Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 10:00 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv čer 09, 2011 6:58 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
děs běs, bráchovi taky měnili, tak jsem zvědav, kolik najede. Nevim,co si tam nechal dát,ale jak znám bráchu, tak ten nejvetsi shit.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv čer 09, 2011 11:08 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak levej čepo je v pohodě, tak já fakt už nevim, co to lupání je. dost se to zmírnilo tim pravym čepem, ale stejně tam něco lupe....

techničák heč heč


Přílohy:
P1180202.JPG
P1180202.JPG [ 87.89 KiB | Zobrazeno 8795 krát ]
P1180203.JPG
P1180203.JPG [ 79.76 KiB | Zobrazeno 8795 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát čer 10, 2011 2:55 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
tak levej čepo je v pohodě, tak já fakt už nevim, co to lupání je. dost se to zmírnilo tim pravym čepem, ale stejně tam něco lupe....

techničák heč heč
Čtu dobře tu spotřebu? Město 16,7?! :D To jezdí zadarmo... :lol_

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned čer 12, 2011 9:04 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
16,7 když jezdíš jen na jedničku :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned čer 12, 2011 9:04 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Tyy jo, jak jsi to udělal s tím techničákem?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned čer 12, 2011 9:18 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
šikovně... :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned čer 12, 2011 10:47 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
To se tady nesmí zveřejňovat, pak by to takhle dělal každej :)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned čer 12, 2011 11:05 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
noo, spíš to bylo celkem jednoduchý kvůli dovozu, kde se na dovozový technický vypisuje protokol pro úřad..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 8:00 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tak už se nemusim stydět a schovávat se pod volant, když dobržďuju a všichni se otočej, jestli mi upadla náprava nebo co.. už mi v tom nelupe :jop: . nakonec to přecejenom byl i ten levej čep FEBI, sice nebyl vykloktanej, je hezky tuhej, ale v určitý krajní poloze jde kov na kov. tak jsem tam zatim taky hodil to původní rameno a všechno ok.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 9:19 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
jo jóóó jo ramenooo já to řikal... :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob čer 18, 2011 9:34 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no já to říkal taky, po tom co jsem vyměnil to pravý, ale když jsem z levýho sundal těhlici a zahejbal s čepem, tak se tvářil bejt ok, ale včera už jsem to prostě fakt chtěl opravit, protože už to bylo neúnosný, tak jsem ho pro jistotu vyměnil...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob črc 30, 2011 9:45 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 22, 2010 10:25 pm
Příspěvky: 51
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Skoro full
Úpravy: LPG Magic,17 alu silverstone, komplet plasty v barvě
Plány: Udělat z něj mazla,začíná se dařit
Auto snů: mám
Bóďa píše:
tak levej čepo je v pohodě, tak já fakt už nevim, co to lupání je. dost se to zmírnilo tim pravym čepem, ale stejně tam něco lupe....

techničák heč heč


Asi bys mi neofotil tvůj techničák,že??
Chtěl bych si zlegalizovat 17ky,nebo poraď jak to udělat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob črc 30, 2011 10:05 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
klidně, ale bude ti to k ničemu... jednou jsem dostal info, že to jde přepsat z techničáku do techničáku, pokud se ti shoduje prvních nevim kolik znaků vin, ale na úřadě máme takový strašně chytrý techniky, že mě s tim vysmáli a poslali domů, i přesto, že jsem se tomu troubovi snažil vysvětlit, že mi tam menší kola nejdou dát přes brzdy, což mu bylo divný... věř mi, že legálně to prostě nejde, ani přes renault, prostě nic. leda bys měl nová kola a od výrobce bys měl typový list na safrána a tam by ani nevadilo, že by kola dřela apod, hlavě, pokud bys měl ten typový list, to už by to tam zapsat šlo. takže buď to tam jde při dovozu auta, kdy se vypisuje nový protokol s údaji, co mají být v českém techničáku nebo možná mít někoho na stk kdo by ti napsal nějaký cancour pro úřad, ale nevim nevim no... jinak docela sranda, dkyž jsem to tenkrát zjišťoval a na MVČR maj vzory těch typovejch listů a jsou tam nějaký značky a potom k nim vysvětlivky. no a v těch vysvětlivkách je třeba KL=ožíznout plastový podběh o 3 cm nebo sundat plastový podběh nebo vytáhnout lem blatníku o x cm nebo použít dorazy na tlumiče atd atd... prostě když máš ten papír tak tam ty kola můžeš dát i když tam uplně neseděj, ale když máš kola, který tam prsotě jenom dáš, ale nemáš k nim papír, tak smůla...
ale v každym případě na každym úřadě si to dělaj jak chtěj, takže někde ti tam ty kola zapíšou třeba jenom tak, že jim řekneš dobrý den, koupil jsem to na tech a tech kolech a oni ti to tam zapíšou... takže je potřeba to zkusit.

každopádně dobrý den pane pneumatickej podvozku a interiére initiale :) ten podvozek je lahoda, uplně něco jinýho než ten původní plovák :)

jinak když jsem předělával zadní sedačky na elektrický, tak jsem celkem čuměl, že v těch RXE vs intiale sedačkách je až takovej rozdíl (kromě použitý kůže nebo toho, že rxe má boky, a zadky kromě kapes jenom koženkový), že ty blázni udělali z kůže i tu lemovku co rozděluje předky a boky :).


Přílohy:
P1180532.JPG
P1180532.JPG [ 374.01 KiB | Zobrazeno 8022 krát ]
P1180533.JPG
P1180533.JPG [ 362.45 KiB | Zobrazeno 8022 krát ]
P1180534.JPG
P1180534.JPG [ 377.09 KiB | Zobrazeno 8022 krát ]
P1180536.JPG
P1180536.JPG [ 371.22 KiB | Zobrazeno 8022 krát ]
P1180537.JPG
P1180537.JPG [ 377.79 KiB | Zobrazeno 8022 krát ]
P1180538.JPG
P1180538.JPG [ 494.28 KiB | Zobrazeno 8022 krát ]
P1180540.JPG
P1180540.JPG [ 500.72 KiB | Zobrazeno 8022 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob črc 30, 2011 10:17 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
nadhera Bodo !!!!

BTW: ja myslel, ze mi kola drou taky nekde o podbeh.. ale i ty 15 co jsem tam mel... a u Karlose jsem zjistil ze mi kolo drbe o prah :shock: a jendom u jednoho kola... a je to na ty strane kde je ulozeni tlumice KO je mozny aby to bylo tim ?

_________________
VW Golf MK3 1.6CL RIP http://www.youtube.com/watch?v=VDIjL6V8ejA
Peugeot 106 1.1XR Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=xSSVcv5_kig
Renault Safrane 3.0 V6 RT Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=PNvgBEshAkQ[/color]
BMW 320i e36 coupe Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=GmV1bWrp ... NQZwEHHJhw
Peugeot 205 1.8D(GTI look) V provozu
Nissan 300ZX 3.0V6 Twin-Turbo V provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob črc 30, 2011 10:21 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
dik...
no vepredu kdyz to nekde drhne tak vzdycky o prah v miste blizko sroubku kde je takovy ten zlom. vetsinou tam bud neni sroubek nebo tam je, ale je moc dlouhy. ten prah je tam totiz prisroubovany jen k plastovemu podbehu, takze kdyz je moc dlouhy sroubek, tak se prah tim sroubkem oddali od skutecneho (plechoveho) prahu a druhne. takze dat kratsi sroubek

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz