Safrane Club
http://forum.safrane.org/

Béďa - Safrane 2.5 20V
http://forum.safrane.org/viewtopic.php?f=15&t=1198
Stránka 2 z 4

Autor:  NeviM [ ned bře 20, 2011 1:05 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

Bóďa píše:
Nevim nevi :D
na popraskany zarovky je pod sedackou ridice, cerna mala krabicka s dvema konektory proti sobe...

= syntetyzator reci pane sefe :mrgreen: ... ja myslel ze mysli vyskovou regulaci xenonu :)

Autor:  Bóďa [ ned bře 20, 2011 1:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

pane sefe, syntetizator reci je hlinikova vroubkovana krabicka myslim s dvema (cerveny a modry) konektory pod sedadlem ridice a kontrola prasklych zarovek je pomerne mala cerna plastova jednotka s dvema konektory s kabely do praveho uhlu vuci konektoru a konektory z jednotky jsou jen na desce s naletovanymi kontakty... a jednotka naklapeni xenonu je v kufru vlevo pod tapecírunkem na dvou desítkách matkách :good:

Autor:  MatesK [ ned bře 20, 2011 8:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

uplně souboj mozků :lol_

Autor:  bany.xf.cz [ ned bře 20, 2011 12:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

A co je všechno za jednotky pod sedadlem spolujezdce? :-)

Autor:  Bóďa [ ned bře 20, 2011 5:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

ted si nejsem uplne jistej, jestli tam neni jeste neco, ale kazdopadne je tam ridici jednotka variabilniho serva, jednotka airbagu a jednotka tempomatu

a NeviM tam ma este asi jednotku naklapeni xenonu :lol: joke

Autor:  bany.xf.cz [ ned bře 20, 2011 6:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

Díky :-) právě jsem to měl rozebraný a mám tam dvě krabičky, asi teda pro airbag a tempomat.
Pak tam mám ještě volnej konektor, má 13 pinů, z toho jich je 12 obsazenejch. Je tam volně a neni kam píchnout :-) ten bude asi pro variabilní servo :-)
A asi jsem zjistil, proč mi nesvítí ta levá přední parkovačka. Otevřel jsem krabičku pro kontrolu světel a je tam vypálenej jeden odpor a tišťák pod nim. Tak si pujčim od někoho krabičku a vyzkoušim jestli to na ní pojede,

Autor:  bany.xf.cz [ čtv bře 24, 2011 5:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

Tak ventilek odvětrání nádrže by už měl fungovat. Stačilo připojit konektor. Kdo by to byl řek, že ten ventilek bude pod ŘJ motoru.
Tak do zhasnutí kontrolky ŘJ motoru zbejvá zprovoznit sahary.

Autor:  Bóďa [ čtv bře 24, 2011 10:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

stačilo se zeptat :good:

Autor:  bany.xf.cz [ čtv bře 24, 2011 10:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

Já se ptal... Třetí příspěvek na první stránce, poslední řádek ;-) No co, vždycky jsem dojel do cíle a aspoň mám radost že jsem na to přišel sám :-P
Ale já se teda zeptám, kde bych mohl hledat chybu tej sahary? Relátka jsem zkoušel připojit na 12V a cvakaj. Otázka je, jestli při sepnutí voděj, to jsem nezkoušel. Pojistky by měly bejt dobrý všechny. Chtělo by to nějaký šémátko srozumitelný.
Ještě dotaz - z krabičky s relátkama vede drát třípinovej na nějakej spínač... Chtěl jsem se zeptat, jak ten spínač spíná, jestli každej pin ukostří a podle toho spínaj ventilátory, nebo co se tam jak děje :-) děkuju

Autor:  Bóďa [ čtv bře 24, 2011 10:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

:oops: aha :lol:

sahary - velký pojistky v motorovym prostoru, relátka u sahar, čidlo sahar (na chladiči) a potom už jen elektrika sahar (kabeláž), která se docela rozpadává... přinejmenším zkus relátko s těma nejsilnějšíma kabelama vyndat a propojit silnej červenej a bílej (myslim), jestli se rozběhnou (jako hned jak to propojíš)... mimochodem, když zapneš klimu, tak rozběhnou se?

Autor:  bany.xf.cz [ čtv bře 24, 2011 10:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

Jo, při klimatizaci běhaj. Na diagnostice mi pán řikal že je tam "Porucha obvodu ventilátoru 2. stupně", takže ten rychlejší asi nepracuje. A už mi to jednou i chladilo motor tim pomalym stupněm.
Dneska jsem přehodil dvě relátka, tak bych zkusil jestli poběží ten druhej stupeň chlazení motoru a nepoběží první. Při klimatizaci větráky stále běhaj.
EDIT: Jo, prosímtě, u pojistek v motoru mám takovou zvláštní propojku místo relátka. Nachází se to vedle takovýho zelenýho vysokýho relátka a je to jako by to mělo simulovat trvale zapnutý relé. Nevíš co to znamená a jestli by tam nemělo bejt normální relé? Na tý propojce je teda znak Renault, ale nelíbí se mi to :-)

Autor:  bany.xf.cz [ pát dub 01, 2011 5:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

Jóóoóó!
Už mi nesvítí žádná oranžová kontrolka. Opravil jsem sahary :jop:
Dále jsem zbavil zadní světla toho zatmavovacího spreje a vrátil zadní stěrač tam kde má bejt.
Díky strocikovi za motůrek stěrače a zadní lampy z pátejch dveří.

Autor:  bany.xf.cz [ sob dub 09, 2011 10:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

Béďa dnes při cestě od francouzacka oslavil 200 000 najetých kilometrů (podle tachometru) :jop:

Autor:  bany.xf.cz [ stř dub 13, 2011 8:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

Tak už funguje zadní stěrač i při rozsvícenejch světlech. Rád bych poznal toho blba, co to má všechno na svědomí! :evil:

Autor:  bany.xf.cz [ čtv kvě 19, 2011 7:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Béďa - Safrane 2.5 20V

Včera bylo pěkný překvapení... Zjistili sme, že u manuální převodovky je křížovej kloub jinej než u automatu. Po zatáhnutí za poloosu vyskákalo patnáct puzzlí. Poskládat tam ty kuličky, pérka a kameny trvalo asi 4 hodiny. V 1:00 jsem odjížděl domu. Ale fakt se to vyplatilo, auto už neškube když se rozjíždim :)
Dneska se bude měnit ložisko uložení tlumiče a tyčky stabilizátoru. :jop:

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/