|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 06, 2024 3:08 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát bře 02, 2012 4:59 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Na tvrdo bych to nedával, aby se ti neustřihly šrouby. Budou tam rázové špičky bez těch gum. Ale ty tvrdší silentbloky proč ne. Snad brzy budou. Když jsem ve středu byl naposledy v práci, tak na tom zrovna dělal. Za dva týdny mám rozlučku, tak myslím, že mi to tam donese. Ty rámečky vypadají docela dobře! Mi se to takhle na fotkách líbí. Chtěl bych to ale vidět na živo.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát bře 02, 2012 6:01 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
na tvrdo to dám, je vyzkoušený, že je to fakt dobrý, zpřesní to řízení a navíc ta nápravnice i trošku zpevní kastli. ono je tam teda origo hodně málo gumy, ale když jsem s tím zkoušel hejbat na zvedáku, tak si tam ta nápravnice pěkně plave i na tom malym množství gumy, takže potom nemá moc smysl řešit nějaký tvrdší silentlboky ramen, když se stejně hejbou s celou nápravnicí. nicméně samozřejmě tu nápravnici ještě různě provařím, popřípadě dovařím ještě různá zpevnění. o to, že by se střihly šrouby strach nemám, ty spodní jsou velký jako prase, spíš bych se bál o tu nápravnici, aby nepraskla někde na bodech, ale když bude dost zpevněná a provařená, tak není co řešit. vzadu jí máš taky natvrdo.. možná akorát popřemejšlim o nějakých trnech ty rámečky jsou na můj vkus docela extravagantní, takže si na ně zvykám a když se člověk rozhlídne po interiéru, tak to zatím k ničemu nesedí, jen k té zkušební spolujezdcově kličce v chromu, takže myslím, že až budu mít nachromovaný všechny ty detaily, co chci, tak to bude jak kdyby to bylo origo. ohledně optitronovejch budíků, jsou krásný, ale to je fakt vyráběli už v době safrána?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 13, 2012 6:47 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 13, 2012 8:21 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Hmm! Parádní, fakt!!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 13, 2012 10:35 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
díky. díky i za pomoc s koly, i když se to nakonec vyřešilo jinak akorát by to ještě chtělo ty víš co udělátko na poťák... jinak mřížka už je ve výrobě
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob dub 14, 2012 3:30 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Velká nádhera! Hodně velká!
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned dub 15, 2012 6:58 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned dub 15, 2012 6:26 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
díky kucí MatesK píše: Tedka se mi líbí i PhII a jako s binárazníkama a tak, se ti nelíbí nebo co?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned dub 15, 2012 7:17 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
tyvoe nějak tam na těch fotkách nemůžu zavostřit ty BInárazníky
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned dub 15, 2012 7:29 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
voe víš jak jsem to myslel... binárazníky zavostříš cca za měsíc
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát kvě 04, 2012 5:33 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak, dorazil výrobek z Maxovy tuningové dílny , který odstraňuje následky konstrukční vady. a mám konečně podvozek, který zajištuje stálou světlou výšku vozu dík Maxi, fachá to suprově a rovnou jedna řídící jednotka snížena -14/-12 na krásu a na cesty jedna origo
Přílohy: |
P1040864.JPG [ 104.68 KiB | Zobrazeno 7363 krát ]
|
P1040872.JPG [ 88.14 KiB | Zobrazeno 7363 krát ]
|
P1040874.JPG [ 117.64 KiB | Zobrazeno 7363 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát kvě 04, 2012 9:44 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
jsem rád, že to chodí dobře! Ty kola jsou pěknéé...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob kvě 05, 2012 7:48 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob kvě 05, 2012 9:27 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jj, max to vymyslel fakt dobře. to co jsem myslel já, tak by bylo naprd, já jsem to původně chtěl udělat tak, že na té otáčivé části bude naražen kovový kroužek a na té pevné taky a bude to prostě jen takové ložisko. ale tohle je mnohem lepší, protože tamto by se nedalo udělat tak dlouhé jako je ta osa no a samozřejmě jak je ta osa dlouhá, tak je to mnohem přesnější. ani jsem neměřil jakou to má výslednou odchylku, ale tipuju maximálně +-1,5 mm, což bude daný tim, že ty kloubky na táhle už taky nejsou nový a že držák toho potenciometru se na nápravnici taky docela hejbe, kdy je to přidělaný jen na dvou šroubech.
ono by to chtělo omlátit o hlavu spíš tomu chujovi, co vymejšlel umístění toho čidla a místo toho, aby ho umístil víc ven, tak použil nesmyslou páku, která čidlo ničí
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
memel
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv kvě 17, 2012 10:03 am |
|
|
Mírně pokročilý |
|
Registrován: úte kvě 15, 2012 10:45 pm Příspěvky: 24
Model: phase II
Rok výroby: 1996
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Úpravy: Full stock
|
Very beautiful Safrane... i love your weels and the color of your "Saf'" (safrane in france)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|