|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob dub 27, 2024 4:44 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 29, 2011 7:48 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Zrovna jsem ty svoje Ronálky repásnul a nechal přelakovat. Zvolil jsem stříbrnou s lehce zlatavým efektem (jen když na to svítí slunce). Jsou hezký, mám z nich radost jako prase. Pak bohužel uvidím, jak vypadaj Bóďovi kola na autě a chce se mi z těch mejch brečet... Fatk nádhera! Na autě to vypadá ještě o moc líp než když jsem je viděl u Tebe v dílně...
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 29, 2011 8:38 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Teď mě napadlo, jak budeš ty kola opravovat, když je odřeš o nějakej obrubník? To nepůjde, ne?
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 29, 2011 8:45 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
To je uplně prioritní na co myslíš, když si nad těma kolama stravil půl života, takže se to nestane Jinak Bodo asi najizdim pristi tyden...martin rikal ze uz asi budu moct makat
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 29, 2011 8:57 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
MatesK píše: To je uplně prioritní na co myslíš, když si nad těma kolama stravil půl života, takže se to nestane No nevim, v žádným případě nechci bejt škodolibej, ale víš jak to je... Když něco dotáhneš k naprosté dokonalosti a stojí to hodně úsilí, tak začne platit zákon schválnosti (viz. Bóďův předchozí zlaťouš)... Mimochodem já se vsadím, že až v příštím tejdnu dotáhnu do konce tu moji ropu tak, že bude celá v černé perleti, všechny plasty v matné kontuře, s xenonama, křidýlkem a Ronálkama, tak do mě vlítne nějaká baba ve Fanoušovi. A další věc, spolíhat na to, že si nikdy nikde nepodřu ani jedno kolo kolo... Jinak před asi 2 měsíci jsem viděl lak, kterej vypadá napohled úplně stejně jako chrom. Decko stojí teda asi litr, ale je to fakt hezký. V tomto případě by to však opravit nešlo, protože tím nejde lakovat "do ztracena".
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 29, 2011 9:09 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
ty jo, vypadá to pěkně! Docela by mě zajímalo, jak by šly k tý mý červený...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 29, 2011 9:29 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
delal sem si prdel jde to rozlestit ale je to srani....ne ale zase vazne tohle uz nejsou kola na bezny jezdeni a rychlo-parkovani ve meste...i kdyz v RXEčku nemas moc problem s tim zpetnym kdyz se ti natoci presne na to kolo...no proste vim ze to jde je neodrit, ale clovek se na to musi soustredit....to je neco jako kdyz mam uz par mesicu vzduch podvozek...cekal jsem ze pujde hned do hajzlu...po praze kdyz vim ze pojedu pres debilni silnici, zapnu sport tlumeni...no a nic, dokonce sem ohnul kolo a prorazil pneu a tlumic nic...je to proste o pristupu...kdyz se s tim clovek musi hodne delat, tak i musi snazit to nerozsekat
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 29, 2011 11:19 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jestli si jsem něčim jistej, tak tim, že fakt neodřu kola o obrubník, to to radši postavim 10 cm od obrubníku než abych ojebal kola... Zadní se dá najet krásně podle zrcátka a přední si zatočíš a jak cejtíš že se dotkneš gumou tak potom kousek zpátky a srovnat... jinak tyhle kola byly taky ojebaný a jsou na pár místech dovařený, je to zabroušený dorovna a nepoznáš to. Jako jasný, když se na to dovařený koukáš zblízka, tak poznáš, že dovařovanej matroš je lesklejší než zbytek, protože je měkčí.. jinak abych pravdu řek (a není to proto, že ty biturbí jsou moje ), ty biturbí se mi vyleštěný líběj víc než vyleštěný ronaly... těm biturbím to prostě sluší víc to je dobře mates... až uvidiš, co si ten degeš koupil za kola na S8... maxi, hlavně doufám, že budete mít s Ivanem na sraze origo kola, vy ostudy! bitruba bez biturbo kol...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát dub 29, 2011 9:27 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
no já budu rád, když tam budu vůbec biturbem... origo kola mít určitě nebudu, páč jsou na nich zimáky a jsou v hnusném stavu. Ale časem budou, až je zrenovuju.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned kvě 15, 2011 10:11 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Tak bohužel, nakonec tam přijde trapnej obyčejnej 5-ti kvalt... PK6 z dieselů tam nejdou, protože maj uplně jinou přírubu, prostě tam pasuje jen z 3,0 24v, takže jen a pouze z Avantime a z Clia V6. A bohužel nemám přebytečných 600 euro ke koupi té převodovky z francie. Takže teď tam dám 5-ti kvalt z laguny, i když to bude paradoxně trochu více práce třeba s hydraulikou spojky. A PK6 třeba někdy pápá.
Pokud už se zbavim určitejch povinností, tak bych se chtěl tento víkend konečně vrhnout na zlaťáka a to vyndat motor a začít připravovat přestavbu plus další věci, co se udělaj "když už je to venku..."
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned kvě 22, 2011 1:00 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned kvě 22, 2011 9:51 am |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Budes rovnou i rozvody delat ze?
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned kvě 22, 2011 10:50 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nn, jeste ne. z tech rozvodu jsem trochu jelen, protoze neco jsem dvakrat v tech fakturach a servisce nasel napsano (rukou), ale je to mysleno spis ze se maj vymenit nebo ja nevim. najeto jeste sice nemaj, ale uz jsou 11 let stary, coz uz je dost. nicmene ted je tam necham a udelam v lete spolu s dalsima vecma, rovnou sundam hlavy a chci trochu upravit kanaly, dam novy tesneni pod hlavy atd. ten motor je venku asi tak za chvilku. je vidět, že někdo už konečně přemejšlel i nad tim, že to bude někdo dávat ven a všechno je tam poměrně chytře řešeno. ať už výfuk, servo, benzínový hadičky nebo konektory... mozna ze tam rovnou dam ten novejsi asi 210 koňovej, koukal jsem, že se tenhle a ten můj motor dá sehnat za pár tisíc z těch dalších aut, do kterejch se dával, ale dával bych ho tam jen v případě, že by měl málo najeto, protože pořád tenhle je celkem dost málo jetej. nejlepší možná bude, když na řemen kouknu, jestli už není náhodou měněnej
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned kvě 22, 2011 5:32 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Ten motor bude jak novej, motory co tahaj automatické převodovky jsou v super stavu vždy i když mají najeto daleko daleko víc. Sehnat tento motor s turbem to by bylo něco. Já už jsem jel v tom 5ti válci s turbem ve volvu a fakt je to mega znát.
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned kvě 22, 2011 6:04 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
Myslíš že by stálo za to oturbit muj 2.5 20V? Jen jestli je fakt stejnej ten motor, aby neměl nějaký změny a já ho pak tim turbem nezabil.
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned kvě 22, 2011 7:25 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak rozvody jsou vyrobený v roce 2010 oturbit motor fakt neni jen tak, 2,5 se delala v turbu, ktere tlacilo pomerne malo a nemelo to vysoky vykon a i tak ten motor mel urcite jinej kompresni pomer nez atmosfera. skutecna t5 je 2,3, protoze ma mensi vrtani kvuli zesileni sten valcu. t5 ma asi 225 koni a t5-r asi 240 koni. mnohem jednoduzsi, levnejsi, a ucinnejsi je tedy sehnat volvo 850 v t5, ktere se da sehnat uz od 20 tis a ten motor dat i s prevodovkou do safrana. vzhledem k uložení toho motoru je turbo trochu mimo, biturbo by bylo už něco jinýho.. . ve venturi 300 biturbo má tenhle motor 310 ps a asi 420 Nm ja nechci jit cestou zadnejch brutalnich vykonu, maximalne dostat se na vykon te novejsi generace a staci. na takový věci si chci koupit alpinku a z ní udělat biturbo (když venturi umělo z PRV V6 biturbo vytáhnout 408 koní tak proč ne)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|