Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned led 26, 2020 4:44 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: pon lis 14, 2011 10:47 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
se rozepisu zejtra mona, ale neni to nic tezkyho ;). to relatko pouzijes naky z auta klidne. staci cumet na ty obrazky co jsou na nich nakresleny a pochopis :lol:

no kdyz vytahnes pojistku tak kontrolka svitit nebude, pac do abs nepujde 12v, takze nebude moct pustit 12v do kontrolky, proste bude mrtvy

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2011 8:41 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
To je právě naprd, ja bych potreboval, aby svítila, kdyz to vypnu a pokud mozno, tak aby jeste bez vypnuti a zapnutí spínačky zase zhasnula, kdyz to zase zapnu...jestli me teda chapes...proste aby ta kontrolka reagovala na ten cudlik jakoby online :)

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2011 2:08 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no dyk to udelas tim relatkem. nejdriv ale zkus vytahnout tu pojistku abs, aby ses ujistil ze ostatni ridici jednotky skutecne vyuzivaj rychlost z prevodovky a ne z ABS jako u phase II (ale mely by, pac si to stejne berou z pristrojovky).

hele ja tomu taky nerozumim a to co vim tak sem taky pochytil metodou pokus omyl nebo ze schemat :lol_. to relatko pouzijes naky z tech beznejch z auta (hnedy a fialovy) a pouzijes to na kterym je nakresleny ze kdyz prochazi tim jednim obvodem 12v (tzn. za tvym tlacitkem na vypinani abs prochazi 12v) tak ten druhy obvod neni sepnuty (tzn. do kontrolky kterou si nekde udelas nejde 12v) a naopak.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2011 3:01 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
jo takle ty myslis si udelat svoji kontrolku relatkem :smichypozemi: sme se bavily kazdej o necem jinym...ja chci zachovat tu na pristrojovce :wink: :D ....nic dneska na to kouknu

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2011 3:28 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no tak to muzes taky zejo :)
to uz je jedno, co na to pripojis. muzes na to pripojit svoji kontrolku, kontrolku na pristrojovce, kontrolku ostrikovacu, kompresor podvozku nebo hodinky s vodotryskem.

takze kdyz vyloucime ty dalsi pripady tak to bude jak uz jsem psal, akorat misto vlastni kontrolky si najdes kterej pin na konektoru do pristrojovky je na kontrolku abs a pripichnes to na nej

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2011 4:34 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
na tom čudlíku "relé" je žejo, ale když tim čudlíkem to ABS odpojim, tak v tom cudliku nebude proud a nebude svítit dioda na tacháči. Je trochu problém, že potřebuju čudlík napájet kvůli jeho osvětlení a kvůli "relé" a přitom tim sepnutim kontaktu vypnout ABS :D To bude let než se do tý elektriky nějak dostanu :lol_

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2011 5:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tyvoe... tak ještě jednou :)

máš něco (relé), přes co máš zapojený plus od baterky a dál k ABS a plus ke kontrolce. pokud tim něčim (relé) prochází 12v od baterky k abs, to něco (relé) přeruší 12 v ke kontrolce. naopak pokud tim neprochází 12v k abs, cesta ke kontrolce je spojená, takže kontrolka svítí.

nějak nechápu to relé v čudliku

no a další věc, pokud to budeš teda vypínat přes přívod 12v k ABS, tak taky neni uplně dobrý to brát rovnou přes ten čudlik, ale udělat to taky přes relátko

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2011 5:56 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
http://www.oforde.wz.cz/Rele.html

sem se taky něco přiučil, takže už vim že se to jmenuje spínací, rozpínací a přepínací relé :)
no takže vlastně ti stačí použít to přepínací, což je ze safrána hnědý, koukni na to schéma na něm a bude ti to hnedka jasný. přes to přepínací to uděláš tak, že když ti přes tlačítko, takže přes relé za tlačítkem půjde proud, tak ti relé sepne ABS a vypne kontrolku a naopak.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: stř lis 16, 2011 11:28 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Takže taktonc ?

Obrázek

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2011 11:50 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Tak jsem to včera na stole poskládal, abych si to vyzkoušel. A ono to nešlo....a nešlo dlouho...než jsem přišel na to, že ty dementi, lepí na ty tlačítka nálepky s popiskama, jí nalepily na druhou stranu. Takže proud lítá z + do ACC a ground je tam pro diodu v tlacitku. No jenze člověk když vidí na popisce ground, tak tam automaticky nedává + a opačně že jo :lol_

Každopádně dík Robine za pomoc, musíš pochopit, že sem nikdy nedaval nic podobnyho dohromady, takže v tom nemam uplne jasno. Jinak to zapojeni na obrazku je fukncni. Jenom sem se treba zasek na tom, ze to relatko jenom cvaklo ale nepreplo, nacez sem zjistil, ze tam jdou dva volty, takze to neudrzi otevreny. A diky tomu jsem zjistil ze ty piny na cudliku budou jinak.

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2011 12:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
je, sem si nevsim, zes sem dal novy schema

to je dobre ze to fachci, akorat jeste koukni, jakej proud muze jit relatkem a kolikaamperova je na to abs ta velka pojistka

ja to chapu, tak ja jsem na tom celkem asi podobne jako ty zejo, akorat uz jsem byl donucenej naky takovy blbosti resit :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2011 2:03 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
teď jsem koukal do manualu a ABS venku má 40A a to relátko 25A. To by mělo být snad v pohodě, ta pojistka bude dimenzovaná snad dost nad bežnej proud. Na relátku je uvedenej maximální. Tak uvidim, asi to zkusim, těhle relátek mám dost, tak to zkusim. Akorát jsem četl, že na 20A už není dobrý používat ty konektůrkoví sadičky plechový, kterou sem samozrejme koupil a celý už to na tom naladil :lol_ Ale tak dělám to pořádně a hlavně přes to nepoteče nic šílenýho.

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2011 4:08 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 344
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
tady bych ti poradil at to nepodcenis kdyz tam je 40 pojistka tak tam je z nejakyho duvodu :wink: vis jak to jednoduse vyresis ? dej dve relatka paralelne a pres kazdy ti potece +- polovicni proud takze 25+25=50 a mas relativne rezervu :wink:

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2011 4:26 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1692
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
honzo a ten ovládácí proud seriově?

_________________
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RXE Manual
I-V6Biturbo Baccara
I-V6RT - LPG
I-V6RXE Manual
I-V6RT Manual
II-V6RXE Automat
II-R5Manual 430tkm
II-R5Automat
-----------
EX V6Blue Quadra RXE
EX V6Green RXE
EX V6blackMATT RT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 RXE
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2011 5:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 344
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
taky paralelne nevidim duvod proc seriove :wink:

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz