|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 3:34 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv čer 09, 2011 6:58 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
děs běs, bráchovi taky měnili, tak jsem zvědav, kolik najede. Nevim,co si tam nechal dát,ale jak znám bráchu, tak ten nejvetsi shit.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv čer 09, 2011 11:08 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak levej čepo je v pohodě, tak já fakt už nevim, co to lupání je. dost se to zmírnilo tim pravym čepem, ale stejně tam něco lupe....
techničák heč heč
Přílohy: |
P1180202.JPG [ 87.89 KiB | Zobrazeno 8797 krát ]
|
P1180203.JPG [ 79.76 KiB | Zobrazeno 8797 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát čer 10, 2011 2:55 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: tak levej čepo je v pohodě, tak já fakt už nevim, co to lupání je. dost se to zmírnilo tim pravym čepem, ale stejně tam něco lupe....
techničák heč heč Čtu dobře tu spotřebu? Město 16,7?! To jezdí zadarmo...
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned čer 12, 2011 9:04 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
16,7 když jezdíš jen na jedničku
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned čer 12, 2011 9:04 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Tyy jo, jak jsi to udělal s tím techničákem?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned čer 12, 2011 9:18 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
šikovně...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned čer 12, 2011 10:47 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
To se tady nesmí zveřejňovat, pak by to takhle dělal každej
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned čer 12, 2011 11:05 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
noo, spíš to bylo celkem jednoduchý kvůli dovozu, kde se na dovozový technický vypisuje protokol pro úřad..
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob čer 18, 2011 8:00 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak už se nemusim stydět a schovávat se pod volant, když dobržďuju a všichni se otočej, jestli mi upadla náprava nebo co.. už mi v tom nelupe . nakonec to přecejenom byl i ten levej čep FEBI, sice nebyl vykloktanej, je hezky tuhej, ale v určitý krajní poloze jde kov na kov. tak jsem tam zatim taky hodil to původní rameno a všechno ok.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob čer 18, 2011 9:19 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
jo jóóó jo ramenooo já to řikal...
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob čer 18, 2011 9:34 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no já to říkal taky, po tom co jsem vyměnil to pravý, ale když jsem z levýho sundal těhlici a zahejbal s čepem, tak se tvářil bejt ok, ale včera už jsem to prostě fakt chtěl opravit, protože už to bylo neúnosný, tak jsem ho pro jistotu vyměnil...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
satan-da23
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob črc 30, 2011 9:45 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: pon lis 22, 2010 10:25 pm Příspěvky: 51 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Skoro full
Úpravy: LPG Magic,17 alu silverstone, komplet plasty v barvě
Plány: Udělat z něj mazla,začíná se dařit
Auto snů: mám
|
Bóďa píše: tak levej čepo je v pohodě, tak já fakt už nevim, co to lupání je. dost se to zmírnilo tim pravym čepem, ale stejně tam něco lupe....
techničák heč heč Asi bys mi neofotil tvůj techničák,že?? Chtěl bych si zlegalizovat 17ky,nebo poraď jak to udělat
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob črc 30, 2011 10:05 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
klidně, ale bude ti to k ničemu... jednou jsem dostal info, že to jde přepsat z techničáku do techničáku, pokud se ti shoduje prvních nevim kolik znaků vin, ale na úřadě máme takový strašně chytrý techniky, že mě s tim vysmáli a poslali domů, i přesto, že jsem se tomu troubovi snažil vysvětlit, že mi tam menší kola nejdou dát přes brzdy, což mu bylo divný... věř mi, že legálně to prostě nejde, ani přes renault, prostě nic. leda bys měl nová kola a od výrobce bys měl typový list na safrána a tam by ani nevadilo, že by kola dřela apod, hlavě, pokud bys měl ten typový list, to už by to tam zapsat šlo. takže buď to tam jde při dovozu auta, kdy se vypisuje nový protokol s údaji, co mají být v českém techničáku nebo možná mít někoho na stk kdo by ti napsal nějaký cancour pro úřad, ale nevim nevim no... jinak docela sranda, dkyž jsem to tenkrát zjišťoval a na MVČR maj vzory těch typovejch listů a jsou tam nějaký značky a potom k nim vysvětlivky. no a v těch vysvětlivkách je třeba KL=ožíznout plastový podběh o 3 cm nebo sundat plastový podběh nebo vytáhnout lem blatníku o x cm nebo použít dorazy na tlumiče atd atd... prostě když máš ten papír tak tam ty kola můžeš dát i když tam uplně neseděj, ale když máš kola, který tam prsotě jenom dáš, ale nemáš k nim papír, tak smůla... ale v každym případě na každym úřadě si to dělaj jak chtěj, takže někde ti tam ty kola zapíšou třeba jenom tak, že jim řekneš dobrý den, koupil jsem to na tech a tech kolech a oni ti to tam zapíšou... takže je potřeba to zkusit. každopádně dobrý den pane pneumatickej podvozku a interiére initiale ten podvozek je lahoda, uplně něco jinýho než ten původní plovák jinak když jsem předělával zadní sedačky na elektrický, tak jsem celkem čuměl, že v těch RXE vs intiale sedačkách je až takovej rozdíl (kromě použitý kůže nebo toho, že rxe má boky, a zadky kromě kapes jenom koženkový), že ty blázni udělali z kůže i tu lemovku co rozděluje předky a boky .
Přílohy: |
P1180532.JPG [ 374.01 KiB | Zobrazeno 8024 krát ]
|
P1180533.JPG [ 362.45 KiB | Zobrazeno 8024 krát ]
|
P1180534.JPG [ 377.09 KiB | Zobrazeno 8024 krát ]
|
P1180536.JPG [ 371.22 KiB | Zobrazeno 8024 krát ]
|
P1180537.JPG [ 377.79 KiB | Zobrazeno 8024 krát ]
|
P1180538.JPG [ 494.28 KiB | Zobrazeno 8024 krát ]
|
P1180540.JPG [ 500.72 KiB | Zobrazeno 8024 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Marťas
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob črc 30, 2011 10:17 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm Příspěvky: 248 Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob črc 30, 2011 10:21 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
dik... no vepredu kdyz to nekde drhne tak vzdycky o prah v miste blizko sroubku kde je takovy ten zlom. vetsinou tam bud neni sroubek nebo tam je, ale je moc dlouhy. ten prah je tam totiz prisroubovany jen k plastovemu podbehu, takze kdyz je moc dlouhy sroubek, tak se prah tim sroubkem oddali od skutecneho (plechoveho) prahu a druhne. takze dat kratsi sroubek
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|