že?

Autor:  MatesK [ čtv dub 14, 2011 1:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

Myslim, že Bóďa to má stejně, jediný AUTO je Safrane :lol_ takže si težko můžeš koupit jiný :D

Autor:  TOMGWELL [ čtv dub 14, 2011 3:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

MatesK píše:
Myslim, že Bóďa to má stejně, jediný AUTO je Safrane :lol_ takže si težko můžeš koupit jiný :D



Tak Tak. Safrane je AUTO, to ostatní jsou jen pokusy o auto :smichypozemi:

Autor:  Bóďa [ čtv dub 14, 2011 8:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

noo, abych pravdu rekl, tak se mi hodně líbí ještě jedno úplně odlišné auto a chtěl bych si ho tak do 3 let pořídit. A to Alpine A610... ale samozřejmě jen jako "druhé" auto...


jinak PK6 je mnoho.... různě zpřevodované a s různými přírubami. Na V6 24v se dávaly jen na Clio V6 a na Avantime. Potom na různé naftové i benzínové espace IV a laguny II a možná ještě někam, ale často to má jinou přírubu (třeba startér zezadu atd). Já použiji z motoru 2,2 dci a už jí mám sehnanou z espace IV. Počítal jsem maximální rychlosti na jednotlivé převody a vypadá to docela zajímavě (bude dlouhá tak akorát) a teoretickou maximální rychlost (bráno bez tření apod) to bude mít 303 km/h. Jen pro srovnání V6i 12v phase I má takto vypočítanou maximální rychlost 242 km/h a vím, že s ním brácha jel 240 km/h tachometrových, takže zas o tolik méně ta reálná nebude.
Samozřejmě maximálka je vedlejší, já jsem spíš zvědavej na zrychlení a spotřebu, která by měla bejt poměrně dost nízká :jop:

k tomu, že začínám znova.. no co mám dělat, přece ty všechny náhradní díly, co mám, nevyhodim... navíc jsem línej se učit jiný auto :lol_

Autor:  Plzeňák [ pát dub 15, 2011 5:18 am ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

Vel Satis 2.0 turbo a 2.2dci má taky PK6 . :wink:

Autor:  Bóďa [ pát dub 15, 2011 11:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: V6 24v "Zlaťák II"

:good:

Stránka 1 z 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/