Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je čtv bře 28, 2024 11:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned pro 19, 2010 11:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Když jsem si tady prohlížel fotky z prvního srazu, viděl jsem tam svýho Safrana, kterýho jsem před dvěma měsíci koupil. Tímto zdravím bývalého majitele tohoto vozu, pokud tu někde je a navštěvuje fórum. Rád bych se dozvěděl něco z minulosti, co by mi mohlo pomoct v řešení pár drobnejch závad :-)
Taky plánuju s kamarádem, kterej mě vlastně se Safranem seznámil (má 2,5 dT) a nakazil mě Safranistickým postižením, že bychom se přijeli podívat na příští sraz, pokud bude a vše vyjde :-)
Až opadne sníh, dám sem aktuální fotky, jinak foto z inzerátu je zde: http://bany-xf-cz.rajce.idnes.cz/Safran/ ale určitě ho všichni znáte z prvního srazu :-)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: pon pro 20, 2010 10:39 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Tak ty jsi koupil tohoto Safa z Bruntálu ? Teda tak to putoval až do ústí? Dík že ses k nám přidal, stav se na sraz.
Jinak dobrý sedačky z Phase I i zadní v el. :good:

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: pon pro 20, 2010 10:50 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Áno, koupil. Putoval do Ústí. Tady už zůstane. Sice to nebyl nejlepší kauf, páč za 54 tisíc teče řízení a kmitá poloosa, po doplnění kontrolek do přístrojovky svítí naklápení xenonů a chyba elektroniky motoru, ale já chtěl tenhle motor nebo 2,2 dT a tohle mělo zrovna nejlepší výbavu z toho co bylo na trhu v ČR. Taky jsem uvažoval o dotáhnutí něčeho z německa. Tam jsou fakt krásný kousky, ale na to nezbejvalo moc peněz.
Jsem šestým majitelem. :jop:
O těch sedačkách z phI už vim. A mám tam špatnej volant :-)
Byl jsem s tim na diagnostice a tam našel jenom porucha obvodu ventilátoru chlazení II. stupně a porucha obvodu ventilu odvětrání nádrže.
Porucha obvodu - to bude asi někde nějakej upadlej drátek či špatná kostra.
Nevíte někdo, kde bych našel ten ventilek odvětrání nádrže?

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: úte pro 21, 2010 9:21 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Chahá, právě jsem zjistil, že si zadním stěračem setřu jenom když zhasnu světla :lol_

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: stř pro 22, 2010 10:37 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Sákryš, baccara kola sluší i ph. dvojce...

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv pro 23, 2010 12:13 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jen skoda, ze to jsou jen 15" :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv pro 23, 2010 10:17 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
To jo no, 16" by se líbili víc, ale na druhou stranu jako zimáky je to supr.

Když nad tím tak přemýšlím, mě se zdaj každý druhý kola na zimu hezký, protože v zimě jezdím na 15" s "krásnýma" původníma poklicema... :)

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2010 6:07 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Copak se stalo že ho už tak rychle prodáváš? :shock: sem myslel že budeme mít na sraze o jedno auto navíc.
Až ho prodáš, hlavně prosím řekni novému majiteli o našem clubu

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: čtv pro 30, 2010 11:57 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
No spíš jen zkoušim, jestli se někdo chytí za tuhle cenu, že bych na tom něco vydělal a pořídil si jinýho. Nějak je mi proti srsti prodávat jakýkoliv auto, ale s timhle je problémů víc než dost a docela se mi zalíbil ten za 35 tisíc, kterej je zrovna v nabídce na sauto. :-)
Takže když se prodá, vydělám na tom, když ne, tak si ho nechám a budu si dělat radost s každym vyřešenym problémem :-)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: pát led 07, 2011 1:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 05, 2008 9:48 pm
Příspěvky: 157
Ahoj, taky jsem koukal že už ho prodáváš, ale zas na druhou stranu chápu, když si psal co je tam za problémy, ty laguňácký kola co tam máš by se mi líbily, ale koukal jsem že na jedné fotce je na levém kolu vzadu jiný liťák, jestli máš ale všechny vyměnil bych je s tebou za origo co tam patřej a ještě bych ti klidně dal něco navíc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: pát led 07, 2011 4:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
No hele, na ty problémy snad přijdu. Jen to neni klasika jako u škodovky, všechno je přes mikroproudy a relátka, ale po menšim zkoumání na to přijdu. Řízení už neteče a ta poloosa už autem moc neškube :-D
To jen náhodou, kdyby se někdo chytil, ale nevěřim tomu, že za ty prachy to někdo koupí.

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned bře 13, 2011 7:55 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
Dneska bylo krásně, tak jsem se vrhnul na nějaký ty opravičky. Už můžu bez ostudy hejbat zadníma sedačkama. Někdo to vyřešil že kostru od motůrku připojil na kostru od zpátečky (na druhý straně od směrovek). Zbytečně složitý a ještě blbě funkční :-D Tak jsem odšmiknul drátky a napojil pod šroubek ukotvení pásů a záhada je vyřešena! Hurá.
Jen jsem se chtěl zeptat, ta řídící jednotka co kontroluje světla je pod sedačkou řidiče žejo? Já tam našel dvě. Je to ta menší nebo ta větší? Děkuju :-)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: stř bře 16, 2011 10:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
A další věc z krku. Nový rozvody a novej vlnovec. Teď to jede jak splašený. :jop:

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 12:49 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
bany.xf.cz píše:
Jen jsem se chtěl zeptat, ta řídící jednotka co kontroluje světla je pod sedačkou řidiče žejo? Já tam našel dvě. Je to ta menší nebo ta větší? Děkuju :-)

to jsou podle me RJ pameti sedacky+zrcatek+volantu, pripadne jeji vypreparovana imitace (mensi plastova) a syntetizator reci (vetsi kovova). A ta na svetla je pod spolujezdcovym zadkem (+airbagovy "cidlo"+RJ variabilniho serva). Ale mozna kecam, uz jsem je dlouho nevidel :)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Béďa - Safrane 2.5 20V
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 12:57 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Nevim nevi :D
na popraskany zarovky je pod sedackou ridice, cerna mala krabicka s dvema konektory proti sobe...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz