Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob dub 27, 2024 11:16 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob dub 16, 2011 12:24 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Tak ti gratuluju k dalšímu Zlaťákovi :-) Hned je jinej pohled na svět co? :-)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned dub 17, 2011 9:56 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
díky díky...

momentálně se nemůžu nabažit toho, jak úžasně hraje to alpine rádio s přiblblejma originál papírovejma reprákama :shock:. nemůžu si pomoct, ale bráchův safrán s tim samym rádiem a reprákama nehraje tak čistě... nevim, jestli maj ty jeho repráky víc nahráno nebo co..

jediný, co mě mrzí je, že to neni 2DIN :-?. ale aspoň nebudu muset vymejšlet kam schovám dodatečný ovládání a kontrolu pneu podvozku.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2011 5:39 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Hele si si jistej že tam ta převodovka z nafťáka nebude dělat bordel? Mám takovej pocit že sou poskládaný na nižší otáčky - logicky odvozeno. :oops: Každopádně budeš mít raketový zrychlení na nafťáckou převodovku, když ti to nebude chcípat. :lol_

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2011 8:11 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Vona převodovka z nafťáka by měla bejt spíš do rychla, protože na vstupu od motoru jsou nižší otáčky, takže zrychlení bude malý, ale maximálka zase velká a nebude muset tolik řadit. Tzv. dlouhý kvalty.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2011 10:59 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Chcípat to určitě nebude, 140kW 6-ti válec si s touto 6ti stupnovou převodovkou na nafťáka hravě poradí, zrychlení bude o něco lepší protože už na 2jku to pojede něco přes 100km/h, kdyby se dělal sprint tak tam kde by při stovce s benzínovou převodovkou už musel řadit trojku tak s nafťákovou jede pořád na dvojku a hravě ho předjede. na dálnicích když pojede na 6tku jen při 2000otáčkách tak rozhodně bude o něco úsporný, ale žádný zázrak si myslím že to nebude.
303 km/h? Tak já si myslím že tento motor na rovné německé dálnici má šanci po delším čase 300 km/h dosáhnout, ale jakékoli stoupání to hned zbrzdí. Akorát bych se spíše bál že mi při 300 km/h rupne guma, to už by z toho auta moc nezbylo

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2011 11:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
má to kratší stálej převod, v6 24v točí víc než 12v.
teď řeším, jestli tam tu dieslovou vubec dostanu na přírubu, jestli ten, co mi řikal, že ji ma v cliu v6 ma fakt clio v6... :roll:. jinak bych bud musel mit stesti a penize a sehnat nekde v nemecku nebo polsku z avantime nebo clio v6 nebo tam budu muset dat jen PK1 z laguny... nebo upravit prirubu, do cehoz se mi moc nechce, pac to zabere času a peněz...


Přílohy:
pk1.JPG
pk1.JPG [ 78.58 KiB | Zobrazeno 8284 krát ]
pk6.JPG
pk6.JPG [ 85.54 KiB | Zobrazeno 8284 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 22, 2011 7:04 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Myslím si, že převodově bude převodovka z diesla OK, biturbo má taky převodovku z diesla (teda převodově). Teoretická maximálka je blbost, protože 190 koní výkonově nestačí na překonání odporů. Myslím, že 250 je ale reálných.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát dub 22, 2011 9:11 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
tak tak, 300kmh neni fyzikálně možný s 200 koněma na minimálně 1,5 tuny. Ja bych taky tipnul 250 plus minus nejaky prevyšení.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob dub 23, 2011 9:06 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jak uz jsem psal, ja s tim sice nechci dělat nějaký rekordy v maximální rychlosti, a ta maximálka mě zas až tak nezajímá a nebudu vám nic vymlouvat, ale ještě jednou.. :)
vím, že martin jel s baccarou dokonce 245 km/h tachometrovejch (takže počítm tak 230 km/h? při tý rychlosti možná ještě trochu míň) a jak můžete vidět na prvním grafu, V6i 12v s PK1, tedy třeba baccara, má teoretickou maximální rychlost 242 km/h. Kvízová otázka: kolik to tedy reálně pojede?
můj názor je, že s 280 přehledem, 300 asi těžko nebo by to trvalo věčnost. 250 budu moct jet ještě na pětku :lol_ .
jinak v624v má 1435 kg :good:

třeba tam nakonec ta dieselová převodovka ani nepůjde dát :lol: ... a bude po starostech, protože avantime tu na díly nikdo nemá (s tou bych hlavně nedostáhl 300 km/h :lol_ )

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob dub 23, 2011 11:08 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
1435kg + Bóďa + náplně = 1500kg :lol_

no ono jde o to, že odpor vzduchu a odpor kol roste geometrickou řadou - to je jedna věc. Proč myslíš, že většina aut, co maj okolo 300 koní končí na cca 300kmh.
druhá je to, že na pětku jet například 220 znamená, že na šestku jet 220 potřebuješ ještě větší výkon - z principu převodů :) ALE TY NAOPAK DÍKY NIŽŠÍM OTÁČKÁM VYŠŠÍHO RYCHLOSTNÍHO STUPNĚ(6tka) BUDEŠ MÍT NIŽŠÍ VÝKON. logicky :)

z praktickýho hlediska...stará V6 pětku nedotáhne do omezovače, tudíž šestku ani omylem, něco podobnýho bude u nový V6, ta sice má papírově větší výkon, ale krouťák 235Nm stará a 265Nm nová - tim kamaráde z maximálky 220 u starý neuděláš 280 u nový ani omylem...to musíš sám uznat...
Například tady máš zvýšení výkonu o 15 koní a díky tomu nárůst +5kmh. http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-tabulky/renault/renault-safrane-30-v6-24v-190hp/
Neřikám, že to má jakoukoliv vypovídající hodnotu, ale asi vědi, co přibližně tam napsat. To jestli ten výkon zvýší nebudu debatovat :lol:

Já jsem zkoušel s matňákem (na sraze bylo vidět, že výkon je minimálně na seriový úrovni - dokud nevyjedu z brzdy, nebudu tvrdit, že mám větší výkon.) maximálku asi tři krát a přes 220-225 sem to nedostal - NA OPRAVDOVÝ ROVINCE - protože náklon už jen 1% bude dělat klidně 5-10kmh.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned dub 24, 2011 7:05 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Na druhou stranu kdo by chtěl pořád jezdit 300? stejně nejsme v německu, a tady by to bylo o papíry a navíc tady není žádná dálnice na tuto rychlost stavěna, v tom případě jde pokus udělat jedině v německu, kde člověk vyjede tak jednou za půl roku aby to pořádně rozjel, a ta 6tka by mu pomohla těch 300km/h udělat když bude mít dálnice nějaké klesání, neříkám přímo že když pojede z kopce, ale dejme tomu že má dálnice v německu hlesání cca 4% a tenhle usek je dlouhý 3-4km tak s 6ti rychlostní převodovkou prostě pojede 300, to by u normalní převodovky nešlo, motor by se vytočil na maximalni otačky a konec :)

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv dub 28, 2011 9:12 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
doleštit 1,5 kola, stříknout zadky a koupit bačkory...


Přílohy:
Obraz0231.jpg
Obraz0231.jpg [ 76.42 KiB | Zobrazeno 8232 krát ]
Obraz0234.jpg
Obraz0234.jpg [ 81.91 KiB | Zobrazeno 8232 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv dub 28, 2011 9:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:kladivo: to mi delas schvalne? :lol_ naprosto slintám na ty biturbí :)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv dub 28, 2011 9:35 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
prijed o vikendu na slint

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv dub 28, 2011 10:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
já nemám peňáze bůůů :blíč:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz