Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 6:54 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2012 4:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Na tvrdo bych to nedával, aby se ti neustřihly šrouby. Budou tam rázové špičky bez těch gum. Ale ty tvrdší silentbloky proč ne.

Snad brzy budou. Když jsem ve středu byl naposledy v práci, tak na tom zrovna dělal. Za dva týdny mám rozlučku, tak myslím, že mi to tam donese.

Ty rámečky vypadají docela dobře! :good: Mi se to takhle na fotkách líbí. Chtěl bych to ale vidět na živo.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát bře 02, 2012 6:01 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
na tvrdo to dám, je vyzkoušený, že je to fakt dobrý, zpřesní to řízení a navíc ta nápravnice i trošku zpevní kastli. ono je tam teda origo hodně málo gumy, ale když jsem s tím zkoušel hejbat na zvedáku, tak si tam ta nápravnice pěkně plave i na tom malym množství gumy, takže potom nemá moc smysl řešit nějaký tvrdší silentlboky ramen, když se stejně hejbou s celou nápravnicí. nicméně samozřejmě tu nápravnici ještě různě provařím, popřípadě dovařím ještě různá zpevnění. o to, že by se střihly šrouby strach nemám, ty spodní jsou velký jako prase, spíš bych se bál o tu nápravnici, aby nepraskla někde na bodech, ale když bude dost zpevněná a provařená, tak není co řešit. vzadu jí máš taky natvrdo.. možná akorát popřemejšlim o nějakých trnech

ty rámečky jsou na můj vkus docela extravagantní, takže si na ně zvykám a když se člověk rozhlídne po interiéru, tak to zatím k ničemu nesedí, jen k té zkušební spolujezdcově kličce v chromu, takže myslím, že až budu mít nachromovaný všechny ty detaily, co chci, tak to bude jak kdyby to bylo origo.

ohledně optitronovejch budíků, jsou krásný, ale to je fakt vyráběli už v době safrána? :shock:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 13, 2012 6:47 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jsem si udělal radost


Přílohy:
P1080467.JPG
P1080467.JPG [ 106.88 KiB | Zobrazeno 7436 krát ]
P1080473.JPG
P1080473.JPG [ 125.31 KiB | Zobrazeno 7436 krát ]
P1080474.JPG
P1080474.JPG [ 115.87 KiB | Zobrazeno 7436 krát ]
P1080475.JPG
P1080475.JPG [ 120.3 KiB | Zobrazeno 7436 krát ]
P1080478.JPG
P1080478.JPG [ 115.73 KiB | Zobrazeno 7436 krát ]
P1080479.JPG
P1080479.JPG [ 125.4 KiB | Zobrazeno 7436 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 13, 2012 8:21 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Hmm! Parádní, fakt!! :good:

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 13, 2012 10:35 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
díky. díky i za pomoc s koly, i když se to nakonec vyřešilo jinak :good:

akorát by to ještě chtělo ty víš co :) udělátko na poťák... jinak mřížka už je ve výrobě :jop:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob dub 14, 2012 3:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Velká nádhera! Hodně velká!

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned dub 15, 2012 6:58 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tedka se mi líbí i PhII :good: magorský kola jooooo :jop: :jop: :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned dub 15, 2012 6:26 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
díky kucí :)

MatesK píše:
Tedka se mi líbí i PhII :good:
a jako s binárazníkama a tak, se ti nelíbí nebo co? 8)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned dub 15, 2012 7:17 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
tyvoe nějak tam na těch fotkách nemůžu zavostřit ty BInárazníky :smichypozemi: :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned dub 15, 2012 7:29 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
voe víš jak jsem to myslel... :)

binárazníky zavostříš cca za měsíc :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2012 5:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak, dorazil výrobek z Maxovy tuningové dílny :D , který odstraňuje následky konstrukční vady. a mám konečně podvozek, který zajištuje stálou světlou výšku vozu :lol_
dík Maxi, fachá to suprově :good:
a rovnou jedna řídící jednotka snížena -14/-12 na krásu a na cesty jedna origo :good:


Přílohy:
P1040864.JPG
P1040864.JPG [ 104.68 KiB | Zobrazeno 7320 krát ]
P1040872.JPG
P1040872.JPG [ 88.14 KiB | Zobrazeno 7320 krát ]
P1040874.JPG
P1040874.JPG [ 117.64 KiB | Zobrazeno 7320 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2012 9:44 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
:good: jsem rád, že to chodí dobře! Ty kola jsou pěknéé...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob kvě 05, 2012 7:48 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tyvole tak to neřikám nic. Řádně předimenzovaný :good: :good: :good: Veprostřed to má i osičku? Opravdu chválim chlapci...teď bych to šel omlátit o hlavu tomu chujovi, co vymyslel to původní :lol_ :lol_ :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob kvě 05, 2012 9:27 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jj, max to vymyslel fakt dobře. to co jsem myslel já, tak by bylo naprd, já jsem to původně chtěl udělat tak, že na té otáčivé části bude naražen kovový kroužek a na té pevné taky a bude to prostě jen takové ložisko. ale tohle je mnohem lepší, protože tamto by se nedalo udělat tak dlouhé jako je ta osa no a samozřejmě jak je ta osa dlouhá, tak je to mnohem přesnější. ani jsem neměřil jakou to má výslednou odchylku, ale tipuju maximálně +-1,5 mm, což bude daný tim, že ty kloubky na táhle už taky nejsou nový a že držák toho potenciometru se na nápravnici taky docela hejbe, kdy je to přidělaný jen na dvou šroubech.

ono by to chtělo omlátit o hlavu spíš tomu chujovi, co vymejšlel umístění toho čidla a místo toho, aby ho umístil víc ven, tak použil nesmyslou páku, která čidlo ničí

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv kvě 17, 2012 10:03 am 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 15, 2012 10:45 pm
Příspěvky: 24
Model: phase II
Rok výroby: 1996
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXE
Úpravy: Full stock
Very beautiful Safrane... i love your weels and the color of your "Saf'" (safrane in france)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz