Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 4:44 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 7:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Zrovna jsem ty svoje Ronálky repásnul a nechal přelakovat. Zvolil jsem stříbrnou s lehce zlatavým efektem (jen když na to svítí slunce). Jsou hezký, mám z nich radost jako prase. Pak bohužel uvidím, jak vypadaj Bóďovi kola na autě a chce se mi z těch mejch brečet... :D Fatk nádhera! Na autě to vypadá ještě o moc líp než když jsem je viděl u Tebe v dílně...

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 8:38 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Teď mě napadlo, jak budeš ty kola opravovat, když je odřeš o nějakej obrubník? To nepůjde, ne?

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 8:45 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
To je uplně prioritní na co myslíš, když si nad těma kolama stravil půl života, takže se to nestane :lol_

Jinak Bodo asi najizdim pristi tyden...martin rikal ze uz asi budu moct makat :jop:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 8:57 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
MatesK píše:
To je uplně prioritní na co myslíš, když si nad těma kolama stravil půl života, takže se to nestane :lol_
No nevim, v žádným případě nechci bejt škodolibej, ale víš jak to je... Když něco dotáhneš k naprosté dokonalosti a stojí to hodně úsilí, tak začne platit zákon schválnosti (viz. Bóďův předchozí zlaťouš)... :) Mimochodem já se vsadím, že až v příštím tejdnu dotáhnu do konce tu moji ropu tak, že bude celá v černé perleti, všechny plasty v matné kontuře, s xenonama, křidýlkem a Ronálkama, tak do mě vlítne nějaká baba ve Fanoušovi. :lol_

A další věc, spolíhat na to, že si nikdy nikde nepodřu ani jedno kolo kolo...

Jinak před asi 2 měsíci jsem viděl lak, kterej vypadá napohled úplně stejně jako chrom. Decko stojí teda asi litr, ale je to fakt hezký. V tomto případě by to však opravit nešlo, protože tím nejde lakovat "do ztracena".

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 9:09 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
ty jo, vypadá to pěkně! Docela by mě zajímalo, jak by šly k tý mý červený... :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 9:29 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
delal sem si prdel :lol_ jde to rozlestit ale je to srani....ne ale zase vazne tohle uz nejsou kola na bezny jezdeni a rychlo-parkovani ve meste...i kdyz v RXEčku nemas moc problem s tim zpetnym kdyz se ti natoci presne na to kolo...no proste vim ze to jde je neodrit, ale clovek se na to musi soustredit....to je neco jako kdyz mam uz par mesicu vzduch podvozek...cekal jsem ze pujde hned do hajzlu...po praze kdyz vim ze pojedu pres debilni silnici, zapnu sport tlumeni...no a nic, dokonce sem ohnul kolo a prorazil pneu a tlumic nic...je to proste o pristupu...kdyz se s tim clovek musi hodne delat, tak i musi snazit to nerozsekat :wink: :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 11:19 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jestli si jsem něčim jistej, tak tim, že fakt neodřu kola o obrubník, to to radši postavim 10 cm od obrubníku než abych ojebal kola... Zadní se dá najet krásně podle zrcátka a přední si zatočíš a jak cejtíš že se dotkneš gumou tak potom kousek zpátky a srovnat...

jinak tyhle kola byly taky ojebaný a jsou na pár místech dovařený, je to zabroušený dorovna a nepoznáš to. Jako jasný, když se na to dovařený koukáš zblízka, tak poznáš, že dovařovanej matroš je lesklejší než zbytek, protože je měkčí..

jinak abych pravdu řek (a není to proto, že ty biturbí jsou moje :)), ty biturbí se mi vyleštěný líběj víc než vyleštěný ronaly... těm biturbím to prostě sluší víc

to je dobře mates... až uvidiš, co si ten degeš koupil za kola na S8... :evil:

maxi, hlavně doufám, že budete mít s Ivanem na sraze origo kola, vy ostudy! :) bitruba bez biturbo kol... :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 29, 2011 9:27 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
:-) no já budu rád, když tam budu vůbec biturbem... origo kola mít určitě nebudu, páč jsou na nich zimáky a jsou v hnusném stavu. Ale časem budou, až je zrenovuju.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2011 10:11 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Tak bohužel, nakonec tam přijde trapnej obyčejnej 5-ti kvalt... PK6 z dieselů tam nejdou, protože maj uplně jinou přírubu, prostě tam pasuje jen z 3,0 24v, takže jen a pouze z Avantime a z Clia V6. A bohužel nemám přebytečných 600 euro ke koupi té převodovky z francie. Takže teď tam dám 5-ti kvalt z laguny, i když to bude paradoxně trochu více práce třeba s hydraulikou spojky. A PK6 třeba někdy pápá.

Pokud už se zbavim určitejch povinností, tak bych se chtěl tento víkend konečně vrhnout na zlaťáka a to vyndat motor a začít připravovat přestavbu plus další věci, co se udělaj "když už je to venku..."

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2011 1:00 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
dobrý den, motor ven


Přílohy:
P1180058.JPG
P1180058.JPG [ 92.29 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180065.JPG
P1180065.JPG [ 68.13 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180077.JPG
P1180077.JPG [ 86.8 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180078.JPG
P1180078.JPG [ 96.49 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180081.JPG
P1180081.JPG [ 84.58 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180083.JPG
P1180083.JPG [ 89.35 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180084.JPG
P1180084.JPG [ 94.97 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180085.JPG
P1180085.JPG [ 90.94 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180086.JPG
P1180086.JPG [ 90.63 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180087.JPG
P1180087.JPG [ 97.65 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180088.JPG
P1180088.JPG [ 100.06 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180091.JPG
P1180091.JPG [ 121.15 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180092.JPG
P1180092.JPG [ 114.5 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180094.JPG
P1180094.JPG [ 126.93 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180095.JPG
P1180095.JPG [ 122.95 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180096.JPG
P1180096.JPG [ 113.36 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180097.JPG
P1180097.JPG [ 116.5 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180098.JPG
P1180098.JPG [ 132.74 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]
P1180103.JPG
P1180103.JPG [ 106.99 KiB | Zobrazeno 7825 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2011 9:51 am 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Budes rovnou i rozvody delat ze? :D

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2011 10:50 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nn, jeste ne. z tech rozvodu jsem trochu jelen, protoze neco jsem dvakrat v tech fakturach a servisce nasel napsano (rukou), ale je to mysleno spis ze se maj vymenit nebo ja nevim. najeto jeste sice nemaj, ale uz jsou 11 let stary, coz uz je dost. nicmene ted je tam necham a udelam v lete spolu s dalsima vecma, rovnou sundam hlavy a chci trochu upravit kanaly, dam novy tesneni pod hlavy atd. ten motor je venku asi tak za chvilku. je vidět, že někdo už konečně přemejšlel i nad tim, že to bude někdo dávat ven a všechno je tam poměrně chytře řešeno. ať už výfuk, servo, benzínový hadičky nebo konektory...
mozna ze tam rovnou dam ten novejsi asi 210 koňovej, koukal jsem, že se tenhle a ten můj motor dá sehnat za pár tisíc z těch dalších aut, do kterejch se dával, ale dával bych ho tam jen v případě, že by měl málo najeto, protože pořád tenhle je celkem dost málo jetej.
nejlepší možná bude, když na řemen kouknu, jestli už není náhodou měněnej

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2011 5:32 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Ten motor bude jak novej, motory co tahaj automatické převodovky jsou v super stavu vždy i když mají najeto daleko daleko víc. Sehnat tento motor s turbem to by bylo něco. Já už jsem jel v tom 5ti válci s turbem ve volvu a fakt je to mega znát.

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2011 6:04 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Myslíš že by stálo za to oturbit muj 2.5 20V? :-)
Jen jestli je fakt stejnej ten motor, aby neměl nějaký změny a já ho pak tim turbem nezabil.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned kvě 22, 2011 7:25 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak rozvody jsou vyrobený v roce 2010 :)

oturbit motor fakt neni jen tak, 2,5 se delala v turbu, ktere tlacilo pomerne malo a nemelo to vysoky vykon a i tak ten motor mel urcite jinej kompresni pomer nez atmosfera. skutecna t5 je 2,3, protoze ma mensi vrtani kvuli zesileni sten valcu. t5 ma asi 225 koni a t5-r asi 240 koni. mnohem jednoduzsi, levnejsi, a ucinnejsi je tedy sehnat volvo 850 v t5, ktere se da sehnat uz od 20 tis a ten motor dat i s prevodovkou do safrana.

vzhledem k uložení toho motoru je turbo trochu mimo, biturbo by bylo už něco jinýho.. :). ve venturi 300 biturbo má tenhle motor 310 ps a asi 420 Nm :good:

ja nechci jit cestou zadnejch brutalnich vykonu, maximalne dostat se na vykon te novejsi generace a staci. na takový věci si chci koupit alpinku a z ní udělat biturbo (když venturi umělo z PRV V6 biturbo vytáhnout 408 koní tak proč ne) :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz