|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon dub 29, 2024 5:47 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob říj 15, 2011 8:26 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to je bobře ale chce to jestě to "racing"
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pon říj 17, 2011 11:12 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
spíš to chtělo tu krytku hliníkovou a taky leštěnou s černým nápisem, ale jinak to vypadá super! Chtělo by to ještě fotku celého auta, aby to bylo vidět v kontextu...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte lis 01, 2011 6:28 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte lis 01, 2011 6:41 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
boží, díík. vypadá to luxusně!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte lis 01, 2011 6:52 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
dík, ale zatim ani ne, pravda, docela na to lidi čuměj, ale spíš se těšim, až na to na jaře navěsim nárazníky a přestříkam ho
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Daroot
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte lis 01, 2011 7:19 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
Registrován: úte lis 01, 2011 5:08 pm Příspěvky: 21 Bydliště: Olsztyn, Poland
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: RXE
|
Witam! Dlaczego tak nisko zawieszona? Sportowe zawieszenie? Czy aktywne amortyzatory? p.s. to moje tarcze od biturbo:
_________________ www.renaultsafrane.pl
LPG wystrojone na AFR Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte lis 01, 2011 7:26 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: úte lis 01, 2011 7:44 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Daroot píše: Witam! Dlaczego tak nisko zawieszona? Sportowe zawieszenie? Czy aktywne amortyzatory? hallo, welcome, yes I have there an electronically managed suspension system from my previous safrane dík Robe
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob lis 05, 2011 12:12 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak, a konečně můžu říct, že mi podvozek funguje! vyměnen přední potenciometr za úplně nový a zkalibrováno a předek už funguje, jak má. tzn. vysoká poloha je konečně jen o 3cm vyšší než standardní (jak má být), předek drží stálou světlou výšku a samovolně se nezvedá při zastavení a stání auta. juchů mimochodem je to porucha asi na každym podvozku, protože ovládání předního potenciometru je konstruováno tak, že potencometr extrémně namáhá a páčí na něj a ten se vymílá, protože je uložený v plastu. měl jsem jich pár rozdělaných a skutečně se vyšoupe ten plast, ale šlo by to opravit a to tak, že by se nechalo vysoustružit mosazné pouzdro a mosazný otáčivý střed a vydrželo by to déle. další možnost sehnat jetej potenciometr ze zadku v dobrym stavu. další možnost je potenciometr a jeho uchycení upravit tak, že v něm vůbec ta otáčivá část nebude, ale bude napřímo. potencimetr má na celé propružení kola poměrně malý rozsah otočení, takže sebemenší vůle v potencometru či kloubcích táhla zapřičiňují špatné ovládání předku. už ten novej potenciometr má trochu vůli.. no, každopádně podvozek je celoživotní dílo, takže budu pokračovat výměnou předních tlumičů a uložení (měchy samozřejmě zůstanou nové), potom dodatečný kontrolní a ovládací panel podvozku pod rádio a pak ramena osadit tvršími silentbloky a čepy lemforder, protože už ty srajdy nehodlám furt dokola měnit. a uložení nápravnice natvrdo a podvozek bude hotov ten potencometr vlastně vůbec není potencometr, ale to je jedno
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv bře 01, 2012 11:08 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nový čepy Lemförder, nová poloosa GKN a nové měchy BOGE přendány na zánovní a nově nalakované tlumiče s uložením . a zadní zánovní silentbloky vyplněny pro větší tuhost lepidlem na okna, tak uvidím, jestli to tam chvíli vydrží...
Přílohy: |
P1190618.JPG [ 101.74 KiB | Zobrazeno 7811 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv bře 01, 2012 8:40 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
pěkné, to už by mohlo chvíli fungovat
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát bře 02, 2012 12:10 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no musim si to pochválit, funguje to krásně . je to příjemně tuhý, ale nic nemlátí, sport je ještě sportovnější . a díky čepům mi už nevibruje volant při brždění ještě se těšim na ten tuning potenciometru od tebe, protože ten novej potenciometr už je jako ten starej, je tam vůle jako prase, tak už to radši ani nedávám zvednout, protože se to zvedá do nebe... ještě musim odstranit velkej nedostatek v podobě toho uložení motoru a potom ještě uložit nápravnici napevno ke karoserii, což se prej hodně projeví na vlastnostech podvozku. a uvidim, co vydrží to lepidlo na okna, když to vypadá, tak si ty silentbloky nechám udělat nový, tužší (70 sh), protože se mi moc nelíbí, jak i s novejma silentblokama hejbneš kolem o několik cm dopředu a dozadu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát bře 02, 2012 3:02 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
trochu větší displej (ve skutečnosti je to na něm docela znát), bohužel by se ani po rozkuchání nevešel místo původního a rámečky budíků, ale ještě je musím doladit na přesno. teď jsou tam trochu jako pěst na oko, ale s interiérem se budě dělat víc věcí
Přílohy: |
P1190629.JPG [ 81.87 KiB | Zobrazeno 7779 krát ]
|
P1190633.JPG [ 92.01 KiB | Zobrazeno 7779 krát ]
|
P1190635.JPG [ 92.75 KiB | Zobrazeno 7779 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát bře 02, 2012 3:21 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Pěkná práce!
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát bře 02, 2012 3:44 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
Ty rámečky vypadají úžasně ,škoda,že výrobce neudělal optitrone do automobilu,za který chtěl v nejlepší výbavě více než 1.35 mega.Ve vyšší střední třídě,kam Safrane bez jakýchkoliv pochybností patří,se to prostě nosí a je to nádhera - Subaru Outback,Honda Legend,Nissan Maxima QX.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|